DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 'Cade' turatia, Nu tine turatia si se opreste

80kln
post 11 Nov 2005, 14:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 2 August 05




Salut,
Am si eu o problema, poate s-a mai intalnit cineva cu ea si ma ajuta, sau poate aveti vreo idee sa stiu la ce sa ma astept.
Mai nou cand pornesc nu mai tine turatia masina mea si da sa se opreasca. De cele mai multe ori si reuseste sad.gif Pana cand nu se incalzeste tot asa face si sunt nevoit s-o tin din acceleratie si la stopuri, etc... Mai greu cand tre sa pun frana ca moare sad.gif Dupa ce se incalzeste nu se mai opreste, dar tot pe la 600 sta turometrul, adica doar timid trece de zona fara marcaje. Asta se intampla indiferent de temperatura de afara (cat e acum 0-15 grade). Am un mecanic la care tot am mers, dar lucreaza asa, pe cont propriu, nu stiu cat de specializat e, si a mai reglat-o el, dar acum nu a mai reusit. Zicea de ceva piesa de p-acolo ca nu mai are efect cand umbla la ea si ca asta ar putea fi cauza, sa vb cu un electrician. Mentionez ca e Dacie pe injectie, din 2001, am termostat, merge....
Cam asta ar fi, daca puteti sa ma ajutati, merci de p-acum.
Numai bine!


--------------------
Dacia 1310Li - 80kln
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fnp
post 11 Nov 2005, 16:14
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 446
Joined: 5 November 03
From: Bucuresti




Uita-te la topicul Dacia Injectie dupa motoras pas cu pas.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 70CP 2007 Laureate + ABS - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
talibanu83
post 13 Nov 2005, 14:06
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 11 February 04
From: pitesti




iti recomand sa faci urmatoarea verificare...in galeria de evacuare e undeva la vedere...cam in dreptul barei antiruliu... o sonda care citeste nivelul O2 Co2, CO si tot asa, iar in functie de ce citeste sonda cu pricina..tie ti se realizeaza amestecul, probleme cu acesta sonda este ca se mai umple de "funingine" se desurubeaza fara mari probleme...foloseste-te de o carpa sau prosop si o freci ca-lumea pana o scoti cat de cat oglinda.., apoi ai putea sa dai si tu cu ochiul pe la bujii sa vezi in ce stare sunt, sa imi spui daca ai obtinut ceva diferente "vizibile", iti recomand cu toata caldura sa pui un filtru de benzina...hai numai bine....papa biggrin.gif


--------------------
autohtona 1990, cv in 5 1990 - AG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
80kln
post 13 Nov 2005, 17:49
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 2 August 05




QUOTE(talibanu83 @ 13 Nov 2005, 14:06)
iti recomand sa faci urmatoarea verificare...in galeria de evacuare e undeva la vedere...cam in dreptul barei antiruliu... o sonda  care citeste nivelul O2 Co2, CO si tot asa, iar in functie de ce citeste sonda cu pricina..tie ti se realizeaza amestecul, probleme cu acesta sonda este ca se mai umple de "funingine" se desurubeaza fara mari probleme...foloseste-te de o carpa sau prosop si o freci ca-lumea pana o scoti cat de cat oglinda.., apoi ai putea sa dai si tu cu ochiul pe la bujii sa vezi in ce stare sunt, sa imi spui daca ai obtinut ceva diferente "vizibile", iti recomand cu toata caldura sa pui un filtru  de benzina...hai numai bine....papa biggrin.gif
*



Merci, o sa incerc maine, deocamdata m-am uitat pe topicul de la injectie si-am incercat figura cu resetatul calulatorului, a facut urat de tot la prima pornire, se tura singura, apoi a mers oarecum stabil pe la 700 dar tremura rau la relanti. Poate e motorasul ala 'as cu pas', vedem. Merci inca o data!


--------------------
Dacia 1310Li - 80kln
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RTZone
post 13 Nov 2005, 18:21
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 11 April 05
From: Bucuresti




Avans vacuumatic are(injectia)?Ca s-ar putea sa se fi dus membrana aia de cauciuc,parerea mea.


--------------------
Logan Ambiance - B-OO-NDD


" Magarul când îmbatrâneste nu ajunge neaparat mai marele grajdului! "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Nov 2005, 19:30
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(RTZone @ 13 Nov 2005, 18:21)
Avans vacuumatic are(injectia)?Ca s-ar putea sa se fi dus membrana aia de cauciuc,parerea mea.
*




Sti macar principiul de functionare al aprinderii si al delcoului? icon_mrgreen.gif
Poate ii schimbi tu membrana aia omului, dupa ce o gasesti bineinteles radmasa.gif radmasa.gif

This post has been edited by argon: 13 Nov 2005, 19:45


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 13 Nov 2005, 22:53
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




verifica si tu furtunul de servofrana sau alte locuri prin care ar mai putea trage aer fals

This post has been edited by raszvan: 13 Nov 2005, 22:53


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
80kln
post 15 Nov 2005, 12:51
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 2 August 05




Salut, am mai facut verificari singur, ce-am vazut si pe alte topicuri. De pornit porneste fara acceleratie acum, dar relantiul nu este constant, nu merge 'rotund' motorul si tremuratul persista. E chiar deranjant, parca ar fi tractor. Se si aude cum...'isi da aere'... O sa merg la un test, ma gandesc ca e motorasul totusi pt ca eu nu tin minte (de 1 an am luat-o) sa fi fost mai turata la pornire si sa fi scazut pe masura ce se incalzea motorul, cum am citit ca ar fi normal. Si mecanicul asta la care am mers si zicea el ca-mi regleaza turatia de la motoras spunea sa vad un elecrician ca nu are ce sa-i mai faca, nu mai raspunde la....surubelnita sad.gif
Faptul ca 'isi da aere' este legat tot de motorul pas-cu-pas sau mai ma asteapta si alte surprize?
Merci


--------------------
Dacia 1310Li - 80kln
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 15 Nov 2005, 20:47
Post #9


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Scoate cablul de la senzorul de turatie si da-i cu spray de contacte. S-ar putea sa scapi cu atat. Daca nu stii care e cablul, da-mi un pm.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
80kln
post 17 Nov 2005, 17:54
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 2 August 05




N-am mai dat nici un semn, serviciu....
O sa vad maine care-i treaba ca o duc la un test.
M-am uitat de preturi, sa stiu la ce sa ma astept, un motoras pas cu pas e 2mil700. Nu e cam ieftin (chiar suspect de ieftin) ca citeam pe alt topic ca e in jur de 4 mil, chiar mai mult?
Merci


--------------------
Dacia 1310Li - 80kln
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memyselfandI
post 17 Nov 2005, 18:29
Post #11


m


Group: Members
Posts: 191
Joined: 8 March 05
From: Bucuresti




Eu zic sa inveti sa frinezi cu stingul ! smile.gif


--------------------
Logan 1.6 2006 - 7727
"la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
80kln
post 18 Nov 2005, 14:44
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 2 August 05




Bun, am fost azi la test, rezultatul CORP CLAPETA. Mi-au pus unu de la ei, dar nu m-a impresionat, parca tot nu mergea rotund perfect. Nu mai tremura asa la relanti... Oricum ziceau ca e 11 mil, asa ca sa astepte marirea de salariu de la primavara. Am gasit pe cineva cu un motoras, o sa incerc si cu ala, ca nu m-am convins baietii cu 'clapeta', mai ales ca la intoarcere acasa nu a mai tremurat nici cu corpul meu vechi, doar oscila turatia. Vedem....
Numai bine!


--------------------
Dacia 1310Li - 80kln
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sgd_21
post 21 Nov 2005, 22:22
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 19 November 05




Vreau si eu sa stiu ce este mai exact CORP CLAPETA ca nu prea imi dau seama ce ar putea fi.

merci


--------------------
Dacia 1310 Li Berlina - b-12-llc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 22 Nov 2005, 08:32
Post #14


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(sgd_21 @ 21 Nov 2005, 22:22)
Vreau si eu sa stiu ce este mai exact CORP CLAPETA ca nu prea imi dau seama ce ar putea fi.

merci
*




Corp Clapeta este o parte extrem de importanta a sistemului de injectie. Mai precis este partea inferioara sistemului de injectie. Principiul exact de functionare este o poveste lunga de tot, dar daca vrei da-mi un p.m. si ti-o spun.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
80kln
post 22 Nov 2005, 14:14
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 2 August 05




Eu am gasit pe undeva pe net manualul de service pt sistemul de injectie de pe Dacie. Scrie pe-acolo mai in detaliu, da un pm sa vedem cum ti-l trimit dc il vrei. Daca doar vrei sa stii care e piesa, e aia in care intra cele 2 furtunase de la benzina, turul si returul. Eu am gasit ieri cu 6 milioane undeva, aia ziceau ca la service se dubleaza aproape pretul din cauza de manopera. O sa-l iau azi si o sa-l pun, va anunt de rezultat....


--------------------
Dacia 1310Li - 80kln
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
80kln
post 23 Nov 2005, 16:33
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 2 August 05




Buuuuuun, am pus piesa (corp clapeta injector: a costat 5,6 mil, include si motorasul pas-cu-pas, nu trebuie decat montata), porneste perfect, in mers nu sunt probleme. Singura chestie care ma deranjeaza este faptul ca pe loc sta cam turata, mai ales daca am si ceva consumatori porniti. Adica sta in jur de 1200-1400, si asta si dupa ce se incalzeste (acul de la temperatura este f putin peste linia alba de la mijloc). Fara consumatori e la 800-1000. Bateria e cam slaba ce-i drept.... Mai ma uit pe forum, poate mai gasesc ceva.
Daca aveti ceva sugestii, va multumesc anticipat!



--------------------
Dacia 1310Li - 80kln
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 10 Dec 2005, 16:13
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




QUOTE(80kln @ 24 Nov 2005, 02:33)
Buuuuuun, am pus piesa (corp clapeta injector: a costat 5,6 mil, include si motorasul pas-cu-pas, nu trebuie decat montata), porneste perfect, in mers nu sunt probleme. Singura chestie care ma deranjeaza este faptul ca pe loc sta cam turata, mai ales daca am si ceva consumatori porniti. Adica sta in jur de 1200-1400, si asta si dupa ce se incalzeste (acul de la temperatura este f putin peste linia alba de la mijloc). Fara consumatori e la 800-1000. Bateria e cam slaba ce-i drept.... Mai ma uit pe forum, poate mai gasesc ceva.
Daca aveti ceva sugestii, va multumesc anticipat!
*



S-ar parea ca chestia cu turatul la conectarea consumatorilor e normala. Nova pana la GTi inclusiv e echipata cu "batranul" alternator 1130 de SAcele, care e montat pe D1300 din 1970, si care are doar vreo 30 Amperi curent maxim, ceea ce-i cam putin pentru echiparile electrice actuale, unde avem faruri suplimentare, in farul "standard" avem bec de putere dubla sau tripla, avem incalzitor de luneta, ventilatia nu se mai realizeaza decat cu pompare electrica, multi au sonorizari de sute de wati, care nu se fac din nimic, etc. Asa ca de la Supernova in sus, alternatorul are vreo 80 de Amperi sau chiar 110 amperi pentru variantele cu climatizare. Calculatorul de la injectie monitorizeaza si tensiunea din instalatie si daca asta scade, compenseaza prin accelerarea motorului, astfel ca generatorul (alternatorul) sa debiteze mai mult si sa acopere consumul.


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2024 - 08:50
Forum Renault