'Cade' turatia, Nu tine turatia si se opreste
'Cade' turatia, Nu tine turatia si se opreste
80kln |
11 Nov 2005, 14:20
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 August 05 |
|
||
--------------------
Dacia
1310Li
- 80kln
|
|||
fnp |
11 Nov 2005, 16:14
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti |
Uita-te la topicul Dacia Injectie dupa motoras pas cu pas.
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
talibanu83 |
13 Nov 2005, 14:06
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 11 February 04 From: pitesti |
iti recomand sa faci urmatoarea verificare...in galeria de evacuare e undeva la vedere...cam in dreptul barei antiruliu... o sonda care citeste nivelul O2 Co2, CO si tot asa, iar in functie de ce citeste sonda cu pricina..tie ti se realizeaza amestecul, probleme cu acesta sonda este ca se mai umple de "funingine" se desurubeaza fara mari probleme...foloseste-te de o carpa sau prosop si o freci ca-lumea pana o scoti cat de cat oglinda.., apoi ai putea sa dai si tu cu ochiul pe la bujii sa vezi in ce stare sunt, sa imi spui daca ai obtinut ceva diferente "vizibile", iti recomand cu toata caldura sa pui un filtru de benzina...hai numai bine....papa
|
--------------------
autohtona
1990, cv in 5
1990
- AG
|
|
80kln |
13 Nov 2005, 17:49
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 August 05 |
QUOTE(talibanu83 @ 13 Nov 2005, 14:06) iti recomand sa faci urmatoarea verificare...in galeria de evacuare e undeva la vedere...cam in dreptul barei antiruliu... o sonda care citeste nivelul O2 Co2, CO si tot asa, iar in functie de ce citeste sonda cu pricina..tie ti se realizeaza amestecul, probleme cu acesta sonda este ca se mai umple de "funingine" se desurubeaza fara mari probleme...foloseste-te de o carpa sau prosop si o freci ca-lumea pana o scoti cat de cat oglinda.., apoi ai putea sa dai si tu cu ochiul pe la bujii sa vezi in ce stare sunt, sa imi spui daca ai obtinut ceva diferente "vizibile", iti recomand cu toata caldura sa pui un filtru de benzina...hai numai bine....papa Merci, o sa incerc maine, deocamdata m-am uitat pe topicul de la injectie si-am incercat figura cu resetatul calulatorului, a facut urat de tot la prima pornire, se tura singura, apoi a mers oarecum stabil pe la 700 dar tremura rau la relanti. Poate e motorasul ala 'as cu pas', vedem. Merci inca o data! |
--------------------
Dacia
1310Li
- 80kln
|
|
RTZone |
13 Nov 2005, 18:21
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 11 April 05 From: Bucuresti |
Avans vacuumatic are(injectia)?Ca s-ar putea sa se fi dus membrana aia de cauciuc,parerea mea.
|
--------------------
Logan
Ambiance
- B-OO-NDD " Magarul când îmbatrâneste nu ajunge neaparat mai marele grajdului! " |
|
argon |
13 Nov 2005, 19:30
Post
#6
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
QUOTE(RTZone @ 13 Nov 2005, 18:21) Sti macar principiul de functionare al aprinderii si al delcoului? Poate ii schimbi tu membrana aia omului, dupa ce o gasesti bineinteles This post has been edited by argon: 13 Nov 2005, 19:45 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
raszvan |
13 Nov 2005, 22:53
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 |
verifica si tu furtunul de servofrana sau alte locuri prin care ar mai putea trage aer fals
This post has been edited by raszvan: 13 Nov 2005, 22:53 |
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
80kln |
15 Nov 2005, 12:51
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 August 05 |
Salut, am mai facut verificari singur, ce-am vazut si pe alte topicuri. De pornit porneste fara acceleratie acum, dar relantiul nu este constant, nu merge 'rotund' motorul si tremuratul persista. E chiar deranjant, parca ar fi tractor. Se si aude cum...'isi da aere'... O sa merg la un test, ma gandesc ca e motorasul totusi pt ca eu nu tin minte (de 1 an am luat-o) sa fi fost mai turata la pornire si sa fi scazut pe masura ce se incalzea motorul, cum am citit ca ar fi normal. Si mecanicul asta la care am mers si zicea el ca-mi regleaza turatia de la motoras spunea sa vad un elecrician ca nu are ce sa-i mai faca, nu mai raspunde la....surubelnita
Faptul ca 'isi da aere' este legat tot de motorul pas-cu-pas sau mai ma asteapta si alte surprize? Merci |
--------------------
Dacia
1310Li
- 80kln
|
|
Sir_Alex |
15 Nov 2005, 20:47
Post
#9
|
Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti |
Scoate cablul de la senzorul de turatie si da-i cu spray de contacte. S-ar putea sa scapi cu atat. Daca nu stii care e cablul, da-mi un pm.
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
80kln |
17 Nov 2005, 17:54
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 August 05 |
N-am mai dat nici un semn, serviciu....
O sa vad maine care-i treaba ca o duc la un test. M-am uitat de preturi, sa stiu la ce sa ma astept, un motoras pas cu pas e 2mil700. Nu e cam ieftin (chiar suspect de ieftin) ca citeam pe alt topic ca e in jur de 4 mil, chiar mai mult? Merci |
--------------------
Dacia
1310Li
- 80kln
|
|
memyselfandI |
17 Nov 2005, 18:29
Post
#11
|
m Group: Members Posts: 191 Joined: 8 March 05 From: Bucuresti |
Eu zic sa inveti sa frinezi cu stingul !
|
--------------------
Logan
1.6
2006
- 7727 "la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
|
|
80kln |
18 Nov 2005, 14:44
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 August 05 |
Bun, am fost azi la test, rezultatul CORP CLAPETA. Mi-au pus unu de la ei, dar nu m-a impresionat, parca tot nu mergea rotund perfect. Nu mai tremura asa la relanti... Oricum ziceau ca e 11 mil, asa ca sa astepte marirea de salariu de la primavara. Am gasit pe cineva cu un motoras, o sa incerc si cu ala, ca nu m-am convins baietii cu 'clapeta', mai ales ca la intoarcere acasa nu a mai tremurat nici cu corpul meu vechi, doar oscila turatia. Vedem....
Numai bine! |
--------------------
Dacia
1310Li
- 80kln
|
|
sgd_21 |
21 Nov 2005, 22:22
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 November 05 |
Vreau si eu sa stiu ce este mai exact CORP CLAPETA ca nu prea imi dau seama ce ar putea fi.
merci |
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
- b-12-llc
|
|
Sir_Alex |
22 Nov 2005, 08:32
Post
#14
|
Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti |
QUOTE(sgd_21 @ 21 Nov 2005, 22:22) Corp Clapeta este o parte extrem de importanta a sistemului de injectie. Mai precis este partea inferioara sistemului de injectie. Principiul exact de functionare este o poveste lunga de tot, dar daca vrei da-mi un p.m. si ti-o spun. |
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
80kln |
22 Nov 2005, 14:14
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 August 05 |
Eu am gasit pe undeva pe net manualul de service pt sistemul de injectie de pe Dacie. Scrie pe-acolo mai in detaliu, da un pm sa vedem cum ti-l trimit dc il vrei. Daca doar vrei sa stii care e piesa, e aia in care intra cele 2 furtunase de la benzina, turul si returul. Eu am gasit ieri cu 6 milioane undeva, aia ziceau ca la service se dubleaza aproape pretul din cauza de manopera. O sa-l iau azi si o sa-l pun, va anunt de rezultat....
|
--------------------
Dacia
1310Li
- 80kln
|
|
80kln |
23 Nov 2005, 16:33
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 August 05 |
Buuuuuun, am pus piesa (corp clapeta injector: a costat 5,6 mil, include si motorasul pas-cu-pas, nu trebuie decat montata), porneste perfect, in mers nu sunt probleme. Singura chestie care ma deranjeaza este faptul ca pe loc sta cam turata, mai ales daca am si ceva consumatori porniti. Adica sta in jur de 1200-1400, si asta si dupa ce se incalzeste (acul de la temperatura este f putin peste linia alba de la mijloc). Fara consumatori e la 800-1000. Bateria e cam slaba ce-i drept.... Mai ma uit pe forum, poate mai gasesc ceva.
Daca aveti ceva sugestii, va multumesc anticipat! |
--------------------
Dacia
1310Li
- 80kln
|
|
gti98 |
10 Dec 2005, 16:13
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 |
QUOTE(80kln @ 24 Nov 2005, 02:33) Buuuuuun, am pus piesa (corp clapeta injector: a costat 5,6 mil, include si motorasul pas-cu-pas, nu trebuie decat montata), porneste perfect, in mers nu sunt probleme. Singura chestie care ma deranjeaza este faptul ca pe loc sta cam turata, mai ales daca am si ceva consumatori porniti. Adica sta in jur de 1200-1400, si asta si dupa ce se incalzeste (acul de la temperatura este f putin peste linia alba de la mijloc). Fara consumatori e la 800-1000. Bateria e cam slaba ce-i drept.... Mai ma uit pe forum, poate mai gasesc ceva. Daca aveti ceva sugestii, va multumesc anticipat! S-ar parea ca chestia cu turatul la conectarea consumatorilor e normala. Nova pana la GTi inclusiv e echipata cu "batranul" alternator 1130 de SAcele, care e montat pe D1300 din 1970, si care are doar vreo 30 Amperi curent maxim, ceea ce-i cam putin pentru echiparile electrice actuale, unde avem faruri suplimentare, in farul "standard" avem bec de putere dubla sau tripla, avem incalzitor de luneta, ventilatia nu se mai realizeaza decat cu pompare electrica, multi au sonorizari de sute de wati, care nu se fac din nimic, etc. Asa ca de la Supernova in sus, alternatorul are vreo 80 de Amperi sau chiar 110 amperi pentru variantele cu climatizare. Calculatorul de la injectie monitorizeaza si tensiunea din instalatie si daca asta scade, compenseaza prin accelerarea motorului, astfel ca generatorul (alternatorul) sa debiteze mai mult si sa acopere consumul. |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2024 - 08:50 |