DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> lichid de frana si probleme...

bgs
post 30 Nov 2003, 13:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 September 03
From: Bucuresti - Dr. Taberei




ce lichid de frana sa iau ? Y3DOT4 ?... ca daca tot am dat o gramada de bani, barimi sa schimb tot ce ar trebui.


--------------------
Renault Clio III 1.5 dCi Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 30 Nov 2003, 13:17
Post #2


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Dar de ce ai chef sa dai bani aiurea.
Lichidul de frana se completeaza nu se schimba ca uleiul de cutie sau motor!


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgs
post 30 Nov 2003, 14:11
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 September 03
From: Bucuresti - Dr. Taberei




Pai n-am chef sa dau bani aiurea...dar nici sa ma joc cu viatza mea.
Mai nou nici franele nu mai tin cum trebuie...si am observat ca am lichid de frana pe fund. Oricum tre' sa ma duc in service sa-mi faca aerisirea si sa-mi verifice franele, dar lichid tot tre' sa cumpar.

Eu am cumparat masina...nu e noua si nu stiu ce lichid de frana a fost folosit inainte, si ma gandesc sa-l schimb pe tot.


--------------------
Renault Clio III 1.5 dCi Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 30 Nov 2003, 14:21
Post #4


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Pai nu te joci iti spun eu.
Te joci cand se aprinde martorul de frana shi n'ai zeama de frana la tine. In rest daca nu ti'a scazut nivelul e bine sa il lasi asha, pt ca e reglata frana, aerisita shi pace, insa daca te mananca ai sa vezi ce pb'me mai apar cum ar fi : aerisire incorecta, sau cazul meu cand la sugestia cuiva m'am dus sa imi "stranga franele" shi mi'a f#t#t servo .
Inca ceva daca nu ai pb'me nu te lega, o zic serios shi prieteneste.....
Daca ai bani ...chiar putini investeste'i : cumpara ceva la nevasta, prietena sau daca nu cuparati actiuni ceva ....nu il imbogati pe mecanic!


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgs
post 30 Nov 2003, 14:59
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 September 03
From: Bucuresti - Dr. Taberei




pai ma joc tocmai pt ca am probleme.
S-a slabit rau de tot frana. Iti dai seama ca daca nu avea nimic o lasam in pace.

Cred ca am pierdut ceva lichid, pt ca inainte era mai mult.

p.s bani n-am sad.gif dar masina costa s-o intreti


--------------------
Renault Clio III 1.5 dCi Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 30 Nov 2003, 15:22
Post #6


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




SGN, lichidul de frina SE SCHIMBA periodic, asta pentru informarea ta.
bgs, stai usurel, nu baga banii aiurea ca nu stii inca de la ce e! Cum adica ai lichid de frina "pe fund" ???? Vezi ca daca s-a slabit frina, s-ar putea sa ai probleme cu pompa de frina, racodrdurile la etrieri, garniturile de la etrieri, repartitor, garniturile sau cilindrii de pe spate. Explica mai detaliat ca sa iti zica lumea ce si cum!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgs
post 30 Nov 2003, 15:35
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 September 03
From: Bucuresti - Dr. Taberei




Da stiu ca problemele pot proveni din mai multe cauze, de asta vreau sa ma duc la service.

Detalii ? pai pedala e moale rau..tre' s-o apas pana la fund... inainte o ciupeam putin si ingheta.


--------------------
Renault Clio III 1.5 dCi Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 30 Nov 2003, 15:43
Post #8


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Pai mai intai baga mina sub pompa de frina si pipaie corpul servo-frinei. Daca e ud, e n aspa , inseamna ca sunt duse garniturile din pompa. Daca nu e ud, dupa ce ai lasat masina nemiscata pentru mai mult timp (macar peste noapte) te uiti sub ea si urmaresti interiorul anvelopelor sa vezi daca e cumva semn de udatura pe una din ele. La repartitor e mai greu sa te uiti. Trebuie sa sui masina pe rampa si sa te uiti pe sub mansoanele alea de cauciuc. Daca e umezeala dedesubt, e clar.
Mai trebuie sa te mai uiti si la aerisitoarele de pe etrieri/tamburi, s-ar putea sa ai unul mai "bagabont" si sa nu etanseze calumea.

Preturi :
- pistoane complet echipate pentru pompa de frina : 250-400 mii lei;
- pompa de frina Piese de Origine: 650-800 mii lei;
- repartitor: 300-400 mii lei (asta e pentru berlina, nu stiu daca difera fata de ala de Nova)


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgs
post 30 Nov 2003, 16:41
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 September 03
From: Bucuresti - Dr. Taberei




Merci Marty

O sa incerc sa fac ce zici tu...acum mai trebuie sa si gasesti copmponentele care mi le-ai enumerat. Cel putin etieri/tamburi nici nu stiu cum arata..habar n-am ce sunt sad.gif


--------------------
Renault Clio III 1.5 dCi Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 30 Nov 2003, 17:40
Post #10


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Stai ma linistit nu trebuie sa te chinuie gandul ca e asha de grav.
Daca Marty shi'a permis dintotdeauna sa schimbe platini/uleiuri s.a.m.d la cateva mii de km, asta nu inseamna ca trebuie sa decartezi la greu shi tu. Asta pt ca in primul rand masina e o adevarata gaura neagra pt finantele tale, iar rezultatul nu e pe masura asteptarilor intodeauna.


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 30 Nov 2003, 18:25
Post #11


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Ma, eu nu l-am pus sa schimbe toate alea! I-am sugerat ce si unde sa caute ca sa-si dea seama de la ce se inmoaie frina, in plus i-am dat niste preturi ale componentelor care pot fi defecte.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 30 Nov 2003, 19:11
Post #12


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE
Da stiu ca problemele pot proveni din mai multe cauze, de asta vreau sa ma duc la service.

Detalii ? pai pedala e moale rau..tre' s-o apas pana la fund... inainte o ciupeam putin si ingheta.


asta am patit si eu. cauza f. probabila: trebuie aerisita pompa.

inca ceva, pierzi lichid de frana?


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgs
post 30 Nov 2003, 19:48
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 September 03
From: Bucuresti - Dr. Taberei




cred ca da..putin
parca era mai mult inainte :?:


--------------------
Renault Clio III 1.5 dCi Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denver_
post 30 Nov 2003, 21:15
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 30 November 03
From: Iasi, RO




hello everyone
tocmai am "descoperit" si eu forumul asta... destul de interesant as zice tongue.gif si am si io o problema on-topic... franele "tin" foarte jos, ca si cum nu ar fi aerisite, daca o aerisisesc... frana "tine" mai bine cateva ore dupa interventie, insa revine la starea ei anormala imediat... si nici nu franeaza ca la inceput (ca atunci cand era noua... achiz. nov.99). nivelul lichidului este constant... deci nu sunt pierderi de lichid... right? aveti niste sugestii?

me


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 1 Dec 2003, 01:22
Post #15


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Denver, bine ai venit!
Ce zici tu acolo e boala specifica de repartitor, trage aer pe acolo.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 1 Dec 2003, 02:09
Post #16


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE
cred ca da..putin
parca era mai mult inainte  :?:

atunci nu ai ce-i face: vezi si tu schimba garniturile alea pe la saboti spate, pompa (la un service ceva eu am dat parca 400,000 sa mi le schimbe) aeriseste-o, verifica tot timpul nivelul (nu exagerez tot timpul! eu m-am trezit fara frane intr-o intersectie!) si ai tot timpul lichid la tine.

daca nu stii (f. putin probabil, dar ma rog eu zic biggrin.gif) invata sa pui frana de motor si sa tragi frana de mana in mers biggrin.gif

si incepi aventura dacia biggrin.gif:D


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 1 Dec 2003, 08:56
Post #17


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




SGN, aici nu sint eu de acord cu tine.
Lichidul de frina, daca este de alt tip, poate precipita si abia atunci sa vezi probleme. Sfatul meu este, daca tot vrei sa schimbi lichidul, sa-l schimbi tot si sa pastrezi (sau sa notezi) tipul lichidului. Din pacate operatiunea se face intr-un service, sau cu un mecanic foarte bun.
Eu folosesc DOT 3 si nu am probleme.
Daca vrei sa-ti faci frinele ca lumea, mergi intr-un service care are si ITP si dupa ce schimbi, reglezi, repari tot ce e, mai da 200K si fa-i un test la stand.
Asa vei fi sigur daca sint bine reglate, daca nu poti sari la beregata lor, ca vor sa te omoare :wink: .


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 1 Dec 2003, 10:49
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




e destul de probabil sa fie garniturile de la pompa de frana uzate sau corpul pompei ovalizat.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgs
post 1 Dec 2003, 21:44
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 September 03
From: Bucuresti - Dr. Taberei




A pornit !!! hi hi ce fericit sunt...si acum chiar merge...porneste la prima cheie smile.gif
In legatura cu lichidul de frana am luat DOT4...sper ca e bun. Chiar care e diferenta intre DOT3 si DOT4 ?

P.s Paulp sper ca maine ajung pe acolo sa-ti trimit motorasul.


--------------------
Renault Clio III 1.5 dCi Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 1 Dec 2003, 21:46
Post #20


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




[quote="bgs"]A pornit !!! hi hi ce fericit sunt...si acum chiar merge...porneste la prima cheie smile.gif
[quote]

felicitari! bucurate cat poti, pana la urmatoarea buba biggrin.gif:D


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 1 Dec 2003, 21:56
Post #21


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




DOT 4 raspunde mai repede decit DOT 3. Problema e ca fabricantii romani de componente/pompe de frina recomanda expres DOT 3


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgs
post 1 Dec 2003, 22:01
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 September 03
From: Bucuresti - Dr. Taberei




Pai la mine este recomandat DOT4... si de aia am luat de asta.


--------------------
Renault Clio III 1.5 dCi Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 1 Dec 2003, 22:04
Post #23


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Atunci e f. bine! Eram obisnuit cu inscriptiile de la Berlina.... :oops:


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 1 Dec 2003, 23:31
Post #24


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




la DSN si (logic...) SLZ se pune NUMAI DOT4. Nu stiu diferentele fata de dot3 (banuiesc legate de compresibilitate -sper ca asa se cheama- , compatibilitate cu unele materiale etc.)
In caz de combinare cu dot 3 s-ar putea sa se lase cu "spume" biggrin.gif (cu toate ca cica "DOT 3 and DOT 4 are polyglycol-based and can be mixed with each other" eu zic sa nu risti, si in plus nu vad rostul "manevrei").


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRE
post 2 Dec 2003, 15:40
Post #25


Pimp inside


Group: Members
Posts: 141
Joined: 12 March 03
From: Bucuresti




Rostul manevrei este urmatorul: daca te afli in camp si ai nevoie de lichid de frana (sa il completezi) din varii motive, si nu ai decat DOT 3 la indemana (opresti in disperare de cauza masini si aia au la ei DOT 3 si se indura de tine) sa le poti amesteca fara probleme (deci e doar o chestie de compatibilitate). Evident, in afara acestei situatii delicate (dar cu Dacia nici o situatie nu e imposibila) se recomanda folosirea aceluiasi tip de lichid de frana.


--------------------
Audi A4 2010
Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zongo
post 3 Dec 2003, 12:02
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 4 June 03
From: Cluj Napoca




Lichidele nu se comprima, prin urmare, din punctul asta de vedere oricare ar fi bun. Diferentele sunt la punctul termic de solidificare/fierbere si la compatibilitatea cu materialele folosite in sistemul de franare.


--------------------
uffff....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgs
post 3 Dec 2003, 15:50
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 September 03
From: Bucuresti - Dr. Taberei




Bai Valentine.... icon_evil.gif las-o frate mai usor cu cobitul.... hai ca acum m-a lasat ambreiajul :cry: sa vezi acum distractie.....

Am vz ca discul e cam 850k + discul de presiune parca :roll: care nu stiu cat e.
Ce tre' sa mai schimb la ambreiaj ? Ca am inteles ca manopera e mai scumpa decat pisele ?


--------------------
Renault Clio III 1.5 dCi Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 3 Dec 2003, 15:54
Post #28


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




placa de presiune!
Discul de ambreiaj
rulmentul de presiune
cablul de ambreiaj
Siiiiingurele chestii de inlocuit la ansamblul ambreiaj
E bine daca ai banii si tot "deschizi" masina sa le schimbi pe toate, ca sa se uzeze uniform, unele dupa altele!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.T
post 4 Nov 2005, 16:11
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 5 February 05
From: De peste tot




Cat lichid de frana trebuie pentru o Supernova ? 450 sau 650 ml ??? pe carte scrie ca rezervorul e de 450 dar circuitul de 650 ?? deci ? cat cumpar daca vreau sa-l schimb pe tot ?
Mersi


--------------------
DSN Pe gri - B-42-QUAE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Nov 2005, 16:41
Post #30


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




650 ml


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2024 - 02:32
Forum Renault