DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tema impusa. Sa usuram Dacia cu 100 kg, Idei despre cum sa usuram berlina

hadrian_
post 23 Oct 2005, 09:03
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 05




M-am gandit sa lansez o tema sa vedem ce idei apar,de la cele clasice la cele mai traznite.Sa zicem ca tema este cum sa usuram berlina cu una suta de kilo.NU facem comentarii multe,scriem fiecare ce a facut ,ce are in plan,ce a mai auzit de la altii.Incep cu ce am facut eu,din pacate nu pot da decit cu aproximatie greutatile
-scut baie off cam 10 kg
-scut rezervor off cam 5 kg
-volanta luat 1 kg
-roata de rezerva lasata acasa smile.gif cam 5 kg(cred)---ceva scule totusi am biggrin.gif
Cam atat TOTAL- 26 KG--modest

Idei ce am in cap
-dublura interioara capota fata,si asa arata ca naiba,nu stiu ce efecte ar putea sa aibe
-panouri interioare usi,alea de carton au ceva greutate toate,inlocuite cu ceva simplu si usor
-macarale de ridicat geamul spate.scoase complet
-geamuri spate din alt material cica e un plastic special,facute fixe si gata
-carcasa filtru de aer.a mea din fier,as face un sistem ceva sa pun filtrul pe direct,fara carcasa
Cam atat pentru astazi biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
dacia 1 - 16
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 23 Oct 2005, 10:44
Post #2


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Mergi cu benzina putina, si ai mai scapt de 30kg.
Daca ai bani : capote din carbon,aripi din carbon, fete de usi din carbon.
Geamuri din plexicgalss, fixe la toate geamurile, usile decupate pe interior, bord dat jos, lasi doar turometrul si presiunea la ulei,eventual presiunea din turbo... etc...


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ravenclaw
post 23 Oct 2005, 11:13
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 25 August 05




Salutare....aaa.... un mic amanunt....am tot vazut ca lumea cauta geamuri de plexiglass. Eu am asa ceva (le-am montat de nevoie, am o dacie sport si nu se mai gasesc geamuri pentru tipul ala de portiere) .... si nu sant incantat de ele. Or fi ele mai usoare dar 1. se matuiesc de la frecare (cand le ridici si le cobori) iar 2. nu stiu din ce cauza apar niste crapaturi in ele... mici si multe. Poate or fi mai multe tipuri de plexi...nu stiu.....dar asta care il am eu asa se comporta. Din cate imi aduc eu aminte si geamurile laterale ale alora de pe masinile de curse nu sant foarte clare


--------------------
Dacia Sport - Gl 02 DHD
Always outnumbered ... never outgunned
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hadrian_
post 23 Oct 2005, 11:48
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 05




Vai,tocmai tu mi-ai raspuns SGM.. smile.gif
Apropo de carbonul asta..usi,capote,aripi.Are cineva idee cam cat cantareste o aripa sa zicem, din carbon?Oricum,usile la dacie sunt ale grele,ceva tre facut cu ele smile.gif .
Apropo de geamuri din plexi...e vreo firma care face,se gasesc la "metru"?Diferenta de greutate/densitate cat este?Ca sa vorbim la concret.O sa ma uit printr-o carte la densitati,masor,etc si sa vedem cam ce ar insemna in castig de greutate schimbatul geamurilor cu unele de plexi,plus sa zicem pe spate fixe deci scos si macaralele.alte idei..nimic?Apropo,cica exista un demaror cu multe kile mai usor ca ala de pe dacie.A auzit cineva?


--------------------
dacia 1 - 16
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 23 Oct 2005, 11:57
Post #5


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




O aripa de carbon are cam 1 kg +/-200g

Daca piltotul tine un regim alimentar strict, ai mai dat jos 10 kg de pe masina radmasa.gif

This post has been edited by B-34-SGM: 23 Oct 2005, 12:31


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hadrian_
post 23 Oct 2005, 12:36
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 05




apropo de geamurile din plexiglas...am gasit despre densitatea acestuia,cica e de
1,19gr/cmcub,asta inseamna cam tot atitea kile pe decimetru cub(daca nu ma insel) deci cam de 2,5 ori mai usor ca sticla asta obisnuita.Bun.Deci la aceiasi grosime...vom avea o greutate de 2,5 ori mai mica.O sa cantaresc un geam de la vrun magazin sa vedem cat are...asa in mare nu cred sa aibe mai mult de 4 kile.O sa masor si grosimea cu un subler.Ce grosime de plexi ar fi buna?Vad ca se gasesc placi de 1 , 1.5 ,2 ,3 ,4mm.Pretul e de la vreo 18 dolari cu tva pe metru patrat la una de 3 mm grosime.Asa una peste alta,fara multe calcule,la toate geamurile mobile,s=ar economisi vreo 1o kg.Hm...cam putin.


--------------------
dacia 1 - 16
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 23 Oct 2005, 12:52
Post #7


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




Ansamblu bancheta spate scos afara,scaune fata inlocuite cu scaune sport/fibra...se mai duc 30Kg.
Roti tabla...un compromis discutabil.
Scuturiile fata/spate refacute din fibra.E o prostie sa mergi fara ele.Eu am muscato,sti ce zic.
Poate cel mai important nu e sa o usurezi extrem de mult cat sa ai o distributie relativ echilibrata a masinii.Dupa toate astea eu personal ma pot lauda cu 57% fata !,masina nu mai subvireaza (e drept,roti de 195) si acum are tedinte usor supraviratoare.

This post has been edited by tm8bnz: 23 Oct 2005, 12:55


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 23 Oct 2005, 14:39
Post #8


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 4.781
Joined: 11 February 04




Pun si eu o intrebare aici:
Unde gasesc documentatie despre cum se toarna cu fibra de carbon, unde gasesc materiale, etc?

In plus la ce spuneti voi ati putea pune un rezervor din plastic mai mic, estimez un minus de vreo 5 kg.
Scoate de tot capota fata si inlocuieste-o cu o structura usoara din foaie de aluminiu prinsa in 4-5 puncte. Estimez un minus de vreo 10kg.
La fel si pt portbagaj, minus 5 kg fiindca scoti si balamalele.

Mai extremist:
Scoate de tot usile din spate, pune o tabla de aluminiu in loc, nituita. Ai scadea niste kg multe

This post has been edited by dizzy: 23 Oct 2005, 14:40


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 23 Oct 2005, 15:15
Post #9


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Stiti golful ala de la VTM care avea in podea gaura langa gaura? Era sita podeaua.A avut rabdare omul sa faca asa ceva.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Electronistu'
post 23 Oct 2005, 15:19
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 8 May 05
From: Bacau




QUOTE(dizzy @ 23 Oct 2005, 14:39)
Mai extremist:
Scoate de tot usile din spate, pune o tabla de aluminiu in loc, nituita. Ai scadea niste kg multe
*



Ce as vrea sa vad figura primului politzai care iti iese in cale biggrin.gif Cu table in loc de capote, portiere. Eu zic ca ar semana cu o masina din epoca de piatra.
Asta faci pt tine, si nu mai iesi cu masina pe nimic ce inseamna drum public.
Eu in loc sa imi pun problema la fiecare cateva sute de grame, mai degrama ma gandesc sa slabesc 3-4 kile.
Sunt de acord cu solutiile normale: decupat usi pe interios, micsorat rezervor, incarcat putin, doar cu 2-3 litri de benzina (oricum asta predomina in Ro), aripi, capote de carbon, dar nu sa nituim portierele si bagam table care ar arata ca niste baterii solare.


--------------------
Dacia 1300 - BC-xx-DAN

[I][B]SHAREWARE[/B][/I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Electronistu'
post 23 Oct 2005, 15:21
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 8 May 05
From: Bacau




QUOTE(B-34-SGM @ 23 Oct 2005, 15:15)
Stiti golful ala de la VTM care avea in podea gaura langa gaura? Era sita podeaua.A avut rabdare omul sa faca asa ceva.
*


Si daca da intr-o balta cu apa? Sa zicem ca pune folie. Dar ce rezistenta mai are caroseria daca e asa cum zici tu, gaura langa gaura?


--------------------
Dacia 1300 - BC-xx-DAN

[I][B]SHAREWARE[/B][/I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hadrian_
post 23 Oct 2005, 15:36
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 05




Lasa omul sa isi exprime imaginatia electronistule biggrin.gif .Ideea nu e rea in sine,dar e mai greu de ..omologat,ca sa zic asa.Ma refer la usi prinse cu nituri.Despre podeaua gaurita nu stiu,dar stiu ca am vazut o poza cu un pedalier decupat si inlocuit o buna bucata cu tabla de Al striata.O izolezi fata de aia de fier,o etansezi frumos,etc...dar crec ca castigul e mic.M-am uitat la capota fata,prinderea gaturilor alea de lebada sau cum le mai zice,se face de armatura interioara,deci daca se vor prinde direct de capota exteriora.o sa se vada suruburile.Incet incet se pot face multe.Oare 100 de kg mai putin pe masina ce rezultate ar avea?Cum ar simti cel ce conduce,care ar fi efectele?
Cand sa inchiei,imi veni in mine ce greu e ansamblu fuzeta-portfuzeta -disc pe fata,cand il dai jos trage bine.Sa il facem din AL biggrin.gif


--------------------
dacia 1 - 16
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Electronistu'
post 23 Oct 2005, 15:46
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 8 May 05
From: Bacau




QUOTE(hadrian_ @ 23 Oct 2005, 15:36)
Ma refer la usi prinse cu nituri.
*


Aia e, ca niste bucati de tabla nu le putem numi usi biggrin.gif.
Cat despre gaura langa gaura eu zic ca ajuta. Numai ca imflunteaza randamentul obiectului gaurit. Oare in motor, niste gauri cu burghiu de 3, cu dist de 0,5 mm intre ele cam cat ar da jos? Eu zic ca 100-200 de grame tot se duc.


--------------------
Dacia 1300 - BC-xx-DAN

[I][B]SHAREWARE[/B][/I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tonyus
post 27 Oct 2005, 21:59
Post #14


Simply clever...


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 April 04
From: Oradea




Scoti electromotorul si pornesti motorul cu manivela biggrin.gif

This post has been edited by Tonyus: 27 Oct 2005, 22:00


--------------------
Skoda Fabia Combi 1.4 16v 2002
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU

Subscriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 27 Oct 2005, 22:03
Post #15


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




ma scuzati, nu s-a mai discutat cumva problema asta si acum vreun an?
Nu de alta, dar parca erau idei mult mai pertinente decat astea de acum...


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Electronistu'
post 27 Oct 2005, 22:15
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 8 May 05
From: Bacau




Erau. Dar eu unul nu mai gasesc topicul. Asa ca nu vad rostul postului tau? Aaa, sau sa ne spui ca nu is idei pertinente astea? Te poftim sa intri in discutie.


--------------------
Dacia 1300 - BC-xx-DAN

[I][B]SHAREWARE[/B][/I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 28 Oct 2005, 10:54
Post #17


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




sgm nu ma dau tare,dar ai idee ce pret are fibra de carbon?pai o dacie cu aripi fete de usi din fibra de carbon ar costa cam cat un lgn si ceva!si scuturile se inlocuiesc cu unele din plasa,sau se gauresc !dar nu recomand elinminarea lor,asa si adaptarea unui rezervor mai mic din materiela plastice!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 28 Oct 2005, 12:01
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




QUOTE(Tonyus @ 27 Oct 2005, 22:59)
Scoti electromotorul si pornesti motorul cu manivela biggrin.gif
*



sau poti sa scoti electromotorul si sa parchezi in rampa pentru pornire. laugh.gif


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Electronistu'
post 28 Oct 2005, 14:26
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 8 May 05
From: Bacau




QUOTE(bassfreak @ 28 Oct 2005, 12:01)
sau poti sa scoti electromotorul si sa parchezi in rampa pentru pornire. laugh.gif
*


Ideea e buna! ca la motociclete, la curse biggrin.gif . Pe bune, daca s-ar castiga substantial, cred ca ar fi o idee. dar pt 2 kile cat are un electronot.. nu stiu ce sa zic. Si bineinteles nu ar fi masina de strada. Sau da, dar fara opritul motorului.


--------------------
Dacia 1300 - BC-xx-DAN

[I][B]SHAREWARE[/B][/I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 28 Oct 2005, 14:29
Post #20


membru


Group: Members
Posts: 4.529
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Mai vreti idei d'astea? Ca am si eu: scoti contactul si legi firele pe direct 10561582.gif . Castigi garantat minim 200 de grame. Evident, cheia de contact nu o mai iei dupa tine.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Oct 2005, 14:52
Post #21


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Bai, bai...usurati voi, dar la distibutia greutatii v-ati gandit? Scoateti atatea din spate mai ales (bancheta, luneta, rezervor) si din fata prea putin, si iesi cu o super distributie de rahat a greutatii.

So...scoti electromotorul, filtrul de aer si pui unu sport, Acumulatorul il muti in spate (ajuta ceva la distributie), scoti aeroterma, scoti caloriferul de caldura, scoti bordul, scoti macaralele din usi, scoti mocheta toata. Ai mai putea muta radiatorul + vasul de expansiune in spate, si uite asa te alegi cu o masina care e buna si pe dirt. etc etc


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Electronistu'
post 28 Oct 2005, 15:03
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 8 May 05
From: Bacau




Chiar, daca scoatem electromotorul, nici de baterie nu mai avem nevoie...se poate scoate si alternatorul... >2kg ne aproiem de 25 kg aproape.


--------------------
Dacia 1300 - BC-xx-DAN

[I][B]SHAREWARE[/B][/I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 28 Oct 2005, 15:11
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




Salutare!

Io am invatat sa conduc pe o dacia din 78 folosita cu multi ani inainte la curse... Am facut scoala la ACR, un instructor care era mai mult trosnit decat treaz si de-aia, din alea 30 de ore legale, 28 le-am petrecut in poligon...

Dar atunci am observat la masina aia asa:
Capota.
Pe interior TOATA armatura aia era gaurita, avea gaura langa gaura, totul ca sa fie mai usoara. La fel si capota spate. Se castiga ceva, nu e gluma.

Apoi la motor lipsea cu desavarsire filtrul de aer (ala cu carcasa aia ca un tub). Deci, trebe alt filtru mai mic mai usor

Ca idei.
Trebe alta BATERIE, sa nu uitam ca bateria e foarte grea, cantareste 10 -12 -15 + kg ...
Electromotorul poa sa dispara, se poate folosi coarba pt pornirea motorului.
Scaunele trebe cu totul schimbate, folositi scaune din material usor tip scoica, castigati intre 5 -15 kg. Scaunul din dreapta poate fi scos de tot.
Bancheta spate + scaunul spate poa sa dispara... la fel si armatura aia ce desparte habitaclul masinii de portbagaj- e useless pt curse, poa sa dispara.
Schimband sistemul de prindere al capoteor, se elimina iarasi niste kg. Volanta- mi se pare naspa sa o usurezi, iti va sta relanty-ul pe la 2000 ture.

Eliminarea rotii de rezerva. Toba de esapament - se elimina complet sau partial.
Capotele nu se pot elimina total, nu te lasa politia sa umblii.. Stiu asta pt ca o saptamana am umblat fara capota prin oras, a mea era la vopsit.. .se uita lumea la mine ca la urs icon_mrgreen.gif . M-a oprit un politai si mi-a explicat ca trebe capota totusi... biggrin.gif .

De asemea, prin eliminarea scuturilor se castiga niste kg.

Tavanul - se scoate tapiteria, se gaureste si acolo armatura.

Usile: se demonteaza totul de pe ele, se taie armatura - etc, tot ce se poate.
Cum zicea cineva mai sus - bordul, se poate da jos, ramane doar volanul si indicatorul de presiune, temperatuura etc.

Si in final iese o hidosenie de masina care nu-si merita banii.. radmasa.gif
Iar daca va vine ideea sa eliminati uleiul din cutie si pe cel din motor - iaca ati mai castigat 5 kg. Iar volanul are si ala 300 de grame... la fel schimbatorul, aaa, era s uit, se poate elimina cu succes pedala de acceleratie, se trage o sarma de la clapeta carbului pana in masina si cand tragi de ea, se accelereaza masina... alte idsei momenta nu imi mai vin... poate doar eliminarea becurilor din faruri... radmasa.gif



--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Oct 2005, 15:16
Post #24


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Daca in Argentina exista un caz de masina zburata si rasturnata de suflul de la un motor de avion, in Romania va exista Dacie rasturnata de adierea vantului.



--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 28 Oct 2005, 16:29
Post #25


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.887
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Capota + aripi + eleronul fata refacute in monobloc din fibra de sticla; doua faruri spot cu lupa si 2 semnalizatoare cat mai mici; bascule, portfuzete din aluminiu, bloc motor din aluminiu, arbore cotit usurat si modelat in forma de cutite; volanta din titan; radiator aluminiu; evacuare din patru tevi care ies lateral in spatele rotiilor fata; tapiterie, bord, mocheta, scoase; scos podeaua si inlocuita cu tabla striata din aluminiu; scoasa portiunea din spatele banchetei si ramforsata cu 2 bari; inlocuite usile cu altele turnate integral din fibra de sticla cu geamuri fixe din plexiglas; luneta plexi; scos rezervor, montat un rezervor mic in spatele banchetei; taiata podeaua portbagajului si inlocuita sau nu cu o folie rigida din plastic; capac portbagaj din fibra de sticla; jante din aluminiu de 13"; anvelope talie joasa; caroseria curatata de vopsea si antifon, grunduita si vopsita cu cate un strat subtire;
Fibra de carbon se modeleaza destul de usor in matrite. Este ca o tesatura moale. Problema ei insa este pretul si faptul ca devine foarte dura doar daca matrita este introdusa in cuptoare industriale cu temperatura foarte inalta.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Oct 2005, 16:31
Post #26


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(vis-a-vis @ 28 Oct 2005, 17:29)
...taiata podeaua portbagajului si inlocuita sau nu cu o folie rigida din plastic;....
*



Dar ce sa mai tai din ea mai? Ca mai toata podeaua e rezervorul. Sau la lonjeroane te refereai? radmasa.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 28 Oct 2005, 16:34
Post #27


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.887
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




n-ai fost atent. rezervorul doar un bidon de plastic de maxim 10 litri montat deasupra puntii spate, eventul langa el, montat si acumulatorul

This post has been edited by vis-a-vis: 28 Oct 2005, 16:34


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Oct 2005, 16:43
Post #28


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Aia am inteles, dar ce mai tai de acolo? Asta nu inteleg.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 28 Oct 2005, 17:21
Post #29


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Bloc motor din Alu....daca imi faci asa ceva la un pret rezonabil iti dau nota 10*...............


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petea
post 28 Oct 2005, 17:29
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 31 August 05
From: Iasi




Din punctul meu de vedere nu trebuie sa fac nimic ca sa-mi usurez berlina. In 5...6 ani pierd sigur 100 kg doar prin faptul ca nu am garaj si tin masina afara. Sa mai spuna unii ca ruginirea nu e buna biggrin.gif .


--------------------
Dacia Logan 2006 - is
Eten Glofiish x500 + iGo Romania 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2024 - 00:05
Forum Renault