DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Modificare raport cutie viteza

radud5
post 28 Apr 2006, 14:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 25 April 06




Ma poate ajuta cineva cu un service auto bun in Bucuresti sau Ploiesti?
Mentionez ca am o Dacie 1310Li din 2000 cu 60.000Km.
As dori sa schimb pinionul ptr viteza a V-a (la 3000 ture, viteza V-a = 90Km/h, in rest la celelelte viteze e Ok, verificat cu alte 2 Dacii).
As putea avea la 3000 ture 120Km/h? Ce implica lucrul acesta si cam cat ar trebui sa coste, eu am gasit la 6 mil (manopera + piese in 4 zile) cea ce mi se pare mult si ca timp si ca pret.

This post has been edited by radud5: 28 Apr 2006, 14:26


--------------------
Dacia 1310 injectie - PH 27 AKM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 1 May 2006, 00:35
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




implica inlocuirea pinionului de a 5-a cu unul de nova.ala e pinion de fuga.
trebuie data cutia jos,desfacuta si inlocuit pinion.
manopera intradevar e cam mult..
pinionul e pana in 1 mil cred


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 1 May 2006, 01:03
Post #3


__________________


Group: Members
Posts: 9.535
Joined: 4 September 04
From: -




In primul rand sunt 2 pinioane, nu unul.
In al 2-lea, nu trebuie data jos cutia, ci doar capacul posterior.
Apoi, trebuie avut grija ce pinioane are cutia actuala. 90 la ora-ntr-a 5-a la 3000 nu este nici 0.86, nici 0.76. Asta daca indicatiile ceasurilor sunt corecte. Am mai citit unele chestii pe forum si am ajuns la concluzia ca rapoartele cutiilor de pe berlinele cu injectie-s mai scurte. De ce spun asta... Daca se recurge la montarea pinioanelor de nova (29x38 - raport 0.76) in locul pinioanelor actuale se risca "lungirea" excesiva a etajarii dintre a 4-a si a 5-a, ceea ce nu poate produce decat neplaceri. Posibil sa trebuiasca pinioane de tipul 31x36 - raport 0.86 - pt o etajare cat de cat corecta.
In concluzie, parerea mea este ca cel mai indicat ar fi sa se demonteze pinioanele, sa se numere dintii, sa se calculeze raportul, si-n functie de acesta sa se aleaga noile pinioane...
Asta daca nu cumva aceste cutii au alt grup conic!

This post has been edited by Muttley: 1 May 2006, 01:08


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
"Doamne ce bun este internetul,muzica,informatie,tot ce-mi trebuie pentru minte,insa fara sa fiu nevoit sa interactionez cu oameni. E perfect!"- Pilif
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 May 2006, 09:49
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.631
Joined: 15 August 05




0.76 nu e raport neaparat de Nova, multe Dacii 1310 inclusiv a mea au din fabrica.
Nu am nici o problema la etajarea dintre 4 si 5.
La 3000 rpm in a cincea am cam 115-120 km/h. Se vede la consum, scot 6-6,3 % cool.gif
6 milioane mi se pare enorm, cu 5 milioane cumperi o cutie SH in stare buna cu totul, si nu trebuie sa umbli in ea !

This post has been edited by argon: 1 May 2006, 09:55


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th August 2020 - 06:59
Forum Renault Server hosting