DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia pe injectie urla

ophaeliu
post 3 Dec 2003, 09:16
Post #1


j


Group: Members
Posts: 34
Joined: 2 December 03
From: Timisoara




am si eu o intrebare legata de faptul ca la o berlina pe injectie din toamna asta, daca trec de 110 km/h incepe sa fac un zgomot naspa de tot si nu prea stiu de la ce, ca motorul nu trepideaza si inca trage, adica merge la 120-130 m/h, ca mai mult nu am incercat.
are cineva vreo idee de ce?

10x


--------------------
Renault Megane 1.6 16V Manager 2008 - TM-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 3 Dec 2003, 10:41
Post #2


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




...mai pe intelesu' nostru ?...ce fel de zgomot ?...


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 3 Dec 2003, 10:43
Post #3


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




vruuuuuuuummmm, aaaaaaaaaaaaaaaaeeeemmmmmm, brummm, bruuummm, scraaaaaaaaaassssshhhhhtttt, iiiiiiiiiiiii, !

Acuma e mai clar?


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 3 Dec 2003, 10:47
Post #4


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Doru, la Megane, n-ai sa auzi cum "URLA".
Din pacate Dacia cu motorul clasic (cu injectie sau carburatie) are un stil absolut inconfundabil de a urla la turatii mari.
Intra in categoria "asa face toate icon_twisted.gif "


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 3 Dec 2003, 11:04
Post #5


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




Ba ... Nova mea nu urla ... hmmm... inseamna ca-i placea ?! icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 3 Dec 2003, 11:06
Post #6


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Pai tu n-o auzeai din cauza traseului de evacuare care mai exista doar in proportie de 10%, adica aia a ta urla si cind batea vintu' si aveai motoru' oprit! laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 3 Dec 2003, 11:11
Post #7


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE
am si eu o intrebare legata de faptul ca la o berlina pe injectie din toamna asta, daca trec de 110 km/h incepe sa fac un zgomot naspa de tot si nu prea stiu de la ce, ca motorul nu trepideaza si inca trage, adica merge la 120-130 m/h, ca mai mult nu am incercat.
are cineva vreo idee de ce?

10x


Masina nu e facuta sa mearga cu asa viteza. Mergi cu viteza LEGALA si nu o sa mai urle.

Militia a stiut de ce a stabilit aceste limite de viteze... icon_twisted.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ophaeliu
post 3 Dec 2003, 11:34
Post #8


j


Group: Members
Posts: 34
Joined: 2 December 03
From: Timisoara




da, asa-i. la 90 nici nu se aude motorul deloc. dar na, totusi, la 110 cred eu ca ar trebui sa fie ok, ca doar are 5 trepte, nu?
oricum, nu prtea stiu ce ar putea sa fie. am inteles ca s-ar putea sa fie din cauza ca nu ii izolata ca lumea, dar na....


--------------------
Renault Megane 1.6 16V Manager 2008 - TM-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 3 Dec 2003, 11:42
Post #9


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




QUOTE

am inteles ca s-ar putea sa fie din cauza ca nu ii izolata ca lumea, dar na....



Adica ti-a spus cineva asta si tu nu ai crezut?
Pai sa stii ca te-am mintit!
Dacia este cea mai izolata masina din lume!
E izolata de restul masinilor!
Este izolata termic, fonic, este antiacvatica, antisoc si antinevralgica!
Farurile sunt antiaeriene, tabla este antitanc, pana si oglinda este antiorbire

Pai normal ca dupa 110 urla!
Nu urla ea ci urla vantul sfasiat de colturile ascutite ale tablelor cracanate si departate!
Hai ca sunt poet!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 3 Dec 2003, 11:48
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




Fata de dacia break care am avut-o anterior, pe carburator, din '97, cutia de viteze este etajata diferit, din care cauza motorul este mai turat la acceasi viteza, rezultund un zgomot al motorului mai accentuat.


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 3 Dec 2003, 11:48
Post #11


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




opheliu, gasesti, cred ca la tips&tricks, metoda Liviu de insonorizare a Daciilor. Aplicare destul de rapida, rezultate multumitoare.
A se adauga blana motor + izolator dintr-ala alb de la Metro (daca mergi joi la intilnire vezi ce a pus Liviu la marginile usilor si ale hayonului.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 3 Dec 2003, 18:05
Post #12


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




a urlat una bucata dacia Li pe la 110 si dupa aia s-a infipt in pom, am povestit saptmana trecuta.

ps am avut o dacia berlina Li care a mers constant cu 150 km/h toata autostrada buc pit. :shock:
adica era in fundul meu, eu cu un megane 1.6 16v si asta imi dadea flashuri al 150 sa ma dau ca nu are loc de mine :shock:


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ophaeliu
post 3 Dec 2003, 18:41
Post #13


j


Group: Members
Posts: 34
Joined: 2 December 03
From: Timisoara




da, stiu ca merge cu 150, mai ales ca poate era si noua, ca si a mea de altfel; nu am inca 3000 km.
dar ideea e ca nu ai nici un confort la 150, ca face urat cum poate ai avut tu la 150.
noa, asta era durerea mea, ca nu face prea fain intre 110-150..., si vroiam sa stiu daca numa la mine ii asa, sau si la altii care au berline noi.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V Manager 2008 - TM-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 3 Dec 2003, 18:46
Post #14


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Misto....probabil ca nu auzise pomul venind, de la atat zgomot...asha ca l'a loat in plin. laugh.gif


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 4 Jan 2004, 21:05
Post #15


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




În primul rând schimbă uleiul cu unul mai bun!


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 5 Jan 2004, 02:38
Post #16


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ce o urla masina ta, da' sa vezi ce urla break-ul meu pana acum vreo 2 saptamani ca aveam toba intermediara sparta (de fapt decojita). Cand luam piciorul de pe acceleratie facea ca un avion cu reactie de tremura tabla pe ea. Dupa ce am mers pana la Campina dus-intors mi-au tiuit urechie ore bune. De dat drumul la casetofon nici vorba ca nu auzeam nimic.
Faza tare a fost cand de pe la 130 si 3200 ture am luat piciorul de pe aceleratie brusc ca mi-a intrat unul in fata. Am zis ca zboara tabla de pe ea.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 5 Jan 2004, 09:33
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




Sa vedeti voi cum urla masina daca se rupe sudura dintre tava care vine de la galeria de evacuare si catalizator (nici macar nu ajunge zgomotul in spate). Este ca o evacuare directa.
Problema am inteles ca e destul de frecventa.
Eu am sudat respectiva teava, ca un catalizator nou e "doar" 12 milioane.


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 5 Jan 2004, 12:53
Post #18


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Să vedeți ce mișto e doar cu țeavă cap - coadă... drujbă la amplificator!


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rew
post 9 Jan 2004, 01:45
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti




Zgomotul la Dacii s-a amplificat odata cu venirea "super-managerilor" de la Renault. Eu am 2 break-uri din 96 si 00 si am vazut diferenta de calitate. Odata cu preluarea de catre francezi s-a renuntat la o gramada de lucruri la Dacie, dar cele mai suparatoare "noutati" sint: tabla mai subtire, insonorizarea, sudurile nefinisate (ca la tancurile rusesti). La inceput am fost :shock: , apoi m-am obisnuit. Acum mi se pare ca urla cu adevarat numai peste 130Km/h.

PS: Imi pare rau ca nu am vazut-o (si auzit-o), din afara, cind aveam catalizatorul rupt, de porneau alarmele prin parcari de-a lungul traseului prin Buc. sau macar pe autostrada la 130-140. icon_twisted.gif


--------------------
Dacia 1310 Break 2000 - B 04
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 Jan 2004, 02:00
Post #20


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Si inca n-ai vazut nimic. La astea noi s-au renuntat la "facilitati" precum turometru, indicator presiune ulei, indicator temperatura apa, indicator incarcare alternator, locul lor fiind luate de niste becuri de marimea indicatoarelor vechi care atunci cand se aprind (mai ales cand clipeste ala de benzina) zici ca-s Farul din Alexandria. A... si inca o facilitate scoasa: plafoniera din dreptul soferului. Iar tapiteria celor fabricate prin iunie-iulie mi s-a parut nasoala pentru o masina. Era ceva in genul canapelelor acoperite cu stofa de prin anii 92-95.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rew
post 9 Jan 2004, 02:54
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti




Inca ceva:
De vreo 2 luni merg cu capota saltata citiva cm in fata, cu balamalele desfacute (masca infundata de un camion, asigurarea nu vrea sa plateasca...). Ma asteptam sa urle mai tare si alte alea. N-am observat nimic semnificativ la consum sau altundeva, in afara de cantitatea impresionanta de zapada bagata de viscol la motor. Aerodinamica e atit de proasta incit nu conteaza daca mergi cu ea lovita in bot. :? Am mers si cu masina veche citeva luni dupa o tentativa de urcare intr-un copac in Ungaria. Si tot asa, mergea aproape ca inainte. Numai ca, dupa ce a bagat la fiare vechi si un Nissan al unei ambasade, tragea putin dreapta si ascultam marea. Acum, la batrinete, urla din tot ce poate: bucsi, planetare,cutie de viteze, suspensii, vintu prin chedere, chiar si haionul zdrangane cu draci.


--------------------
Dacia 1310 Break 2000 - B 04
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ophaeliu
post 16 Jan 2004, 15:08
Post #22


j


Group: Members
Posts: 34
Joined: 2 December 03
From: Timisoara




ce sa va zic, acuma dupa ce am 5000 km cu berlina parca nu mai urla asa tare, se poate sa isi fi "dat drumu"? am mers cu ea cu 140 km/h si mergea exemplar. sper sa mai tina, si sa nu inceapa iar sa urle. totusi cred ca la daciile putin mai vechi nu se aude kiar asa de tare motoru turat.
have a great weekend!


--------------------
Renault Megane 1.6 16V Manager 2008 - TM-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claude008
post 18 Jan 2004, 23:42
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 8 January 04
From: Calarași




bai...renault a introdus dacie sunetul de raliu da? nu urla. face ca o masina de raliu tongue.gif ma amuza cei cu fluiere si alte chestii, dar mai mijto e atunci cand itzi pica o parte din toba biggrin.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xix1319
post 4 Mar 2004, 23:01
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 February 04




De obicei "urletul" e din cutie, pune un ulei mai bun sau completeaza.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 4 Mar 2004, 23:11
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




tot ce am citit aici trebuie [salvate] si duse la muzeul[mici inginerii mecanice]aaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii ce zicetiii. icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
to_the_limit
post 25 Mar 2004, 12:50
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 25 March 04




QUOTE
Zgomotul la Dacii s-a amplificat odata cu venirea \"super-managerilor\" de la Renault. Eu am 2 break-uri din 96 si 00 si am vazut diferenta de calitate. Odata cu preluarea de catre francezi s-a renuntat la o gramada de lucruri la Dacie, dar cele mai suparatoare \"noutati\" sint: tabla mai subtire, insonorizarea, sudurile nefinisate (ca la tancurile rusesti). La inceput am fost :shock: , apoi m-am obisnuit. Acum mi se pare ca urla cu adevarat numai peste 130Km/h.

PS: Imi pare rau ca nu am vazut-o (si auzit-o), din afara, cind aveam catalizatorul rupt, de porneau alarmele prin parcari de-a lungul traseului prin Buc. sau macar pe autostrada la 130-140. icon_twisted.gif


bun,eu sunt de total alta parere
se dau 2 dacii una din 98 si una din 99
cea din 98 urla ingrozitor fata de cea din 99
de ce?
cea din 98 are bord de ala normalsi cea din 99 C.N
sa fie asta cauza?
ptr ca ma gandeam ca cele din 99 up sunt mult mai bine insonorizate..


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 25 Mar 2004, 21:02
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




este facuta prost. icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
to_the_limit
post 26 Mar 2004, 15:33
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 25 March 04




eu chair vb serios,si am observat cateva pareri pertinente pe forum asa ca daca imi ingaduiti sa pun si eu aceasta intreabre...

care ar fi deci cauza ca cele din 98 etc si mai jos sa urle mai tare deact 99 up..???

ms anticipat ptr eventualele mesaje


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 29 Mar 2004, 16:58
Post #29


Gangester


Group: Members
Posts: 4.246
Joined: 23 February 04
From: Buzau




cred , doar cred ca motorul de dacie incepe sa urle la turatii mai inalte . La masinile straine doar se aude mai tare la turatii inalte . Personal , la 1300 in a 4 a la 70 80 la ora nu se aude prea tare , merge frumos , insa la 110 , 120 se aude foarte tare .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 4 Apr 2004, 01:41
Post #30


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




Sunt cateva motive pentru care o dacie urla de zici ca se rupe in doua la viteze mari:

1. directia aiurea - roti neechilibrate (se simte putin de tot la 90 dar de la 110 in sus face ca dracu).
2. caroserie stramba/lovita - nu mai are aerodinamica deloc.
3. (cel mai important) motorul nu e reglat fix cum trebuie.
4. tobele.

Eu am mers cu a mea la 130 pe autostrada - eram 2 tipi si 2 tipe si la viteza aia masina urla din toate incheieturile de ziceai ca mai are putin si zboara caroseria dupa ea. Noi abia ne auzeam vorbind, chiar daca nu aveam deloc muzica.. :roll:

Ulterior, i-am reglat motorul _bine_ la un mester in carburatoare:
1. mi-a impreunat niste canale care le stia el in carburator (nu le-a largit, doar le-a impreunat) - consumul a ramas la fel (6 in afara la stil sprinten, 9-10 in oras).
2. reglat avans nu cu metoda "dupa ureche" ci cu martor electronic -> furtunasul de la vacuum scos, iar semnul de pe volanta sa pice exact pe semnul de pe masina atunci cand motorul merge la relanti.
3. Reglat distante la platine si curatat si reglat distante la bujii.

Rezultate:
Azi doar ce am fost dus intors pana la Sinaia - am mers cu 140Km/h intins (mai aveam un amic cu mine) si masina ruleaza impecabil (ma rog, cat de impecabil poate rula o Dacie) :
1. nu vibreaza _deloc_ caroseria si nici volanul, doar motorul se aude tragand.
2. motoru poate 110Km/h intr-a patra, iar inainte - cu carburatorul neajustat - abia puteam sa ajung pe la 90Km (tot a patra) si urla in draci.
3. Mi-a crescut destul de mult confortul condusului la viteze de 120-130Km/h. Inainte [...] , dupa un drum si ritm din asta ajungeam buimac :shock: (de atata zgomot si vibratii) la destinatie, acum insa.. nu a fost solicitant (doar nervi pe serpentine in curu la vreun camion icon_evil.gif ).
4. Am un amplif home-made - 10W (pe doua difuzorase de 5W fiecare). Inainte de a ajusta carburatorul, vibratiile si zgomotele erau asa de intense incat pe la 110/120Km nu mai auzeam ce-mi cantau boxulicilii, acum insa.. le auzeam bine!

Abia de curand am 'ajustat' carburatorul.. Si 3-4 ani de zile, am trait mereu cu sentimentul ca am un motor reglat bine. Si iata, se poate si _mai_ bine. Daca masina vibreaza urat la 120-130Km/h - poate totusi nu e chiar reglat cum trebuie motoru! chiar daca empiric se poate auzi ca nu da chiftele la relanti si ca se comporta ok la proba cu paharu cu apa.
Acum imi dau seama cat de usor sa zice ca ai motorul reglat bine.. cand dupa ureche pare ca merge. Dar nu tine decat pana la 90 la ora.
Probabil (cel putin la mine sigur) exista un _mai_ bine chiar si decat binele nou noutz (aka carburator ajustat merge mai bine decat mergea initial din fabrica).

Un singur dezavantaj am observat.. la 140Km/h aveam sentimentul masina pluteste, ca in loc sa stea lipita de sosea parca mergea in varful rotilor, nu stiu cum sa zic - simteam imediat cum se destabilizeaza cand treceam pe langa un tir si deja trebuia sa fiu atent sa compensez din volan schimbarile de directie care le inducea curentul de aer.
La 110Km/h nu simteam asta.. De aceea ziceam : "cat de impecabil poate rula o dacie".


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2024 - 17:12
Forum Renault