Logan MCV ("break"), a aparut..., impresii, pareri, teste...
Logan MCV ("break"), a aparut..., impresii, pareri, teste...
daciafan |
1 Oct 2006, 12:07
Post
#661
|
||
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 |
|
||
--------------------
/
/
/
|
|||
DigitalScribe |
1 Oct 2006, 12:39
Post
#662
|
Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi |
Te-ai uitat pe site la rusi sa vezi daca ce vorbesti e adevarat ?
Parca totusi spoilerul de la varianta renault e cu totul diferit pentru ca vine cu masca cu tot care-i complet alta si are si alta sigla... E imposibil sa vina de la renault spoilerul fata ! Link: http://www.renault.ru/ru/cars/passenger/logan/ This post has been edited by DigitalScribe: 1 Oct 2006, 12:40 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
laurian |
1 Oct 2006, 13:33
Post
#663
|
Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 15 August 05 From: Bucuresti |
Am vazut comparatii cu alte masini, la putere, pret, etc.
Ma bate gandul sa iau un break pentru spatiu. Nu am vazut comparatii privind spatiul util, fata de alte break-uri. Iar faptul ca arata bine sau e urat ca porcul conteaza mai putin. Zic ca arata mai bine ca Loganul actual. |
--------------------
Logan
MCV 1.6 16V
2006
- B39xxx Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145 |
|
vis-a-vis |
1 Oct 2006, 13:39
Post
#664
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.888 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
Asta fiindca majoritatea nu si-ar lua un break nici macar daca ar arata superbine.
E ca la miss, toti balesc dar acasa tot pe Betty cea urata o gasesc |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
IRONICK |
1 Oct 2006, 19:24
Post
#665
|
- Group: Members Posts: 21.850 Joined: 19 April 05 From: Romania |
Oare de ce au pus pe site un motor de Clio3 ?
motor.jpg ( Size: 135.43k ) Number of downloads: 264 mot.jpg ( Size: 12.62k ) Number of downloads: 259 Adevaru' este ca dă mai bine pentru cine nu se pricepe . . . Arhimede, eu ma asteptam sa faca economie si la "chestia" asta. Am fost un pic surprins cand am observat This post has been edited by IRONICK: 2 Oct 2006, 09:03 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tgmpupy |
1 Oct 2006, 22:13
Post
#666
|
Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 29 June 05 |
logan furgon,partea din fata este la fel ca la cel vechi,nici MCV-urile vazute astazi nu au noua bara fata prezentata la Paris
poze... Attached thumbnail(s) DSC03652.JPG ( Size: 324.9k ) Number of downloads: 5503 DSC03653.JPG ( Size: 381.15k ) Number of downloads: 7837 |
--------------------
dacia
logan
2004
- b77 xxx
|
|
GoGu |
1 Oct 2006, 22:24
Post
#667
|
Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi |
Au broasca cu cheie si pt. usile spate... De ce?
|
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
novio |
2 Oct 2006, 07:22
Post
#668
|
Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 13 November 05 From: ... din anticul Aegyssus. |
"Logan MCV-sub lupa presei"
http://evz.ro/article.php?artid=274375 This post has been edited by novio: 2 Oct 2006, 07:22 |
--------------------
RENAULT
Fluence
Expresion/2011
- TL-11-***
|
|
ghc |
2 Oct 2006, 08:50
Post
#669
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca |
|
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
klaus |
2 Oct 2006, 08:53
Post
#670
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Pai usile spate daca se deschid pana ajung in lungul masinii - 90 grade
Daca se deschid in afara de ajung perpendicular pe masina - 180 grade. Nu se refera la usile de la locurile din spate, ci la cele 2 usi cu rol de hayon din spate-spate |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ghc |
2 Oct 2006, 08:57
Post
#671
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca |
Aaa, asa da. Dar in fraza respectiva se referea la accesul la locurile din spate... de aia m-am speriat. Sau se intra prin portbagaj?
|
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
rolass |
2 Oct 2006, 11:39
Post
#672
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 21 January 04 From: Iasi |
Mai intati ii salut pe toti ce interesati de Logan break.
Sunt nou pe acest Forum, si sper ca pun in discutie o chestiune nediscutata inca. Ma intereseaza ce aduce nou, motorul de 1,5 dci - 70cp, de pe Loganul Break. In fapt vorbim de un motor nou, sau de motorul de 1,5 dci - 65cp, putin "coafat" pentru a aduce ceva mai multa putere? Stie cineva ceva in plus fata de datele oficiale ? http://www.dacia.ro/dacia/ajax#/dacia/nout...mai-bun-pret,82 : "1.5 dCi 70 CP: un diesel de referință Adevărată referință în materie de motorizare diesel, propulsorul 1.5 dCi face parte, la rândul său, din motoarele dezvoltate de grupul Renault. Este vorba despre un grup moto-propulsor bazat pe o tehnologie modernă, dotat cu un sistem de injecție directă common rail de a doua generație care procură prestații de nivel înalt. Cu un consum de numai 5,3 l la100 km și cu emisii limitate, de 140 g/km de CO2, Logan MCV 1.5 dCi se poziționează de o manieră foarte competitivă printre celelalte break-uri diesel de pe piață. Motorul 1.5 dCi este nu doar compact ci și relativ ușor (127 kg în ordine de mers). Supraalimentat de un turbocompresor cu inerție mică, pentru a se obține un timp de răspuns scurt, propulsorul îmbină confortul și suplețea în utilizare. La capitolul performanțe, motorul dezvoltă 50 KW (70 CP) la 4 000 rot/min și un cuplu maxim de 160 Nm la 1 700 rot/min, din care 85% este disponibil între 1 500 și 3 500 rot/min. Cutia de viteze, provenită din cele care echipează versiunile pe benzină ale Logan, este o cutie mecanică cu 5 trepte, lubrifiată pe viață. Pentru a exploata cuplul motorului 1.5 dCi, rapoartele cutiei au fost alungite. Consumul și acustica sunt favorizate fără a afecta performanțele dinamice ale vehiculului. Demarajele și reprizele sunt energice chiar și atunci când vehiculul este încărcat. Consumul său redus, asociat cu capacitatea de 50 de litri a rezervorului îi asigură modelului Logan MCV o autonomie de referință care se apropie de 1 000 km. Economic în exploatare, Logan MCV 1.5 dCi ușurează viața proprietarului său. Costurile de utilizare sunt reduse iar intervalele de revizie sunt fixate la 10 000 km. " |
-------------------- |
|
klaus |
2 Oct 2006, 11:45
Post
#673
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Si acum niste chestii interesante de le observai eu prin poze.
1. Daca lumea a crezut ca a scapat de vinilul de pe scaune se inseala. Acum a aparut inclusiv pe spatele scaunelor fata (probabil din ratiuni prctice, contra jegului). de asemenea se vede si cu ochiul liber balamaua scaunelor de pe spate care este suficient de mare. 12369_resize.jpg ( Size: 168.46k ) Number of downloads: 595 2. Exista 2 versiuni de dotari pentru ... portbagaj. Una pentru versiuna cu 7 locuri, care are un "capac" de plastic pe oalele rotilor spate, cu loc de sticla/doza/etc, si cu plase laterale, si una pt versiunea cu 5 locuri, fara capac dar cu un compartiment din plastic pe partea stanga. Parca o sa vad pe aici: care e codul pentru carenajul oalelor spate si care e pentru plasele spate/compartiment plastic spate etc. 12388_resize.jpg ( Size: 77.46k ) Number of downloads: 374 12389_resize.jpg ( Size: 100.75k ) Number of downloads: 406 3. Mi se pare ca avem o schimbare si la cric, care pare a fi de alta forma decat cel de la sedan (asezat in spate dreapta) 12381_resize.jpg ( Size: 182.43k ) Number of downloads: 431 4. Opritorul usilor spate este absolut pitoresc, cum iese el asa din usa cand usa e deschisa la 180 de grade. Vlad Tepes lipseste din fraza 12390_resize.jpg ( Size: 79.77k ) Number of downloads: 446 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Stefan.A |
2 Oct 2006, 12:25
Post
#674
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 |
Klaus, esti carcotas. Si tu? Tocmai tu?
1. Vinilinu' ala nu-i chiar o tragedie - poate chiar e bun la o masina multi-purpose 2. E foarte normal sa fie diferite si e foarte normal sa se vanda ulterior anumite repere - putin mai devreme vorbeam cu cineva de la vc care spunea ca va fi o gama mai bogata de accesorii (banuiesc ca nu troliu sau sunroof). Eu chiar ma gandesc ca n-as prea da banii pe 7 locuri dar poate sunt utile cand si cand. Si suport de pet in portbagaj cand tu ai 5 locuri ar fi putin bizar. 3. Cricul cred ca tre' sa suporte ceva greutati mai mari - mai ales la utilitara. 4. Cata vreme e functional si nu zdrangane eu unul chiar nu tusesc de la el. |
-------------------- |
|
rue |
2 Oct 2006, 12:42
Post
#675
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.590 Joined: 18 September 05 From: Internet |
la cat sunt de nenorociti o sa aduca la drivetest numai masini cu 105 cp sa nu poti testa cumduce si cu 1,4 de ex.
numa daca sunt cutiile astfel ca masinile sa nu treaca de 140 -150 si sa se poate descurca in sarcina pana la 100-110 kmh. acum mi a zis un amic de chip tunning: - la oricare motor logan - 1.4 mpi > 7 cai - 1.6 mpi > 10 cai (8 v) - 1.5dci > 20 cai cica nu se vede modificarea si nu pierzi garantia. |
--------------------
former Dacia
Logan
2006 1.4 mpi Laureate Plus
- RUE Dacia Logan 2021 100 TCE Eco G, Comfort
|
|
IRONICK |
2 Oct 2006, 12:47
Post
#676
|
- Group: Members Posts: 21.850 Joined: 19 April 05 From: Romania |
chip tunning, chip tunning si iar chip tunning
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
radioman |
2 Oct 2006, 12:49
Post
#677
|
membru D'ala mare Group: Members Posts: 378 Joined: 31 May 05 From: Constanta |
QUOTE(rolass @ 2 Oct 2006, 12:39) Mai intati ii salut pe toti ce interesati de Logan break. Sunt nou pe acest Forum, si sper ca pun in discutie o chestiune nediscutata inca. Ma intereseaza ce aduce nou, motorul de 1,5 dci - 70cp, de pe Loganul Break. In fapt vorbim de un motor nou, sau de motorul de 1,5 dci - 65cp, putin "coafat" pentru a aduce ceva mai multa putere? Stie cineva ceva in plus fata de datele oficiale ? Racire aer-aer a turbinei, si prin asta castiga 5 CP... |
--------------------
Skoda Octavia 3
VW Polo V
2017/2019
- CT-xx-HIT [COLOR=red]Unii se nasc ca un 'original' și mor ca o "copie"..[/COLOR].
|
|
tarzy |
2 Oct 2006, 12:54
Post
#678
|
aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti |
da ... rezerva .... unde sta rezerva?????
sper ca nu in exterior ca la DSN&SLN |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
IRONICK |
2 Oct 2006, 12:56
Post
#679
|
- Group: Members Posts: 21.850 Joined: 19 April 05 From: Romania |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
vis-a-vis |
2 Oct 2006, 16:01
Post
#680
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.888 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
QUOTE(ghc @ 2 Oct 2006, 09:57) Aaa, asa da. Dar in fraza respectiva se referea la accesul la locurile din spate... de aia m-am speriat. Sau se intra prin portbagaj? Se rabateaza spatarul banchetei, se ridica tot ansamblul, ca pentru carat bagaje, intri pe usa din spate, destul de usor si te asezi pe locurile din spate. Asta din ce-am vazut duminica la AutoMondial. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
șoferistul |
2 Oct 2006, 18:33
Post
#681
|
excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București |
Știam că trecerea de la 65 CP la 70 CP se face prin schimbarea injectoarelorși probabil a turbinei, ceea ce are ca urmare directă creșterea presiunii. De la 65 la 80 se face prin introducerea acelui intercooler, iar de la 80 la 100 prin folosirea turbinei cu geometrie variabilă și a intercoolerului.
Am citit, dar nu mai găsesc sursa acum, că este posibil să se monteze pe MCV motorul de 1,9 L cu puterea de 80 CP, dar care are cuplul mai mare decît motorul de 1,5 L cu putere similară. |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
tgmpupy |
2 Oct 2006, 18:42
Post
#682
|
Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 29 June 05 |
astazi in baneasa...
poze 2 Attached thumbnail(s) DSC03682.JPG ( Size: 336.03k ) Number of downloads: 900 DSC03683.JPG ( Size: 303.75k ) Number of downloads: 752 |
--------------------
dacia
logan
2004
- b77 xxx
|
|
vis-a-vis |
2 Oct 2006, 18:48
Post
#683
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.888 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
Misto rotile si capacele rotilor la cel alb
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
IRONICK |
2 Oct 2006, 19:03
Post
#684
|
- Group: Members Posts: 21.850 Joined: 19 April 05 From: Romania |
Ahaaa, aici se duceau taximetristi aia rapiti . . ..
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
GoGu |
2 Oct 2006, 19:13
Post
#685
|
Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi |
Observ migrarea spre meceveu a unor elemente specifice Loganurilor chele (alea de nu se vand inca la noi): bandouri lipsa, rotile de 14 cu capacele aferente...
Imi place ca nu se vede capatul tevii de esapament de sub masina. Din poze, surprinzator, chiar imi place "dihania". |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
șoferistul |
2 Oct 2006, 19:13
Post
#686
|
excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București |
Interesant este că varianta albă nu are ștergător pentru geamul spate. Știe cineva detalii despre diferitele dotări?
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
tgmpupy |
2 Oct 2006, 19:18
Post
#687
|
Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 29 June 05 |
cred ca stergatorul era rupt
|
--------------------
dacia
logan
2004
- b77 xxx
|
|
IRONICK |
2 Oct 2006, 19:23
Post
#688
|
- Group: Members Posts: 21.850 Joined: 19 April 05 From: Romania |
Vad cumva la cel alb o plasa de separare dupa locurile din spate ? Si chiar are si lampa de iluminat ... Si ce manivela "pitoreasca" are cric-ul ...
This post has been edited by IRONICK: 2 Oct 2006, 19:26 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tgmpupy |
2 Oct 2006, 19:26
Post
#689
|
Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 29 June 05 |
da.era una cu gratar si una fara
|
--------------------
dacia
logan
2004
- b77 xxx
|
|
tgmpupy |
2 Oct 2006, 19:27
Post
#690
|
Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 29 June 05 |
era una cu gratar si una fara
|
--------------------
dacia
logan
2004
- b77 xxx
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2024 - 22:09 |