DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Martor frana de mana, Martorul frana de mana ramane aprins

Mecos
post 23 Dec 2005, 23:13
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 25 October 04
From: Ploiesti




Salut la toata lumea.
Am si eu o mica problema.
Martorul din bord care se aprinde cand frana de mana este trasa imi ramane aprins si dupa ce eliberez frana de mana. Am incercat sa vad ce se intampla cu microintrerupatorul, i-am scos mufa din spate si nici un rezultat;martorul din bord ramane aprins.
Daca aveti vreo idee sau sugestie, va rog sa mi-o spuneti si mie.
Merci.


--------------------
Renault Megane II 2007 Expression 1,5 dci 105 CP - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Dec 2005, 23:27
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Reseteaza sonda de pe pompa de frana.
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=834&hl=


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus66
post 24 Dec 2005, 00:12
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 September 04




Ai facut cumva o aerisire a sistemului de frinare?De obicei deranjamentul descris de tine apare atunci cind se aeriseste sistemul de frinare si nu s-a resetat sonda de pe pompa centrala de frina. Aceasta sonda are rolul de a detecta o cursa exagerat de mare a pistonaselor pompei de frina,(ceeca ce inseamna de fapt o pierdere de lichid din sistem) si o semnaleaza prin aprinderea becului respectiv,bec care este adevarat ca se aprinde si la tragerea frinei de mina.
Pe pompa de frina cum privesti masina din fata catre spate, pe partea dreapta are un "bulb" destul de mare care este sonda descrisa mai sus si care sonda se termina cu un papuc la care se conecteaza un fir.Scoate acel fir si daca becul se stinge atunci sunt 2 posibilitatisi anume:
1- ori s-a intimplat ceva cu frinele si becul arata corect acest lucru, ori
2- ai umblat tu la frine (aerisire) si atunci trebuie sa resetezi sonda in felul urmator.Desurubezi pur si simplu sonda de pe corpul pompei folosind o cheie fixa potrivita si fara frica fiindca de acolo nu curge nimic.Dupa desurubare vei observa in capatul dinspre pompa un tumburus pe care apesi energic de vreo 3-4 ori dupa care montezi totul cu grija inapoi, adica insurubezi sonda si coectezi firul elactric.
In mod normal ar trebui ca becul sa nu mai lumineze.
Acum ma gindesc la varianta 3 sonda defecta dar asta cred ca numai prin inlocuire cu una buna se poate verifica.
Oricum daca ai dubii in ceeea ce priveste frinele mergi la service fiindca frina nu este un lucru cu care sa te joci.


--------------------
Volkswagen Golf 4 Pacific Variant 2005 - B-71-KPD
Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mecos
post 27 Dec 2005, 11:01
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 25 October 04
From: Ploiesti




Multumesc pentru sugestii.
O sa incerc ceea ce mi-ati spus.
Am uitat sa mentionez ca becul acela s-a aprins dupa ce am fost la un service si printre altele am schimbat si placutele de frana (fata). Dupa ce am plecat cu ea am spalat-o si de atunci am ramas cu martorul frana aprins.


--------------------
Renault Megane II 2007 Expression 1,5 dci 105 CP - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 9 Jan 2006, 13:10
Post #5


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




senzorul de la pompa de frana 100% - se aiureste dupa schimbul de placute... se poate reseta, schimba etc. wink.gif - etc-ul nu-l zic - nu de alta dar sare klaus smile.gif


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mecos
post 10 Jan 2006, 11:24
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 25 October 04
From: Ploiesti




Am rezolvat problema!
Am dat de 2-3 ori cu cheia in senzor, fara sa il desfac si s-a rezolvat.


--------------------
Renault Megane II 2007 Expression 1,5 dci 105 CP - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
augustin87r
post 30 Dec 2008, 22:20
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 18 June 06
From: Rm.Valcea




Am tot citit despre senzorul ICP. Astazi a trebuit sa imi schimb si eu placutele si m-am uitat special sa vad unde e senzorul care trebuie resetat. Am cautat in partea stanga a pompei si am observat o piuluta care pare a fi de 22 (se discuta ca se desface cu cheia de 22), am presupus ca ala e senzorul, dar in capatul lui nu am nici un papuc in care sa conectez firul care merge la bord.....Am gasit totusi un fir (poza) si nu stiu daca asta trebuia sa fie in capatul senzorului....

Daca va uitati la poze :

1.asta e senzorul?
2. asa e si la voi papucul care se cupleaza la senzor?
3. unde anume ar trebui sa infig papucul? (in fundul senzorului as zice, dar nu e loc)

1020222aw5.th.jpg

1020229ae9.th.jpg



--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th April 2024 - 22:03
Forum Renault