DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> grupuri conice, ajutor

SiloS
post 23 Dec 2005, 11:52
Post #61


Gangester


Group: Members
Posts: 4.243
Joined: 23 February 04
From: Buzau




liviu , eu ma ganeam la o oarecare economie fata de tr 4 care ar fi foarte scurta .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 23 Dec 2005, 12:13
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




pai da da ideea mea era nu sa creem o cutie economica(de mers cu familia in vacanta) ci una cu oarecare performante , care sa dea un caracter mai sportiv masinii


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 24 Dec 2005, 12:07
Post #63


Gangester


Group: Members
Posts: 4.243
Joined: 23 February 04
From: Buzau




1 2 3 si 4 ti se par a fi de mers cu familia la gratar ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 24 Dec 2005, 12:20
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




QUOTE(SiloS @ 24 Dec 2005, 12:07)
1 2 3 si 4 ti se par a fi de mers cu familia la gratar ?
*



nu pot sa zic de primele 3 ca sunt de mers cu familia la gratar dar(cel putin la masina mea difernta dintre a 3 a si a 4 a e colosala) daca merg cu a 4 la 60-70km/h viteza medie de pe drumurile din romania mi se pare chiar economic , asa ca ar trebui mai diminuata diferenta dintre a treia si a patra


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Dec 2005, 23:20
Post #65


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Cutiile de viteze de pe Dacia chiar ar trebui etajate mai bine. Pentru mers la gratar cu familia sunt o.k., dar pentru un pic de performante sport, sunt varza. O fi ea economica tr.4 la 60-80km/h, dar daca vrei o depasire mai sprintena trebuie sa schimbi tr.3 si sa turezi bine pana la 90km/h ca apoi sa dai tr.4 si sa ai un pic de demaraj, ca altfel... si nici cu cutiile cu 5 trepte nu mi-e rusine. Degeaba ai viteza de croaziera daca nu ai un pic de vlaga in masina pentru ca ai o cutie "lenesa". Acum vorbesc d.p.d.v. al celor care iubesc cursele si care vor performante, nu economie la carburant.
Deci, ac cam trebui refacut grupuc conic la 8*33 sau chiar 7*33, dar mai mic cu o astfel de motorizare mi se pare in zadar, ba chiar riscant pentru planetare.
Deci, fratilor, ce-i de facut? Hai sa vedem propuneri in continuare. rolleyes.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 24 Dec 2005, 23:28
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




api ar trebui facuta in asa fel incat primele 4 sa fie pt demaraj si a 5 pentru top speed , in asa fel incat sa ai performante demne de niste liniute si depasiri in forta , dar si capacitatea de un top speed bun . acum vorbesc in numele meu deoarece pe mine dupa ce ma apuc de modificari nu ma mai intereseaza cat o sa consume(cand vrei performante nu te uiti la consum) asa ca eu zic sa cautam in continuare sa vedem cam care ar fi cea mai buna varianta de cutie de viteza ca tare imi face impresia ca am muncit degeaba copiind cutia de golf de fuga ca nu o sa fie buna de nimic


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 25 Dec 2005, 12:31
Post #67


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Treapta a 4-a de viteza nu prea poti sa o faci pentru demaraj.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 25 Dec 2005, 12:55
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




QUOTE(Dreamer @ 25 Dec 2005, 12:31)
Treapta a 4-a de viteza nu prea poti sa o faci pentru demaraj.
*



pai de ce nu am putea face treapta a patra de demaraj , daca am mai diminua diferenta dintre a treia si a patra si am marii diferenta dintre a patra si a cincia astfel incat numai in a cincea sa poti obtine top speedu masini


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Dec 2005, 17:24
Post #69


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.908
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




O faci pe a 5-a similara prizei directe (11 cu 12 in angrenaj de exemplu) si a 4-a dumnezeu cu mila. Dar in 400 de metri, apuci cu o dacie sa folosesti a 4-a? Parerea mea e ca mai bine te limitezi la modificarea grupului conic spre un raport de 5:1 si atat.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 3 Jan 2006, 20:24
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




QUOTE(einstein1984 @ 25 Dec 2005, 17:24)
O faci pe a 5-a similara prizei directe (11 cu 12 in angrenaj de exemplu) si a 4-a dumnezeu cu mila. Dar in 400 de metri, apuci cu o dacie sa folosesti a 4-a?  Parerea mea e ca mai bine te limitezi la modificarea grupului conic spre un raport de 5:1 si atat.
*



pai atunci altfel. a 4 a sa devina a 5 a pentru top speed si sa realizam o viteza intre a treia si a patra actuala , ca sa nu mai existe o asa mare diferenta intre ele. pentru inceput eu zic ca ar fi relativ bine petru o cutie care vrea sa aiba veleitati sportive


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DeXteR_G
post 10 Jan 2006, 17:56
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 6 January 06
From: Baile-Felix




Exista ceva cutie de diesel mi se pare ca de renault cvare potriveste perfect si are ceva in plus demareaza bine si are si viteza buna


--------------------
DACIA 1310 - BH-03-LPX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 10 Jan 2006, 20:12
Post #72


Gangester


Group: Members
Posts: 4.243
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Si ca are diferentele intre trepte imense e de bine , nu-i asa ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 10 Jan 2006, 20:23
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




pai ar fii foarte buna la top speed mai mare nu la demaraj puternic


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jan 2006, 11:05
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(DeXteR_G @ 10 Jan 2006, 17:56)
Exista ceva cutie de diesel mi se pare ca de renault cvare potriveste perfect si are ceva in plus demareaza bine si are si viteza buna
*


Hai sa gindim asa:
Un motor de Dacia are nmax=5250, un diesel 3000-3500.
Etajarea e facuta in asa fel incit sa poti atinge vmax la nmaxdiesel < nmaxbenzina.
OK, diferenta de rapoarte e destul de mare, ma intreb daca nu e foarte puturoasa.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 13 Jan 2006, 22:43
Post #75


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pai s-ar putea sa fie puturoasa, dat fiind ca a fost conceputa pt diesel si nu pt benzina. Cred ca primele trei trepte ar fi suficiente pt demaraj, iar a 4-a (si a 5-a, dupa caz) sa fie pt top speed. Pt o Dacie e suficient, mai ales daca sunt bine gandite rapoartele si etajate corespunzator.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Jan 2006, 23:51
Post #76


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.908
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Mama ce discutii filozofice purtam aici! Daca termin proiectul de dinamica o sa public etajarea cutiei de viteze pentru un 4x4 cu viteza maxima de 145 km/h, ca grupul conic si treapta 1 le-am calculat deja.
Pana una alta, ia vedeti aici ce rezolvati :calculator de "grupuri conice" si calculator de viteza maxima

This post has been edited by einstein1984: 14 Jan 2006, 00:03


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Feb 2006, 23:48
Post #77


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(einstein1984 @ 14 Jan 2006, 00:51)
Mama ce discutii filozofice purtam aici! Daca termin proiectul de dinamica o sa public etajarea cutiei de viteze pentru un 4x4 cu viteza maxima de 145 km/h, ca grupul conic si treapta 1 le-am calculat deja.
*


las mai einstein, asteptam sa vedem lucrarea ta finala. apoi ne vom edifica si noi, profanii.
biggrin.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 13 Feb 2006, 21:19
Post #78


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




la dinamica la nenea stoicescu?smile.gif)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Feb 2006, 09:26
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(ydaniel @ 13 Feb 2006, 21:19)
la dinamica la nenea stoicescu?smile.gif)
*


E Off: mai e Stoicescu la AR? Tot "cui"? desi, sincer, mie nu mi s-a parut chiar asa cum era descris. Cine mai stie din vechea garda care mai sint, pliiizzz..pm..


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hunedoreanul
post 14 Feb 2006, 15:01
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 13 February 06
From: Deva - romania




as avea si eu o intrebare. oare nu e mai bun primu model de cutii in 5 trepte deoarece mie mi se par mult mai sport decat cutiile produse dupa 95 in coace. adica mi se pare ca are demarajul un pic mai bun.


--------------------
dacia 1600 - HD-87-VAL
DACIA IS THE BEST , DRIVE ONE MILE AND PUSH THE REST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Feb 2006, 15:32
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Cer scuze de off masiv, dar mi-a scris einstein1984 pe PM iar eu nu-i pot raspunde acolo, nici lui hunedoreanul: "no such user" ..Poate vede cineva si remediaza softul.

Acuma pentru einstein:

Mda..
Anghelache, nu stiu, in rest da.

Batrinu' Grunwald? (motoare)desi auzeam zvon ca a plecat din tara demult.

de FRIA...(Marincas)

Sau de echipament electric,(EEEA) dar era batriior..
Mamaaa, le-am uitat numele.

Asa, era pe vremuri Mircea Oprean, TAHA, sau TAA, era sotul Zoiei Ceausescu, real, dar era un tip deosebit si istet foc.
Tin minte ca dupa revolutie hop pe el sa-l salte iar pe Marincas..da, el e de FRIA.. ca ex secretar de partid si care dadea 10 membrilor de partid.. bine mersi..
Mai vb, sa-mi mai amintesc

Pt hunedoreanul:
La profii de la AR Buc ma refeream cu vechea garda.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hunedoreanul
post 22 Feb 2006, 10:55
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 13 February 06
From: Deva - romania




200220060040kg.jpg


200220060063af.jpg

ce se intampla cand ceri prea multe de la cutia de dacie.


--------------------
dacia 1600 - HD-87-VAL
DACIA IS THE BEST , DRIVE ONE MILE AND PUSH THE REST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Feb 2006, 13:50
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Adica ai barbierit dantura la marsarier?Dupa pozitie si dantura dreapta, ala e butucul sincron 3-4 cu dantura marsarier pe el. Cum ai reusit?

This post has been edited by diaconuliviu: 22 Feb 2006, 13:50


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hunedoreanul
post 22 Feb 2006, 14:00
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 13 February 06
From: Deva - romania




sincer nu a fost prea greu. mam luat la intrecere cu unu cu un bmw sa vada ce poate dacia si uite aici sa ajuns.

ca o imbunatarire a cutiei pentru a o face un pic mai sportiva se poate folosi arborele primar de 33 cu 34 de dinti de pe primele dacii cu 5 trepte. se simtte un pic mai bine la demaraj.


--------------------
dacia 1600 - HD-87-VAL
DACIA IS THE BEST , DRIVE ONE MILE AND PUSH THE REST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Feb 2006, 14:09
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(hunedoreanul @ 22 Feb 2006, 14:00)
sincer nu a fost prea greu. mam luat la intrecere cu unu cu un bmw sa vada ce poate dacia si uite aici sa ajuns.
[..]
*


Pai si v-ati intrecut in marsarier?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hunedoreanul
post 22 Feb 2006, 14:11
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 13 February 06
From: Deva - romania




pai de intoarceri cu frana de mana de pe loc ati auzit???


--------------------
dacia 1600 - HD-87-VAL
DACIA IS THE BEST , DRIVE ONE MILE AND PUSH THE REST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 22 Feb 2006, 14:13
Post #87


Gangester


Group: Members
Posts: 4.243
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Si ce s-a intamplat , practic , atunci cand s-a bulit ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Feb 2006, 14:26
Post #88


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(hunedoreanul @ 22 Feb 2006, 14:11)
pai de intoarceri  cu frana de mana de pe loc ati auzit???
*



NU?!


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Feb 2006, 14:44
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(hunedoreanul @ 22 Feb 2006, 14:11)
pai de intoarceri  cu frana de mana de pe loc ati auzit???
*


ce legatura ..cu prefectura? Acea dantura nu se rupe de la frina de mina decit daca e angrenata (deci in marsarier) sau daca se sparge rulment si rolele ajung in dantura aia. Dar acolo ajunge intre carcasa si dantura-se sparge carcasa nu dantura.

So, mai gindeste-te.

This post has been edited by diaconuliviu: 22 Feb 2006, 14:45


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hunedoreanul
post 22 Feb 2006, 16:24
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 13 February 06
From: Deva - romania




pai daca sa rupt dantura de la pinionu de la masalier , si am tras de masina pana am ramas fara masalier , si nu mai intra in nici o viteza de mers inainte , ce poti sa mai zici. stati ca atasez si niste poze cu pinionu de la masalier si arborele primar.

si inca ceva , du tu masina pana la 6000 si lasa brusc de ambreiaj cu masina bagata in masalier sa vedem ce se intampla(sa nu uitam ca masalieru la dacie nu e sincronizat)

This post has been edited by hunedoreanul: 22 Feb 2006, 16:26


--------------------
dacia 1600 - HD-87-VAL
DACIA IS THE BEST , DRIVE ONE MILE AND PUSH THE REST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th April 2024 - 09:21
Forum Renault