DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme instalatie electrica sau GPL?

unikat45
post 9 May 2006, 21:27
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




mi se intampla cateodata sa raman fara alimentare sau mai exact fara tensiunela LED-urile de la urmatorul dispozitiv..

http://www.ultragaz.ro/poze/as_indic_sm.jpg

problema este ca nu pot porni nici pe benzina nici pe gaz.. am verificat contacte etc.. sugestii?? MUltumiri anticipate!


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilikecheese
post 9 May 2006, 21:33
Post #2


Membru... ș-atât


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 February 06
From: Buzau/Bucuresti




am patit si eu ceva de genu, si ramasesem si intr-o mocirla(asa sa fie mai frumos).eu patisem ca nu mai lua pe gaz.dau pe benzina... nimic.ledurile mergeau. am facut pe direct la benzina cum era inainte sa pun instalatia de gaz am iesit din mocirla(multumesc lu tata), si am ajuns la firma de unde am pus instalatia.se arsese intrerupatoru de la releul masinii ca cica incarca prea mult.vezi sa nu fie vre-un contact prost p e undeva.verifica mufa care intra in intrerupatoru ala pe care l-ai aratat in poza.inpinge-o mai atre inauntru.si dute unde ai pus instalatia.ei tre sa stie. bafta


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - BZ-02-PYS
Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 9 May 2006, 22:30
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06





am desfacut cutiuta din poza.. e plina de electonice, dar inauntru era destul de curat singura problema poate fi de la intrerupator da ala nu pre il pot schimba eu ca e destul de putin spatiu pe placuta respectiva de care e prins prin cositorire, ca si celelalte componente electronice de altfel

Treaba e ca la mine spre deosebire de tine Led-urile nu se aprind..
exista vre-o posibilitate de a achizitiona numai cutiuta respectiva.. cea din poza??

chestia ca la mine mai des a facut cand era in panta....instaltia GPL nu am pus-o eu ci fostul proprietar.. probabil va trebui sa merg la un service
apropos releul asta unde este situat??


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 9 May 2006, 23:24
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




si eu am patit asa si era intrerupatorul din cutie de vina.verifica totusi si siguranta de gpl(poate face contact imperfect).mie mi-a reparat intrerupatorul si am scapat doar cu 50.000


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 10 May 2006, 12:46
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




unde anume e localizata aceasta siguranta..??
in panoul normal de sigurante nu ar mai fi avut loc..deci trebuie sa fie in alta parte..

This post has been edited by unikat45: 10 May 2006, 12:47


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 10 May 2006, 13:17
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




E pe undeva pe la motor. La mine e langa bobina de inductie. E o siguranta plata. Si releul meu incarca mult si mi-au zis cei de la service ca daca se prajeste comutatorul GPL-benzina nu intra in acoperirea garantiei si costa aprox. 100 RON.


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilikecheese
post 10 May 2006, 15:07
Post #7


Membru... ș-atât


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 February 06
From: Buzau/Bucuresti




da siguranta e langa bobina.dute la orice service auto ca se rezolva.si nici nu cred ca o sa te coste mult.daca face asa din cand in cand inseamna ca e un contact slab undeva.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - BZ-02-PYS
Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 11 May 2006, 07:02
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




aha..pai ma gandeam eu ca aia este da u eram chiar sigur..de schimbat nu pare a fi o problema..dar idea e ca vreau sa fiu cat mai sigur ce este..inainte de a ajunge la un service unde sa vina nenea x si nenea y si sa ma trezesc ca imi iau banii pt niste lucruri simple.... multumesc pt ajutor!
sddragos ce poate insemna faptul ca releul incarca mult?? cum imi dau seama si daca o face cum se poate proteja comutatorul GPL??


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 11 May 2006, 07:16
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




QUOTE(unikat45 @ 11 May 2006, 08:02)
aha..pai ma gandeam eu ca aia este da u eram chiar sigur..de schimbat nu pare a fi o problema..dar idea e ca vreau sa fiu cat mai sigur ce este..inainte de a ajunge la un service unde sa vina nenea x si nenea y si sa ma trezesc ca imi iau banii pt niste lucruri simple.... multumesc pt ajutor!
sddragos ce poate insemna faptul ca releul incarca mult?? cum imi dau seama si daca o face cum se poate proteja comutatorul GPL??
*



Eu obisnuiesc sa masor din cand in cand tensiunea la bornele bateriei (la ralenti, la 2000 rpm, cu/fara consumatori). Folosesc pentru asta un voltmetru electronic. Cu ocazia asta vad daca alternatorul incaraca bin si daca releul isi face treaba. Nu stiu cum se protejeaza comutatorul, eu il incerc din cand in cand (in special la drumuri mai lungi) cu mana, daca e foarte cald inseamna ca ceva nu e in regula.


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi74
post 11 May 2006, 21:45
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




Si mie mi s-a ars un comutator (de fapt s-a dus un integrat din el). Un comutator nou costa 600k, dar vezi sa nu patesti ca mine: era alt model(Milano) dar au zis ca e compatibil cu cel vechi(Bigas) insa nu au spus si faptul ca cel nou nu are un senzor care iti indica prin leduri cat gaz mai ai in rezorvor. Asa ca acum verific la ceasul din portbagaj (de la butelie) cantitatea de gaz care o mai am.

This post has been edited by cristi74: 11 May 2006, 21:46


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 12 May 2006, 23:52
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




QUOTE(cristi74 @ 11 May 2006, 22:45)
Si mie mi s-a ars un comutator (de fapt s-a dus un integrat din el). Un comutator nou costa 600k, dar vezi sa nu patesti ca mine: era alt model(Milano) dar au zis ca e compatibil cu cel vechi(Bigas) insa nu au spus si faptul ca cel nou nu are un senzor care iti indica prin leduri cat gaz mai ai in rezorvor. Asa ca acum verific la ceasul din portbagaj (de la butelie) cantitatea de gaz care o mai am.
*



Oricum nu prea indica ele prea exact. La mine chestiunea are vreo 5 leduri verzi pt gaz... am mers cam 130 km cu un singur led aprins..acul de la rezervorul de gaz era la capatul de inceput al benzii galbene... si mie mi se pare ca acela e mai degraba ca un manometru indica presiunea (care poate fi variabila) nu si cantitatea reala de gaz..
in fine .. e cam neclara treaba
de cand am luat masina nu am apucat sa ii fac consumul asa ca am sa merg pe gaz pana nu mai merge..adica se termina gazul..

This post has been edited by unikat45: 12 May 2006, 23:53


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 12:21
Forum Renault