DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Toba intermediara - inox sau nu

neumann
post 22 Jan 2004, 12:53
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




Stiu ca a mai fost, dar n-am gasit un raspuns clar, argumentat la urmatoarele intrebari:
1. Cat v-a tinut subj. original
2. Cei care ati pus subj. de origine, cat v-a tinut dupa schimbare?
Cate intermediare ati schimbat de cand aveti masina?
3. Cat costa una de inox, cu tot cu montat? Eventual unde (io am citi ceva de Borla langa Cora, aveti adresa exacta sa caut pe harta pmb?)? Trebuie schimbata si teava daca-mi pun de inox - n-as vrea sa dau 4M sa le schimb pe toate, mai tin finala pana cand o cadea. Preturi.
4. Trec RAR-u cu toba de inox?
Later edit 5. Monteaza aia la (langa) Cora, sau doar le cumperi?

Merci. Mentionez din nou ca m-am uitat la mare parte din topic-urile pe tema asta, dar vreau niste raspunsuri concrete.

Later edit: se pare ca nu m-am prins cum functioneaza forumu, cred ca era mai bine sa prelungesc unul din topicurile anterioare. Mea culpa, e a doua oara cand mi se-ntampla si ultima, sper.


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 22 Jan 2004, 13:08
Post #2





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


1.Am schimbat tobele inainte sa rugineasca ( la 15,000 km erau aproape perfecte ) si le-am vindut.
2.Mi-am pus borla la pitesti.
3. 4,5mil tot traseul inox .
4. Treci RAR-ul, oricum tre' sa dai de-o bere - nu- pasa nimanui daca ai tu tobe de inox, sa nu scoti si catalizatorul ca atunci nu-ti ies gazele si tre' sa dai de-un Whisky nu mai merge cu berea.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
costi
post 22 Jan 2004, 13:23
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Nu cred ca merita sa te complici cu o lucrare partiala. Pina la urma tot iti vei pune un circuit total dar din bucati si cu mai multe drumuri la Borla. Apoi inoxul are probleme lui de sudura, nu stiu cum s-ar putea pupa cu tevi de tabla moarta.

Eu sint la prima intermediara dupa 2 ani jumate (15.000) dar a fost sudata o data la iesirea din ea si mecanicul mi-a spus ca mai tine un an.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 22 Jan 2004, 13:30
Post #4


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




intermediara doar merita si ea dar un traseu complet ar fi mai indicat.
pe mine m-a tinut 4 luni si ii aparuse un por.
traseul de la borla nu necesita nici o sudura, are toate prinderile unde trebuie , se monteaza ca unul obisnuit fara nici o modificare.


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fane
post 15 Mar 2005, 14:02
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 28 February 05
From: Bucuresti




M-am saturat sa tot schimb toba in fiecare an. M-am gandit ca ar trebui sa cumpar o toba de inox.

De aceea as dori sa va cer parerea in aceasta privire. Mai precis as dori sa stiu de unde le pot lua si cam care este pretul lor si nu in ultimul daca merita investitia ?



--------------------
Dacia Berlina - B-XX-BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 15 Mar 2005, 14:08
Post #6


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Ia da un search..o sa fii uimit!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanF
post 15 Mar 2005, 18:06
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 16 July 04
From: Bucuresti




te duci in Vitan si gasesti vis avis de magazinul cu boxe ceva mai sus un magazin cu tobe de inox. 4 mil si ceva. Te tine mai mult decat masina.


--------------------
Ford Focus - ...
FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X
Fotografie de produs - www.orangefoto.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 15 Mar 2005, 18:25
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




search BORLA


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAVIDK
post 16 Mar 2005, 18:45
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(BogdanF @ 15 Mar 2005, 19:06)
te duci in Vitan si gasesti vis avis de magazinul cu boxe ceva mai sus un magazin cu tobe de inox. 4 mil si ceva. Te tine mai mult decat masina.
*



Da' la Borla nu e mai ieftin?
Si aia o si monteaza pe loc.
E pe la intersectia Delfinului


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai007
post 18 Mar 2005, 12:21
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 13 February 03
From: Bucuresti






--------------------
Dacia SuperNova Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai007
post 23 Mar 2005, 18:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 13 February 03
From: Bucuresti




m-am interesat si treaba sta cam asa:
montarea esapamentelor de inox Borla se face in Bucuresti la adresa
Sos. Pantelimon nr.264
Tel/fax: 021 2556653
Mobil: 0724 515912

pentru varianta standard (fara optiuni sportive si fara ornamente) costa
2.1 mil detentor
1.8 mil amortizor
0.5 mil teava (intre catalizator si detentor)
manopera 4 ore x 360.000 lei/ora
500.000 lei "cateva suduri"


--------------------
Dacia SuperNova Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thunder
post 23 Mar 2005, 21:24
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 22 April 04
From: Pitesti




Cam scumpa manopera in conditiile in care in maxim o ora iti schimba tot traseul. Eu am dat putin peste 5 mil traseu complet inox Borla in ianuarie anul curent + un tips.

La mine teava aia de 500 mi a fost intre detenta si finala. Detenta are si teava pana la catalizator.

This post has been edited by thunder: 23 Mar 2005, 21:29


--------------------
Opel Astra H 2006 - B-50-WSE
Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lar
post 23 Mar 2005, 21:45
Post #13


Agent Smith


Group: Members
Posts: 456
Joined: 27 September 04
From: Bucuresti




Exista vreo alta diferenta intre esapamentul original si cel de inox normal (nu sport) in afara materialului si a rezistentei in timp ? Ma gandesc la mersul masinii si la nivelul de zgomot. Care are a observat vreo diferenta in bine sau in rau ?


--------------------
Seat Leon 1P 2009 Sport Pack - B xx xxx
Curiozitatea omoara pisica !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 23 Mar 2005, 21:53
Post #14


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(thunder @ 23 Mar 2005, 23:24)
Cam scumpa manopera in conditiile in care in maxim o ora iti schimba tot traseul. Eu am dat putin peste 5 mil traseu complet inox Borla in ianuarie anul curent + un tips.

La mine teava aia de 500 mi a fost intre detenta si finala. Detenta are si teava pana la catalizator.
*


eu am vazut in bacau la piese auto cu 1,7 mil finala..... oricum am auzit ca la diferente de temp, adic mergi vara la 3x de grade si treci printr-o balta= crapa...acu, na, nu dati cu paru asa am auzit..


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thunder
post 23 Mar 2005, 22:10
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 22 April 04
From: Pitesti




QUOTE(lar @ 23 Mar 2005, 23:45)
Exista vreo alta diferenta intre esapamentul original si cel de inox normal (nu sport) in afara materialului si a rezistentei in timp ? Ma gandesc la mersul masinii si la nivelul de zgomot. Care are a observat vreo diferenta in bine sau in rau ?
*



Cei de la Borla mi-au zis ca esapamentul este identic ca forma pt. a putea fi omologat RAR. Singura diferenta e la finala care este "direct flow", asa zic ei, adica iese gazul mai usor. Nu se simte nici o diferenta, poate un sfert de CP, care oricum este lipsit de importanta. Sunetul este 99% identic. Parca la relanti se aude altfel, dar asta doar daca stai cu urechea lipita de toba. Sau poate e placebo.

This post has been edited by thunder: 23 Mar 2005, 22:12


--------------------
Opel Astra H 2006 - B-50-WSE
Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andu
post 24 Mar 2005, 09:21
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




Am eu finala de Borla. O am de un an si ceva, nu crapa la nici o balta, stati linistiti. E putin mai zgomotoasa, e adevarat dar eu cred ca e o investitie buna.


--------------------
Opel Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS.... 2006 - fost GGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai007
post 24 Mar 2005, 16:39
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 13 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(Andu @ 24 Mar 2005, 11:21)
Am eu finala de Borla. O am de un an si ceva, nu crapa la nici o balta, stati linistiti. E putin mai zgomotoasa, e adevarat dar eu cred ca e o investitie buna.
*



poate este mai zgomotoasa pt ca este varianta Sport.
Sunt 3 variante de tobe Borla Inox :
1. Sistem de esapament din tabla si teava din otel inoxidabil Varianta standard (traseu cu diametru tevilor 45 mm)
2. Sistem de esapament din tabla si teava din otel inoxidabil Varianta "SPORT" - evacuare rapida (traseu cu diametru tevilor 50 mm)
3. Sistem de esapament din tabla si teava din otel inoxidabil feritic. Acest material inoxidabil este exact materialul utilizat de producatori vest-europeni de esapamente. Teava din inox utilizata la acest traseu de esapament are diametrul de 45 mm iar grosime de perete a tevii 2,0 mm spre deosebire de varianta originala care are 1,5 mm.

This post has been edited by Mihai007: 24 Mar 2005, 16:40


--------------------
Dacia SuperNova Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 2 Apr 2005, 20:26
Post #18


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Stie cineva ceva de tobele normale (nu inox) Borla ? Se "pupa" o finala Borla dintr-asta cu intermediara de origine?
Aparent par identice, dar n-as vrea sa am probleme. Trebuie sa schimb finala si as incerca si una dintr-asta (e si cu 2 lei mai ieftina).


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 3 Apr 2005, 20:00
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti






--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 3 Apr 2005, 22:19
Post #20


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Mersi de link, dar tot n-am gasit ceva informatii (doar despre cele de inox). Oricum, trebuie sa ma grabesc cu achizitia pt ca in seara asta am ramas "tobeless" smile.gif (finala a cazut jos spre marea mea bucurie).

This post has been edited by GoGu: 3 Apr 2005, 22:20


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai007
post 4 Apr 2005, 10:24
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 13 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(GoGu @ 4 Apr 2005, 00:19)
Mersi de link, dar tot n-am gasit ceva informatii (doar despre cele de inox). Oricum, trebuie sa ma grabesc cu achizitia pt ca in seara asta am ramas "tobeless" smile.gif (finala a cazut jos spre marea mea bucurie).
*



DA. se potrivesc... dar cu o singura conditie : sa nu iti iei toba inox sport (ii zice "direct flow") excl.gif pentru ca are diametrul mai mare (50mm) fata de sistemul standard (45mm)


--------------------
Dacia SuperNova Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2024 - 10:03
Forum Renault