DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

36 Pages « < 33 34 35 36 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan MCV ("break"), a aparut..., impresii, pareri, teste...

PanDa
post 23 Oct 2006, 22:51
Post #999


Membru in rezerva


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 December 03
From: Bucuresti




O intrebare de baraj:
a vazut careva mcveu cu randul 3 de scaune (locurile 6 si 7) avand bancheta taiata? adica scaune independente? Io n-am vazut decat cu spatarul pliabil independent iar bancheta daca vroiai sa o pliezi se putea rabata toata nu fractionat. dar....
Iata ce ne spune catalogul logan si logan mcv de accesorii editia octombrie 2006 la pagina 12:
"huse scaune "sport" pentru vehicule mogan mcv 7 locuri rand 3 cu bancheta "
si
"huse scaune "sport" pentru vehicule mogan mcv 7 locuri rand 3 cu scaune"
nu poate fi o eroare de tiparire deoarece e prea complexa si se repeta la toate cele 3 tipuri de huse pt mcv.
So a vazut cineva sacune pe rabdul 3 sau urmeaza la modelele din 2007?!

This post has been edited by PanDa: 23 Oct 2006, 22:52


--------------------
LADA Niva 4X4 2004 - B 70 PND
DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo)
Decat sa-i calci mai bine-i sperii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 24 Oct 2006, 06:32
Post #1000


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




ieri am fost la revizie cu masina si m-am mai uitat pe la MCV din nou.
discurile sunt ventilate? eu stiam ca un disc ventilat are gauri pe suprafata sa. la MCV am vazut doua discuri cu niste aripioare intre ele.
totusi, tare mult zgomot fac usile din spate cind se inchid... dar imi plac la varianta cu 7 locuri suporturile laterale pentru bauturi/coate pentru locurile din spate.


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 24 Oct 2006, 09:02
Post #1001


-


Group: Members
Posts: 21.851
Joined: 19 April 05
From: Romania




Tot eu ... prinderea centurii pentru locul de randu 2 centru, se face cu magnet de plafon deasupra pasagerilor de pe randu 3 atunci cand nu este folosita. Centura trece prin acel maner de plastic de pe bancheta 2/3 randu' 2 atunci cand este utilizata.

This post has been edited by IRONICK: 24 Oct 2006, 18:27


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GicaPopescu
post 24 Oct 2006, 09:04
Post #1002


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 18 October 05




QUOTE(ionutm82 @ 23 Oct 2006, 22:56)
Tu ai condus masinile astea sau iti dai cu parerea dupa datele tehnice? Cu 7 persoane sa stii ca si cu 1.6 16V m-am chinuit sa ajung la 100 km/h. Nici nu vreu sa ma gandesc cum se comporta motorul de 1.4. Eu am condus MCV 1.6 16V si masina propie (1.5dCi) la un interval de 1/2 ora si cam pe acelasi traseu ca la drive test. Cu MCV-ul am schimbat intre 3500-4000 rpm iar la mine intre 2000-2500 rpm. In conditiile prezentate diesel-ul a fost mai spinten. Oricum nu-ti poti face o impresie clara despre o masina pe care nu o cunosti si cu care mergi 5-10min. Posibil sa nu o fi condus eu cum trebuie, dar asta a fost impresia lasata ... poate si influentata de faptul ca ma asteptam ca motorul asta de 105 CP sa fie mult mai sprinten.
*


Ai condus masina ta diesel de 65 CP, care are cu cel putin 300 kg mai putin decat MCV-ul de 105 CP. Asa pot spune ca si Ambition-ul meu de 90 CP mi s-a parut mai sprinten decat MCV-ul de 105, dar asta tot datorita diferentei enorme de greutate.
Pune si pe masina ta o greutate de 300 kg si abia atunci vei putea face o comparatie. Oricum, la aceeasi greutate, e o aberatie sa spui ca un motor de 65 CP e mai sprinten ca unul de 105 CP, iar cifrele date de constructor arata diferente enorme de demaraj in favoarea motorului 1,6 16V.


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1,6MPI - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 24 Oct 2006, 09:35
Post #1003


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Mda, si masina mea se comporta diferit cand merg numai eu in ea, si altfel cand mai iau cu mine 300 de kile.

Intrebare: la curbe, mcv-ul se inclina la fel de mult ca berlina ?

This post has been edited by hash: 24 Oct 2006, 09:36


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 24 Oct 2006, 09:46
Post #1004


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




fiind mai lunga, cred ca nu. adica ma gindesc ca are o baza de sustinere mai mare.


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zodrac
post 24 Oct 2006, 09:47
Post #1005


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 13 January 05
From: Bucuresti




Dupa cum am zis masinile din sowroom nu sunt rodate si asta se simte enorm la felul cum trage, asta pe langa cele cateva sute de Kg in plus.
La tractorul meu abia dupa vreo 6000 Km s-a simtit intravar ca se terminase rodajul.


--------------------
* * *
Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutm82
post 24 Oct 2006, 12:51
Post #1006


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 19 February 06
From: Bucuresti




QUOTE(GicaPopescu @ 24 Oct 2006, 10:04)
Ai condus masina ta diesel de 65 CP, care are cu cel putin 300 kg mai putin decat MCV-ul de 105 CP. Asa pot spune ca si Ambition-ul meu de 90 CP mi s-a parut mai sprinten decat MCV-ul de 105, dar asta tot datorita diferentei enorme de greutate.
*



Nu am spus ca la aceeasi greutate dieselul e mai sprinten. E ca si cum as compara 1.5dCi cu Prestige. Adica nu are nici un sens. Comparatia pe care am facut-o eu a fost MCV (asa greu cum e el) cu 7 persoane contra 1.5dCi cu 5 persoane.

QUOTE(GicaPopescu @ 24 Oct 2006, 10:04)
Pune si pe masina ta o greutate de 300 kg si abia atunci vei putea face o comparatie. Oricum, la aceeasi greutate, e o aberatie sa spui ca un motor de 65 CP e mai sprinten ca unul de 105 CP, iar cifrele date de constructor arata diferente enorme de demaraj in favoarea motorului 1,6 16V.
*


Corect ar fi sa punem 300Kg in portbagaj la ambele masini si cu un sofer si sa-i dam drumul la test. Nu are rost sa pun eu greutate suplimentara ca sa ajung la greutatea MCV-ului. Deci repet nu am spus ca motorul de 1.5dCi e mai sprinten decat 1.6 16V (sunt totusi 40CP diferenta...n-ar fi avut rost o asemenea comparatie). Am comparat masinile in ansamblu. Chiar si asa, la un demaraj prelungit MCV cu siguranta va invinge pentru ca la capitolul asta diesel-ul sta cel mai prost.

@hash: pare sa fie mai stabila ca berlina. O parere mai apropiata de realitate va veni in timp pentru ca pana acum, in afara de cei de la fabrica, nimeni nu a condus suficient de mult pentru a-si face o impresie legata de stabilitatea in viraje.


--------------------
Renault Megane 3 1.6 16V Dynamique 2009 - B-yy-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian radu
post 24 Oct 2006, 18:05
Post #1007


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 17 April 05




test logan mcv 1,6 16v
La prima vedere am ramas placut surprins in ceea ce priveste modularitatea scaunelor.Vizibilitatea celor din spate este destul de buna,am verificat acest lucru,pozitia banchetei din spatele soferului este cu aproximativ 10-15 cm mai inalta decat scaunele fata.In cazul ultimelor scaune,sunt placut surprins de repeziciunea cu care se pot monta sau viceversa,de spatiul pentru ultimii 2 pasageri.Cele doua usi din spate sunt ideale pentru drumurile noastre,au puncte de sustinere sanatoase,deci garanteaza in timp cu functionalitatea lor.Daca rabatezi banchetele din spate ramane un loc destul de suficient ,simtitor mai mare decat la berlina.Deci cu alte cuvinte romanasul nostru poate cara cu saraca masinuta orice doreste.
Dar din pacate,repet@DIN PACATE@,domnii de la dacia nu si-au dat seama inca de slaba motorizare.
Cutia de viteze are cursele mult mai scurte ca la berlina normala,dar agata(aici poate fi si greseala mea de pilotaj).M-as fi asteptat ca motorul de 16 valve sa faca fata acestui impediment,adica 200 de kg in plus la caroserie.Tind sa cred ca berlina normala este mult mai rapida decat break-ul.
Deci,nu ma grabesc,astept o motorizare mai puternica,sunt constient ca atunci cand voi duce 7 persoane sau o voi incarca cu 5 pers si restul bagaje voi plange la pedala de acceleratie.Nu ma asteptam la o asemenea gafa din partea lor.Un 1,9 diesel ar fi mai indicat.Parerea mea!
Alte puncte bune:stabilitatea mai buna conferita de ecartamentul marit.
finisajele exterioare-imbunatatiri bunicele
spatiul interior -confort extraordinar.
Nu stiu cum se comporta mcv-ul diesel!Ce m-a contrariat?Zgomotul motorului dupa 80 km/h sensibil mai mare !Sa fie de vina lipsa antifonarii?
sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif asta e,mai astept!


--------------------
dacia logan laureate 1,6 mpi 2005 - SM 05 CDD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 24 Oct 2006, 18:17
Post #1008


-


Group: Members
Posts: 21.851
Joined: 19 April 05
From: Romania




Intreb si eu ... pe toti cei care tot o dau in sus cu slaba motorizare. Oare cu 7 persoane in masina iti permiti sa ii dai talpa ? Vad ca toata lumea se asteapta la un Ferrari cu 7 locuri. Masina asta este facuta pentru un mers mai "elegant" si nu pentru smucituri, depasiri riscante, etc ... ca nu se transporta cartofi. Am impresia ca sunt persoane care nu stiu la ce foloseste masina asta. Parerea mea.

This post has been edited by IRONICK: 24 Oct 2006, 18:25


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PanDa
post 24 Oct 2006, 18:28
Post #1009


Membru in rezerva


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 December 03
From: Bucuresti




iulian
Sa fie oare zgomotul motorului peste o anumita turatie? sau zgomotul trenului de rulare peste 80/h la orice turatie? io n-am ajuns acolo pt ca nu a permis traficul.
In ceea ce priveste graba ... nu te grabi pentru ca nici ei. atata timp cat se sta la coada la ei ca la ajutoare, se comanda masini fara sa fie vazute, au liste de asteptare de 2 sau chiar 3 luni n-o sa se grabeasca cu imbunatatirile; nici nu se va schimba politica fata de clienti, nici a dealarilor nici a celor de la service. Ideea dacia fiind numarul mare de clienti rezulta ca un nr destul de mare de nemultumiti sau de potentiali clienti pierduti nu afecteaza procentajul de vanzari general..so why bother?! mad.gif

parerea mea e ca urmatorul upgrade (motor, caroserie, plastice ... orice) va fi facut cel mai devreme la sfarsitul anului viitor, dupa ce piata va inghiti mcveul si motorul 16V. Pana atunci se vor petrece diverse downgrade-uri cu care dacia ne-a obisnuit deja: o plafoniera mai putin... un bec torpedo in minus... etc.

Daca la momentul actual motorul diesel (asa mototol cum e el) costa mai mult decat cel mai "sprinten" oferit nu cred ca se vor grabi sa arunce pe piata un diesel mai vioi care ar mari pretul masinii cu 2000E pentru ca cei care vor diesel (in marea lor majoritate) se gandesc la cost (si la costuri post vanzare). cred ca intai vor scoate pe piata caroseria de furgon (2-5 scaune fara geamuri) inainte sa puna alt motor.

IRONIK
Atata timp cat unul din testele de baza pentru orice "sofer" sunt liniutzele.. de ce te mai miri. biggrin.gif
Sunt convins ca exista multe persoane care si la o bascualnta ar intreba : "da in cat prinde suta?" radmasa.gif . Iar daca vrei sa gasesti defecte e foarte usor pentru ca nu exista masina perfecta (de aia sunt atatea modele foarte asemanatoare).
Io cred ca trec prin aceleasi sentimente ca atunci cand am cumparat DSN-ul. La inceput mi-a placut..apoi am ajuns sa o "urasc" din cauza atitudini celor din "reteaua de profesionisti Dacia" dupa care am revenit la primele sentimente. Sper ca si cu MCV-ul o sa se intample la fel biggrin.gif

This post has been edited by PanDa: 24 Oct 2006, 18:36


--------------------
LADA Niva 4X4 2004 - B 70 PND
DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo)
Decat sa-i calci mai bine-i sperii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 24 Oct 2006, 18:32
Post #1010


-


Group: Members
Posts: 21.851
Joined: 19 April 05
From: Romania




Tot eu ... am observat ca s-a renuntat la acele bucati de cauciuc care se montau anul asta sub bucatile de plastic de pe lateralele parbrizului. Noroc nu MCV-ul, ca la Prestige nu am observat.

This post has been edited by IRONICK: 24 Oct 2006, 18:33


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurian
post 24 Oct 2006, 18:34
Post #1011


Membru autentic


Group: Members
Posts: 466
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti




Azi ar fi trebuit sa fie livrat MCV-ul.
La Meridian mi-au zis ca cel mai devreme pe 30, deci aproape o saptamana intarziere.
Se pare ca exista foarte multe livrari cu intarzieri.
De abia acum am citit ceea ce scrie pe bonul de comanda, si care e un fel de contract intre Dacia si cumparator.
Numai Dacia are drepturi.


--------------------
Logan MCV 1.6 16V 2006 - B39xxx
Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PanDa
post 24 Oct 2006, 18:42
Post #1012


Membru in rezerva


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(laurian @ 24 Oct 2006, 21:34)
Azi ar fi trebuit sa fie livrat MCV-ul.
La Meridian mi-au zis ca cel mai devreme pe 30, deci aproape o saptamana intarziere.
Se pare ca exista foarte multe livrari cu intarzieri.
De abia acum am citit ceea ce scrie pe bonul de comanda, si care e un fel de contract intre Dacia si cumparator.
Numai Dacia are drepturi.
*




mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif ABIA SAPT VIITOARE?????? (scuzati urletele) mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif
Oricum acel contract nu e respectat de dealer intrucat nu a specificat data de livrare si nici acea data de finalizare. Din pacate nici nu ti se spune de la inceput : vine peste 3 sapt...si sa o aduca peste 3 sapt (sau mai repede cum scrie la contract). Mie mi-au zis ca pe 23-24. si pe 23 au zis (cu un tupeu fantastic--parca sunt antrenati in tabere speciale mad.gif ) pai v-am zis ca poate sa intarzie cu pana la 4 zile. Joi ori imi vad masina ori "le dau foc " la cosmelie. Am un chef de scandal de zile mari icon_mrgreen.gif

Aici gresesti cu numai dacia are drepturi..... ai si tu ..Obligatii.. printre altele sa mananci frumos..sa nu vorbesti neintrebat....si sa ai unghiile curate mad.gif

This post has been edited by PanDa: 24 Oct 2006, 18:44


--------------------
LADA Niva 4X4 2004 - B 70 PND
DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo)
Decat sa-i calci mai bine-i sperii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 24 Oct 2006, 18:43
Post #1013


-


Group: Members
Posts: 21.851
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(PanDa @ 24 Oct 2006, 19:28)
[]...Atata timp cat unul din testele de baza pentru orice "sofer" sunt liniutzele.. de ce te  mai miri. biggrin.gif
*
Mi-am adus aminte cand faceau aia de la Realitatea liniute cu el radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Vai de capu' lor de jurnalisti ...
QUOTE(PanDa @ 24 Oct 2006, 19:28)
Iar daca vrei sa gasesti defecte e foarte usor pentru ca nu exista masina perfecta (de aia sunt atatea modele foarte asemanatoare).
*
Eu incercam sa analizez solutiile tehnice folosite. Daca deranjez, pot sa ma opresc ...

This post has been edited by IRONICK: 24 Oct 2006, 18:46


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PanDa
post 24 Oct 2006, 18:48
Post #1014


Membru in rezerva


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 24 Oct 2006, 21:43)
Mi-am adus aminte cand faceau aia de la Realitatea liniute cu el  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
Vai de capu' lor de jurnalisti ...
*


Astept cu nerabdare primele teste pe teren accidentat, vaduri de apa, desert si drift. Sub auspiciile inconfundabilului, inseparbilului si irepetabilului...yours trully, the one and only...MIKI Alexandrescu...romanul care a luat masa cu nevasta lu Schumacher

Nu Ironik nu te opri. NU asta era ideea. cind vii cu observatii noi si pertinente de genul:

"Tot eu ... am observat ca s-a renuntat la acele bucati de cauciuc care se montau anul asta sub bucatile de plastic de pe lateralele parbrizului. Noroc nu MCV-ul, ca la Prestige nu am observat."

e una si cand se bate apa in piua pe 4 pagini despre care motor e mai vioi dupa niste teste de 10 - 15 minute e cu totul altceva. Maine ma dus sa vad cate chile de cartofi incap in portbagaj un diverse moduri de pliere a scaunelor tot zicea un acrit pe undeva ca e buna doar pentru aia de cara zarzavaturi mad.gif

This post has been edited by PanDa: 24 Oct 2006, 18:53


--------------------
LADA Niva 4X4 2004 - B 70 PND
DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo)
Decat sa-i calci mai bine-i sperii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 24 Oct 2006, 18:50
Post #1015


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(PanDa @ 24 Oct 2006, 19:42)
Oricum acel contract nu e respectat de dealer intrucat nu a specificat data de livrare si nici acea data de finalizare. Din pacate nici nu ti se spune de la inceput : vine peste 3 sapt...si sa o aduca peste 3 sapt (sau mai repede cum scrie la contract). Mie mi-au zis  ca pe 23-24. si pe 23 au zis (cu un tupeu fantastic--parca sunt antrenati in tabere speciale mad.gif ) pai v-am zis ca poate sa intarzie cu pana la 4 zile.
*


Intreb si eu...pe bonul de comanda ce scrie? Ca din gura pot sa spuna multe.


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Oct 2006, 19:01
Post #1016


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Chiar, vorba lu' codrin: ce scrie pe bonul de comanda? trebuie sa fie acolo o data....
Daca nu e, lipseste o caracteristica importanta a contractului, ceea ce duce la nulitatea lui.
Daca e scrisa o data limita (si eu cred ca e scrisa) este bine sa o cititi si dupa aceea sa va suparati.
Daca nu e scrisa nici o data, va duceti frumusel la dealer si mentionati ca acel contract e lovit de nulitate pentru nementionarea unor clauze necesare contractului (le aduceti aminte de legea privind disciplina cotractuala) si din acest motiv e lovit de nulitate, si ei trebuie sa va dea banii inapoi cu dobanzile aferente.
Asta daca vreti sa le faceti zile fripte dealerilor si nu sa va enervati voi


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PanDa
post 24 Oct 2006, 19:07
Post #1017


Membru in rezerva


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(Codrin @ 24 Oct 2006, 21:50)
Intreb si eu...pe bonul de comanda ce scrie? Ca din gura pot sa spuna multe.
*



Pai tocmai asta e frumusetea....nu scrie nimic..nici o data. in schimb pe spate zice un felul urmator:
la capitolulul 1. Definitii din "CONDITII GENERALE DE VANZARE-CUMPARARE A AUTOMOBILULUI NOU"

.....
"h) Data limita a livrarii: data limita estimata pentru livrarea Automobilului contractat, consemnata si comunicata Clientului prin Avizul de plata integrala sau Avizul de plata Acont emis de Dacia si platit de client la banca. Livrarea se poate face si inainte de aceasta data.
i) Data finalizarii: data al care clientul are dreptul si obligatia sa se prezinte pentru a receptiona si a prelua efectiv (a lua in posesie) Automobilul contractat"
....
4 Livrarea:
"
a) Data limita a livrarii fiind o data limita estimata poate fi depasita de data finalizarii..."
etc.
ideea e ca datele astea pot fi modificate de ei cum vrea muschiul lor.."in functie de durata evenimentului, in beneficiul ambelor parti". Nu trec aceste date pentru ca desi le pot modifica fara acordul clientului ar trebuia sa se ingroape in hartii ca sa o faca. in schimb prefera abureala asta de c@c@t mergand pe ideea ca sunt prea excitat de ideea ca imi iau masina si nu o sa mai comentez cand o sa aiba bunavointa sa mi-o dea. Ceea ce se intampla in 99% din cazuri pentru ca mai rar gasesti un sarit care sa aiba si timp si chef de scandal icon_mrgreen.gif


--------------------
LADA Niva 4X4 2004 - B 70 PND
DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo)
Decat sa-i calci mai bine-i sperii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PanDa
post 24 Oct 2006, 19:11
Post #1018


Membru in rezerva


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 24 Oct 2006, 22:01)
Chiar, vorba lu' codrin: ce scrie pe bonul de comanda? trebuie sa fie acolo o data....
Daca nu e, lipseste o caracteristica importanta a contractului, ceea ce duce la nulitatea lui.
Daca e scrisa o data limita (si eu cred ca e scrisa) este bine sa o cititi si dupa aceea sa va suparati.
Daca nu e scrisa nici o data, va duceti frumusel la dealer si mentionati ca acel contract e lovit de nulitate pentru nementionarea unor clauze necesare contractului (le aduceti aminte de legea privind disciplina cotractuala) si din acest motiv e lovit de nulitate, si ei trebuie sa va dea banii inapoi cu dobanzile aferente.
Asta daca vreti sa le faceti zile fripte dealerilor si nu sa va enervati voi
*




Pai ideea nu e sa-mi iau banii inapoi ca nu sunt chiar asa de masochist...dar o sa dureze cam 2~3 ore verificarea masinii si orice neregula va fi raportata la WC iar daca o sa-mi puna aptipild cu Adras chiar o sa am la mine o pagina tiparita cu cel mai Tzepar dealer...sau ma mai gandesc la alta varianta.
Cum am spus: vreau masina, dar o vreau in conditiile mele. Conditiile lor au fost indeplinite in momentul in care le-am platit TOATA suma( asta s-a intamplat lunea trecuta)

Conform contractului creat de ei Dacia are practic dreptul sa modifice acele date fara acordul meu ..dar are obligatia sa ma anunte oficial nu printr-un agent de vazari care face mishto de mine si ma minte in fata

This post has been edited by PanDa: 24 Oct 2006, 19:25


--------------------
LADA Niva 4X4 2004 - B 70 PND
DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo)
Decat sa-i calci mai bine-i sperii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Oct 2006, 20:27
Post #1019


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Chestia s-a mai intalnit si acum mai bine de un an...
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=302166


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PanDa
post 24 Oct 2006, 22:37
Post #1020


Membru in rezerva


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 24 Oct 2006, 23:27)
Chestia s-a mai intalnit si acum mai bine de un an...
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=302166
*



Si nu s-a rezolvat nimic... era in topicul indicat mai sus o poza cu un aviz de plata de pe care, ca si de pe al meu lipseste data livrarii dupa serie fabricatie si serie caroserie. Stiu ca daca sun la vc pentru asta probabil o sa se scuze pentru o regretabila eroare si o sa-mi spuna ca defapt data estimata a livrarii e undeva prin decembrie. Pe mine ma seaca dealerul care ma ia de fraier si ma duce cu zaharelul. Asta ma da pe spate seninatatea cu care mananca C@C@T.
scuze pt offtopicul creat pe pagina care ar fi trebuit sa contina primele review-uri ale posesorilor. Multzumita retelei de profesionisti de la dacia batem campii pe alte subiecte.

Apropo laurian ai primit cumva "din greseala" Fisa tehnica a automobilului contractat?
Io nu desi am semnat pe bonul de comanda ca da (my bad).
Daca intalnesti un prost e pacat sa nu-i iei banii.


--------------------
LADA Niva 4X4 2004 - B 70 PND
DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo)
Decat sa-i calci mai bine-i sperii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PanDa
post 25 Oct 2006, 04:43
Post #1021


Membru in rezerva


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 December 03
From: Bucuresti




Ca sa revenim la discutia despremasina nu despre neseriosii care o vand
mai intreb odata :
ati vazut bancheta spate (randul 3 ) fractionata vezi postul #999

am gasit in final modalitate de intrare in meniul diagnosticare. ce n-am inteles: tin apasat butonul reset pun contactul fara sa pornesc motorul...apoi las cheia in pozitia respectiva pana termin io de citit toate informatiile sau dau la demaror? cat pot sa las cheia in acea pozitie fara sa bulesc ceva? butonul de reset e cel de pe maneta stergatorului sau altul.
multzam fain

This post has been edited by PanDa: 25 Oct 2006, 06:46


--------------------
LADA Niva 4X4 2004 - B 70 PND
DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo)
Decat sa-i calci mai bine-i sperii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 25 Oct 2006, 13:20
Post #1022


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




QUOTE
tin apasat butonul reset pun contactul fara sa pornesc motorul...apoi las cheia in pozitia respectiva pana termin io de citit toate informatiile  ?


Da. Cheia se lasa in pozitia respectiva. Datele se citesc apasand pe butonul reset consecutiv.

QUOTE
butonul de reset e cel de pe maneta stergatorului sau altul ?


Cel de la resetarea ceasului.


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PanDa
post 25 Oct 2006, 14:32
Post #1023


Membru in rezerva


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 December 03
From: Bucuresti




oki mersi de info
sa inteleg ca cel de pe stergatoare se foloseste doar cu motorul pornit pentru a vedea diverse informatii iar cel de reset doar in acest mod de diagnosticare? si o alta nelamurire: pot porni motorul odata ce am intrat in modul de test? klaus spune la un moment dat ca intrarea in modul de diagnoza se face fara pornirea motorului dar parca era o pagina (consum instantaneu parca) pentru care era nevoie sa fie motorul pornit?! sau n-am inteles nimic sad.gif

despre bancheta aia nimic nimic....

This post has been edited by PanDa: 25 Oct 2006, 14:32


--------------------
LADA Niva 4X4 2004 - B 70 PND
DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo)
Decat sa-i calci mai bine-i sperii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 25 Oct 2006, 14:53
Post #1024


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




QUOTE
klaus spune la un moment dat ca intrarea in modul de diagnoza se face fara pornirea motorului dar parca era o pagina (consum instantaneu parca) pentru care era nevoie sa fie motorul pornit?! sau n-am inteles nimic sad.gif


Sunt treburi diferite. Eu ma refeream la acea diagnoza in care acele ceasurilor de viteza si turatie incep sa "o ia razna" wink.gif Principala informatie care o aflu aici este cati litri mai am in rezervor.
Pentru afisarea consumului instantaneu trebuie obligatoriu varianta de computer care exista de la Laureate in sus.

Dar cred ca deja devenim offtopic si de aceea ma opresc aici. Mai departe se poate cauta cu usurinta pe forum.

Revenind la Logan break, nu m-am gandit sa rabatez scaunele din spate. Mi-a fost suficienta informatia ca ele se pot scoate cu totul afara. Daca as avea bani pentru break, in felul acesta l-as folosi. As merge cu 7 locuri cand sunt cu familia si as scoate randul 3 in momentul cand e ceva de carat. (Binenteles, plus rabatarea randului 2)

This post has been edited by bendix: 25 Oct 2006, 14:56


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurian
post 25 Oct 2006, 15:02
Post #1025


Membru autentic


Group: Members
Posts: 466
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti




M-am interesat de asigurare si de casco. (Alianz).
Casco e 598 euro, iar la pasageri asigura doar 5 persoane mature si doi copii (47 euro), 7 maturi nu, probabil firmele de asigurari vor trebui sa isi modifice modul de lucru.
RCA-ul difera daca se face pana pe 30, sau dupa 1.
Pana la sfarsitul anului, trebuie luata separat cartea verde, de la 1 ianuarie costul e inclus in RCA.


--------------------
Logan MCV 1.6 16V 2006 - B39xxx
Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 25 Oct 2006, 15:15
Post #1026


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




cred ca totusi acest mult "incantator" MCV are o mare pba

spatiul se pare ca nu e limitativ in schimb .... sarcia untila cam da

http://www.dacia.ro/dacia/ajax#/dacia/loga...date-tehnice,91

intre 505 - si 530 (in fctie de varianta)

pai .... daca punem numai persoane "MEDII" a cate 80 Kg / bucata ... cam sarim peste limita

la berlina sarcina utila e de 415 kg, si de bine de rau iti mai ramane o marja de aprox 12-20 kg ptr bagaje, la MCV .... poate doar o poseta

This post has been edited by tarzy: 25 Oct 2006, 15:21


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PanDa
post 25 Oct 2006, 15:44
Post #1027


Membru in rezerva


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(bendix @ 25 Oct 2006, 17:53)
Sunt treburi diferite. Eu ma refeream la acea diagnoza in care acele ceasurilor de viteza si turatie incep sa "o ia razna" wink.gif Principala informatie care o aflu aici este cati litri mai am in rezervor.
Pentru afisarea consumului instantaneu trebuie obligatoriu varianta de computer care exista de la Laureate in sus.

Dar cred ca deja devenim offtopic si de aceea ma opresc aici. Mai departe se poate cauta cu usurinta pe forum.

ok merci - pentru mcv ma interesa nu pentru berlina (nu stiu daca mcveul are consum instantaneu)

Revenind la Logan break, nu m-am gandit sa rabatez scaunele din spate. Mi-a fost suficienta informatia ca ele se pot scoate cu totul afara. Daca as avea bani pentru break, in felul acesta l-as folosi. As merge cu 7 locuri cand sunt cu familia si as scoate randul 3 in momentul cand e ceva de carat. (Binenteles, plus rabatarea randului 2)
*



faza cu rabatarea nu e chiar de lepadat pentru ca obtii un portbagaj mare fara sa fii nevoit sa scoti bancheta(chiar daca se scoate usor ) tre sa o depozitezi cumva
din cate mcveuri am vazut toate aveau bancheta in spate (sezut dintr-o bucata) dar in catalogul de accesorii exista huse pentru 7 locuri cu randul 3 bancheta sau randul 3 scaune. Probabil o versiune viitoare


QUOTE(laurian @ 25 Oct 2006, 18:02)
M-am interesat de asigurare si de casco. (Alianz).
Casco e 598 euro, iar la pasageri asigura doar 5 persoane mature si doi copii (47 euro), 7 maturi nu, probabil firmele de asigurari vor trebui sa isi modifice modul de lucru.
RCA-ul difera daca se face pana pe 30, sau dupa 1.
Pana la sfarsitul anului, trebuie luata separat cartea verde, de la 1 ianuarie costul e inclus in RCA.
*



am facut deja asigurare la generalli pentru 350E pe an in 2 rate cu vandalism inclus, fara asigurare de persoane. oricum era primul mcveu asigurat acolo asa ca nu prea stiau nici ei bine ce fac. Costa asa de putin ca au o promotie pentru dacia pana la sfarsitul anului: berlina 250E, mcveu 350 E indiferent de valoarea masinii

BTW dupa ceva discutii cu dealerul am aflat si data care ar fi trebuit trecuta pe avizul de plata (si care nu era trecuta) ...data de livrare....20.10.2006 mad.gif


--------------------
LADA Niva 4X4 2004 - B 70 PND
DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo)
Decat sa-i calci mai bine-i sperii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 25 Oct 2006, 18:02
Post #1028


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




QUOTE(tarzy @ 25 Oct 2006, 16:15)
cred ca totusi acest mult "incantator" MCV are o mare pba

spatiul se pare ca nu e limitativ in schimb .... sarcia utila cam da

http://www.dacia.ro/dacia/ajax#/dacia/loga...date-tehnice,91

intre 505 - si 530 (in fctie de varianta)

pai .... daca punem numai persoane "MEDII" a cate 80 Kg / bucata ... cam sarim peste limita

la berlina sarcina utila e de 415 kg, si de bine de rau iti mai ramane o marja de aprox 12-20 kg ptr bagaje, la MCV .... poate doar o poseta
*


Cred ca atunci cand proiectezi o masina greutatea medie a unui pasager este de 70 de kg, nu de 80. Si, in general, unii din pasagerii din MCV sunt copii, doar nu o cumperi ca sa faci rechineala la ocazie cu ea.
Ca sa creasca greutatea utila, ar fi trebuit, printre altele, o spira mai groasa la arc, ceea ce o facea sa cam "sara de fund" atunci cand nu ai pasageri in spate (adica mai mereu). Din motivul asta este la limita greutatea utila, a trebuit realizat un compromis intre confort si incaracatura.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
36 Pages « < 33 34 35 36 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2024 - 17:57
Forum Renault