DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Trosnituri directie

Me
post 10 Jan 2004, 17:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 27 February 03
From: Timisoara




Salutari la toata lumea.

Si un an excelent.

Sa va povestesc: am schimbat in garantie ax volan si caseta de directie. Asta a dus la o liniste superba. Dupa vreo luna de la aceste operatii, au aparut niste trosnituri. Precizez ca nu se intampla tot timpul.
Iata cum "apar" aceste pocnituri (mai ales la parcari):
virez maxim stanga pe loc si apoi dau inapoi incet; chiar cand sa porneasca masina de pe loc se aude un pocnet. Am fost la service si aia n-au stiut ce are. Ziceau ca nu e de la ax. Au vrut sa-mi bage pe gat urmatoarea tampenie: cica in caseta de directie nu is niste opritoare si ca asta duce la zgomotul ala cand se vireaza maxim biggrin.gif . Le-am zis ca nu e ok ce spun ei. Asa ca in momentul cand ma duc sa schimb tobele (nu aveau pe stoc) vor face o analiza serioasa.

Voi ce credeti ca ar fi?

Mircea


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 10 Jan 2004, 20:30
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Opritoarele alea iti reduc zgomotul cind iei fortos maxim intr-o parte si in alta. Adica alea estompeaza zgomotul cind se ajunge la cap de cursa. Zgomotul tau vine tot din coloana de directie


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flavian
post 10 Jan 2004, 21:02
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 25 April 03
From: Cluj-Napoca




Sau rulmentii pe care se invart telescoapele fata?


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.5dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 10 Jan 2004, 21:08
Post #4


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Da, sau asa: flansele din capul amortizoarelor, cum zice Flavian!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 10 Jan 2004, 21:09
Post #5


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




In felul asta pe unde mergi ai muzica...ai coloana sonora!smile.gif


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 11 Jan 2004, 01:35
Post #6


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Ca sa recapitulam:
axul bulit din nastere
Caseta de directie bulita din nastere
flansele dinb capul amortizoarelor
bieletele de directie!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorini
post 12 Jan 2004, 08:16
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 21 August 02
From: ploiesti




Este axul volanului si anume sistemul telescopic. Pune mana pe el in locul in care se imbina cele doua parti ale axului ( undeva sub volan) cu volanul virat la maxim si da inapoi cum ai spus. O sa simti cum cele doua parti au joc intre ele. Si eu am acelasi simptom la un ax de volan pe care l-am cumparat din Vitan dar pe care l-am montat eu. Cum pot sa-l schimb avand in vedere ca nu l-am montat in service, am certificat de garantie la el? Ceva idei. Multumesc.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Me
post 12 Jan 2004, 09:39
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 27 February 03
From: Timisoara




Sorini, nu se simte acolo joc.

Nu stiu ce poate fi. Ramane sa vad ce imi gasesc aia la service saptamana asta candva (cand o sa aiba si tobe ca sa nu fac 2 drumuri).
Va tin la curent...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Me
post 17 Mar 2004, 14:53
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 27 February 03
From: Timisoara




Am revenit cu noutati legate de trosnituri.

Mi-au schimbat axul inferior volan. Mi-au pus unul nou si stupoare. Cand plec de la service, facea mai rau ca ala de dinainte.
Ma intorc inapoi si le spun ca nu e in regula.

Se uita aia din nou si ii trag vreo 2 puncte de sudura. Vad ca nu mai face acum. Mai am vreo 3 saptamani de garantie, asa ca daca e sa se strice, sper sa se strice in perioada asta.

Mai zicea cineva ca ii huruiau "tobele" la 2000 de turatii. Mie mi-au schimbat catalizatorul ca cica se busise ceva in el.

Numai bine.

P.S. Sudura a fost facuta deasupra de bucsa aia din podea.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 17 Mar 2004, 16:31
Post #10


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Ai facut o prostie acceptand sa iti sudeze ceva (orice) la axul volanului.
Acel ax trebuia sa NU TROZNEASCA asa cum era el din cutie .. fara modificari.
Eu unul recomand sa mergi DIN NOU la service si sa le ceri sa iti monteze un ax NOU care sa N UTROZNEASCA !!!! ...

Eu asa as face !


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Me
post 17 Mar 2004, 17:25
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 27 February 03
From: Timisoara




Da...m-am gandit si eu ca n-ar fi trebuit sa accept. Oricum le-am zis ca merg 2-3 zile si daca pocneste din nou ma voi intoarce la ei.
icon_evil.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 17 Mar 2004, 21:38
Post #12


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




pai...zi ca iti trozneste....


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosG
post 18 Mar 2004, 09:21
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 10 June 03




HELP ME!!!
Ieri seara plecand de la servici cu a mea DSN, la primul viraj am constata ca volanul nu mai revine la pozitia de mers drept. Problema a persistat totdrumul si azi dimineata la fel. Nu troncane, nu trage, directia este ferma, insa se blocheaza la iesirea din viraje.
Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Multumesc


--------------------
Nissan Qashqai 2008, 1.6 Tekna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 18 Mar 2004, 09:24
Post #14


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Asa facea si Renaultul meu (sper sa fie si la DSN la fel). Problema este de la niste mansoane de cauciuc care vin pe articulatiile care ies din caseta de directie (vin sub burdufele alea).


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 18 Mar 2004, 09:28
Post #15


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.386
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




QUOTE

Ieri seara plecand de la servici cu a mea DSN, la primul viraj am constata ca volanul nu mai revine la pozitia de mers drept. Problema a persistat totdrumul si azi dimineata la fel. Nu troncane, nu trage, directia este ferma, insa se blocheaza la iesirea din viraje.  

Ori ai presiunea prea mica in roti, ori s-a adunat mizerie/rugina pe crucea cardanica de langa caseta de directie. Niste ulei pus pe cruce va rezolva (temporar) problema.


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezax
post 18 Mar 2004, 15:20
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 8 March 04
From: Bucuresti




La SN-ul meu a devenit greoaie actionarea directiei in virajele pe loc, in timp ce virezi si la revenirea in linie dreapta. Ce sa mai, s-a ingreunat directia in viraje.
Mentionez ca afost schimbata caseta + axul volanului in noiembrie(piese de origine)!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 18 Mar 2004, 16:19
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Unui coleg al meu cu DSN i s-a intimplat o chestie similara: nu mai revenea volanul din viraj ... a avut inspiratie de la ingerashul lui pazitor si a verificat presiunea in pneurile fata : 3.5! facuse de curind schimbarea anvelopelor fata si idiotii din vulcanizare i-au bagat presiune de Transporter! verificati ...


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 18 Mar 2004, 18:48
Post #18


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Nu e tata de la presiune roti.
Uan din belelele sistemului de suspensie pseudo-Mc-Pherson este sensibilitatea lasocuri laterale.
Asta inseamna ca la socuri laterale luate de roata (borduri, margini de gropi), se stramba axul bieletelor de directie, cu consecinta ingreunarii revenirii volanului.
Ia de vezi niste unghiuri...o sa fi surprins..


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezax
post 19 Mar 2004, 10:06
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 8 March 04
From: Bucuresti




Bai tata, am verificat presiunea, era 1.8 la o roata 2 la alta. Am egalizat-o la 2, si tot aceeasi chestie. Incerc sa schimb bieletele fir-ar sa fie! 022.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezax
post 19 Mar 2004, 10:51
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 8 March 04
From: Bucuresti




Am ajuns la mecanic. Ma pune sa cumpar rulmentii care vin la talerul de la amortizor, si cica isi revine directia! Nu prea imi vine sa cred. Oricum nu sunt bani acum...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezax
post 19 Mar 2004, 15:08
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 8 March 04
From: Bucuresti




Am incurcat subiectele. Am schimbat axul. Partea inferioara ramanea blocata, mecanicul spune ca din cauza patrunderii apei. Din ce-mi amintesc nu prea m-am ferit de apa, dar cel dinainte a tinut 65.000 km! Asta doar 5.000 km, si era de fabrica, in cutie albastra, cu abtibildul ala... Ideea e ca nu se mai ingreuneaza directia. Mecanicii au lucrat f.f. repede si a costat 200.000. Mi-au dat cu vaselina pe cuplajul de langa caseta de directie. Service VIOREL! Mi-a placut cum s-au miscat, au mers si inainte si dupa cu masina sa vada despre ce e vorba. Super atitudinea lui nenea Viorel asta! laugh.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meck
post 19 Mar 2004, 17:50
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 6 July 02
From: alexandria




cat costa rulmentii de la talerul amortizoarelor?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezax
post 22 Mar 2004, 09:48
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 8 March 04
From: Bucuresti




Rulmentii costa 200.000 bucata. Dar cum isi dau astia seama ca sunt buliti? I-am intrebat si au zis ca nu se poate verifica! Acum directia e OK! Pentru cat timp, nu stiu. popa.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 22 Mar 2004, 10:43
Post #24


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.386
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




QUOTE

Mecanicii au lucrat f.f. repede si a costat 200.000. Mi-au dat cu vaselina pe cuplajul de langa caseta de directie. Service VIOREL!

Unde e service-ul asta? E autorizat Dacia (pentru garantie ax)?


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raig
post 16 Jun 2005, 21:19
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 25 July 04




As avea si eu nevoie de niste sugestii , poate de la cei care au patit asa ceva:
1. La viraj stanga pe denivelari mai mari se aud batai (pe stanga). Daca virez maxim stanga si cobor o bordura (cu viteza mica ) se aude un trosnet groaznic!!!!
2. La franare se aude un usor pocnet (unul singur - undeva sub masina in fata in dreptul soferului) , ca si cand ar fi doua bucati de metal agatate una de alta si , in urma franarii , se desprind.
3. La viraj puternic stanga , fata are un puternic balans lateral , ca si cand roata (din dreapta - dupa parerea mea) ar fi beata si ar merge aiurea - cred ca asta ar putea fi cauzata de planetara - iar balansul pare a fi asociat si cu usoare batai (dreapta).

Culmea e ca la directie am facut tot ce se putea face , am fost in reprezentanta Dacia din Arad si au zis ca directia e beton si ca nu stiu ce ar putea face asa sad.gif . Sa schimb piese la intamplare ca doar s-o nimeri nu prea imi convine.
Planetara din dreapta ar putea fi o problema dar de ce trozneste asa in stanga?
Daca veniti cu idei ca-s duse amandoua planetarele cred ca o sa ma intorc la bicicleta blink.gif .


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 48 kW nov 2003
RaiG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausu25
post 16 Jun 2005, 21:36
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 May 05
From: BRAILA




QUOTE(cezax @ 19 Mar 2004, 15:08)
Am incurcat subiectele. Am schimbat axul. Partea inferioara ramanea blocata, mecanicul spune ca din cauza patrunderii apei. Din ce-mi amintesc nu prea m-am ferit de apa, dar cel dinainte a tinut 65.000 km! Asta doar 5.000 km, si era de fabrica, in cutie albastra, cu abtibildul ala... Ideea e ca nu se mai ingreuneaza directia. Mecanicii au lucrat f.f. repede si a costat 200.000. Mi-au dat cu vaselina pe cuplajul de langa caseta de directie. Service VIOREL! Mi-a placut cum s-au miscat, au mers si inainte si dupa cu masina sa vada despre ce e vorba. Super atitudinea lui nenea Viorel asta!  laugh.gif
*



Aceeasi problema o am si eu. Despre ce ax este vorba? ce ai schimbat? Rulmentii de la amortizoare nu i-ai mai schimbat? Cum adica intra apa? Unde, si daca intra ce face? Cat a costat axul care l-ai schimbat?

This post has been edited by klausu25: 16 Jun 2005, 21:37


--------------------
Dacia Supernova - BR-01-ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 17 Jun 2005, 08:13
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




e vorba de ax volan (intre volan si caseta); acum un an era 700.000; apa/mizeria intra la crucea cardanica inferioara care e neprotejata.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausu25
post 17 Jun 2005, 10:02
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 May 05
From: BRAILA




QUOTE(costi @ 17 Jun 2005, 08:13)
e vorba de ax volan (intre volan si caseta); acum un an era 700.000; apa/mizeria intra la crucea cardanica inferioara care e neprotejata.
*



Si axul asta vine cu tot cu articulatia cardanica? Nu se poate schimba doar crucea?


--------------------
Dacia Supernova - BR-01-ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 17 Jun 2005, 10:16
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti






--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausu25
post 17 Jun 2005, 10:52
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 May 05
From: BRAILA




Multumesc


--------------------
Dacia Supernova - BR-01-ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 12:59
Forum Renault