DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> A ramas turata, Fara acceleratie blocata

Xplode
post 11 Nov 2005, 15:46
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 5 January 05




Ce mi s-a intamplat. Scum cateva zile, dupa ce am mers cu ea aprox 1 km in regim de turatie ridicata, am ajuns acasa. Cand am dat sa opresc motorul am observat ca turometrul era la 1500 RPM. Am mincercat acceleratia, am turat-o , a mers, dar tot la 1500 a ramasa. Am tres invers de acceleratie sa vad daca nu e blocata si nu era. Am mai mers in fata si in spate cativa metri sa vad daca isi revine si kanci. Am oprit motorul si l-am repornit si a revenit la normal.
Sincer sunt atre nemultumit de soft-ul de la LGN. Mai am o DSN al carui soft sincer mi se pare mult mai bun, inclusiv din punct de vedere al cuplului motor. Masina trage mult mai bine si parca e si mai vioaie. Raspunde mai repede la accelerari.
Imi dau seama ca nu e o problema majora cea care mi s-a intamplat. Pur si simplu imi expuneam parerea.
PS: Eu mi-am luat masina in vara. Deci nu e cu soft naspa sau cric, sau ce mai ziceau ei.


--------------------
Dacia Logan Laureat - B-77-xxx
Logan=Renult vs Logan=Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 11 Nov 2005, 15:56
Post #2


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




in cazul tau eu banuiesc ca este vorba de vreo informatie eronata primita de computer de la vreun senzor... deci o problema de contact imperfect pe undeva


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xplode
post 11 Nov 2005, 19:42
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 5 January 05




AL mi-am dat seama ca nu e o problema majora, dar faceam public ce mi s-a intamplat. Ca doar e un forum unde lumea poate citi si sa stie la ce sa se astepte.
Cei care cititi NU E O PROBLEMA MARE!!! E posibil sa se intample. Nu va alarmati. Oricum aveti garantie la masina asa ca daca problema ar persista ar fi o problema.
Mentionez ca de atunci am mai dat in ea, dar nu a mai facut. A fost o problema izolata.
Dat fiind gravitatea problemei si oamenilor care se cred mesteri iscusiti in rezolvarea acestora, as cere frumos moderatorilor inchiderea topicului, dar sa ramana totusi pe site, in cazul in care cineva mai pateste sa poatz citi sa nu creada ca are cine stie ce la motor.
Va multumesc.


--------------------
Dacia Logan Laureat - B-77-xxx
Logan=Renult vs Logan=Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 14 Nov 2005, 09:21
Post #4


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Xplode, nu pricep de ce te-ai ofuscat?... mesajele celor care au postat mistocareli au fost sterse... asta este, unii atata pot... daca se repeta vor fi si avertizati apoi sanctionati... insa din ce am scris eu ce te-a nemultumit?...nu am zis ca ar fi o problema minora ci am incercat sa te ajut indicand o parere asupra cauzei potentiale... nu asta doreai?.. foarte bine ca ai facut publica problema insa nu cred ca ca doresti osanale pentru asta!... topicul ramane deschis


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel2002
post 14 Nov 2005, 13:25
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 9 February 04
From: Galati




si mie mi s-a intamplat acelasi lucru. Am oprit-o si am pornit-o iar si si-a revenit.
Nu stiu de la ce-a fost.


--------------------
Toyota Auris 1,6 dual VVT-i, 124cp - 2007 ...si un amarat de Logan..adica doua..si un Guster
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BodoC
post 15 Nov 2005, 19:53
Post #6


Membru in plina criza


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 April 05
From: Bucuresti




Am patit si eu acelasi lucru. Indiferent ce am facut, (mai putin sa opresc motorul) nu si-a revenit. Am pornit aerul conditionat, si a revenit la normal. Dupa doua zile am patit acelasi lucru, aceeasi rezolvare. De atunci, (jumatatea lunii septembrie) nu am mai avut probleme. Am trecut-o pe lista pentru eventuale probleme cind voi ajunge in service pentru revizie, sau doamne fereste pentru o problema reala.


--------------------
Logan Prestige 1,6 16V 2008
Acel ce fara de care nu poate fi ceea ce este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laji
post 15 Nov 2005, 22:26
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 30 June 05




Salut,

Si mie mi s-a intamplat o chestie oarecum asemanatoare...
Azi dimineata, nu porneste la prima cheie... dau a doua cheie, porneste.. si incepe sa trepideze de parca mergea numai in 2 cilindrii nu in 4. Dupa vre-o 5 sec. s-a turat la 2000 de rotatii, a stat cateva secunde acolo, dupa care a scazut la 1000 si ceva... asta fara sa ma ating de acceleratie.

Alta chestie ce mi s-a intamplat, cu motorul cald in a 2-a, a ramas blocata la putin sub 2000 de rotatii pentru cateva secunde... degeaba apasam acceleratia ca nu reactiona defel.. nu se tura... am scos din viteza, aceeasi poveste... bag din nou in a 2-a si merge perfect... (NU era blocata acceleratia) .


OfTopic: ati mai sesizat careva ca motorul scoate sunete diferite (as putea spune, ca depinde de ce chef are, si ca nu trage tot timpul la fel, sau mi se pare mie? ) Oricum am programat-o la service. A, si azi, utandu-ma mai atent, observ ca nu prea tine cateodata nici aia 750 de rotatii de mers in gol.. adica ba urca putin peste, ba coboara putin sub...

O fi prea slab procesorul ?! laugh.gif


masina: Logan Laureate 1.6 cu 1300 km la bord.

This post has been edited by laji: 15 Nov 2005, 22:49


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 - rosii :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danchitu86
post 15 Nov 2005, 22:42
Post #8


Membru cu BRB


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 September 05
From: Bucharest




A mea are 800Km 1.4MPI
Din ce am reusit sa inteleg din cum merge, e adevarat, cateodata iti pare ca motorul merge cu "frecari" si alte ori nu. De cand a dat frigul vad actiunea shocului automat, dupa pornire sta pe la 1200... dupa vreo 5 minute coboara la 700.
Mi se pare ciudata "vibratia" motorului care se simte pe pedala de acceleratie si pe schimbator. E ciudat. Am condus un Megane de 1.6 care nu vibra deloc. Asta de ce vibreaza asa? O fi inca in "rodaj", trebuie sa se mai toceasca nitel? smile.gif


--------------------
Logan 1.4 MPI Albastru Marin 2005 Laureate
People's problem is not that they are mortal, but that they are suddenly mortal...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Loghy
post 15 Nov 2005, 23:18
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 April 05
From: Bucuresti




@ laji:
Oscilatia turometrului eu o am la Skoda lui tata de cand am luat masina (4 ani - cca. 60.000 km). Explicatia celor de la service: benzina proasta. Dar mi-au garantat ca nu e nici o problema, si nici nu am avut pana acum.
Benzina pun numai de la OMV si la Skoda si la Dacie.
La Dacie pana acum n-am observat oscilatia turometrului desi a fost unul din primele lucruri la care m-am uitat.
Tu de unde pui benzina?


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI 2004 - Ambition - B XX RRJ
Good things come to those who wait...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Nov 2005, 23:31
Post #10


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Desi nu s-ar parea, totusi multe din "problemele" aparute peste noapte la masinile astea de la Dacia se regaseau si pe DSN. Nu sunt chiar "noutati" de Logan
1. pt. laji : sa-ti verifice contactul (mufa) potentiometrului clapetei (la pb cu blocarea la 2000 ture)
2. tot pt. laji (ref la reglarea regimului de relanti): sunt descrieri destul de detaliate pe sectiunea de DSN privitoare la reglarea regimului de relanti in functie de balanta consumatorilor (calculatorul ridica/coboara automat turatia de relanti in functie de consumatorii electrici porniti - un GMV, un AC, un bec, un proiector etc)
3. pt danchitu86: vibratia pedalei de acceleratie beneficiaza de un topic separat. Unde vei intelege de ce pe megane nu vibreaza pedala dar pe logan da. Pentru ca pe megane este cu potentiometru... La fel si cu vibratia schimbatorului... pentru ca megane timoneria este cu cabluri. Si daca as mai intra si in amanunte cu suspensia motorului...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laji
post 16 Nov 2005, 00:43
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 30 June 05




QUOTE
1. pt. laji : sa-ti verifice contactul (mufa) potentiometrului clapetei (la pb cu blocarea la 2000 ture)
2. tot pt. laji (ref la reglarea regimului de relanti): sunt descrieri destul de detaliate pe sectiunea de DSN privitoare la reglarea regimului de relanti in functie de balanta consumatorilor (calculatorul ridica/coboara automat turatia de relanti in functie de consumatorii electrici porniti - un GMV, un AC, un bec, un proiector etc)



1. miine arunc un ochi acolo sa vad gasesc ceva...
2. Normal ca nu ma joc cu consumatorii si de acceea se schimba turatia.. ci la consumatori "constanti" adica, daca faruri aprinse.. nu intre stins si aprins faruri, sau AC pornit oprit...


pt. un post anterior.. Benzina am bagat de la Fostul Shell (cum s-o fi numit acum nu stiu) din aia cu 38mii (parca.. ca la cum se schimba preturile...)



--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 - rosii :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 16 Nov 2005, 01:03
Post #12


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Daca pleaca GMV-ul de ex, o sa se cam miste si turatia de relanti. Cand pleaca scade un pic, dupa care intra corectia de relanti in functie de cosumatori, si creste un pic peste cele 750.
Doar ca din habitaclu nu prea se aude GMV-ul cand porneste, mai ales daca esti in trafic


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danchitu86
post 10 Dec 2005, 15:53
Post #13


Membru cu BRB


Group: Members
Posts: 199
Joined: 24 September 05
From: Bucharest




QUOTE(ursamajor @ 10 Dec 2005, 14:25)
Există posibilitatea reglării în vreun fel așa încât pedala de accelerație să revină mai repede în poziția inițială? Vreun arc ceva... Mie mi se pare teribil de molatică pârghia accelerației și revenirea ei.
*



Subscriu la cele spuse, dupa ce apas ambreiajul sa o scot din viteze, dureaza ceva timp pana turatia coboara de la 2500, sa zic, la relanti, si se aude/simte... Dar se pare ca asa este la toate, nu?


--------------------
Logan 1.4 MPI Albastru Marin 2005 Laureate
People's problem is not that they are mortal, but that they are suddenly mortal...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 10 Dec 2005, 17:54
Post #14


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




Avantajul e că la retrogradarea dintr-o treaptă superioară, nu mai "dă în nas", turația fiind încă în corelație cu mișcarea mașinii. La Dacia 1300 trebuia să-i dau un "șpriț" la retrogradare pentru a nu da "în nas".


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dariusboom
post 2 Feb 2007, 16:37
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 18 October 04




si eu am patit ceva asemanator: de mai multe ori (si cand spun de mai multe ori inteleg cel putin 10 ori) mi se bloca acceleratia in trafic, ultima oara am simtit pe pielea mea cum a inceput sa accelereze singura. de fiecare data apasam ambreiajul, acceleram usor si apoi era ok...insa ultima data a fost chiar nashpa, veneam dinspre Aparatorii Patriei spre Sos. Oltenitei si deodata a inceput sa accelereze singura. Am apasat ambreiajul, ca deobicei, turometrul s-a dat peste cap, trecuse de 6000 rpm, am oprit mototul chiar in trafic (noroc ca nu era prea aglomerat), si am lasat masina sa mearga putin in virtutea inertiei. Oricum nu prea aveam ce face pt ca franele nu mai mergeau bine. Dupa ce am tras pe dreapta, am pornit motorul cu ambreiajul apasat si din nou acul turometrului a sarit aproape de 6000 rpm pana sa reusesc sa-l opresc din nou... in acest moment, cuprins de o furie destul de mare, m-am dat jos, i-am tras un sut in numarul din fata (acolo s-a nimerit, putea fi oriunde) de i-a sarit vopseaua k lumea de tot...m-am urcat in masina si chiar si in ziua de azi totul e fffffffffffffff OK...chestia asta s-a intamplat anul trecut prin luna septembrie...

bafta tuturor


--------------------
dacia logan prestige 2007 - B-60-NRW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guliver
post 2 Feb 2007, 17:28
Post #16


No title


Group: Members
Posts: 545
Joined: 26 December 05




Cablul de acceleratie s-a blocat cumva. Oricum bine ca nu ti-a mai facut.


--------------------
fosta dacie fosta solenza 1900 dar nu toamna
"Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2024 - 10:19
Forum Renault