apa-n ulei
apa-n ulei
marius-gabriel |
17 Nov 2003, 14:48
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI |
|
||
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
-
|
|||
aless |
17 Nov 2003, 15:21
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 27 May 03 From: Ploiesti |
Eu am patit la o Dacie 1100 asa ceva. Concluzia: bloc motor fisurat.
Iti doresc sa nu fie asa ceva. Bafta! |
--------------------
KIA
CEE'D
2008
- PH-09-ADN Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
|
|
marius-gabriel |
17 Nov 2003, 15:29
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI |
Sper si eu sa nu fie blocul..
|
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
Marty |
17 Nov 2003, 15:35
Post
#4
|
Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu |
marius-gabriel, vezi sa nu fie chiuloasa fisurata si sa-ti picure pe acolo (cu toate ca ar trebui sa-ti scoata o tirla de fum alb). Motorul merge rotund, nu da semne de mers in 3 sau chiar 2 cilindri ?
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
marius-gabriel |
17 Nov 2003, 15:43
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI |
Motorul merge bine ,bine.Merge in toti 4 cilindrii.
Mi-e frica sa mai merg cu ea pt ca mi-a bagat cred ca 2-3 litrii de apa in ulei |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
FiveThreeFive |
18 Nov 2003, 08:59
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 26 June 03 From: Bucuresti |
QUOTE Concluzia: bloc motor fisurat. Si eu am avut blocul motor fisurat. Era peretele dintre cilindri si tacheti. Iar fisura se pare ca a fost "initiata" din zona prezonului chiulasa nr. 1. Daca nu iti scapa gaze in circuitul de racire si esti sigur de planeitatea chiulasei, poti suspecta o fisura in blocul motor. La mine trecea apa din cirucitul de racire in ulei chiar si cu motorul oprit. Ca sa ma prind de unde era problema m-am dus cu masina la o rampa, am dat jos baia de ulei si m-am uitat cu o lumina puternica in sus, in bloc. Am vazut cu groaza un firicel foarte subtire de apa care se prelingea... M-am dus cu blocul la un mester batran, din Bucurestii Noi, care l-a sudat necrezut de profesionist. Sudura cu fonta (?!) pe partea dispre cilindri a peretelui respectiv din bloc (cica, pentru rezistenta) si sudura cu alama pe partea dinspre tacheti a peretelui (cica, pentru etansare). Merge perfect si acum, dupa mai bine de 50.000 Km. |
--------------------
ex- Dacia 1310 Break
, on the road: 1988-2003
, scrapped: 2010
|
|
Marty |
18 Nov 2003, 09:04
Post
#7
|
Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu |
QUOTE Si eu am avut blocul motor fisurat. Era peretele dintre cilindri si tacheti. Iar fisura se pare ca a fost \"initiata\" din zona prezonului chiulasa nr. 1. Nici nu mai e nevoie sa te intreb daca ai scos lichidele din gaurile prezoanelor inainte de stringerea chiuloasei. :roll: |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
marius-gabriel |
18 Nov 2003, 09:46
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI |
Sper sa nu fie totusi blocul.
Imi baga apa numai in mers. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
marius-gabriel |
18 Nov 2003, 09:47
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI |
Ma rog sa fie de la garniturile de etansare cilindrii..desi nu a curs de prima oara.
|
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
marius-gabriel |
1 Dec 2003, 10:58
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI |
concluzie......
bloc motor fisurat. tot de la un prezon si fisura e chiar deasupra axului cu came. adio..... deja am facut rost de un alt bloc... |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
Marty |
1 Dec 2003, 11:05
Post
#11
|
Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu |
Ai grija la asta nou, inainte sa stringi chiuloasa sa scoti apa si uleiul din gaura prezonului. Nu de alta da' ai vazut ce-ai patit prima data :wink:
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
marius-gabriel |
1 Dec 2003, 11:10
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI |
mda.
si la ala vechi s-au scos lichidele,dar probabil a ramas ceva mizerie pe-acolo. azi ma duc sa-l pun.bag compresorul acum |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
pit-bull |
14 Jun 2007, 15:19
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.182 Joined: 9 October 05 From: Banat |
Ca sa nu mai deschid alt topci scriu aici.Preoblema este urmatoarea.
Tatal meu are o dacie 1310Li din 2000 pe injectie cumparata de noua, acum are 70 mii cu ea.Probleama e ca a scazut apa in borcan a zis ca nu a fiert si nu stia pe unde sa dus ca furtunele erau bune si totul OK, a mai mers cu ea 100-200km cand deschide capota si verifica aceeasi problema mai baga 1 litru de apa, si cand verifica si uleiul vede ca este aproape de 2ori mai mult ulei deabea acum a avzut care e problema.Masina merge nu se aprinde nici un bec pe bord dar apa sa amestecat cu uleiul. Acum ce terbuie sa verific sau ce sa fac? Sa fac schimbul de ulei, o sa intre iarasi apa? Va rog mult un sfat This post has been edited by pit-bull: 14 Jun 2007, 15:20 |
--------------------
DACIA
Solenza
2004 Confort Renault Megane Sedan Facelift-2007/Lux P/1,5dci/106CP/6+1/MP3/Beige Poivre+Bandouri
Renault Clio 3 Facelift-2009/1.2 16v Dynamique/AC-Auto/Bleu Gris |
|
mihai0070 |
14 Jun 2007, 15:25
Post
#14
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
Verifica garnitura de chiuloasa ... acolo este buba
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
sobolan |
14 Jun 2007, 22:47
Post
#15
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
corect...
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
CaliN_08 |
15 Jun 2007, 12:56
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 16 October 05 From: Cluj-Napoca |
Eu am auzit ca turcesti is foarte proaste
|
--------------------
Dacia Nova
Dacia Nova
2000
- CJ09AHL
|
|
pit-bull |
15 Jun 2007, 13:46
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.182 Joined: 9 October 05 From: Banat |
O duk la un service autorizat dacia..schimb uleiul acuma ca cel mai aproape e la 70km, oricum cand ajung acolo il schimb din nou sper sa ajng. multumesc.
Ps.Am auzit ca cele pe injectie is mai pretentioase decat cele fara ca sa schimbi gartinura,nu stiu ce supape au in plus. This post has been edited by pit-bull: 15 Jun 2007, 13:49 |
--------------------
DACIA
Solenza
2004 Confort Renault Megane Sedan Facelift-2007/Lux P/1,5dci/106CP/6+1/MP3/Beige Poivre+Bandouri
Renault Clio 3 Facelift-2009/1.2 16v Dynamique/AC-Auto/Bleu Gris |
|
LUXOR |
15 Jun 2007, 15:25
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 25 December 06 |
QUOTE(pit-bull @ 14 Jun 2007, 16:19) ...dacie 1310Li din 2000 pe injectie... apa sa amestecat cu uleiul. Acum ce terbuie sa verific sau ce sa fac? Aceste Dacii au o "hibă". Undeva, între cilindri și blocul motor, există niște inele de etanșare făcute din aluminiu care se "ard" la un moment dat. Acestea se înlocuiesc cu altele făcute din cupru, așa cum trebuiau să fie de la început. Apoi nu mai sunt probleme. (Caută, parcă s-a mai pomenit despre asta pe forum). |
--------------------
DACIA
1310 Li
2000 Berlina Minds are like parachutes - they only function when open.
(Thomas Dewar ) |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2024 - 19:40 |