DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Temperatura motor mare, dintr-o data ...

sofer_catastrofa
post 19 Dec 2005, 21:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 4 December 05




Salutare,

Am si eu o problema... chiar in seara asta a aparut. Brusc a inceput sa creasca temperatura in motor, dupa 1-2 km urban a ajuns aproape de punctul rosu. Ventilatorul baga aer rece. Si nu stiu de ce. Robinetul e deschis la maxim , termostat am pus acum 2 luni, schimb de apa+antigel facut de curand. Dupa ce am oprit, am deschis borcanul de apa si a inceput sa traga in radiator. A fost infundat?


--------------------
Dacia 1310 - GL-04-BZH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Dec 2005, 21:32
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




O fi supapa de la borcan..se mai infunda..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sofer_catastrofa
post 19 Dec 2005, 22:19
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 4 December 05




Sper ca nu are legatura cu faptul ca am mers un timp fara apa si in 3 bujii biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 - GL-04-BZH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyC
post 19 Dec 2005, 22:37
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 17 December 05
From: Baia Mare




Se mai intampla....in 3 bujii am mers si eu si nu-mi dadeam seama de ce nu trage.... blush.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI Ambition - MM 82 DNY
Masina si nevasta nu se imprumuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 20 Dec 2005, 00:51
Post #5


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Fa o aerisire la sistemlul de racire ... vezi sa fie deschis tot circuitul ( sa treaca apa si prin caloriferul de incalzire ).


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 20 Dec 2005, 09:37
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




Poate s-a defectat iar termostatul..e posibil !!!!


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 20 Dec 2005, 11:14
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




QUOTE(sofer_catastrofa @ 19 Dec 2005, 21:19)
Sper ca nu are legatura cu faptul ca am mers un timp fara apa si in 3 bujii biggrin.gif
*



Ca ai mers in 3 bujii nu are asa mare importanta (adica nu e o catastrofa dar ar trebui evitat), dar nu inteleg ce vrei sa spui ca ai mers fara apa? blink.gif
Ai circulat cu masina fara a avea apa in circuitul de racire sau ai mers cu masina cu circuitul de racire pe jumate plin? Oricum, daca ai mers fara racire eficienta la motor eu iti recomand sa verifici si garnitura de la chiuloasa deoarece s-ar putea sa se fi ars si sa iti intre apa in baie.
Apropo, verifica si nivelul uleiului si vezi daca nu cumva s-a amestecat cu apa.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sofer_catastrofa
post 20 Dec 2005, 12:47
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 4 December 05




uleiul pare in regula. am mers fara apa in borcan ceva timp (nu stiu exact cat). in radiator am vazut ca era ceva apa, dar oricum temperatura motorului nu a crescut niciodata peste nivelul normal. primul lucru pe care o sa il verific o sa fie termostatul.
Azi, cu tot frigul de afara, in 5 minute aveam temperatura optima. Niciodata nu s-a mai intamplat asta. dupa inca 10-15 minute, era la 3/4 din scala.


--------------------
Dacia 1310 - GL-04-BZH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Dec 2005, 12:55
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(sofer_catastrofa @ 20 Dec 2005, 12:47)
uleiul pare in regula. am mers fara apa in borcan ceva timp (nu stiu exact cat). in radiator am vazut ca era ceva apa, dar oricum temperatura motorului nu a crescut niciodata peste nivelul normal. primul lucru pe care o sa il verific o sa fie termostatul.
Azi, cu tot frigul de afara, in 5 minute aveam temperatura optima. Niciodata nu s-a mai intamplat asta. dupa inca 10-15 minute, era la 3/4 din scala.
*



Clar e termostatul , blocat pe inchis wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fnp
post 20 Dec 2005, 17:24
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 446
Joined: 5 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(rtulea @ 20 Dec 2005, 13:14)
Ca ai mers in 3 bujii nu are asa mare importanta (adica nu e o catastrofa dar ar trebui evitat), dar nu inteleg ce vrei sa spui ca ai mers fara apa?  blink.gif
Ai circulat cu masina fara a avea apa in circuitul de racire sau ai mers cu masina cu circuitul de racire pe jumate plin? Oricum, daca ai mers fara racire eficienta la motor eu iti recomand sa verifici si garnitura de la chiuloasa deoarece s-ar putea sa se fi ars si sa iti intre apa in baie.
Apropo, verifica si nivelul uleiului si vezi daca nu cumva s-a amestecat cu apa.
*



Temperatura fluctuanta + nu baga caldura --> 99% este garnitura de chiulasa. Un alt simptom este murdarirea de ulei a lich. de racire din vasul de expansiune.

Daca era termostatul trebuia sa bage caldura mai tare decat de obicei.

This post has been edited by fnp: 20 Dec 2005, 17:27


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 70CP 2007 Laureate + ABS - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sofer_catastrofa
post 20 Dec 2005, 19:21
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 4 December 05




O sa verific maine si o sa spun rezultatul. Si eu sunt curios.


--------------------
Dacia 1310 - GL-04-BZH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 21 Dec 2005, 13:28
Post #12


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




E VALABIL pentru toti care au probleme cu supraincalzirea motorului pe timp de iarna:
aveti probleme mari la motor si/sau reglajele aprinderii/carburatorului!!!!

Dar in cele mai multe cazuri e motorul dus,garnituri ,set,presiune la ulei,etc.

This post has been edited by amc: 21 Dec 2005, 13:29


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 21 Dec 2005, 14:24
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(amc @ 21 Dec 2005, 12:28)
E VALABIL pentru toti care au probleme cu supraincalzirea motorului pe timp de iarna:
aveti probleme mari la motor si/sau reglajele aprinderii/carburatorului!!!!

Dar in cele mai multe cazuri e motorul dus,garnituri ,set,presiune la ulei,etc.
*



Ce vorbesti domn'le, daca se bilbiie din cauza aprinderii creste temperatura, daca presiunea este de 2.5 bar in loc de 4, creste temperatura , daca setul este dus papa ulei si nu trage mororul , creste temperatura. De fapt ce intelegi prin supraincalzire la 1300 cite grade trebuie sa arate martorul temperatura? Stii cumva temperatura optima la care functioneaza motorul de 1300?
Daca termostatul ramine inchis si nu mai ajunge apa din radiator in bloc nu fierbe cumva apa ? ( dupa mine principala cauza de cresterea temperaturii sau firbere), daca canalizatia circuit apa din motor infundata nu firbe cumva apa?


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 21 Dec 2005, 15:01
Post #14


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(sofer_catastrofa @ 19 Dec 2005, 21:22)
Salutare,

Ventilatorul baga aer rece. Si nu stiu de ce.  Robinetul e deschis la maxim , termostat am pus acum 2 luni, schimb de apa+antigel facut de curand.
*




QUOTE(sofer_catastrofa @ 19 Dec 2005, 22:19)
Sper ca nu are legatura cu faptul ca am mers un timp fara apa
*


are mare legatura cand faci ce a facut el,si se supraincalzeste sau variaza temp apei pe timp de iarna!!!!!
motorul uzat si cu amestecul dereglat se supraincalzeste mult mai repede!!!

This post has been edited by amc: 21 Dec 2005, 15:03


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Dec 2005, 22:12
Post #15


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(amc @ 21 Dec 2005, 15:01)
are mare legatura cand faci ce a facut el,si se supraincalzeste sau variaza temp apei pe timp de iarna!!!!!
motorul uzat si cu amestecul dereglat se supraincalzeste mult mai repede!!!
*



Esti sigur? nu astea sunt cauzele, nu mai induce lumea in eroare.
Ce amestec dereglat? ia zi de unde reglezi amestecul? de la surub cumva?! ala e pentru relanti, amestecul in sarcina e dat de jiglere, am avut intr-o vreme un jigler decalibrat rau, imi consuma enorm, peste 20 % in oras, DAR nu se incalzea mai mult ca de obicei, de fapt nu mi-a trecut niciodata de cand am masina , acul de jumatate, si asta pentru ca odata pe an spal temeinic circuitul de racire!!!!


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 22 Dec 2005, 00:03
Post #16


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




amestecul prea sarac duce la supraincalzirea motorului!!
e valabil pentru cine vrea sa inteleaga!!!!!!! rolleyes.gif

Pentru remedierea problemei se spala bine carburatorul, si eventual se schimba set jicloare!!!!

This post has been edited by amc: 22 Dec 2005, 13:42


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Dec 2005, 07:17
Post #17


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(amc @ 22 Dec 2005, 00:03)
amestecul prea sarac duce la supraincalzirea motorului!!
e valabil pentru cine vrea sa inteleaga!!!!!!! rolleyes.gif
*



Amestecul la relanti? ca numai la relanti se poate regla amestecul, multi oameni isi monteaza jiglere de 1300 pe motoare de 1400 pentru economie=> amestec sarac in benzina, si nu am auzit pe niciunul sa se planga se supraincalzire wacko.gif


motorul se mai poate incalzi prea mult sin cauza avansului static dereglat cu multe grade, dar atunci nici nu merge bine motorul...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 22 Dec 2005, 13:43
Post #18


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(amc @ 22 Dec 2005, 00:03)
amestecul prea sarac duce la supraincalzirea motorului!!
e valabil pentru cine vrea sa inteleaga!!!!!!! rolleyes.gif

*


Pentru remedierea problemei se spala bine carburatorul, si eventual se schimba set jicloare!!!!


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sofer_catastrofa
post 24 Dec 2005, 21:02
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 4 December 05




cred ca am remediat problema... inca nu sunt 100% sigur. Aveam avansul dereglat , intr-adevar motorul nu mergea bine (aveam probleme si la 2 bujii), am schimbat si capacul delcou. Multumesc tuturor care m-au ajutat (ideile au fost de ajutor)


--------------------
Dacia 1310 - GL-04-BZH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 26 Dec 2005, 18:00
Post #20


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Dyda @ 21 Dec 2005, 14:24)
Ce vorbesti domn'le, daca se bilbiie din cauza aprinderii creste temperatura,

huh.gif


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2024 - 23:54
Forum Renault