dacia pe injectie urla
dacia pe injectie urla
ophaeliu |
3 Dec 2003, 09:16
Post
#1
|
||
j Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 03 From: Timisoara |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V
Manager 2008
- TM-
|
|||
...Roadrunner... |
3 Dec 2003, 10:41
Post
#2
|
Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti |
...mai pe intelesu' nostru ?...ce fel de zgomot ?...
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
asarban |
3 Dec 2003, 10:43
Post
#3
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 |
vruuuuuuuummmm, aaaaaaaaaaaaaaaaeeeemmmmmm, brummm, bruuummm, scraaaaaaaaaassssshhhhhtttt, iiiiiiiiiiiii, !
Acuma e mai clar? |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
paulp |
3 Dec 2003, 10:47
Post
#4
|
Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi |
Doru, la Megane, n-ai sa auzi cum "URLA".
Din pacate Dacia cu motorul clasic (cu injectie sau carburatie) are un stil absolut inconfundabil de a urla la turatii mari. Intra in categoria "asa face toate " |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
...Roadrunner... |
3 Dec 2003, 11:04
Post
#5
|
Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti |
Ba ... Nova mea nu urla ... hmmm... inseamna ca-i placea ?!
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
Marty |
3 Dec 2003, 11:06
Post
#6
|
Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu |
Pai tu n-o auzeai din cauza traseului de evacuare care mai exista doar in proportie de 10%, adica aia a ta urla si cind batea vintu' si aveai motoru' oprit!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
MoneyTalks |
3 Dec 2003, 11:11
Post
#7
|
- Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland |
QUOTE am si eu o intrebare legata de faptul ca la o berlina pe injectie din toamna asta, daca trec de 110 km/h incepe sa fac un zgomot naspa de tot si nu prea stiu de la ce, ca motorul nu trepideaza si inca trage, adica merge la 120-130 m/h, ca mai mult nu am incercat.
are cineva vreo idee de ce? 10x Masina nu e facuta sa mearga cu asa viteza. Mergi cu viteza LEGALA si nu o sa mai urle. Militia a stiut de ce a stabilit aceste limite de viteze... |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
ophaeliu |
3 Dec 2003, 11:34
Post
#8
|
j Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 03 From: Timisoara |
da, asa-i. la 90 nici nu se aude motorul deloc. dar na, totusi, la 110 cred eu ca ar trebui sa fie ok, ca doar are 5 trepte, nu?
oricum, nu prtea stiu ce ar putea sa fie. am inteles ca s-ar putea sa fie din cauza ca nu ii izolata ca lumea, dar na.... |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V
Manager 2008
- TM-
|
|
asarban |
3 Dec 2003, 11:42
Post
#9
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 |
QUOTE am inteles ca s-ar putea sa fie din cauza ca nu ii izolata ca lumea, dar na.... Adica ti-a spus cineva asta si tu nu ai crezut? Pai sa stii ca te-am mintit! Dacia este cea mai izolata masina din lume! E izolata de restul masinilor! Este izolata termic, fonic, este antiacvatica, antisoc si antinevralgica! Farurile sunt antiaeriene, tabla este antitanc, pana si oglinda este antiorbire Pai normal ca dupa 110 urla! Nu urla ea ci urla vantul sfasiat de colturile ascutite ale tablelor cracanate si departate! Hai ca sunt poet! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
RaduMan |
3 Dec 2003, 11:48
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni |
Fata de dacia break care am avut-o anterior, pe carburator, din '97, cutia de viteze este etajata diferit, din care cauza motorul este mai turat la acceasi viteza, rezultund un zgomot al motorului mai accentuat.
|
--------------------
VW
Touran
2004 Trendline NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
|
|
paulp |
3 Dec 2003, 11:48
Post
#11
|
Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi |
opheliu, gasesti, cred ca la tips&tricks, metoda Liviu de insonorizare a Daciilor. Aplicare destul de rapida, rezultate multumitoare.
A se adauga blana motor + izolator dintr-ala alb de la Metro (daca mergi joi la intilnire vezi ce a pus Liviu la marginile usilor si ale hayonului. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
GeorgeB |
3 Dec 2003, 18:05
Post
#12
|
the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti |
a urlat una bucata dacia Li pe la 110 si dupa aia s-a infipt in pom, am povestit saptmana trecuta.
ps am avut o dacia berlina Li care a mers constant cu 150 km/h toata autostrada buc pit. :shock: adica era in fundul meu, eu cu un megane 1.6 16v si asta imi dadea flashuri al 150 sa ma dau ca nu are loc de mine :shock: |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
ophaeliu |
3 Dec 2003, 18:41
Post
#13
|
j Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 03 From: Timisoara |
da, stiu ca merge cu 150, mai ales ca poate era si noua, ca si a mea de altfel; nu am inca 3000 km.
dar ideea e ca nu ai nici un confort la 150, ca face urat cum poate ai avut tu la 150. noa, asta era durerea mea, ca nu face prea fain intre 110-150..., si vroiam sa stiu daca numa la mine ii asa, sau si la altii care au berline noi. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V
Manager 2008
- TM-
|
|
SGN_1310 |
3 Dec 2003, 18:46
Post
#14
|
sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA |
Misto....probabil ca nu auzise pomul venind, de la atat zgomot...asha ca l'a loat in plin.
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
dragOn |
4 Jan 2004, 21:05
Post
#15
|
Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti |
În primul rând schimbă uleiul cu unul mai bun!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
bogdan_o |
5 Jan 2004, 02:38
Post
#16
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Ce o urla masina ta, da' sa vezi ce urla break-ul meu pana acum vreo 2 saptamani ca aveam toba intermediara sparta (de fapt decojita). Cand luam piciorul de pe acceleratie facea ca un avion cu reactie de tremura tabla pe ea. Dupa ce am mers pana la Campina dus-intors mi-au tiuit urechie ore bune. De dat drumul la casetofon nici vorba ca nu auzeam nimic.
Faza tare a fost cand de pe la 130 si 3200 ture am luat piciorul de pe aceleratie brusc ca mi-a intrat unul in fata. Am zis ca zboara tabla de pe ea. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
RaduMan |
5 Jan 2004, 09:33
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni |
Sa vedeti voi cum urla masina daca se rupe sudura dintre tava care vine de la galeria de evacuare si catalizator (nici macar nu ajunge zgomotul in spate). Este ca o evacuare directa.
Problema am inteles ca e destul de frecventa. Eu am sudat respectiva teava, ca un catalizator nou e "doar" 12 milioane. |
--------------------
VW
Touran
2004 Trendline NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
|
|
dragOn |
5 Jan 2004, 12:53
Post
#18
|
Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti |
Să vedeți ce mișto e doar cu țeavă cap - coadă... drujbă la amplificator!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
Rew |
9 Jan 2004, 01:45
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti |
Zgomotul la Dacii s-a amplificat odata cu venirea "super-managerilor" de la Renault. Eu am 2 break-uri din 96 si 00 si am vazut diferenta de calitate. Odata cu preluarea de catre francezi s-a renuntat la o gramada de lucruri la Dacie, dar cele mai suparatoare "noutati" sint: tabla mai subtire, insonorizarea, sudurile nefinisate (ca la tancurile rusesti). La inceput am fost :shock: , apoi m-am obisnuit. Acum mi se pare ca urla cu adevarat numai peste 130Km/h.
PS: Imi pare rau ca nu am vazut-o (si auzit-o), din afara, cind aveam catalizatorul rupt, de porneau alarmele prin parcari de-a lungul traseului prin Buc. sau macar pe autostrada la 130-140. |
--------------------
Dacia
1310 Break
2000
- B 04
|
|
bogdan_o |
9 Jan 2004, 02:00
Post
#20
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Si inca n-ai vazut nimic. La astea noi s-au renuntat la "facilitati" precum turometru, indicator presiune ulei, indicator temperatura apa, indicator incarcare alternator, locul lor fiind luate de niste becuri de marimea indicatoarelor vechi care atunci cand se aprind (mai ales cand clipeste ala de benzina) zici ca-s Farul din Alexandria. A... si inca o facilitate scoasa: plafoniera din dreptul soferului. Iar tapiteria celor fabricate prin iunie-iulie mi s-a parut nasoala pentru o masina. Era ceva in genul canapelelor acoperite cu stofa de prin anii 92-95.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Rew |
9 Jan 2004, 02:54
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti |
Inca ceva:
De vreo 2 luni merg cu capota saltata citiva cm in fata, cu balamalele desfacute (masca infundata de un camion, asigurarea nu vrea sa plateasca...). Ma asteptam sa urle mai tare si alte alea. N-am observat nimic semnificativ la consum sau altundeva, in afara de cantitatea impresionanta de zapada bagata de viscol la motor. Aerodinamica e atit de proasta incit nu conteaza daca mergi cu ea lovita in bot. :? Am mers si cu masina veche citeva luni dupa o tentativa de urcare intr-un copac in Ungaria. Si tot asa, mergea aproape ca inainte. Numai ca, dupa ce a bagat la fiare vechi si un Nissan al unei ambasade, tragea putin dreapta si ascultam marea. Acum, la batrinete, urla din tot ce poate: bucsi, planetare,cutie de viteze, suspensii, vintu prin chedere, chiar si haionul zdrangane cu draci. |
--------------------
Dacia
1310 Break
2000
- B 04
|
|
ophaeliu |
16 Jan 2004, 15:08
Post
#22
|
j Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 03 From: Timisoara |
ce sa va zic, acuma dupa ce am 5000 km cu berlina parca nu mai urla asa tare, se poate sa isi fi "dat drumu"? am mers cu ea cu 140 km/h si mergea exemplar. sper sa mai tina, si sa nu inceapa iar sa urle. totusi cred ca la daciile putin mai vechi nu se aude kiar asa de tare motoru turat.
have a great weekend! |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V
Manager 2008
- TM-
|
|
claude008 |
18 Jan 2004, 23:42
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 8 January 04 From: Calarași |
bai...renault a introdus dacie sunetul de raliu da? nu urla. face ca o masina de raliu ma amuza cei cu fluiere si alte chestii, dar mai mijto e atunci cand itzi pica o parte din toba
|
-------------------- |
|
xix1319 |
4 Mar 2004, 23:01
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 February 04 |
De obicei "urletul" e din cutie, pune un ulei mai bun sau completeaza.
|
-------------------- |
|
tyka |
4 Mar 2004, 23:11
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia |
tot ce am citit aici trebuie [salvate] si duse la muzeul[mici inginerii mecanice]aaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii ce zicetiii.
|
-------------------- |
|
to_the_limit |
25 Mar 2004, 12:50
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 |
QUOTE Zgomotul la Dacii s-a amplificat odata cu venirea \"super-managerilor\" de la Renault. Eu am 2 break-uri din 96 si 00 si am vazut diferenta de calitate. Odata cu preluarea de catre francezi s-a renuntat la o gramada de lucruri la Dacie, dar cele mai suparatoare \"noutati\" sint: tabla mai subtire, insonorizarea, sudurile nefinisate (ca la tancurile rusesti). La inceput am fost :shock: , apoi m-am obisnuit. Acum mi se pare ca urla cu adevarat numai peste 130Km/h.
PS: Imi pare rau ca nu am vazut-o (si auzit-o), din afara, cind aveam catalizatorul rupt, de porneau alarmele prin parcari de-a lungul traseului prin Buc. sau macar pe autostrada la 130-140. bun,eu sunt de total alta parere se dau 2 dacii una din 98 si una din 99 cea din 98 urla ingrozitor fata de cea din 99 de ce? cea din 98 are bord de ala normalsi cea din 99 C.N sa fie asta cauza? ptr ca ma gandeam ca cele din 99 up sunt mult mai bine insonorizate.. |
-------------------- |
|
tyka |
25 Mar 2004, 21:02
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia |
este facuta prost.
|
-------------------- |
|
to_the_limit |
26 Mar 2004, 15:33
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 |
eu chair vb serios,si am observat cateva pareri pertinente pe forum asa ca daca imi ingaduiti sa pun si eu aceasta intreabre...
care ar fi deci cauza ca cele din 98 etc si mai jos sa urle mai tare deact 99 up..??? ms anticipat ptr eventualele mesaje |
-------------------- |
|
SiloS |
29 Mar 2004, 16:58
Post
#29
|
Gangester Group: Members Posts: 4.246 Joined: 23 February 04 From: Buzau |
cred , doar cred ca motorul de dacie incepe sa urle la turatii mai inalte . La masinile straine doar se aude mai tare la turatii inalte . Personal , la 1300 in a 4 a la 70 80 la ora nu se aude prea tare , merge frumos , insa la 110 , 120 se aude foarte tare .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
viulian |
4 Apr 2004, 01:41
Post
#30
|
Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti |
Sunt cateva motive pentru care o dacie urla de zici ca se rupe in doua la viteze mari:
1. directia aiurea - roti neechilibrate (se simte putin de tot la 90 dar de la 110 in sus face ca dracu). 2. caroserie stramba/lovita - nu mai are aerodinamica deloc. 3. (cel mai important) motorul nu e reglat fix cum trebuie. 4. tobele. Eu am mers cu a mea la 130 pe autostrada - eram 2 tipi si 2 tipe si la viteza aia masina urla din toate incheieturile de ziceai ca mai are putin si zboara caroseria dupa ea. Noi abia ne auzeam vorbind, chiar daca nu aveam deloc muzica.. :roll: Ulterior, i-am reglat motorul _bine_ la un mester in carburatoare: 1. mi-a impreunat niste canale care le stia el in carburator (nu le-a largit, doar le-a impreunat) - consumul a ramas la fel (6 in afara la stil sprinten, 9-10 in oras). 2. reglat avans nu cu metoda "dupa ureche" ci cu martor electronic -> furtunasul de la vacuum scos, iar semnul de pe volanta sa pice exact pe semnul de pe masina atunci cand motorul merge la relanti. 3. Reglat distante la platine si curatat si reglat distante la bujii. Rezultate: Azi doar ce am fost dus intors pana la Sinaia - am mers cu 140Km/h intins (mai aveam un amic cu mine) si masina ruleaza impecabil (ma rog, cat de impecabil poate rula o Dacie) : 1. nu vibreaza _deloc_ caroseria si nici volanul, doar motorul se aude tragand. 2. motoru poate 110Km/h intr-a patra, iar inainte - cu carburatorul neajustat - abia puteam sa ajung pe la 90Km (tot a patra) si urla in draci. 3. Mi-a crescut destul de mult confortul condusului la viteze de 120-130Km/h. Inainte [...] , dupa un drum si ritm din asta ajungeam buimac :shock: (de atata zgomot si vibratii) la destinatie, acum insa.. nu a fost solicitant (doar nervi pe serpentine in curu la vreun camion ). 4. Am un amplif home-made - 10W (pe doua difuzorase de 5W fiecare). Inainte de a ajusta carburatorul, vibratiile si zgomotele erau asa de intense incat pe la 110/120Km nu mai auzeam ce-mi cantau boxulicilii, acum insa.. le auzeam bine! Abia de curand am 'ajustat' carburatorul.. Si 3-4 ani de zile, am trait mereu cu sentimentul ca am un motor reglat bine. Si iata, se poate si _mai_ bine. Daca masina vibreaza urat la 120-130Km/h - poate totusi nu e chiar reglat cum trebuie motoru! chiar daca empiric se poate auzi ca nu da chiftele la relanti si ca se comporta ok la proba cu paharu cu apa. Acum imi dau seama cat de usor sa zice ca ai motorul reglat bine.. cand dupa ureche pare ca merge. Dar nu tine decat pana la 90 la ora. Probabil (cel putin la mine sigur) exista un _mai_ bine chiar si decat binele nou noutz (aka carburator ajustat merge mai bine decat mergea initial din fabrica). Un singur dezavantaj am observat.. la 140Km/h aveam sentimentul masina pluteste, ca in loc sa stea lipita de sosea parca mergea in varful rotilor, nu stiu cum sa zic - simteam imediat cum se destabilizeaza cand treceam pe langa un tir si deja trebuia sa fiu atent sa compensez din volan schimbarile de directie care le inducea curentul de aer. La 110Km/h nu simteam asta.. De aceea ziceam : "cat de impecabil poate rula o dacie". |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2024 - 17:12 |