DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pelicanul, Renault 16 - 1967

Ov
post 16 Mar 2016, 09:42
Post #1


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.358
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Dupa cum unii deja stiu, masina lui Dan (Amatorul) a ajuns la mine de prin Octombrie. Tot de atunci beneficiaza de intreaga mea atentie. Mai departe o sa dau cu copy paste ce am postat pe forumul coleg (renault16.ro/forum):



Salutare,

topicul acesta va fi o continuare a acestui topic http://renault16.ro/forum/viewtopic.php?f=7&t=178 pentru ca masina a ajuns la mine.

Ce i-am facut in ultimele 2-3 luni (am luat-o pe 25 octombrie), pai in primul rand i-am pus nume (pelicanul tongue.gif). Apoi i-am montat la loc planetarele (venite in punga). Din pacate n-am stiut cate ture au fost desfacute piulitele cu semeringurile si le-am pus la ochi, sper sa fie ok, asta voi vedea dupa ce voi incepe sa merg cu masina. In orice caz va trebui sa dau iar jos planetarele pt ca pare sa curga mult ulei pe la semeringuri (care sunt noi, dar puse prost probabil).

Am curat podeaua, am tratat-o cu ceva pt rugina si-am vopsit-o cu o vopsea 3 in 1 (anti-rugina, grund, vopsea). La fel si in portbagaj. Am luat si ceva materiale insonorizante (pasla bituminoasa - chiar originala renault) sa pun pe podea unde lipsesc cele vechi, dar n-am avut timp sa le montez. In portbagaj am luat material nou de imbracat, dar trebuie taiat la dimensiuni, nici de asta nu m-am ocupat inca.

Am schimbat un butuc de la stergatoare pt ca plecase la plimbare. Am facut rost si de o pereche de lame noi noute. Am si tunat-o nitel, punandu-i un motoras electric pt stropgel.

I-am pus aprindere electronica (gotronic cu senzor), fise tesla noi, bujii noi, capac de delcou nou. Am reglat nitel schimbatorul de viteze pt ca nu intra 1-2.

Mult timp am pierdut cu franele, masina stand 3 ani erau blocate. Am pus aproape totul nou, adica pompa noua (masina e modificata cu servo si pompa dublu circuit tandem - am pastrat sistemul), cilindrii noi pe spate, saboti noi, placute noi, garnituri de etrier noi, acum astept (aia de la Cargus sunt PRAF!) coletul cu pistonasele de etrier. Am luat si racorduri noi, dar nu le schimb pt ca cele de pe masina se prezinta impecabil. Am reglat cursa de la pedala (tinea mult prea jos) si frana de mana si de la saboti si din cablu.

Am mai periat nitel la instalatia electrica, cate o siguranta pe ici pe colo, cate un fir dubios schimbat, i-am pus bricheta (pt alimentare mai mult ca nu fumez), am refacut instalatia de ceasuri suplimentare apa, ulei - aici i-am montat si un T ca sa pastrez si senzorul de bec. Din pacate la apa n-am cum ...
si am ramas doar cu ceasul, deci trebuie sa fiu tot timpul cu ochii pe el smile.gif Am pus si un bec care semnalizeaza functionarea electroventilatorului si o sa pun si-un bec de control pt frane.

Am schimbat furtunele de la radiator, termostatul, am montat cum trebuie pompa de apa (cineva a pus suruburile care prindeau tabla aia groasa de ea pe dos si evident curgea), am schimbat fulia de pe axa cu came - cea de pe masina mai avea nitel si se rupea, a fost montata prost si stift-urile de ghidaj au sapat in fulie subtiind-o. Eu am vazut ca fuleaza si am dat-o jos .... Acum stifturile nu prea mai sunt ca au fost tocite, dar sper sa nu patineze.

I-am pus oglinda laterala CIPA smile.gif, am facut rost de masca fata completa in stare foarte buna, am schimbat si la interior 2-3 plastice.

Am indreptat nitel capota, era lovita chiar pe nervura si a trebuit sa decupez nitel dublura si sa indrept mai intai cantul si apoi indoitura. N-a iesit perfect, dar e muuuult mai bine ca inainte.

Am indreptat coltul aripii dreapta care era lovita, am vopsit-o, am curatat-o iar ca nu mi-a placut cum a iesit, i-am mai dat nitel chit, acum e in spritzchit urmeaza s-o vopsesc (doar coltul aripii, incerc sa pastrez cat mai multa vopsea originala). Mai am cateva indoituri mici pe care voi incerca sa le mai indrept. Am curatat si punctele de rugina de la una din usile din spate evident prin indepartare, adica pur si simplu am gaurit usa unde erau punctele. Acum am lasat resturile de rugina la pasivizat, o sa umplu usa de ceara in dublura si apoi o sa astup cu ceva punctele si voi vopsi cu pensula. Tot cu pensula m-am apucat deja sa vopsesc diferite mici zgarieturi si puncte de vopsea sarita. Am inceput sa si polishez cateva elemente sa vad cum ies - e bine smile.gif

Ma enerveaza ca inca n-am apucat sa ma plimb cu ea decat cateva ture nevinovate printre blocuri ca n-am ITP (si n-aveam nici frane smile.gif ). RCA i-am facut (a cam durut, dar asta e). Cum da vremea buna si schimb si pistonasele de pe fata (unul curge) ma duc direct la ITP, apoi ii fac dosarul si-o atest.

[...]
Am uitat sa zic ca am schimbat si pompa de benzina pt ca la cea de pe masina dupa 10 minute de functionare s-a rupt parghia care trage de membrana! Am pus o pompa noua luata de la unix.

In plus am montat si burdufe noi la pivotii superiori pt ca alea originale aproape ca nu mai existau. Am pus burdufuri de dacie smile.gif Am cumparat si un set nou de pivoti "sa fie", dar nu-i schimb pe cei de pe masina ca n-au joc deloc.

Si inca un "detaliu" de care am uitat cu desavarsire, masina a primit un carburator original cu toate internele noi noute, alaturi de un cablu de acceleratie nou. N-am avut arcul original pt cablul de acceleratie, dar am facut dintr-unul de dacie (l-am scurtat)

Pe partea electrica am facut o "blasfemie" si am modificat (minim invaziv) instalatia de lumini pentru a pune relee. Am facut asta deoarece cand aprindeam faza lunga se stingea dupa 5 secunde urmat de un firicel subtire de fum care iesea din blocul de lumini. Am gasit firele de la faruri montate pe dos si probabil a fost un mic scurt pe acolo care a semi-topit blocul de lumini. Odata cu lucrarea la electrica am pus si un releu de semnalizare mecanic, pur si simplu sunt obsedat de click-ul pe care-l face smile.gif

Am mai vopsit (cu oja :geek: ) indicatorul de incarcare al bateriei deoarece vopseaua originala se exfoliase. Tot la capitolul vopsit am refacut si ornamentul cromat de la volan, dar planuiesc sa scot de tot volanul si sa-l revopsesc complet. Cat timp am surubarit cu bordul demontat am schimbat si cablul de la cLapeta de aer (se rupsese) si am desfacut/curatat/remontat maneta de comanda a ventilatiei.

Si portbagajul a primit un cheder nou ocazie cu care a inceput sa se inchida mai bine.

La directie am gasit suruburile care prind bieletele de cremaliera puse pe dos si cand bracai stanga/dreapta capul surubului lovea in bascula smile.gif Am remediat.

Am impresia ca am un por in radiator pt ca dupa ce se deschide termostatul se umezeste coltul din dreapta jos. Il tin sub observatie si daca observ ca pierd lichid o sa-l duc la doctor.

Am schimbat si-o valva pe care am rupt-o cand am scos pompa dupa ce am umflat roata smile.gif O sa le schimb pe toate ca-s coapte, dar poate leg lucrarea de o revopsire a jantelor.

Mi-am cumparat si un manson de schimbator de viteze.

[...]

Am luat cilindrii de frana noi:
th_130ABCCE-5F12-438A-BFC2-CE4FC1E35617_zpsvw1pqcan.jpg

[...]
In weekend am mai dat cateva ture de cartier cu masina. Mai am niste zgomote dubioase de rezolvat. Zgomotul la rulare mi se pare destul de mare, posibil de la cauciucurile cu DOT din 2000 smile.gif. In plus si motorul mi se pare zgomotos in accelerare, la relanti intr-adevar fiind extrem de silentios.

N-am reusit sa ma prind cum aerisesc instalatia, nu baga caldura neam.
La rece imi pierde antigel pe undeva in partea dreapta a motorului deasupra seriei, probabil pe la garnitura de chiuloasa. Cand se incalzeste nu mai picura. Observ din pacate ca nu prea se gasesc garnituri ... Sper sa n-am blocul crapat sau alte minuni smile.gif

si-am gasit pe unde "pierde"
th_IMG_2921_zpskkvnqisy.jpg




[...]
aviz amatorilor de senzatii tari: daca va fuleaza fulia mare, ar fi bine s-o demontati sa va uitati la ea sa n-aveti surprize (neplacute) smile.gif
th_fulie veche_zps1udhslda.jpgth_fulie noua_zpsfxvzjfsd.jpg

[...]
Am inceput sa vopsesc jantele testand o metoda vazuta pe youtube: se ia un cearceaf, se taie la dimensiunea jantei apoi cu o surubelnita dreapta se baga intre cauciuc si janta. Evident janta se curata cat de cat inainte si pe zonele cu rugina se da cu pasivizant. Fata de varianta cu izolat cu scoci de hartie metoda asta e infinit mai rapida, mi-a luat cam 10 minute de janta (am facut doar doua deocamdata) sa tai si sa bag sub cauciuc cearceaful. Imi plac chestiile rapide cu impact vizual mare hahaha
th_r1_zpscrkr1lko.jpgth_r2_zpse6ytogzo.jpgth_r3_zpsasv0t80t.jpg


Tot avand chef de mestereala am executat si dispozitivul MOT401 :shock:
th_m1_zpsij9fgymv.jpgth_m2_zpsvosmdwri.jpg

Am pus la loc si saibele care erau pe distantierul de la sabotii din spate si astfel am reusit sa reduc cursa pedalei de frana. Am masurat si tamburii si sunt in cotele de lucru (sunt defapt ca noi), deci singura explicatie posibila ramasa pt cursa lunga a pedalei este folosirea unei pompe de frana cu un alezaj (si deci un volum de lucru) mai mic decat cea originala. Se pare ca cel care a pus pompa pe masina stia acest lucru compensandu-l cu acele saibe.


[...]
am terminat de vopsit jantele inclusiv rezerva (fata/verso laugh.gif ). Mi-a ajuns fix un tub de vopsea de la Lidl - vedeti ca-i in oferta de maine si costa vreo 11 lei. Deci costuri totale: 11 lei + munca aproximativ 15 minute de janta. Sunt FOARTE multumit pentru nivelul de munca depus si costurile totale icon_mrgreen.gif
th_rezerva_zpsdapna4oq.jpg

si putina reclama la o solutie minune: orice suprafata cromata/inox se freaca 2 minute si se schimba spectaculos smile.gif Cred ca daca depun mai mult efort le fac ca noi, dar vreau sa ramana "patina". E rau ca nu scoate indoiturile tongue.gif. In stanga capacul nefacut, in dreapta lustruit nitel.
th_b5160d71-12a8-48bf-8008-b6321b936dec_zpsznfkl3u6.jpg

This post has been edited by Ov: 16 Mar 2016, 09:53


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eye88full
post 16 Mar 2016, 10:06
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 3 April 15




felicitari pentru achizitie, sa o stapaniti sanatos! wub.gif cheers.gif


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH-05-CMO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 16 Mar 2016, 10:20
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.009
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




cum ti se pare ca au iesit jantele? e buna de ceva vopseaua de la lidl? ai dat si lac peste?


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
A trecut vremea cand comunistii ni se kkau in cap...acum avem si noi gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 16 Mar 2016, 10:34
Post #4


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.358
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Pt ce aveam eu nevoie sunt FOARTE multumit. Se si usuca rapid. N-am dat lac, dar ar merge si-o mana peste.


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 16 Mar 2016, 11:17
Post #5


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 3.650
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti capitala Cârcostan




Cat mai costa un Pelican din asta?


--------------------
Ford Kuga 2015 ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
If you want perfection buy a Mercedes, or marry an accountant - Jeremy Clarkson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 16 Mar 2016, 11:26
Post #6


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.358
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




O masina buna merita undeva la 2000-2500 euro. Mai sunt si preturi de 5000, dar cel putin la noi pe alea le consider aberatii.


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 16 Mar 2016, 13:42
Post #7


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 8.424
Joined: 19 November 07
From: când în când




Dragut model, frumos exemplar. Succese iremediabile!


--------------------
bemveu 3-er E30 Touring 1991, 2.5l 12v cu număr dăbuzău
*Știu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj.
*Respir, deci mi-e foame.
*Am fost leu, dar am ajuns pisoi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 Mar 2016, 14:21
Post #8


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 5.121
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Ov @ 16 Mar 2016, 09:42)
Dan (Amatorul)
*



"Amatorul" e pe alte plaiuri tongue.gif, p-aci se ascunde sub alt pseudonim biggrin.gif

Purcica, ursul, pelicanul... tu iti faci garaj sau gradina zoologica?




--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 16 Mar 2016, 15:54
Post #9


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.358
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




zoo tongue.gif

Dan=Amatorul=AlbertEinstein
ce vina am eu ca nu-i consecvent? smile.gif


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 16 Mar 2016, 21:13
Post #10


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.613
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




Voiam sa intreb cum se numeste solutia pentru suprafetele cromate,dar nu ma uitasem foarte atent la ultima poza si am omis... smile.gif

In alta ordine de idei,nu stiu ce sa zic despre treaba cu aplicarea lacului pe jante.La o incercare cu spray-ul mi s-a incretit vopseaua (desi respectasem indicatiile de pe eticheta)...dar cred ca la compresor+pistol de vopsit ar fi fost alta poveste.

This post has been edited by DACIOTUL_97: 16 Mar 2016, 21:22


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/1.4 Preference 2006
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 17 Mar 2016, 09:44
Post #11


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.358
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Lacul trebuie sa fie compatibil cu vopseaua. Am facut si jantele la 2000 si la 1300 cu vopsea + lac si nu s-a incretit la niciuna. Evident dai lacul dupa ce se usuca vopseaua.

This post has been edited by Ov: 17 Mar 2016, 09:45


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 17 Mar 2016, 10:26
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.009
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




asa zic si eu... daca sunt compatibile nu se incretesc... eu am folosit duplicolor si vroiam sa incerc de la lidl smile.gif
sa te mai intreb ceva... cu asta de la lidl stratul pare gros sau ziar?

This post has been edited by sorin1983: 17 Mar 2016, 10:26


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
A trecut vremea cand comunistii ni se kkau in cap...acum avem si noi gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 17 Mar 2016, 10:36
Post #13


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.358
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ziar smile.gif


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 17 Mar 2016, 11:20
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.009
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




mersi de raspuns smile.gif o sa ma gandesc daca le fac la pistol sau la spray...intai trebuie sa gasesc ceva de curatat ca lumea vopseaua veche


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
A trecut vremea cand comunistii ni se kkau in cap...acum avem si noi gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 17 Mar 2016, 11:55
Post #15


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 4.255
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




S-o stapanesti sanatos!
Sprayul asta de la Lidl se presupune a fi compatibil pt. eventuale mici retusuri in cazul unor jante vopsite clasic (vopsea + lac)?


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 17 Mar 2016, 12:15
Post #16


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.358
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Eu am procedat in felul urmator: am curatat rugina grosiera cu peria de sarma, apoi am dat cu pasivizant. A 2-a zi am curatat cu hartie abraziva toata janta (nu va ganditi ca am dat pana la tabla, ci doar am deschis nitel porii din vopseaua veche), am spalat bine janta cu alcool tehnic si-am vopstit-o.

Nu e perfecta, dar pentru cat se vede din janta si cat am muncit/costat, merita!


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 17 Mar 2016, 12:23
Post #17


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 4.255
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Tu le-ai vopsit complet, dar la ale mele (parca nici macar la toate, doar la vreo doua) - le stii cum sunt vosite - au inceput sa apara cateva puncte mici, ruginii, in zona bordurarii; nici vorba de rugina grosiera. Nu merita sa le fac complet, ma gandeam la un spray d-asta, daca ar fi compatibil. Oricum o sa incerc intai sa frec bine (cu ceva, inca nu stiu cu ce). smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 17 Mar 2016, 13:29
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.009
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




cu cif poti sa freci pentru pete de rugina smile.gif

This post has been edited by sorin1983: 17 Mar 2016, 13:30


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
A trecut vremea cand comunistii ni se kkau in cap...acum avem si noi gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 18 Mar 2016, 22:01
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.137
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Ov @ 17 Mar 2016, 13:15)
Eu am procedat in felul urmator: am curatat rugina grosiera cu peria de sarma, apoi am dat cu pasivizant.
*



asa am facut si eu la jantele mele smile.gif ,frumoasa masina,mi-au placut mult tare modelele astea,ciudat pozitionat motorul pe spate si cutia in fata wacko.gif dar bune masini smile.gif s-o stapanesti sanatos !

btw: motorul e de 1.5 sau de 1.6 ?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Megane Coach-1.6e-1999-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 19 Mar 2016, 16:48
Post #20


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.217
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Probabil 1.5, ca 1.6 sunt destul de rare.
Dubios schimbătorul de viteze la modelul asta, și motorul pus invers.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 21 Mar 2016, 09:46
Post #21


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.358
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Motorul e de 1.5 (1470). Majoritatea covarsitoare a reno-urilo 16 de la noi sunt din 1967-1968 (chiar inainte sa apara dacia 1100 si sa se inchida robinetul) si sunt TL-uri.

Motorul e pus "pe dos" pentru o mai buna repartitie a greutatii. Personal mi se pare o imbecilitate dpdv al sigurantei (si al zgomotului as putea adauga), dar la nivelul anilor 60 masina cu siguranta era revolutionara, nu degeaba a castigat premiul de masina anului in 1966 - si pe vremea aia nu erau 30 de titluri d'astea pe an ...


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 24 Mar 2016, 14:57
Post #22


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.358
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




am facut rost si de-o cotiera si-am purces la imbracarea ei intr-un material asemanator interiorului smile.gif
th_1_zps8vfceja9.jpg th_2_zpskxcxa59e.jpg th_3_zpskazvr1cu.jpg

Sistemul de prindere pare identic cu cel de pe dacia 1300. Imi lipseste discul metalic care se prinde pe scaunul soferului si limiteaza cursa cotierei. Ma poate ajuta cineva cu acel reper?


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk100it
post 24 Mar 2016, 17:37
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 10 May 08
From: BUCURESTI




biggrin.gif Parca ai fi croitorasul cel viteaz la masina de cusut.
Visul meu din copilarie a fost sa-mi iau un Renault 16,doar ca, la momentul ala ,ca si la momentul asta pretul la aceste masina a fost si este foarte mare,a trebuit sa renunt.
De fapt e singurul lucru care nu mi-a iesit.
Lup am avut,magnetofon Tesla am avut,dar R 16....nu


--------------------
dacia 1300 1980 - B25PBU/B17DMF/B07JCF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maniak22
post 24 Mar 2016, 20:19
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 5 April 12




Foarte frumos domnule Magureanu. Mai ales cum nu lasi nici partea de croitorie pentru altii mai specializati in domeniu. Respectele mele


--------------------
BMW 2xE12 E39,2xDACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 30 Apr 2016, 22:28
Post #25


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.358
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




avem si ITP, am schimbat si garnitura de chiuloasa, totul merge minunat (in afara de directie care e "greoaie" tongue.gif)

Attached thumbnail(s)
16.jpg ( Size: 621.94k ) Number of downloads: 529


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 1 May 2016, 01:10
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.137
Joined: 10 March 06
From: GL




ai volan destul de mare in diametru,te avantajeaza treaba asta.....incearca sa-i dai burduful de la caseta de directie jos(stanga) si sa pui vaselina pe cremaliera,virezi stanga max,pui cu mana vaselina apoi virezi dreapta si tot asa,ai sa vezi ca trage vaselina in ea,la un moment dat n-o sa mai vrea,inseamna ca e full...e simplu de tot doar ca te manjesti pe maini,asta e smile.gif

BTW : e frumoasa foc.....ai o slabiciune pentru masinile de culoare alb/crem ? biggrin.gif

This post has been edited by sobolan: 1 May 2016, 01:11


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Megane Coach-1.6e-1999-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 1 May 2016, 22:56
Post #27


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.358
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Accesul la caseta se face pe la motor, cred ca-i cel mai usor servisabil organ de pe masina smile.gif) O sa-i mai bag vaselina sa vedem ce se intampla.

Referitor la culori, la masinile SH nu ti le alegi biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 1 May 2016, 23:52
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.168
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Si cutia se demonteaza usor ?


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 2 May 2016, 07:38
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.137
Joined: 10 March 06
From: GL




cred ca da,e chiar in fata,imediat dupa radiator......


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Megane Coach-1.6e-1999-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 2 May 2016, 12:02
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.168
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Da, stiu ca e in fata si asta de mult timp (precum Citroen Traction Avant, R 4, R 5 primul tip), imi place organizarea asta cat timp nu te inghesuie prea mult motorul, am intrebat din impuls (fara sa mai studiez niste imagini) ca poate mai sunt alte inconveniente. Demontarea facila a cutiei pt. interventii la ambreiaj dar si la ea ma atrage.
Este interesant, cand eram mic nu-mi placeau unele masini vechi precum Renault 16, Fiat 1300, acuma sunt innebunit dupa ele...

This post has been edited by BLUE R 19: 2 May 2016, 12:03


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th January 2020 - 19:58
Forum Renault Server hosting