DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> incalzire la nova

BMA
post 18 Nov 2005, 13:25
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




la nova mea daca dau pe caldura imi baga inauntru un aer doar putin putin caldut. desi caloriferul este fierbinte. acolo unde intra in habitaclu furtunele tur/retur pentru caldura, inauntru frige. cred ca ala e caloriferul. nu ? totusi aerul care iese pe la aeratoare este doar putin caldut. asta cu clapeta de aer tras pusa pe "interior". Ca daca pun pe exterior probabil vine un aer prea rece de afara si imi baga si mai rece. ce poate sa fie ? ce sa verific ? pot demonta caloriferul (sa-l scot de acolo sa-l curat) fara sa desfac furtunele ? ca nu vreau sa pierd lichidul de racire ca e antigel nou cu apa distilata pus acum 1-2 luni.

This post has been edited by BMA: 18 Nov 2005, 13:31


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 18 Nov 2005, 17:57
Post #2


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Teromstatul, ala e de vina ... asa am patit si eu cu masina prietenei ... furtunele erau fierbinti dar nu baga decat putina caldura. Dupa ce am schimbat termostatul si am facut si aerisirea baga o caldura de invidiat.
Mentionez ca aerisirea o facusem si inainte sa schimb termostatul, dar fara nici un rezultat.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 18 Nov 2005, 18:01
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




pai stai putin. ce face termostatul ala ? din cate stiu eu ala porneste ventilatorul de la radiator atunci cand motorul ajunge la o anumita temperatura. cum poate fi el de vina daca in motor apa este fierbinte si ceasul imi indica tempreatura optima ? ce ar putea fi in neregula cu termostatul ? la calorifer apa ajunge fierbinte. caloriferul frige tare, dar torui aerul care ajunge in aeratoare este caldut. ce altceva poate fi ? si cum pot demonta partea din habitaclu a sistemului de incalzire sa vad ce e acolo ?


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 18 Nov 2005, 18:02
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




am uitat sa subliniez ca am Dacia Nova '96 si poate sistemul este diferit de 13xx


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 18 Nov 2005, 18:20
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




aaaa, cat despre aerisire asta e facuta bine cu 1-2 luni in urma cand am scos tot lichidul de racire si am pus antigel+apa distilata 1:1 si am aerisit. si oricum daca nu era aerisit cum trebuie banuiesc ca nu era atat de fierbinte caloriferul si mai bulbucea si apa in borcan


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 18 Nov 2005, 18:32
Post #6


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Aerisirea tine cam 15-20 de min ... se face si cu circuitul de caldura deschis ... pentru ca apa sa circule peste tot. Aerisirea tine asa mult pentru ca temperatura apei sa ajunga la temperatura optima si sa se deschida si termostatul. Rolul termostatului este acela de a da drumul lichidului de racire spre radiator cand a ajuns la o anumita temperatura ( eu am termostat de 89 de grade ) pana atunci radiatorul nu are apa calda din instalatie. Ideea e ca daca termostatul este defect si sta tot timpul deschis atunci temperatura apei este undeva in jurul valorii de 65-70 de grade ceea ce este insuficient pentru a incalzi masina. Normal ca atunci cand pui mana pe calorifer sa simti ca e fierbinte, dar el nu are temperatura necesara. ( ti-am zis ca am patit la fel cu alta masina - furtunele era fierbinti dar nu baga caldura. Dupa ce l-am schimbat merge super ).
Stiu ca la Nova sistemul e diferit, vezi sa nu ai ceva infundat, sa traga sau sa piarda aer pe undeva.
Ai schimbat vreodata termostatul din `96 ?


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 18 Nov 2005, 18:47
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




n-am schimbat termostatul, sau cel putin nu stiu. pentru ca eu masina asta o am din aprilie. o sa incerc treaba cu termostatul. aerisirea e facuta, daca nu ar fi facuta bine cred ca ar fierbe apa sau ar aparea alte probleme. apropo, se face cu motorul pornit sau cu el oprit ? si unde e termostatul unde-l gasesc ? si cum pot vedea daca e defect ? cat e unul nou ?


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 18 Nov 2005, 19:08
Post #8


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




da-mi te rog o adresa de mail sa iti trimit o schema. poti sa dai si PM
Oricum, mai asteptam sugestii smile.gif


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 18 Nov 2005, 19:24
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




QUOTE(BMA @ 18 Nov 2005, 23:25)
la nova mea daca dau pe caldura imi baga inauntru un aer doar putin putin caldut. desi caloriferul este fierbinte. acolo unde intra in habitaclu furtunele tur/retur pentru caldura, inauntru frige. cred ca ala e caloriferul. nu ? totusi aerul care iese pe la aeratoare este doar putin caldut. asta cu clapeta de  aer tras pusa pe  "interior". Ca daca pun pe exterior probabil vine un aer prea rece de afara si imi baga si mai rece. ce poate sa fie ? ce sa verific ? pot demonta caloriferul (sa-l scot de acolo sa-l curat) fara sa desfac furtunele ? ca nu vreau sa pierd lichidul de racire ca e antigel nou cu apa distilata pus acum 1-2 luni.
*



Stimate coleg,
Daca spui ca furtunele sunt fierbinti la intrarea SI la iesirea din calorifer - adica acolo unde intra furtunele prin panoul dintre motor si habitaclu-popular: cabina- circulatia de "apa" e ok. Mult mai des apare alt defect: clapeta care dirijeaza fluxul de aer prin radiatorul caloriferului sau pe linga el - pentru ventilare cu aer neincalzit- nu-si face treaba. La Nove, nu mai exista robinet care sa opreasca apa, adiatorul acela fiind fierbinte tot timpul, vara ca si iarna. Cald sau rece se obtine prin dirijarea aerului prin calorifer sau printr-un tub care-l ocoleste. Daca ai elan, curaj, sau si mai bine un garaj incalzit pe undeva poti incerca sa demontezi in partea dreapta grila prin care vine aer la picioare si vei gasi acolo niste cabluri din alea mecanice. Dai din butonul cald-rece si vezi care se misca si daca face cursa. E posibil sa fie sarit de pe buton- dar s-ar fi invartit usor, in gol, si inteleg ca nu e cazul. Sau se misca din prinderea camasii si nu actioneaza pirghia ce misca clapeta aia in interior. Sau, mai rau, e ceva defect la mecanismul clapetei si trebuie demontata aproape toata cascarabeta de la ventilatie.
PS daca ventilatorul merge nasol, accesul la el se face pe sus: sub grila de aerisire din capota e un capac din plastic, prins cu suruburi: sub el e ventilatorul climatizarii. Vedeti ca trebuie demontata capota si partea de tabla dintre motor si anticamera sistemului de ventilatie, dar mi s-a parut muuult mai usor si simplu decat sa demontez cutia ventilatiilor de sub bord.
Bafta.


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 23 Nov 2005, 05:11
Post #10


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Servus.
Stimati colegi am si eu o belea dar altfel. Anume: acu' 2 sapt am schimbat mai multe printre care si termostatul. Cum ajungea in rosu deschidea, da' se umplea vasul expansionist cu lichid (fara bolboroseli) si dupa aia cadea jos temperatura. Bine, nu chiar in rece si e normal la -5 grade. Am patit-o de vreo 3 ori. Dupa schimbare a mers excelent pâna aseara când iar am patit-o.
Ce poate fi?
Sa va mai spun ca si aerul nu mai e decât caldut in habitaclu dar asta cred ca este de la nenoricirea aia de selector cu recirculare-fresh, la mine sigur nu mai inchide clapeta aia cum trebuie.
Numa' fericire

This post has been edited by paulica: 23 Nov 2005, 05:13


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 23 Nov 2005, 09:04
Post #11


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Garnitura de chiulasa ciupita.
Crede-ma ca am schimbat 3 termostate, am aerisit de n-spe mii de ori, si pina n-am schimbat garnitura nu s-a rezolvat.

Gti98, ca sa ajungi la ventilator nu trebuie demontata capota, ci doar tabla aia dintre compartimentul stergatoarelor si motor. E suficient wink.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 25 Nov 2005, 20:44
Post #12


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Paulp, nu cred ca-i garnitura. Sa fie doar ffff putin ciupita si sa nu faca nici o bula in vasul de expansiune? Sau la Nove fiind altfel treaba cu vasul sa nu faca bule? Mai degraba cre' ca n-a fost aerisirea bine facuta si avu un dop de aer.
Mai dat si voi câte o parere.
P.S. Am mai patit-o a doua zi dimineata, da parca nu s-a mai dus in rosu si de-atunci mere bine.
Bye

This post has been edited by paulica: 25 Nov 2005, 20:46


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 25 Nov 2005, 22:07
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




eu vreau sa incerc maine sa schimb termostatul. dar inainte vreau sa mai lamuresc cate ceva, si apoi mai dati cu parerea.
1. Temperatura apei urca, dupa cum arata indicatorul din bord, foarte mult aproape de maximul normal. NU ajunge la rosu!
2. Furtunele sunt fierbinti, caloriferul interior frige tare.
3. Cablurile sunt ok. Mecanismele functioneaza. Clapeta trece de pe aer cald pe aer rece. Cand trece pe aer cald debitul aerului scade drastic. Se simte foarte putin, si e doar caldut. Caloriferul nu este prins etans la locul lui. Am impresia ca o mare parte din fluxul de aer iese pe langa el catre picioare.
4. Aerisirea este facuta bine.

I. Pot umbla la caloriferul interior fara sa il decuplez de la instalatia de apa ? N-as vrea sa stric aerisirea sau sa pierd antigelul nou bagat in instalatie.
II. Aveti idee cat e un termostat ? sa stiu la ce ma astept maine.
III. Cum pot verifica daca termostatul e bun sau nu ?
Dati cu parerea. astept sfaturi. maine dimineata vreau sa vad ce e cu caldura.



--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 26 Nov 2005, 18:49
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




Am gasit termostatul la 120.000 dar e de berlina. e valabil si pentru nova ?
Cum pot verifica daca imi este bun termostatul ?
Am rezolvat problema de la calorifer. Am demontat bordul, tot ce era pe acolo. Am deplasat in afara caloriferul cat am putut, am bagat pasta siliconica rosie pt temperaturi inalte si apoi l-am fixat bine. Etanseaza de minune. Nu mai am pierderi de aer pe la calorifer. Acum tot aerul trece prin calorifer si ajunge in masina. Totusi aerul nu este fierbinte, dar e cu mult mai cald ca inainte. L-am incercat numai dupa 5 km de mers cu masina. Deci poate era normal sa nu fie inca fierbinte desi ventilatorul de la radiator a pornit.
Mai am o intrebare. Termostatul de berlina cu deschidere la 89 e bun ? sa il schimb pe asta si sa pun nou de uzina ? Mentionez ca am masina din aprilie 2005 deci nu stiu daca vechiul propr. a schimbat vreodata termostatul din 96 pana acu. L-as schimba. Dar cum sa fac sa-l schimb fara pierdere de antigel ? sau macar foarte putin. ca numai ce l-am bagat. imi pare rau ca nu am schimbat atunci termostatul. Si daca cineva poate sa imi explice si mie cum fac operatia asta de schimbare ca nu stiu unde e termostatul. In schema primita de la Dreamer, de DSN nu e ca la mine.
Multumiri


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 26 Nov 2005, 20:57
Post #15


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Salut.
BMA pune-l linistit. Si cred ca-i mai bun decât ala de vaslui care deschide la 82. Da' vezi ca tre' sa fie produs de o firma frantuzeasca din câte stiu eu.
La mine la GTi este asa: furtunul de la radiator (ala de sus) intra intr-o chestie de metal care este chiar deasupra fuliei de la pompa de apa. Pe acel furtun exista 2 coliere, unul strânge furtunul pe teava de metal si unul este pe furtun, se pare ca e in plus. WRONG! Ala e colierul care strânge termostatul in furtun. Iar ca sa nu pierzi apa desfa un furtun mai de jos, eventual sa aiba 30 cm si sa nu fie gros , sticla de 2,5 l cu pâlnie pregatita, daca ai scut la motor faci treaba in compartimentul motor (eventual cu motorul rece ca sa nu te oparesti). Dupa aia schimbi termostatul, pui la loc antigelu' faci si aerisirea si cam gata. Ai grija ca termostatul se pune itr-un anume sens.
Spor la munci.

This post has been edited by paulica: 26 Nov 2005, 21:25


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 26 Nov 2005, 21:05
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




Termostatul care l-am gasit eu este original facut de Uzina. si e 120.000


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 26 Nov 2005, 21:05
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




a! si scrie pe el ca se deschide la 89


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 27 Nov 2005, 21:36
Post #18


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




BMA nu mai posta de doua ori. Daca ai uitat sa spui ceva dai Edit (este undeva in dr. jos sub ceea ce ai postat) si in decurs de 24 de ore poti modifica postul.
Termostatul de care zic eu este intr-o cutie sigilata si are doi cai pe ea ca emblema.


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 28 Nov 2005, 11:47
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




L-am gasit:
firma se numeste Vernet. E o cutie galbena cu doi caluti negri. E frantuzesc.
2 variante :
4493.86 cu 86 grade - 200.000
4493.89 cu 89 grade - 210.000
Pun unu dintre ele ? Care ?


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 28 Nov 2005, 12:33
Post #20


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(BMA @ 28 Nov 2005, 11:47)
L-am gasit:
firma se numeste Vernet. E o cutie galbena cu doi caluti negri. E frantuzesc.
2 variante :
4493.86 cu 86 grade - 200.000
4493.89 cu 89 grade - 210.000
Pun unu dintre ele ? Care ?
*




89 grade.... am eu si la -10 afara stau in tricou in masina si transpir... berlina cu bord scoica... sa mai auz yo pa cineva ca nu face cald... icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 28 Nov 2005, 21:01
Post #21


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




BMA da' ce drak de preturi sunt astea? Ca eu am luat 4495.89 cu 100k. Ce naiba-i la voi in Caras?
Acu' depinde daca crezi ca vara ai oarescare probleme, pune de 86. In alta ordine de idei ai gasit termostatul in instalatie?
1000 de ani de fericire.


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 28 Nov 2005, 23:38
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




QUOTE(paulica @ 28 Nov 2005, 22:01)
BMA da' ce drak de preturi sunt astea? Ca eu am luat 4495.89 cu 100k. Ce naiba-i la voi in Caras?
Acu' depinde daca crezi ca vara ai oarescare probleme, pune de 86. In alta ordine de idei ai gasit termostatul in instalatie?
1000 de ani de fericire.
*



Man masina mea e de Caras ca eu acolo am domiciliul pe buletin, dar eu stau in TM. Si preturile pe care ti le spun sunt preturi de Timisoara. Am gasit unde este termostatul. Si am de gand sa pun unul de-asta Vernut de 89. Daca vara o sa intampin probleme din cauza lui voi face atunci schimbul la unu de 86. Dar eu zic ca nu voi avea probleme.
Multumesc pentru toate posturile.


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 29 Nov 2005, 14:07
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




Am gasit termostatul.
O cutie galbena, Firma Vernet.S.A. cu adresa de Franta. Emblema cu 2 caluti. Importat de Delta Mobil Service S.R.L. Cluj-Napoca. A fost 122.000. Ceea ce mi se pare ciudat este ca Pe cutie la model este scris 4493.86, iar pe el scrie 89 grade C. Dar tipul de la magazin mi-a zis ca ele vin din franta varsate si in Romania firma care le importa le pune in cutie. De-asta poate sa fie scris gresit modelul pe cutie.


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 29 Nov 2005, 19:05
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




Am revenit. Atasez o imagine cu ctia si una cu termostatul. paulica spune-mi daca asta este cel despre care ziceai. Merci

Attached thumbnail(s)
cutie_termostat.jpg ( Size: 183.29k ) Number of downloads: 203
termostat.jpg ( Size: 115.96k ) Number of downloads: 236


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 30 Nov 2005, 09:24
Post #25


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Unu din ala mi-am pus pe masina si sunt foarte multumit de el. Nu stiu daca se potriveste si pe Nova. Ce au zis aia de la magazin cand l-ai cumparat ?


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 30 Nov 2005, 09:39
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




pai e la fel cu cel de uzina la design. la magazin ala a zis ca e de dacia dupa catalogul de la Vernet. Si pe cutie este o hartie cu care a fost sigilata cutia si pe ea scrie importatorul si scrie TERMOSTAT DACIA.


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 30 Nov 2005, 09:43
Post #27


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Am aruncat niste intrebari la niste prieteni care au Nova si au zis ca este la fel.
Ai grija sa-l montezi in pozitia corecta.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 30 Nov 2005, 09:48
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




pai tot eu desfac pe cel vechi. si o sa vad cum a fost pus, deci pe asta il pun la fel ca ala. si asa ma gandesc ca nu gresesc pozitia. Merci


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 30 Nov 2005, 09:53
Post #29


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Vezi ca termostatul pe care vrei sa-l montezi ( cel din poza ta ) este de iarna. La primavara trebuie schimbat cu unul de vara, altfel risti sa fiarba motorul. Ala de vara se deschide la 70 de grade.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 30 Nov 2005, 11:02
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Pana la urma nu ne - ai lamurit daca ai urmat acest sfat:

QUOTE(gti98 @ 18 Nov 2005, 19:24)
Mult mai des apare alt defect: clapeta care dirijeaza fluxul de aer prin radiatorul caloriferului sau pe linga el - pentru ventilare cu aer neincalzit- nu-si face treaba. La Nove, nu mai exista robinet care sa opreasca apa, adiatorul acela fiind fierbinte tot timpul, vara ca si iarna.
*



Nu de alta, dar poate sa - ti fiarba motorul, daca vine si aer rece pe langa... Nu ma refer aici la a scapa aer rece pe langa calorifer cum ai incercat sa sugerezi intr - un post mai sus ci daca ai verificat cum lucreaza acea clapeta.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2024 - 00:30
Forum Renault