DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ce e aia Dacie 1200?, ca nu cred ca am vazut vr'una pe strada.

ATM
post 29 Dec 2005, 01:58
Post #1


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Sal'tare.
Citeam forum, nu striu pe ce thread, ( cred ca la probleme -CLT totusi) si am vazut o referire la o Dacie 1210. Ce tip de Dacie e asta? E vreun 1100 imbunatatit? Sau e v'o dacie 1300 din primele serii?
Asemanator, pentru Dacia 2000. Am acasa o agenda tehnica in care sunt descrise modelele de masini din perioada aia. Si descriu ei 1300-le, 1310-le (agenda e din 1984) si...ei bine descriu si o "DACIA 2000" ca fiind o masina (din datele tehnice) cu un motor ve vreo 1900 cmc, vmax 165 km/h, mult mai lata decat 1300-le, ecartament diferit intre riotile fata / spate etc....Cred ca am vazut asa ceva pe strada huh.gif si e de fapt un Renault (nu stiu ce tip din pacate) copiat in intregime (dar nu e absolut deloc un Renault 12). Voi stiti ceva de cazurile astea? Au fost doar prototipuri sau s-a facut ceva in serie cu ele?


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 29 Dec 2005, 06:54
Post #2


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




dacia 1210 s-a fabricat in serie (mica) si era o 1310 mai scurta si cu motor...de 1210 cm3
dacia 2000 era copiata dupa renault 20.
nu s-a fabricat in serie.
caroseria s-a folosit la CN si apoi liberta


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 29 Dec 2005, 10:46
Post #3


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Eu am o Dacie 1210 (lot Canada). E la fel ca o berlina (3 volume cu 4 usi) cu 4 faruri rotunde numai ca avea rezervor pe aripa spate stanga. Motorul 103-00 e de 1185 cmc (avantaj la RCA).

Masina a trecut prin multiple transformari, eu fiind al treilea proprietar.


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 29 Dec 2005, 10:54
Post #4


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 4.781
Joined: 11 February 04




Dacia 2000 e Renault 20 asamblat in RO pt nomenclatura comunista.
Nu are nimic in comun cu Dacia 1310 sau Liberta.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Dec 2005, 11:00
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(parpanel @ 29 Dec 2005, 10:46)
Eu am o Dacie 1210 (lot Canada). E la fel ca o berlina (3 volume cu 4 usi) cu 4 faruri rotunde numai ca avea rezervor pe aripa spate stanga. Motorul 103-00 e de 1185 cmc (avantaj la RCA).

Masina a trecut prin multiple transformari, eu fiind al treilea proprietar.
*



Da te rog niste detalii...consum, puterea trecuta in talon, viteza maxima constructiva/cat ai prins tu cu ea, cate trepte, ...sunt si eu curios...mersi smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 29 Dec 2005, 12:40
Post #6


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(asarban @ 29 Dec 2005, 06:54)
dacia 1210 s-a fabricat in serie (mica) si era o 1310 mai scurta si cu motor...de 1210 cm3
dacia 2000 era copiata dupa renault 20.
nu s-a fabricat in serie.
caroseria s-a folosit la CN si apoi liberta
*



radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 29 Dec 2005, 23:17
Post #7


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




@parpanel
Hopa hent... masini cu rezervor suplimentar am vazut eu destule, dar nu mi-a dat niciodata prin gand ca e DACIA 1210. Ai bord cu turometru, asa a venit ea? Dar beleaua mai mare, pe care nu o inteleg... Tu de unde Dumnezeu iti gasesti set motor pentru cilindreea asta? Ca de Dacia 1210 am auzit macar, dar de set motor de 1185 cmc chair ca nu... si nu pot sa zis ca nu casc ochii in magazinele de piese auto...
Ce fel de motor are? E similar cu cel de 1289 cmc? Inele de hartie sau de cauciuc?Cum spunea Argon, ce performante are masina? Zi-ne si noua, ca nu strica o inforamtie... blink.gif
Iar referitor la DACIA 2000... cam asa ceva am gasit si eu pe GOOGLE...ca s-a ansamblat pentru Securitate... ceea ce nu inteleg deloc: bun, deci piesele le aduceau de la francezi, nu? dar, ca sa o ansamblezi, iti tebuie totusi matrite, o linie de productie, ceva, nu? Ceea ce totusi a generat costuri. Considerand ca totusi D2000 a fost o masina in serii extrem de mici, si automat costurile de productie au fost (cred eu) mari, de ce Doamne-iarta-ma nu au incercat macar o productie in serie? mad.gif ca masina parea mai buna decat un 1310 si nu cred ca ne strica asa ceva in Romania.
Dati-va si voi cu parerea... sau otercem la categoria "romanu' e pagubos din nastere?"


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Dec 2005, 09:54
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu stiu cum e Dacia 2000, nu am vazut niciodata, dar Renaul 20 a fot si este o masina tapana, avea un vecin un Reno deasta 20, cu motor V6 de 3000 cc, am si condus-o, am stat si in dreapta de nenumarate ori, si e masina de masina, in final a dat-o pe nimic, datorita varstei(era 1975-1976 parca), piese scumpe, consuma enorm(18-20 %), dar era placut sa o calaresti, avea 2 esapamante, suna ca un american muscle...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_d
post 30 Dec 2005, 09:56
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




Am eu 1210. Masina a fost cumparata de noua de catre parintii mei.

Si:

-nu e nici mai scurta, nici mai ingusta
-avea motor de 1185 (eu am pus set motor de 1298 fara nici un fel de alta modificare)
-cutie in 4
-rezervor normal
-a mea nu are turometru, bord gen scoica, ala de prin '87
-bot cu 4 faruri cu rama ingusta, stopuri mari ca la 1310
-consum si performante apropiate de 1300, cu motorul original s-a dus pana la 125 km/h




--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ToPser
post 30 Dec 2005, 10:19
Post #10


Tico`s Master


Group: Members
Posts: 161
Joined: 9 June 05
From: Medgidia




Caroseria era identica 1310 , rezervorul era plasat dupa bancheta spate intre amortizoare , jenti tip canada , singura diferenta consta in cilindree , 1185 cm3
prin modificarea alezajului la 70 cm ( 73 = 1300 , 76 = 1400 cm3 )
am avut ocazia sa cumpar mai demult una din asta care facea parte dintr-un lot ptr. Grecia , dar mi-am luat 1410 5 trepte. trebuie sa recunosc ca erau mult mai ingrijit lucrate 1200 . (antifonaj , insonorizare la greu )

o zi buna !


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 2005 - 21 YNE
Audi A ocho , quattro dos , benzinas.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 30 Dec 2005, 10:34
Post #11


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Pentru Argon
puterea: 35 KW / 5300 ture
viteza max: 135
capacitate rezervor: 47.5 l

CV cu 4 trepte. Maxim i-am dat 120 si face ca trenul in gara. Masina am luat-o acum 10 ani intr-o stare destul de proasta si abia anul asta pot zice ca am adus-o pe linia de plutire.

Pentru ATM
Masina avea numai rezervor in portbagaj in spatele bancii din spate, iar in podea era pusa o flansa care sa acopere golul. L-am schimbat si l-am pus ca la orice berlina din cauza mirosului insuportabil de benzina care se simtea in masina. Legatura dintre aripa si gatul rezervorului se facea cu un furtun de cauciuc pe care nu l-am gasit sa-l schimb. Plutitorul era legat la capatul unei tije mult mai lungi ca cele de la berlina.

Bordul are turometru si toate ceasurile de pe 1310.

Setul motor e de 1300 si a mers fara probleme pe vechiul bloc motor, inele de hartie. Carburatorul e Carfil 32IRMA.

Am aprindere electronica rosie, economizor EEBIO cu electrovalva, fise TESLA si bujii Bosch iar consumul e undeva pe la 9 in oras si 7 in afara (cu stil de condus sportiv).





--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 30 Dec 2005, 11:53
Post #12


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




QUOTE(vis-a-vis @ 29 Dec 2005, 12:40)
radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
*


Iti poti explica ranjetele?
http://www.geocities.com/motorcity/downs/4582/d2000b.jpg
http://www.geocities.com/motorcity/downs/4582/d2000a.jpg
http://www.geocities.com/motorcity/downs/4582/d2000c.jpg


Apoi...1210 este LA FEL DE SCURTA ca o mazda 323 de la vremea ei.
ASta a fost dorinta expresa a lu nea Nicu, care la vizionari o masura si o compara cu 323-ul lu Nicusor.
Altfel spus e mai scurta decat o 1310 de la vremea ei.


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 30 Dec 2005, 13:43
Post #13


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Prietene, tu confunzi calu' cu magaru'. Dacia 2000 e una (adica copie dupa renault 20) si dacia 1210 e alta (adica 1310 cu camasi pe cilindrii mai groase si pistoane mai mici in diametru)


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 30 Dec 2005, 22:08
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(ATM @ 29 Dec 2005, 01:58)
ecartament diferit intre riotile fata / spate etc....
*


Cam toate masinile au ecartamentul fata mai mare decat cel spate, inclusiv batrana berlina.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_d
post 30 Dec 2005, 22:34
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




dacia 1210
datele din talon:

masa proprie: 960 kg
lungime: 4348 mm
latime: 1636 mm
inaltime: 1435 mm
cilindree: 1185 cm3
viteza max constructiva: 135 km/h
putere max: 35kW
capacitate rezervor: 48 l


--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 30 Dec 2005, 23:10
Post #16


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.997
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(asarban @ 30 Dec 2005, 12:53)
Iti poti explica ranjetele?
http://www.geocities.com/motorcity/downs/4582/d2000b.jpg
http://www.geocities.com/motorcity/downs/4582/d2000a.jpg
http://www.geocities.com/motorcity/downs/4582/d2000c.jpg
Apoi...1210 este LA FEL DE SCURTA ca o mazda 323 de la vremea ei.
ASta a fost dorinta expresa a lu nea Nicu, care la vizionari o masura si o compara cu 323-ul lu Nicusor.
Altfel spus e mai scurta decat o 1310 de la vremea ei.
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Domnu', cea din poza e o Dacia 2000, un Renault 20 asamblat la pitesti, pozata in locul de parcare de la Dristor, in fata statiei de Metrou.
Pentru cei care nu stiau, Renault-urile 20 au fost trimise la bucuresti in set complet de piese (Colectie CKD), in forma in care se exporta acum Loganul. Nu aveau nevoie decat de un garaj si catva mecanici sa le asambleze, nu de matrite si alte SDV-uri. Oricum Dacii 2000 aveau cei cu functii importante in partid, precum si nea Nicu .


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 30 Dec 2005, 23:52
Post #17


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Aaa... blink.gif OK. Da, asta nu stiam.
Imi pastrez totusi ideea ca poate n-ar fi stricat sa se ia licenta pentru ea (sau poate pentru un Renault 9 de exemplu)


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 31 Dec 2005, 00:12
Post #18


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




QUOTE(vis-a-vis @ 30 Dec 2005, 13:43)
Prietene, tu confunzi calu' cu magaru'. Dacia 2000 e una (adica copie dupa renault 20) si dacia 1210 e alta (adica 1310 cu camasi pe cilindrii mai groase si pistoane mai mici in diametru)
*


"prietene"..daca nu pricepi despre ce se vorbeste stai nitel cu degetelul in nas pana ti se explica.
Eu vorbeam de faptul ca dupa Dacia 2000 (adica Renault 20) s-a copiat caroseria de CN si mai apoi Liberta.
Pe matale te-au apucat ranjetele.
Ti-am demonstrat cu poze ca asa e.
Asa ca eu cred ca nu confund decat un forum plin de oameni informati cu un forum unde apari si matale!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 31 Dec 2005, 10:06
Post #19


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(george_d @ 30 Dec 2005, 22:34)
dacia 1210
datele din talon:

masa proprie: 960 kg

*



Exact atat are masa propie o berlina cu motor de 1300 cc, si de 1400 cc, deci Dacia 1210 are exact aceleasi dimensiuni, difera numai setul motor....nu?
Mi se pare ciudat ca break-ul are masa propie 945 kg...chiar e mai usor?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Dec 2005, 10:59
Post #20


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.997
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Liberta e o dacie 1410 cu hayon. Am vazut o liberta cu fata de zambetul lui iliescu, deci sasiul e cam la fel cu cel de berlina.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 31 Dec 2005, 12:25
Post #21


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(asarban @ 29 Dec 2005, 06:54)
dacia 1210 s-a fabricat in serie (mica) si era o 1310 mai scurta si cu motor...de 1210 cm3
*



Dacia 1210 are caroseria normala de berlina, nici mai scurta nici mai ingusta iar motorul are 1185 cm. cubi

QUOTE(asarban @ 29 Dec 2005, 06:54)
dacia 2000 era copiata dupa renault 20.  nu s-a fabricat in serie.  caroseria s-a folosit la CN si apoi liberta


Caroseria de CN si liberta deriva din caroseria break.

QUOTE(asarban @ 31 Dec 2005, 00:12)
Asa ca eu cred ca nu confund decat un forum plin de oameni informati cu  un forum unde apari si matale!
*



Informatiile dvs. sunt "dupa ureche" si de-a dreptul hilare.

Ca drept concluzie:
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 31 Dec 2005, 12:41
Post #22


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(vis-a-vis @ 31 Dec 2005, 12:25)
Caroseria de CN si liberta deriva din caroseria break.


Ia uitate la hayonul de Reno 20 si la ala de Liberta.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 31 Dec 2005, 13:53
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(einstein1984 @ 31 Dec 2005, 10:59)
Am vazut o liberta cu fata de zambetul lui iliescu, deci sasiul e cam la fel cu cel de berlina.
*


Alooo, domnu'! Care sasiu? La facultatea aia pe care va chinuiti sa o terminati nu v-a invatat mr Stoicescu ca Dacia are caroserie autoportanta? radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Ar fi mai bine sa mai treceti pe la scoala in loc sa pierdeti timpul pe forum! radmasa.gif

This post has been edited by Sony: 31 Dec 2005, 13:54


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Dec 2005, 15:28
Post #24


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.997
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Sasiu= totalitatea organelor indispensabile pentru a asigura doar functia de deplasare. Citat din Stoicescu P. Aurel "Dinamica Autovehiculelor vol1" pag 5 168.gif 168.gif
Chestia aia de la Aro pe care se prin puntile si caroseria se numeste "CADRU". Asa ca mai pune mata mana pe carte pana sa dai lectii altora. gun3.gif


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 31 Dec 2005, 15:31
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land






--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Dec 2005, 15:39
Post #26


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.997
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai daca ai adus aminte de Tov.prof. Stoicescu sa-i respectam definitia, nu?
stoicescu9up.jpg
Eu am folosit cuvantul "sasiu" in sensul folosit de ingineri, nu cel folosit de mecanic sau soferi.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 31 Dec 2005, 16:20
Post #27


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




QUOTE(driverx @ 31 Dec 2005, 12:41)
Ia uitate la hayonul de Reno 20 si la ala de Liberta.
*


Lasa-l..baiatu e vis-a-vis de orice..


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 31 Dec 2005, 16:35
Post #28


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Bineinteles ca in cazul de fata cel mai destept trebuie sa cedeze.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 31 Dec 2005, 18:13
Post #29


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Bine.."cedeaza de aici"!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 31 Dec 2005, 22:37
Post #30


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Vad ca ati deviat de la subiect...


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th May 2024 - 14:19
Forum Renault