DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> apa-n ulei

marius-gabriel
post 17 Nov 2003, 14:48
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




Dupa atatea zeci de mii de km de cox m-am gandit ca timpul sa-mi fac motorul.Set teflon Tribocotat,segmenti Geotze,arbore st,cuzineti,distributie...tot
Dupa numai 400 de km m-am trezit cu apa-n ulei
Reactia normala a fost sa-i schimb garnitura de chiulasa.
I-am luat turceasa ca cica-i mai buna.
Nix....Apa ca la balamuc
M-am gandit ca ar putea fi din inele acelea de hartie pt etansare cilindrii.
A mai patit cineva asa?
M-am gandit ca ar putea fi chiulasa ovalizata.I-as trage o rectificare ca de-abia se mai micsoreaza camera de ardere...


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aless
post 17 Nov 2003, 15:21
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 27 May 03
From: Ploiesti




Eu am patit la o Dacie 1100 asa ceva. Concluzia: bloc motor fisurat.
Iti doresc sa nu fie asa ceva.
Bafta!


--------------------
KIA CEE'D 2008 - PH-09-ADN
Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 17 Nov 2003, 15:29
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




Sper si eu sa nu fie blocul..


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Nov 2003, 15:35
Post #4


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




marius-gabriel, vezi sa nu fie chiuloasa fisurata si sa-ti picure pe acolo (cu toate ca ar trebui sa-ti scoata o tirla de fum alb). Motorul merge rotund, nu da semne de mers in 3 sau chiar 2 cilindri ?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 17 Nov 2003, 15:43
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




Motorul merge bine ,bine.Merge in toti 4 cilindrii.
Mi-e frica sa mai merg cu ea pt ca mi-a bagat cred ca 2-3 litrii de apa in ulei


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FiveThreeFive
post 18 Nov 2003, 08:59
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 26 June 03
From: Bucuresti




QUOTE
Concluzia: bloc motor fisurat.

Si eu am avut blocul motor fisurat. Era peretele dintre cilindri si tacheti. Iar fisura se pare ca a fost "initiata" din zona prezonului chiulasa nr. 1.
Daca nu iti scapa gaze in circuitul de racire si esti sigur de planeitatea chiulasei, poti suspecta o fisura in blocul motor.
La mine trecea apa din cirucitul de racire in ulei chiar si cu motorul oprit. Ca sa ma prind de unde era problema m-am dus cu masina la o rampa, am dat jos baia de ulei si m-am uitat cu o lumina puternica in sus, in bloc. Am vazut cu groaza un firicel foarte subtire de apa care se prelingea...
M-am dus cu blocul la un mester batran, din Bucurestii Noi, care l-a sudat necrezut de profesionist. Sudura cu fonta (?!) pe partea dispre cilindri a peretelui respectiv din bloc (cica, pentru rezistenta) si sudura cu alama pe partea dinspre tacheti a peretelui (cica, pentru etansare). Merge perfect si acum, dupa mai bine de 50.000 Km.


--------------------
ex- Dacia 1310 Break , on the road: 1988-2003 , scrapped: 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 18 Nov 2003, 09:04
Post #7


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE

Si eu am avut blocul motor fisurat. Era peretele dintre cilindri si tacheti. Iar fisura se pare ca a fost \"initiata\" din zona prezonului chiulasa nr. 1.

Nici nu mai e nevoie sa te intreb daca ai scos lichidele din gaurile prezoanelor inainte de stringerea chiuloasei. :roll:


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 18 Nov 2003, 09:46
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




Sper sa nu fie totusi blocul.
Imi baga apa numai in mers.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 18 Nov 2003, 09:47
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




Ma rog sa fie de la garniturile de etansare cilindrii..desi nu a curs de prima oara.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 1 Dec 2003, 10:58
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




concluzie......
bloc motor fisurat.
tot de la un prezon si fisura e chiar deasupra axului cu came.
adio.....
deja am facut rost de un alt bloc...


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 1 Dec 2003, 11:05
Post #11


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Ai grija la asta nou, inainte sa stringi chiuloasa sa scoti apa si uleiul din gaura prezonului. Nu de alta da' ai vazut ce-ai patit prima data :wink:


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 1 Dec 2003, 11:10
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




mda.
si la ala vechi s-au scos lichidele,dar probabil a ramas ceva mizerie pe-acolo.
azi ma duc sa-l pun.bag compresorul acum laugh.gif


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pit-bull
post 14 Jun 2007, 15:19
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.182
Joined: 9 October 05
From: Banat




Ca sa nu mai deschid alt topci scriu aici.Preoblema este urmatoarea.
Tatal meu are o dacie 1310Li din 2000 pe injectie cumparata de noua, acum are 70 mii cu ea.Probleama e ca a scazut apa in borcan a zis ca nu a fiert si nu stia pe unde sa dus ca furtunele erau bune si totul OK, a mai mers cu ea 100-200km cand deschide capota si verifica aceeasi problema mai baga 1 litru de apa, si cand verifica si uleiul vede ca este aproape de 2ori mai mult ulei sad.gif deabea acum a avzut care e problema.Masina merge nu se aprinde nici un bec pe bord dar apa sa amestecat cu uleiul. Acum ce terbuie sa verific sau ce sa fac? Sa fac schimbul de ulei, o sa intre iarasi apa? blush.gif
Va rog mult un sfat

This post has been edited by pit-bull: 14 Jun 2007, 15:20


--------------------
DACIA Solenza 2004 Confort
Renault Megane Sedan Facelift-2007/Lux P/1,5dci/106CP/6+1/MP3/Beige Poivre+Bandouri
Renault Clio 3 Facelift-2009/1.2 16v Dynamique/AC-Auto/Bleu Gris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 Jun 2007, 15:25
Post #14


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Verifica garnitura de chiuloasa ... acolo este buba


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 14 Jun 2007, 22:47
Post #15


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




corect...


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CaliN_08
post 15 Jun 2007, 12:56
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 16 October 05
From: Cluj-Napoca




Eu am auzit ca turcesti is foarte proaste


--------------------
Dacia Nova Dacia Nova 2000 - CJ09AHL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pit-bull
post 15 Jun 2007, 13:46
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.182
Joined: 9 October 05
From: Banat




O duk la un service autorizat dacia..schimb uleiul acuma ca cel mai aproape e la 70km, oricum cand ajung acolo il schimb din nou sper sa ajng. multumesc.

Ps.Am auzit ca cele pe injectie is mai pretentioase decat cele fara ca sa schimbi gartinura,nu stiu ce supape au in plus.

This post has been edited by pit-bull: 15 Jun 2007, 13:49


--------------------
DACIA Solenza 2004 Confort
Renault Megane Sedan Facelift-2007/Lux P/1,5dci/106CP/6+1/MP3/Beige Poivre+Bandouri
Renault Clio 3 Facelift-2009/1.2 16v Dynamique/AC-Auto/Bleu Gris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUXOR
post 15 Jun 2007, 15:25
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 25 December 06




QUOTE(pit-bull @ 14 Jun 2007, 16:19)
...dacie 1310Li din 2000 pe injectie...  apa sa amestecat cu uleiul. Acum ce terbuie sa verific sau ce sa fac?
*


Aceste Dacii au o "hibă". Undeva, între cilindri și blocul motor, există niște inele de etanșare făcute din aluminiu care se "ard" la un moment dat. Acestea se înlocuiesc cu altele făcute din cupru, așa cum trebuiau să fie de la început. Apoi nu mai sunt probleme. (Caută, parcă s-a mai pomenit despre asta pe forum).


--------------------
DACIA 1310 Li 2000 Berlina
Minds are like parachutes - they only function when open.
(Thomas Dewar )
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 19:40
Forum Renault