DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cablu kilometraj, Dacia 1310

mihaitamar
post 27 Apr 2014, 18:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 24 March 14




Salut!Am si eu o problema cu cablul de kilometraj ,mergeam linistit si aveam vreo 80 km pe ora , si a scazut brusc acul la zero ,si nu merge nici kilometrajul nici vitezometrul .De la ce sa fie , si cum pot repara acest lucru?


--------------------
dacia 1310 1998 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 27 Apr 2014, 18:52
Post #2


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




e,acum vei merge linistit(nu cu 80 la ora) la un magazin de piese auto si cumperi cablu de kilometraj


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaitamar
post 29 Apr 2014, 18:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 24 March 14




Da nu inteleg ce sa intamplat , sa rupt ,sau ce?


--------------------
dacia 1310 1998 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 29 Apr 2014, 19:32
Post #4


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




daca nu stii tu ca este masina ta,eu nici atat
demontezi vezi ce este defect/rupt si inlocuiesti
daca lenea este foarte mare laso asa,dar sa ai bani pentru radare


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaitamar
post 30 Apr 2014, 14:08
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 24 March 14




Da nu stiu pe unde vine cablul de kilometraj ,cum sa il desfac ,sa-l inlocuiesc ca sunt incepator in ale mecanicii smile.gif


--------------------
dacia 1310 1998 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Babaq139QMB2
post 30 Apr 2014, 14:10
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 27 November 12
From: Bucuresti




la CUTIA de viteze si la CEASUL din BORD wink.gif


--------------------
Dacia 1310 din 1900 Toamna spre vara-sa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilie.claudiu90
post 30 Apr 2014, 14:46
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 23 May 13




are jos la cutie un surub,il desfaci cu cheia de 10, dupa aceea bagi mana in spatele ceasurilor de la bord,mai precis vitezometru si are o piulita de platic ce trebuie de asemenea desfacuta , partea din cutie o sa iasa mai greu tragi de cablu cu un patent ca sa iti fie mai usor


--------------------
dacia 1310Li 2000 - ct10lyd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Babaq139QMB2
post 30 Apr 2014, 15:00
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 27 November 12
From: Bucuresti




Scoate cablul vechi de la KM , ala din bord , este de doua feluri , cu piulita sau cu CLIPS .

smile.gif


--------------------
Dacia 1310 din 1900 Toamna spre vara-sa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 30 Apr 2014, 15:24
Post #9


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Daca nici macar nu sti cum arata cablul de kilometraj si pe unde trece e de explicat cam mult...cauta un prieten care se pricepe sa ti-l dea jos pe ala rupt si sa iti monteze unul nou. Preferabil sa il dai jos pe cel vechi sa vezi exact ce model e ca sa sti ce sa ceri la magazin.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaitamar
post 30 Apr 2014, 23:35
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 24 March 14




Am dat de cablul acela si am vazut unde este , dar puteti sa imi explicati cum inlocuiesc acest cablu?Care ar fi pasii ce trebuie urmati?


--------------------
dacia 1310 1998 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giuscam
post 1 May 2014, 17:34
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 4 January 14




Ti sa explicat mai sus, ce-i asa greu de schimbat un cablu?


--------------------
dacia berlina 1999 - vs 03 vlk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaitamar
post 2 May 2014, 11:19
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 24 March 14




Pai problema este ca nu vrea sa iasa din cutie acel cablu , am desfacut putin cu cheia dar parca mai tare se strange , nu se slabeste.


--------------------
dacia 1310 1998 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KeO
post 2 May 2014, 11:59
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 441
Joined: 30 March 06
From: Sibiu




Atunci, mecanica nu e pentru tine. Mergi la un service, mai bine.


--------------------
Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giuscam
post 2 May 2014, 16:30
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 4 January 14




Mai incearca, asa inveti.


--------------------
dacia berlina 1999 - vs 03 vlk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinCFR
post 2 May 2014, 19:47
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 25 September 11
From: Ramnicu Sarat




Inainte sa mergi la magazin pt a cumpara un cablu nou , ar trebui sa-l verifici pe cel vechi ! Lasa-l prins in cutie si desfa-l din spatele kilometraj-ului. Cu un deget tii mana pe cablu in timp ce mergi cu masina vreo 20 de metri. Ar trebui sa simti cand se invarte.

This post has been edited by FlorinCFR: 2 May 2014, 19:48


--------------------
Dacia 1307 1997 - BZ 02 NHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 2 May 2014, 21:58
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Scoate cablul de la vitezometru, si roteste de capatul patrat, sa vezi daca merge in gol, sau trage de acel capat patrat, ca trebuie sa iasa de pe manta, si-i vezi capatul, care ar trebui sa fie la fel de patrat la ambele capete. Daca are patrat si la celalalt capat, care intra in cutie, inseamna ca e pinionul de la reductor rupt, cu dantura "terminata" . Surubul de prindere , de pe cutie, il slabesti doar, pentru a da cablul afara, iar de vrei sa scoti si pinionul, scoti surubul de tot. Poti ridica o roata pe cric, si bagand in viteza, in oricare din ele, vezi daca capatul cablului se invarte, dupa ce-l scoti din bord.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2024 - 23:09
Forum Renault