DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme la Franare, cand am frane cand nu am

[Gusti]
post 8 May 2006, 17:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 6 December 04




excl.gif probleme la franare ... cand franez brusc am frana cateva momente dupa care trebuie sa fac a2 pedala .... ca altfel nu se mai intampla nimik ... de ce ? dak cobor felecul de ex trebuie sa fac mai multe pedale .. pur si simplu se inmoaie pedala ., (am servo frana )

This post has been edited by [Gusti]: 8 May 2006, 17:43


--------------------
Dacia Logan 1,5 DCI. Preference 2007 - ab 03 yab
viata e complexa ...fiti optimisti!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 8 May 2006, 17:53
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




garnituri pistonase pompa(cred)-daca nu ai scurgeri pe undeva si este aerisita bine.scoate-i mustiucul de vacuum din servo,si bagi ceva sa vezi daca ai acolo lichid de frana.succes.


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
[Gusti]
post 8 May 2006, 18:07
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 6 December 04




madcos vreau sa iti spun ca e aerisita si nu pierde lichid nicairi . nu am mai completata cu lichid de juma de an cand am schimbat un pistonas , de aerisit am aerisit , dar tot degeaba ,,, se poate sa fie de la garnitura de la servo ? sau sa aiba de aface cu faptul ca inainte de intrarea in pompa de servo am un teu si un furtunas care nu duce nicairi si l-am infundat


--------------------
Dacia Logan 1,5 DCI. Preference 2007 - ab 03 yab
viata e complexa ...fiti optimisti!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 8 May 2006, 20:15
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




si eu banui tot garniturile de la pompa


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 8 May 2006, 23:11
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




QUOTE([Gusti] @ 8 May 2006, 19:07)
madcos  vreau sa iti spun ca e aerisita  si nu pierde lichid nicairi . nu am mai completata cu lichid de juma de an cand am schimbat un pistonas , de  aerisit am aerisit , dar tot degeaba ,,, se poate sa fie de la garnitura de la servo ? sau sa aiba de aface cu faptul ca inainte de intrarea in pompa de servo am un teu  si un furtunas care nu duce nicairi si l-am infundat
*


daca te referi la piesa din plastic ce se afla in carcasa pompei...care este de fapt sub forma de L ,sa stii ca aia trebuie sa comunice printr-un furtun cu galeria de admisie.fara aia nu mai ai servo.


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
[Gusti]
post 8 May 2006, 23:15
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 6 December 04




pai de la galerie la pompa am un furtun care are la un loc un teu iar are o iesire care duce la un furtun subtire care era pana acum ceva vreme in bord undeva .... dar acu m-am trezit cu el afara ... pompa este conectata la galerie deci am servo ca pedala e moale , dar apas de multe ori si abia franeaza dela 40 la ora tre sa fac 2 pedale ca sa o opresc ... si am momente cand un pic apas pe pedal si franeaza brusc



--------------------
Dacia Logan 1,5 DCI. Preference 2007 - ab 03 yab
viata e complexa ...fiti optimisti!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 May 2006, 23:20
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




scoate pompa din avarie ca sigur e, si aeriseste franele !


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
[Gusti]
post 8 May 2006, 23:25
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 6 December 04




cum sa scoat pompa din avarie?


--------------------
Dacia Logan 1,5 DCI. Preference 2007 - ab 03 yab
viata e complexa ...fiti optimisti!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 May 2006, 23:28
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ai aerisit cumva prin apasare la pedala? am inteles ca ai servo..si servo nu se aeriseste asa..ci prin cadere..
Scoate sonda din corpul pompei si da cateva pedale pune sonda inapoi si dupa aerisesti prin picurare..nu te atingi de pedala de frana..lasi sa picure incepand de la pompa si terminand cu cea mai indepartata roata.

Nu stiu despre ce furtun vorbesti..trebuie sa fie doar unu' gros de la galerie la servo, cu o supapa unidirectionala in capat, vezi si supapa daca functioneaza.

This post has been edited by argon: 8 May 2006, 23:30


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
[Gusti]
post 8 May 2006, 23:42
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 6 December 04




ms de sfat maine am sa fac acest lucru si am sa vad dupa aceea , deci zici ca nu trebuie sa fac pedala numa sa scot sonda si sa dau drumu la lichid pe la aerisitor incepand cu cea mai apopiata roata in ms mult



--------------------
Dacia Logan 1,5 DCI. Preference 2007 - ab 03 yab
viata e complexa ...fiti optimisti!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 8 May 2006, 23:49
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




radmasa.gif mai,nu te lua dupa argon.indiferent ca este servo sau nu,se aeriseste la fel.lucrez in domeniu,nu vorbesc prostii.furtunul ala al tau,ar trebui sa faca leg doar intre galerie si pompa.astupa furtunasul celalalt,sau anuleaza-l.dar vezi sa nu ai gaura pe traseul furtunului.fa cum iti zic si sa-mi spui ce-ai rezolvat.succes !


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
[Gusti]
post 9 May 2006, 00:01
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 6 December 04




madcos inca o intrebare cum verific daca supapa aceea(conexiunea dintre pompa si furtun) este in stare perfecta ms mult


--------------------
Dacia Logan 1,5 DCI. Preference 2007 - ab 03 yab
viata e complexa ...fiti optimisti!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 May 2006, 00:09
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(madcos @ 9 May 2006, 00:49)
radmasa.gif mai,nu te lua dupa argon.indiferent ca este servo sau nu,se aeriseste la fel.lucrez in domeniu,nu vorbesc prostii.furtunul ala al tau,ar trebui sa faca leg doar intre galerie si pompa.astupa furtunasul celalalt,sau anuleaza-l.dar vezi sa nu ai gaura pe traseul furtunului.fa cum iti zic si sa-mi spui ce-ai rezolvat.succes !
*




editat

This post has been edited by argon: 9 May 2006, 00:25


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 9 May 2006, 00:12
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




ce supapa?mustiucul ala stiu ca este un plastic nenorocit.daca ar fi supapa ar trebui sa mearga intr-un singur sens(logic).vezi si tu...dar nu cred ca ar fi.poate ma insel.NU LUCREZ LA DACIA biggrin.gif


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 May 2006, 00:14
Post #15


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE
ce supapa?mustiucul ala stiu ca este un plastic nenorocit.daca ar fi supapa ar trebui sa mearga intr-un singur sens


Ca tot lucrezi in domeniu, la intrarea in pompa e o supapa..aia de care nu ai habar..da..fix aia... tongue.gif Se scoate prin fortare din pompa, si se verifica cu gura..aerul trece intr-o singura parte..asa ar trebuii..

This post has been edited by argon: 9 May 2006, 00:25


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 May 2006, 00:26
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




imi cer scuze daca am sarit calul, am sters atacurile !
de la bere probabil drunksinging.gif

This post has been edited by argon: 9 May 2006, 00:27


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
[Gusti]
post 9 May 2006, 00:58
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 6 December 04




maine am sa ma uit si sa verifi supapa aceea...dupa care am sa aerisesc fara pedala
si maine seara sper sa va spn ce am rezolvat


--------------------
Dacia Logan 1,5 DCI. Preference 2007 - ab 03 yab
viata e complexa ...fiti optimisti!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 10 May 2006, 06:40
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Domnilor, flame peste flame, se ard firele.

Deci, initiatorul spune ca in timp ce tine pedala apasata, aceasta se inmoaie. OK, asta presupune o pierdere de lichid care, daca nu e pe la pistonase sau conducte, e pe la garniturile de pompa sau pe la supapele de descarcare a pompei. Recomand inlocuirea garniturilor sau a intregului kit de reparatie, dupa caz. Asta doar daca ai acea incenzuratre de pedala IN TIMP. E posibil sa fie totusi o parere si o scoatere din avarie a pompei sa rezolve problema.

Apoi numai sfaturi de 2 lei - anulari de furtune, aerisire indiferent cum, mustiuc care nu e supapa...

Deci: acel furtunas care iese din teu, cel subtire, asigura vacuumul necesar comenzilor bordului (dirijarea aerului)- dati cautare, e un subiect tare bine dezvoltat.
Acel mustiuc din servo este supapa unisens. S-a discutat si asta.
Pompa cu 4 conducte se aeriseste numai prin cadere-de asemenea discutata.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 10 May 2006, 17:41
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




da mai Liviu,dar eu nu am nici un furtunas care iese din T la furtunul de vacuum(nici nu am vazut la alta),si am presupus ca poate este o improvizatie...,iar de chestia prin picurare chiar nu am auzit.nu sunt mecanic,dar am vazut la ai mei la service ca fac tot cu pedala(nu la dacii) 173.gif scuze daca am indus initiatorul in eroare.m-am interesat si am aflat cum sta treba cu scoaterea din avarie si altele.ARGON, ai avut dreptate.asteptam rezolvarea initiatorului.


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 11 May 2006, 06:56
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE([Gusti] @ 8 May 2006, 17:40)
excl.gif probleme la franare ...  cand franez brusc am frana cateva momente dupa care trebuie sa fac a2 pedala .... ca altfel nu se mai intampla nimik ... de ce ? dak cobor felecul de ex trebuie sa fac  mai multe pedale .. pur si simplu se inmoaie pedala ., (am servo frana )
*



Simplu, lichidul trece pe linga garnitura/ri. Ptr a verifica asta pui un amic sa apese pedala de frina moderat iar tu te uiti in vasul pompei. La acest soi de defect lichidul trece inapoi in vas vizibil prin prezenta unor burburuci in vas.
Servomecanismul are rolul de a "inmuia" pedala de frina


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 May 2006, 08:50
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pai spuneai ca lucrezi in domeniu; ori in domeniu nu inseamna "contabil la service". Ori, de cind se discuta asta cu pompele in avarie, de cind spunem (numai eu am zis-o de 3-4 ori) ca "servisarii" pentru ca nu stiu sau n-au chef fac pedala apoi scot firul de la sonda sa nu se vada panarama facuta...
Scuze ca poate tonul e acid un pic, dar asa isi face cite unul masina varza-mai ales ca-s incepatori rau unii, si-i bagi in ceata tare usor.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 11 May 2006, 18:51
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




QUOTE(Dyda @ 11 May 2006, 17:56)
Simplu, lichidul trece pe linga garnitura/ri. Ptr a verifica asta pui un amic sa apese pedala de frina moderat iar tu te uiti in vasul pompei. La acest soi de defect lichidul trece inapoi in vas vizibil prin prezenta unor burburuci in vas.
Servomecanismul are rolul de a "inmuia" pedala de frina
*



Mi-a placut enorm neologismu!!!! BURBURUCI!!!! Esti tare nene!!
Dincolo de gluma, am avut si eu exact acelasi defect: la pompa cu dublu circuit, garnitura aia dintre pistonase nu etansa. Eu am depistat-o imediat ca aveam doua rezervoare separate (ca la defunctul ARO): in unul scadea nivelul iar in celalalt crestea pana dadea pe dinafara. La Dacia, rezervorul are compartimentele unite si lichidul deverseaza din unul in celalalt fara a fi observat cu usurinta. Vezi ca garniturile pot ceda in 2 saptamani daca materialul e prost. Mai este posibil sa se fi gresit la montare (pistonul "din spate" primul impins de tija are amandoua garniturile spre inainte, in timp ce cel de-al doilea le are puse diferit: cea din fata e spre inainte iar cea din spate spre inapoi, tocmai ca sa nu treaca lichidul pe langa piston; daca au fost montate la fel, se impinge lichidul pe langa pistonas spre rezervorul de lichid de frana din fata, care e pe circuitul franei rotilor din spate, iar primul piston, al rotilor din fata, se tot duce inainte; lichidul deverseaza din compartimentul rotilor spate in cel al rotilor fata, dar pedala se duce la podea...)
Te asteapta o noua demontare a pompei de frana; daca nu sunt montate gresit garniturile, trebuie schimbate iar. Si dup-aia iar aerisit...
Dar cu frana nu-i de joaca!!!
Succes si bafta!!!

This post has been edited by gti98: 11 May 2006, 18:54


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 12 May 2006, 11:26
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(gti98 @ 11 May 2006, 18:51)
Mi-a placut enorm neologismu!!!!  BURBURUCI!!!! Esti tare nene!!

*



Ma bucur nene ca nu ai pus ghilimele la tare.
Daca tot filozofasi cu montatul garniturilor mai explica o data de ce se monteaza garnitura primara de la pistonul secundar invers !



--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 30 May 2006, 10:37
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




Vreau sa schimb placutele de frana ca m-au innebunit astea pe care le am. Sunt foarte dure si aluneca pe disc, scartie ingrozitor. Nu s-au uzat aproape deloc si le-am forjat la greu (vreo 10000 km). Am inteles ca sunt doua tipuri de placute, unele cu insertie (mai rezistente, dar dure) si altele fara (care se duc mai repede). Vreau sa cumpar un set (4 bucati) din cele fara insertie (mai "moi"), poate n-o sa mai scartie si o sa am liniste.
Au vreo simbolizare speciala? De care sa cer la magazin? Cat costa un set (4 buc.)?


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 May 2006, 10:40
Post #25


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cumpara de origine, nu scartaie de loc, si se uzeaza unifor, protejand discul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 30 May 2006, 10:54
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




QUOTE(argon @ 30 May 2006, 11:40)
cumpara de origine, nu scartaie de loc, si se uzeaza unifor, protejand discul.
*



Cat costa cele de origine?


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 May 2006, 10:59
Post #27


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pai nu lucrezi acolo?
vreo 250 000 rol


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 30 May 2006, 11:29
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




QUOTE(argon @ 30 May 2006, 11:59)
Pai nu lucrezi acolo?
vreo 250 000 rol
*



Cand m-am angajat eu, nu se mai fabricau berline. Si nu prea le am cu preturile. Am in birou cateva placute de camioneta (cele care se monteaza la Dacia in prezent), dar nu le pot scoate pe poarta.


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coruxco_ccr
post 30 May 2006, 11:51
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 28 June 04
From: Bucuresti




Dar arcurile cum vin puse ca la mine cand am scos pistonasele au sarit si nu mai stiu cum sa le pun ? ohmy.gif


--------------------
DACIA 1400 - B-29-CCR
Nashu - pungashu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxidriver
post 30 May 2006, 22:23
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 30 May 06




QUOTE(sddragos @ 30 May 2006, 11:37)
Vreau sa schimb placutele de frana ca m-au innebunit astea pe care le am. Sunt foarte dure si aluneca pe disc, scartie ingrozitor. Nu s-au uzat aproape deloc si le-am forjat la greu (vreo 10000 km). Am inteles ca sunt doua tipuri de placute, unele cu insertie (mai rezistente, dar dure) si altele fara (care se duc mai repede). Vreau sa cumpar un set (4 bucati) din cele fara insertie (mai "moi"), poate n-o sa mai scartie si o sa am liniste.
Au vreo simbolizare speciala? De care sa cer la magazin? Cat costa un set (4 buc.)?
*




Incearca sa pui placute fara asbest ( sint negre ,f moi ,nu scirtie shi frineaza f bine - sint fabricate dintr-o mixtura grafitata, pe piata sint niste placute unguresti de felul acesta la 200.000


--------------------
Dacia Nova R524 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2024 - 00:58
Forum Renault