DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Impusca platinile, Mereu

nvp_playboy
post 11 Feb 2006, 22:16
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 06
From: Roman




De ce impusca platinile.....si cu condensator, si cu aprindere electronica.....una doua impusca platinile....si cu distanta mare si cu distanta mica...si cu ....nu mai stiu ce sa-i fac.....are legatura cu gpl-ul ca la alte dacii nu mi-a facut asa


--------------------
dacia 1410 1410 - nt 03 wuv
Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 11 Feb 2006, 23:58
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(nvp_playboy @ 11 Feb 2006, 22:16)
De ce impusca platinile.....si cu condensator, si cu aprindere electronica.....una doua impusca platinile....si cu distanta mare si cu distanta mica...si cu ....nu mai stiu ce sa-i fac.....are legatura cu gpl-ul ca la alte dacii nu mi-a facut asa
*




incearca alta bobina .


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 12 Feb 2006, 11:43
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Eu stiam ca rolul condensatorului este acela de protectie a platinei. Esti sigur ca ala care-l ai e bun?


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 12 Feb 2006, 16:08
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Pe surubul care este strans firul de la platina mobila este o izolatie de pastic sau textolit.Vezi sa fie buna.Si pe ext trebuie sa ai o saiba izolatoare astfel incat sa fie izollat eletric surubul ce strange firul de la platina mobila.In acelasi timp verifica si fisa de la cil 3 sa nu cumva sa-ti dea scanteie pe acel surub.Poti verifica punand mana icon_mrgreen.gif ,dar nu-ti recomand, sau noaptea pe intuneric bezna.Unui prieten nu-i mergea bine masina si la o verificare de noapte era orga de lumini pe la delcou si fise. biggrin.gif


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvp_playboy
post 12 Feb 2006, 17:32
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 06
From: Roman




am aprindere electronica acum.....un timp nu mai impusca platinile....dar acum iar


--------------------
dacia 1410 1410 - nt 03 wuv
Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Feb 2006, 08:29
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(nvp_playboy @ 12 Feb 2006, 17:32)
am  aprindere electronica acum.....un timp nu mai impusca platinile....dar acum iar
*



Si eu am Malvina si la fel imi face; nici nu le impusca, doar le innegreste, o depunere care nu se ia cu unghia dar nici profunda nu e. Curat un pic cu smirghel, merge 100 km, iar o apuca. Inca nu i-am dat de cap. Cu cele ventilate parca face mai rar (cele cu gaura in platina fixa).
Bobina e noua, capac nou, lulea noua...
Manifestarea apare ca o "invirtita" a turometrului care sare de nebun si cu zgiltiituri in mers.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dkrysty
post 24 Feb 2006, 11:16
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




QUOTE(diaconuliviu @ 13 Feb 2006, 08:29)
Si eu am Malvina si la fel imi face; nici nu le impusca, doar le innegreste, o depunere care nu se ia cu unghia dar nici profunda nu e. Curat un pic cu smirghel, merge 100 km, iar o apuca. Inca nu i-am dat de cap. Cu cele ventilate parca face mai rar (cele cu gaura in platina fixa).
Bobina e noua, capac nou, lulea noua...
Manifestarea apare ca o "invirtita" a turometrului care sare de nebun si cu zgiltiituri in mers.
*


Problema turometrului am rezolvat-o punand condensatorul cu tot cu aprindere...


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 24 Feb 2006, 12:13
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(dkrysty @ 24 Feb 2006, 11:16)
Problema turometrului am rezolvat-o punand condensatorul cu tot cu aprindere...
*


Ai rezolvat efectul asupra turometrului, nu cauza.
Am montat vechiul delco si scum se pare ca n-ar mai arde platina. Ambele demontate, unse, etc. Aparent lucreaza bine amindoua. Si iar imi amintesc ca mi-e lene sa fac o carcasa metalica stroboscopului. blush.gif


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 26 Feb 2006, 21:33
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




QUOTE(nvp_playboy @ 12 Feb 2006, 08:16)
De ce impusca platinile.....si cu condensator, si cu aprindere electronica.....una doua impusca platinile....si cu distanta mare si cu distanta mica...si cu ....nu mai stiu ce sa-i fac.....are legatura cu gpl-ul ca la alte dacii nu mi-a facut asa
*



"Impuscatul" platinei e cauzat de un curent excesiv prin acel circuit sau de valoarea necorepunzatoare (cel mai adesea nula a condensatorului, pentru aprinderea "clasica"). Deci ar fi o bobina cu rezistenta circuitului primar redusa (fie defecta, cu scurtcircuit intre spire, dar se reduce drastic tensiunea si energia disponibile la bujii=porniri greoaie+mers neregulat, rateuri si lipsa putere motor; fie e o bobina de ex. de Oltcit, cu rezistenta din constructie mai mica) In ce priveste aprinderea "electronica" exista solutii constructive care nu reduc curentul prin ruptor ci doar "izoleaza" ruptorul de impulsul de autoinductie ce apare la deschidere.
Deci a) proba cu bobina 3130 de Dacie, cu rezistenta primara de min. 3,5 ohm, cu condensator nou (0,2-0,25 microfarazi/1700volti) cool.gif Platina insasi sa aiba calitate suficienta ca sunt o multime de "stifturi" prin magazine!!
Bafta!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Feb 2006, 10:23
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere





La mine s-a rezolvat, se pare, numai ca: nu stiu cauza exacta, asta pentru ca am repus vechiul delco, dar am schimbat si Malvina cu alta noua care era de rezerva. Delcoul vechi lucra bine, cel putin m-am holbat in el dupa eventuale scurturi; nu are joc in ax, etc. Cind voi avea un acces de harnicie o sa repun ori Malvina ori delcoul inapoi sa studiez cauza. Dar parca as inclina spre Malvina defecta.

This post has been edited by diaconuliviu: 27 Feb 2006, 10:23


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th April 2024 - 20:33
Forum Renault