Nu sta la relanti..., Am o dacie 1410 si nu sta la relanti
Nu sta la relanti..., Am o dacie 1410 si nu sta la relanti
xyronebun |
29 Apr 2006, 11:54
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 4 December 05 |
|
||
--------------------
dacia
sport
1990
- IS-03-GGV
|
|||
marius-gabriel |
29 Apr 2006, 20:30
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI |
pai intai vezi daca se opreste ca e amestecul pre sarac ori ca se ineaca si e prea bogat.
daca ai sistemul de ventilatie al gazelor din carter cu duza pe furtun, si in cazul asta verifica daca mai ai duza. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
EUROPE_ |
29 Apr 2006, 20:30
Post
#3
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
Explicatii sunt multe. Nivel in camera de nivel constant incorect reglat, sau poate jocloare infundate ( in special cel de relantiu ). Regleaza-ti avansul la 0-1-2 grade. Presupun ca stii?sau pompa de benzina debiteaza insuficient.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
xyronebun |
29 Apr 2006, 21:28
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 4 December 05 |
QUOTE(marius-gabriel @ 29 Apr 2006, 19:30) pai intai vezi daca se opreste ca e amestecul pre sarac ori ca se ineaca si e prea bogat. daca ai sistemul de ventilatie al gazelor din carter cu duza pe furtun, si in cazul asta verifica daca mai ai duza. Duza este pe furtun, am verificat si varianta cu sau fara filtru de aer. |
--------------------
dacia
sport
1990
- IS-03-GGV
|
|
xyronebun |
29 Apr 2006, 21:33
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 4 December 05 |
QUOTE(EUROPE_ @ 29 Apr 2006, 19:30) Explicatii sunt multe. Nivel in camera de nivel constant incorect reglat, sau poate jocloare infundate ( in special cel de relantiu ). Regleaza-ti avansul la 0-1-2 grade. Presupun ca stii?sau pompa de benzina debiteaza insuficient. Nivelul de benzina , care, cred ca la el te referi, este reglat la precizie.Jicloarele, au fost schimbate cap-coada, cu altele de productie carfil.Am reglat avansul in fel si chip.E posibil sa fie pompa de benzina.Maine am sa verific chiar. Dar azi am gasit alta buba.Trage aer fals.pe la carburator nu e, ca e izolata fiecare garnitura cu pasta siliconica.Am auzit ca e posibil sa traga aer fals pe la garnitura de la galerie.E posibil?Mentionez ca am indoiat o supapa, bineinteles a fost reparata, dar a mers ceva timp, dupa care am intrat in colaps cu asa zisu` relanti:( |
--------------------
dacia
sport
1990
- IS-03-GGV
|
|
EUROPE_ |
29 Apr 2006, 23:07
Post
#6
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
xyronebun |
30 Apr 2006, 10:59
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 4 December 05 |
am dat jos garnitura si o montez, tot azi, duminica, asta e. E foarte posibil sa nu fie asta ca nu prezinta nici o urma.
|
--------------------
dacia
sport
1990
- IS-03-GGV
|
|
Kinetix |
30 Apr 2006, 12:54
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi |
Salut, xyronebun!
1.De unde stii ca trage aer fals? 2.Cum ai verificat nivelul in CNC? Sunt cateva reglaje de facut acolo: a). distanta intre capac si plutitor in pozitia de inchidere a cuiului (capacul tinut vertical, =7-8mm); . distanta intre capac si plutitor in pozitia de deschidere a cuiului (capacul tinut orizontal, in pozitia de functionare, =13mm); c). nivelul benzinei in CNC dupa ce dai la cama pana vezi ca nu mai intra in carburator (trebuie sa fie la baza-inceputul micului plan inclinat se se vede dupa ce scoti capacul carburatorului). 3.Ce fel de plutitor folosesti? Esti sigur ca e etans? (verifica daca are benzina in el scotandu-l de pe axul lui si scuturand-ul) Plutitoarele din alama sunt mai mari si mai grele, astfel ca de obicei iti dau un nivel mai mare in carburator. Eu am avut surpriza sa pun unul nou-nout despre care am descoperit ca era spart. Dupa o zi de functionare era plin de benzina. Iti dai seama cum mergea motorul? 4. Ce fel de cui poantou ai? Etanseaza bine? Nu cumva se blocheaza pe sediul lui si impiedica patrunderea benzinei? Cat de tare e arcul care tine bila din capul lui? Cele cu arcul moale poti sa le arunci la gunoi Verifica bujiile dupa ce se opreste motorul si vezi daca sunt ude de benzina pe ciocul izolatorului. Daca da, probabil ceva nu merge in CNC si amestecul e prea bogat. 5. Verifica jicloarele sa nu fie decalibrate, chiar daca sunt noi (eu am patit-o). Baga varful unei scobitori din alea ascutite in jiclor, roteste un pic pana lemnul ia forma gaurii, apoi masoara diametrul scobitorii cu un subler fara sa presezi prea tare pe lemn. Operatiunea se face cu jicloarele demontate cate unul, apoi puse la loc, pt a nu le incurca. La jiclorul de relanti nu merge, ca e prea mica gaura si risti sa-l infunzi, asa ca doar il verifici uitandu-te "in zare" prin el, dupa ce i-ai suflat benzina. 6. "Scanteieste"? Verifica amanuntit. Succes! This post has been edited by Kinetix: 30 Apr 2006, 13:10 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd April 2024 - 14:18 |