ce e aia Dacie 1200?, ca nu cred ca am vazut vr'una pe strada.
ce e aia Dacie 1200?, ca nu cred ca am vazut vr'una pe strada.
ATM |
29 Dec 2005, 01:58
Post
#1
|
||
1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|||
asarban |
29 Dec 2005, 06:54
Post
#2
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 |
dacia 1210 s-a fabricat in serie (mica) si era o 1310 mai scurta si cu motor...de 1210 cm3
dacia 2000 era copiata dupa renault 20. nu s-a fabricat in serie. caroseria s-a folosit la CN si apoi liberta |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
parpanel |
29 Dec 2005, 10:46
Post
#3
|
Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 |
Eu am o Dacie 1210 (lot Canada). E la fel ca o berlina (3 volume cu 4 usi) cu 4 faruri rotunde numai ca avea rezervor pe aripa spate stanga. Motorul 103-00 e de 1185 cmc (avantaj la RCA).
Masina a trecut prin multiple transformari, eu fiind al treilea proprietar. |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
dizzy |
29 Dec 2005, 10:54
Post
#4
|
Work smart not hard! Group: Members Posts: 4.781 Joined: 11 February 04 |
Dacia 2000 e Renault 20 asamblat in RO pt nomenclatura comunista.
Nu are nimic in comun cu Dacia 1310 sau Liberta. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
argon |
29 Dec 2005, 11:00
Post
#5
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
QUOTE(parpanel @ 29 Dec 2005, 10:46) Eu am o Dacie 1210 (lot Canada). E la fel ca o berlina (3 volume cu 4 usi) cu 4 faruri rotunde numai ca avea rezervor pe aripa spate stanga. Motorul 103-00 e de 1185 cmc (avantaj la RCA). Masina a trecut prin multiple transformari, eu fiind al treilea proprietar. Da te rog niste detalii...consum, puterea trecuta in talon, viteza maxima constructiva/cat ai prins tu cu ea, cate trepte, ...sunt si eu curios...mersi |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vis-a-vis |
29 Dec 2005, 12:40
Post
#6
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.888 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
ATM |
29 Dec 2005, 23:17
Post
#7
|
1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti |
@parpanel
Hopa hent... masini cu rezervor suplimentar am vazut eu destule, dar nu mi-a dat niciodata prin gand ca e DACIA 1210. Ai bord cu turometru, asa a venit ea? Dar beleaua mai mare, pe care nu o inteleg... Tu de unde Dumnezeu iti gasesti set motor pentru cilindreea asta? Ca de Dacia 1210 am auzit macar, dar de set motor de 1185 cmc chair ca nu... si nu pot sa zis ca nu casc ochii in magazinele de piese auto... Ce fel de motor are? E similar cu cel de 1289 cmc? Inele de hartie sau de cauciuc?Cum spunea Argon, ce performante are masina? Zi-ne si noua, ca nu strica o inforamtie... Iar referitor la DACIA 2000... cam asa ceva am gasit si eu pe GOOGLE...ca s-a ansamblat pentru Securitate... ceea ce nu inteleg deloc: bun, deci piesele le aduceau de la francezi, nu? dar, ca sa o ansamblezi, iti tebuie totusi matrite, o linie de productie, ceva, nu? Ceea ce totusi a generat costuri. Considerand ca totusi D2000 a fost o masina in serii extrem de mici, si automat costurile de productie au fost (cred eu) mari, de ce Doamne-iarta-ma nu au incercat macar o productie in serie? ca masina parea mai buna decat un 1310 si nu cred ca ne strica asa ceva in Romania. Dati-va si voi cu parerea... sau otercem la categoria "romanu' e pagubos din nastere?" |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
argon |
30 Dec 2005, 09:54
Post
#8
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Nu stiu cum e Dacia 2000, nu am vazut niciodata, dar Renaul 20 a fot si este o masina tapana, avea un vecin un Reno deasta 20, cu motor V6 de 3000 cc, am si condus-o, am stat si in dreapta de nenumarate ori, si e masina de masina, in final a dat-o pe nimic, datorita varstei(era 1975-1976 parca), piese scumpe, consuma enorm(18-20 %), dar era placut sa o calaresti, avea 2 esapamante, suna ca un american muscle...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
george_d |
30 Dec 2005, 09:56
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti |
Am eu 1210. Masina a fost cumparata de noua de catre parintii mei.
Si: -nu e nici mai scurta, nici mai ingusta -avea motor de 1185 (eu am pus set motor de 1298 fara nici un fel de alta modificare) -cutie in 4 -rezervor normal -a mea nu are turometru, bord gen scoica, ala de prin '87 -bot cu 4 faruri cu rama ingusta, stopuri mari ca la 1310 -consum si performante apropiate de 1300, cu motorul original s-a dus pana la 125 km/h |
--------------------
Dacia
1210
|
|
ToPser |
30 Dec 2005, 10:19
Post
#10
|
Tico`s Master Group: Members Posts: 161 Joined: 9 June 05 From: Medgidia |
Caroseria era identica 1310 , rezervorul era plasat dupa bancheta spate intre amortizoare , jenti tip canada , singura diferenta consta in cilindree , 1185 cm3
prin modificarea alezajului la 70 cm ( 73 = 1300 , 76 = 1400 cm3 ) am avut ocazia sa cumpar mai demult una din asta care facea parte dintr-un lot ptr. Grecia , dar mi-am luat 1410 5 trepte. trebuie sa recunosc ca erau mult mai ingrijit lucrate 1200 . (antifonaj , insonorizare la greu ) o zi buna ! |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
2005
- 21 YNE Audi A ocho , quattro dos , benzinas.
|
|
parpanel |
30 Dec 2005, 10:34
Post
#11
|
Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 |
Pentru Argon
puterea: 35 KW / 5300 ture viteza max: 135 capacitate rezervor: 47.5 l CV cu 4 trepte. Maxim i-am dat 120 si face ca trenul in gara. Masina am luat-o acum 10 ani intr-o stare destul de proasta si abia anul asta pot zice ca am adus-o pe linia de plutire. Pentru ATM Masina avea numai rezervor in portbagaj in spatele bancii din spate, iar in podea era pusa o flansa care sa acopere golul. L-am schimbat si l-am pus ca la orice berlina din cauza mirosului insuportabil de benzina care se simtea in masina. Legatura dintre aripa si gatul rezervorului se facea cu un furtun de cauciuc pe care nu l-am gasit sa-l schimb. Plutitorul era legat la capatul unei tije mult mai lungi ca cele de la berlina. Bordul are turometru si toate ceasurile de pe 1310. Setul motor e de 1300 si a mers fara probleme pe vechiul bloc motor, inele de hartie. Carburatorul e Carfil 32IRMA. Am aprindere electronica rosie, economizor EEBIO cu electrovalva, fise TESLA si bujii Bosch iar consumul e undeva pe la 9 in oras si 7 in afara (cu stil de condus sportiv). |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
asarban |
30 Dec 2005, 11:53
Post
#12
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 |
QUOTE(vis-a-vis @ 29 Dec 2005, 12:40) Iti poti explica ranjetele? http://www.geocities.com/motorcity/downs/4582/d2000b.jpg http://www.geocities.com/motorcity/downs/4582/d2000a.jpg http://www.geocities.com/motorcity/downs/4582/d2000c.jpg Apoi...1210 este LA FEL DE SCURTA ca o mazda 323 de la vremea ei. ASta a fost dorinta expresa a lu nea Nicu, care la vizionari o masura si o compara cu 323-ul lu Nicusor. Altfel spus e mai scurta decat o 1310 de la vremea ei. |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
vis-a-vis |
30 Dec 2005, 13:43
Post
#13
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.888 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
Prietene, tu confunzi calu' cu magaru'. Dacia 2000 e una (adica copie dupa renault 20) si dacia 1210 e alta (adica 1310 cu camasi pe cilindrii mai groase si pistoane mai mici in diametru)
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Sony |
30 Dec 2005, 22:08
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land |
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
george_d |
30 Dec 2005, 22:34
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti |
dacia 1210
datele din talon: masa proprie: 960 kg lungime: 4348 mm latime: 1636 mm inaltime: 1435 mm cilindree: 1185 cm3 viteza max constructiva: 135 km/h putere max: 35kW capacitate rezervor: 48 l |
--------------------
Dacia
1210
|
|
einstein1984 |
30 Dec 2005, 23:10
Post
#16
|
fan Dacia Group: Members Posts: 19.997 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
QUOTE(asarban @ 30 Dec 2005, 12:53) Iti poti explica ranjetele? http://www.geocities.com/motorcity/downs/4582/d2000b.jpg http://www.geocities.com/motorcity/downs/4582/d2000a.jpg http://www.geocities.com/motorcity/downs/4582/d2000c.jpg Apoi...1210 este LA FEL DE SCURTA ca o mazda 323 de la vremea ei. ASta a fost dorinta expresa a lu nea Nicu, care la vizionari o masura si o compara cu 323-ul lu Nicusor. Altfel spus e mai scurta decat o 1310 de la vremea ei. Domnu', cea din poza e o Dacia 2000, un Renault 20 asamblat la pitesti, pozata in locul de parcare de la Dristor, in fata statiei de Metrou. Pentru cei care nu stiau, Renault-urile 20 au fost trimise la bucuresti in set complet de piese (Colectie CKD), in forma in care se exporta acum Loganul. Nu aveau nevoie decat de un garaj si catva mecanici sa le asambleze, nu de matrite si alte SDV-uri. Oricum Dacii 2000 aveau cei cu functii importante in partid, precum si nea Nicu . |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
ATM |
30 Dec 2005, 23:52
Post
#17
|
1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti |
Aaa... OK. Da, asta nu stiam.
Imi pastrez totusi ideea ca poate n-ar fi stricat sa se ia licenta pentru ea (sau poate pentru un Renault 9 de exemplu) |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
asarban |
31 Dec 2005, 00:12
Post
#18
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 |
QUOTE(vis-a-vis @ 30 Dec 2005, 13:43) Prietene, tu confunzi calu' cu magaru'. Dacia 2000 e una (adica copie dupa renault 20) si dacia 1210 e alta (adica 1310 cu camasi pe cilindrii mai groase si pistoane mai mici in diametru) "prietene"..daca nu pricepi despre ce se vorbeste stai nitel cu degetelul in nas pana ti se explica. Eu vorbeam de faptul ca dupa Dacia 2000 (adica Renault 20) s-a copiat caroseria de CN si mai apoi Liberta. Pe matale te-au apucat ranjetele. Ti-am demonstrat cu poze ca asa e. Asa ca eu cred ca nu confund decat un forum plin de oameni informati cu un forum unde apari si matale! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
argon |
31 Dec 2005, 10:06
Post
#19
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
QUOTE(george_d @ 30 Dec 2005, 22:34) Exact atat are masa propie o berlina cu motor de 1300 cc, si de 1400 cc, deci Dacia 1210 are exact aceleasi dimensiuni, difera numai setul motor....nu? Mi se pare ciudat ca break-ul are masa propie 945 kg...chiar e mai usor? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
31 Dec 2005, 10:59
Post
#20
|
fan Dacia Group: Members Posts: 19.997 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Liberta e o dacie 1410 cu hayon. Am vazut o liberta cu fata de zambetul lui iliescu, deci sasiul e cam la fel cu cel de berlina.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
vis-a-vis |
31 Dec 2005, 12:25
Post
#21
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.888 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
QUOTE(asarban @ 29 Dec 2005, 06:54) Dacia 1210 are caroseria normala de berlina, nici mai scurta nici mai ingusta iar motorul are 1185 cm. cubi QUOTE(asarban @ 29 Dec 2005, 06:54) dacia 2000 era copiata dupa renault 20. nu s-a fabricat in serie. caroseria s-a folosit la CN si apoi liberta Caroseria de CN si liberta deriva din caroseria break. QUOTE(asarban @ 31 Dec 2005, 00:12) Asa ca eu cred ca nu confund decat un forum plin de oameni informati cu un forum unde apari si matale! Informatiile dvs. sunt "dupa ureche" si de-a dreptul hilare. Ca drept concluzie: |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
driverx |
31 Dec 2005, 12:41
Post
#22
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
QUOTE(vis-a-vis @ 31 Dec 2005, 12:25) Caroseria de CN si liberta deriva din caroseria break. Ia uitate la hayonul de Reno 20 si la ala de Liberta. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Sony |
31 Dec 2005, 13:53
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land |
QUOTE(einstein1984 @ 31 Dec 2005, 10:59) Alooo, domnu'! Care sasiu? La facultatea aia pe care va chinuiti sa o terminati nu v-a invatat mr Stoicescu ca Dacia are caroserie autoportanta? Ar fi mai bine sa mai treceti pe la scoala in loc sa pierdeti timpul pe forum! This post has been edited by Sony: 31 Dec 2005, 13:54 |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
einstein1984 |
31 Dec 2005, 15:28
Post
#24
|
fan Dacia Group: Members Posts: 19.997 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Sasiu= totalitatea organelor indispensabile pentru a asigura doar functia de deplasare. Citat din Stoicescu P. Aurel "Dinamica Autovehiculelor vol1" pag 5
Chestia aia de la Aro pe care se prin puntile si caroseria se numeste "CADRU". Asa ca mai pune mata mana pe carte pana sa dai lectii altora. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
Sony |
31 Dec 2005, 15:31
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land |
Ia arunca un ochi aici: http://dexonline.ro/search.php?cuv=sasiu&source=
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
einstein1984 |
31 Dec 2005, 15:39
Post
#26
|
fan Dacia Group: Members Posts: 19.997 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Pai daca ai adus aminte de Tov.prof. Stoicescu sa-i respectam definitia, nu?
stoicescu9up.jpg Eu am folosit cuvantul "sasiu" in sensul folosit de ingineri, nu cel folosit de mecanic sau soferi. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
asarban |
31 Dec 2005, 16:20
Post
#27
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 |
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
vis-a-vis |
31 Dec 2005, 16:35
Post
#28
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.888 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
Bineinteles ca in cazul de fata cel mai destept trebuie sa cedeze.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
asarban |
31 Dec 2005, 18:13
Post
#29
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 |
Bine.."cedeaza de aici"!
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
parpanel |
31 Dec 2005, 22:37
Post
#30
|
Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 |
Vad ca ati deviat de la subiect...
|
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th May 2024 - 14:19 |