DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> calculator dereglat?

florin.c
post 10 Jan 2003, 00:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 10 January 03
From: Bucuresti




sad.gif Salut si la multi ani!(si pt. masini asemenea).
Sunt nou in forum dar va citesc mesajele de ceva timp.
Problemele mele cu supernova fiind normale ,sa spun asa, nu am avut curajul sa propun un nou subiect ,dar de cateva luni a iesit din garantie si cred ca datorita faptului ca mi s-a dus bateria si pornind in fiecare dimineata cu alta baterie (proasta si aia dar tinuta la cald si incarcata)in paralel cu cea veche ,mi s-a dereglat calculatorul (sau s-au alterat datele din memoria lui)si a luat-o razna:
-alarma nu se mai pune (merge doar inchidera centralizata)
-ledul de pe bord (martorul recunoasterii cheii in contact ) este stins
-ceasul nu se mai aprinde
-plafonierele nu se mai aprind.
In schimb apar alte fenomene ciudate:
-cind semnalizezi,se aprind si se sting si plafonierele ,in ritmul semnalizarii
-cind apesi pe telecomanda,clipesc si ledurile de alarma si antidemaraj in contratimp,iar la dezactivare se aprind pt.scurt timp si plafonierele dar nu stau aprinse (mentionez ca am o clima).
Rugamintea mea mare este daca stie cineva cum pot scapa de problemele astea sau cum se poate reprograma calculatorul(am inteles ca exista chiar si manualul service pe cd pe undeva-mi-l poate da cineva?)
Acum stau si cu frica sa nu mi-o fure.
Daca stie cineva cum sa ma ajute ,i-i multumesc anticipat
crisflo@k.ro


--------------------
Dacia Supernova Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ion73
post 10 Jan 2003, 08:24
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 December 02
From: Timisoara




parerea mea este ca ai ceva la calculatorul de bord.iti recomand sa mergi la service.la masinile astea care au calculator de bord trebuie sa fi foarte specialist sa te bagi in chestii dastea.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 10 Jan 2003, 16:33
Post #3





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


de unde ai luat-o frate! laugh.gif laugh.gif laugh.gif Asa ceva chiar ca nu am mai auzit......ahahahaha laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif .Nu e de ras mie mi-a laut-o razna cand a cazut bateria si nici nu mai incarca(era rupta cureaua de la alternator).Sa fi vazut atunci cum facea la semafor ...se accelera singura.....cadea iar...tremura...cenzurat masii....Daca nu mai avea saracul calculator curent..... laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
ashu
post 10 Jan 2003, 18:07
Post #4


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Chiar se pot altera datele (sau softul) de pe calculator?!?! Io ma gandesc ca nu sunt scrise pe o memorie volatila, deci daca pui o baterie buna pe masina ar trebui sa functioneze iarasi bine. Ai incercat sa pui o baterie buna sa vezi daca mai face asa? Daca si cu o baterie buna face tot asa atunci si eu iti recomand sa te duci in service. Sunt totusi unele lucruri pe care n-are rost sa le repari tu in fata blocului.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 10 Jan 2003, 19:37
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Pentru ca esti destul de suparat, iti dau eu o idee. Ca sa nu ti-o fure, pune pe bord un afis cu "Calculator defect".


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin.c
post 11 Jan 2003, 00:37
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 10 January 03
From: Bucuresti




:roll: :roll: :roll: sad.gif sad.gif sad.gif Va multumesc pt.nimic laugh.gif laugh.gif laugh.gif Voi chiar nu a-ti auzit ca datele dintr-o memorie PROM sau EEPROM in anumite conditii icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif se pot altera (adica modifica partial si incontrolabil),cel mai simplu exemplu care i-mi vine in minte este un tv color care din cauza unor descarcari (pe FIT)afiseaza unele caractere ciudate si uneori se comporta foarte ciudat(fara a se arde totusi memoria nevolatila care uneori se afla in microprocesor si intrarea in ''service mode''si restabilirea valorilor implicite sau de fabrica rezolva ''defectul'') :shock: :shock: :shock:
Oricum,bateria se incarca ,iar restul masinii merge perfect(nu stiu inca ce consum are).
Rugamintea mea era daca cineva poseda manualul service al masinii,in care se explica (asa cum se poate reseta si alarma cand a acumulat prea multe coduri de eroare si merge aiurea pt.ca nu ai asteptat sa termine de piuit-daca este setat-inainte sa deschizi usa)pt. ca mie i-mi place sa mai si invat sau experimenta ceva fara sa mai umflu buzunarul celor de la service.
Mai sper ca cei care au ceva notiuni de electronica sa se-ndure si sa-mi raspunda mai serios(ion 73,liviu)
In speranta ca n-am jignit pe nimeni ,cred ca acea parte din manualul de service cu setarile alarmei(din cheie)pe care le stiu si cele ale calculatorului (din butonul de inchidere centralizata de pe bord)pe care nu le stiu ,dar va trebui sa platesc la un service sa le aflu :roll: , ar trebui sa circule mai liber intre membri :? :?


--------------------
Dacia Supernova Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 11 Jan 2003, 12:20
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Salut,

Nu prea le am eu cu electronica (ma rog, teoretic stau acceptabil, in limitele putinului invatat la scoala), dar ma bag cu unele speculatii venite din proprie experienta cu masinuta asta adorabila, numita SRN.

Deci: semnalizarea nu are nimic cu calculatorul. Alarma la fel. Ceasul idem. Toate astea sunt conditionate de faptul ca ai contactul pus sau nu. Plafonierele sunt activabile de la cheie (telecomanda), dar culmea e ca impresia mea e ca de asta raspunde UCE decodor. Oricum, eu am probleme cu firele de la decodor, simptomele sunt urmatoarele:
- uneori totul e normal, pui contactul si LED-ul de la antidemaraj se stinge dupa 3 sec., doar ca nu pleaca motorul. sad.gif => nu comunica cu calc.
- alteori se stinge de tot ledul antidemaraj. Evident, nu porneste.
- in mers se aprinde led-ul de antidemaraj, cand vreau sa incui mai intai reactioneaza ca la o comanda de descuiere, abia pe urma se incuie.
- De cand am tot incercat sa programez alarma sa faca beep pe inchidere si deschidere, am probleme si cu plafonierele. Totusi, astea cred ca sunt comandate de alarma (nu sunt convins).
- Mi s-a intamplat sa fie defazate inchiderea si alarma (ce frustrant).

Concluzia e urm.: de leduri si cheie e responsabil UCE decodor. Calculatorul primeste doar un cod pentru autorizarea pornirii, nu stie el de becuri, leduri, alarme etc.

Eu zic ca trebuie mers neaparat la service, nu prea vad cum ai putea tu sa rezolvi. Dar totusi dupa treaba cu semnalizarea din plafoniere imi suna ca si cum ar fi si un mic scurt circuit pe undeva: imi amintesc de berlina lui tata (tatae in stilul Ars Amatoria), la care daca aveai aprinse pozitiile si semnalizai stanga, suna si claxonul cu becurile, intr-un spectaculos efect fade-out, de se uitau toti. :wink:


Comunicarea cu calc. e clar prin OBD II (la masinile mai vechi, puteai citi coduri de eroare prin clipirea unui led, dar la SRN nu am auzit sa mearga asa ceva), marti cand ajung in service sper sa pot sa trag cu ochiul putin la softul ala. As vrea si eu sa am asa o scula si sa ma joc putin cu ea.


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 11 Jan 2003, 13:39
Post #8


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




"Calculatorul" ala care se afla in compartimentul motor se ocupa strict de functinarea motorului.
UCE antidemaraj se ocupa printre altele cu:
inchiderea centralizata (doar modelul de pe masinile cu inchidere centralizata)
comanda iluminarii temporizate a plafonierei (doar cand plafoniera este pe pozitia temporizat)
comanda martorul antidemaraj din bord.
Totodata eu cred ca se ocupa si cu clipirea becurilor de la semnalizatoare atunci cand se actioneaza inchiderea centralizata.
Parerea mea este ca s-a bulit UCE si ca trebuie sa te duci neaparat la service cu masina. Nu incerca sa o rezolvi "in fata blocului" ca nu o sa reusesti.


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bzip2
post 11 Jan 2003, 15:35
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 September 02
From: Bucuresti




Softuri de diagnosticare OBD II se gasesc pe net, free si cu cod sursa, problemele sunt:
1) tre sa stii sa interpretezi codurile de eroare si valorile limita - anu trecut produc. americani de automobile au inceput sa fie obligati sa dea codurile de diagnoza publice...
2) trebuie sa faci rost/construiesti o interfatza intre mufa aia cu multzi pini (90 parca) a calculat. si in cealalta parte RS-232, ca s-o conectezi la un laptop cu seriala...

freescan_dash.gif
smile.gif
Poza de mai sus e de la un soft de diag., dar e facut pentru niste modele de Lotus si GM, dar pe site-ul tipului asta e si o sectiune cu soft OBD II http://www.andywhittaker.com/ecu/obdii_software.htm si interfete pt. serial.

Mai e un soft, pe Linux http://freediag.sourceforge.net/doc/Suppor...-Interfaces.htm


--------------------
loose bits sink chips
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 11 Jan 2003, 16:21
Post #10


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




Salut florin.c

Cu cateva dintre probleme poate te lamuresc eu. Am umblat cu partea electrica a masini destul de mult.
Problema cu plafonierele care se aprind impreuna cu semnalizarea am avut-o si eu si m-am chinuit mult sa aflu ce s-a intamplat.
Problema a aparut dupa ce mi-au pus geamurile electrice. M-am gandit ca este de la conexiunile lor. Am desfacut jumatate de bord si am descoperit ca daca miscam de fire pe acolo uneori facea alteori nu.
Sub bord sunt 3 cuple cu vreo 20-30 de fire fiecare. Intr-una din culple daca miscam un singur fir aparea problema. Nu mai facea bine contact si in loc sa fie un plus continu pe becurile de la plafoniere aparea o alternanta. Foarte ciudata problema, dar incearca sa misti de multitudinea aia de fire de sub bord si vezi daca nu este tot de acolo.
Cu alarma am avut aceeasi problema. M-am dus la service si au resetat-o printr-un cod introdus prin contact. Nu m-a interesat prea tare ca am schimbat alarma dupa aceea desi mergea.
Plafonierele nu au nici o legatura cu alarma. Sunt comandate de un modul Sagem aflat tot sub bord la roata soferului, undeva sub mocheta.
Daca stau bine si ma gandesc la ceasul care nu se mai aprinde poare ca nu ai probleme nici cu sirele de sub bord si nici cu alarma ci poate ca iti lipseste o alimentare care merge la toate astea.
Daca iti face placere sa afli ce nu merge, chiar daca nu te pricepi (cum fac eu) atunci probabil vei descoperii ce se petrece. Daca nu singura solutie este sa te duci la un service si sa incerci sa le explici incompetentilor de vreo 10 ori si probabil nu vor intelege.

Apropo. De furat nu ti-o fura sigur. Nu iti face probleme. Ledul de antidemearaj nu se aprinde dar sistemul functioneaza. Codul este citit de computerul motorului care merge deoarece merge motorul. Dupa ce codul este citit se trimite un semnal catre modulul acela sagem din masina care iti afisaja daca e buna sau nu cheia. laugh.gif


--------------------
Toyota RAV4 2.0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djonexx
post 12 Jan 2003, 23:42
Post #11


Dupa 4.5 ani de DSN


Group: Members
Posts: 86
Joined: 21 November 02
From: Cluj-Napoca




Am patzit si eu de cateva ori anomalii din astea (2-3 ori) -

Pornesc motorul, totul e ok, doar ca nu functioneaza ceasul, casetofonul si stergatoarele de parbriz. Solutia, si care a mers de fiecare data e sa sting motorul, scot cheia, las cateva secunde si pornesc din nou.

Miram-ash sa fie doar un contact electric responsabil de toate astea...


--------------------
Ford Focus Trend CL Wagon 2006 - CJ-11-NEC
Ford Focus Trend CL 1.6 tdci 110 cp
Dacia Supernova Clima 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 13 Jan 2003, 14:47
Post #12


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Eu vin cu urmatoarea propunere .... Verifica-ti mai intai mufele de la UCE decodor si respectiv de la UCE alarma ... apoi vezi ca nu cumva sa se fi sectionat vre-un fir cand te-ai jucat cu volanul pe inaltime (daca ai sa dai volanul maxim in jos ai sa vezi un manunchi de fire care trece cumva peste corpul volanului .. daca ai sectionat unul care se leaga in mod normal la contact ... iti imaginezi urmarea)... si nu in ultimul rand .. verifica mufele/papucii care se leaga la contact ... din ce spui tu ca ai ca simptome eu cred ca ai un contact imperfect sau un fir intrerupt care are cumva legatura cu butucul contactului.

P.S.: Daca bateria e slaba .. iti cam inebunesc sistemele masinii smile.gif ... mi s-a intamplat mai demult cu mercedesul firmei la care ii sarise mufa de la alternator si incepusera cadranele din bord sa indice aiurea si sa sara acele aleator smile.gif ... si de curand (weekendu' asta .. cand am pornit masina la -20 de grade dupa o zi de stat ... mi s-a aprins in timpul demararii led-ul de antidemaraj ... tensiunea pe baterie fiind de 8,5V (cat timp functiona electromotorul) .... se pare ca CYCLON este o marca extrem de proasta .... cred ca am sa o schimb la vara sad.gif.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin.c
post 14 Jan 2003, 01:39
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 10 January 03
From: Bucuresti




Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns.
Am rezolvat problema mea cu alarma,led-uri,plafoniere,etc...
De vina era chiar siguranta de pe alimentarea alarmei(cea de 15A,S6 parca-i zice) care masurata afara dadea bine dar in montaj nu mai mergea(probabil ca se rupsese sarma dar din cand in cand mai facea contact).Nu am stat sa vad exact unde era intrerupta,ci m-am multumit s-o calc in picioare rostind cateva cuvinte la adresa ei.(Apropo de bateria de acumulatoare de pe masina ,are mare dreptate Liviu ,trebuie schimbata neaparat ca ''tare slaba'' este .


--------------------
Dacia Supernova Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 15 Jan 2003, 00:15
Post #14


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




Eu am o baterie bosch silver de 55A si nu e mare fas. Doar ca nu te mai doare capu cu apa distilata.
Am schimbat-o deoarece intr-o zi am gasit urme de acid pe firele de sub ea si erau si niste plastice topite acolo. Nu stiu de unde dracu era acidul ca bateria nu era sparta si nici desfacut capacul. Asta dupa ce a stat vreo 2 sapt nefolosita.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 15 Jan 2003, 08:28
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Salut,

Mi-am rezolvat si eu problemele (pornire - sper ca si asta, inchidere centralizata din bord, plafoniere etc.)

Solutia propusa de service si acceptata de mine (pe garantie) a fost schimbare UCE decodor.

Mi-a aratat tipul (btw, e vorba de un inginer, nu de maimuta cu maini late - care btw2 isi fac treaba binisor si ei) soft-ul de pe laptop, ca oricum era conectat pentru decodor. Printre facilitatile din meniu era si "limitare electronica a vitezei pentru x" unde x era o tara araba, nu mai stiu care. Ce ziceti de asta?

Alte facilitati, suportate doar de unele dintre decodoare sunt: sa mearga sau nu plafonierele temporizat, incuiere automata la demaraj si nu mai stiu care altele.

L-am rugat sa facem si un mic test la motor (nu cu ciclul de test ala lung, cu mers intr-a 3-a si tot tacamul, doar asa unul scurt). Erori memorate avea doar 2: tentativa de demaraj nereusita (doar era bulit decodorul) si lipsa conexiune bec pentru apa. In functionare arata intr-adevar parametrii, nu grafic ca in acel screenshot de mai sus ci numeric, dar e destul de misto. La relanti turatia ideala era parca 780 sau 750 rpm, asa ceva. La mine varia ceva, cu maxim +-5. Zicea tipul ca la daciile vechi pe injectie poate varia cu 50!

Ok, sper ca nu v-am plictisit prea tare...


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 15 Jan 2003, 13:51
Post #16


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Apropos de baterii, cand am fost o data in service era un tip acolo care avea masina doar de un an si ceva si pe care il lasase bateria pe cand era afara din oras. Ce e inedit este ca bateria nu daduse nici un semn cum ca ar fi pe duca inainte de asta. A functionat foarte bine pana atunci, iar deodata a murit complet, nu se mai aprindea nici un led, nici un bec, nimik. Din cauza asta nici macar nu s-a gandit ca e bateria, a crezut ca e ceva mai grav, asa ca a sunat la service si a mai platit un milion si ceva si pe remorcare. In service i-au zis ca probabil s-a rupt ceva inauntru bateriei si i-au schimbat-o cu una noua. Ce e misto e ca la bateria care se pune pe masina cand o cumperi ai garantie 6 luni, iar cea cu care i-au inlocuit-o e mai buna si are garantie 2 ani.
Asta asa, ca sa stiti ca se poate sa moara complet si ireparabil bateria si fara preaviz. :cry:


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 15 Jan 2003, 19:57
Post #17


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




Sa moara, sa moara. Dar sa curga si pe urma sa nu poti sa gasesti locul pe unde a curs???

Numai bine


--------------------
Toyota RAV4 2.0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 15 Jan 2003, 20:47
Post #18


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Pai io zic ca e mai bine sa curga sau dea semne de sfarsheala, macar ai timp sa o inlocuiesti. Decat asa, sa pleci la un drum mai lung si sa ramai in camp cu ea pe nepusa masa. Daca mai e si noapte devine chiar spooky :roll: :roll:


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan
post 16 Jan 2003, 08:21
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 21 November 02
From: Timisoara




QUOTE
Mi-a aratat tipul (btw, e vorba de un inginer, nu de maimuta cu maini late - care btw2 isi fac treaba binisor si ei) soft-ul de pe laptop, ca oricum era conectat pentru decodor. Printre facilitatile din meniu era si \"limitare electronica a  vitezei pentru x\" unde x era o tara araba, nu mai stiu care. Ce ziceti de asta?


La ce service ai fost (banuiesc ca in Tm) ?


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan 2006, 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 16 Jan 2003, 09:34
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




La Iatsa II... acum poate o sa coste ceva un test pe calculator, la mine a fost si faza ca aveam de facut o chestie pe banii mei care a durat 5 min. dar am platit 0.5h, ca atat era minimul.


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
p_alecsu
post 29 Dec 2009, 22:07
Post #21


Alex


Group: Members
Posts: 355
Joined: 11 December 09
From: 25 km de Pitesti




Scuze ca redeschid o discutie asa de veche dar am o nelamurire . Daca iau bateria in casa seara este afectat cumva calculatorul ? Stiam ca bateria e pe duca dar de cand am pornit un sprinter cu ea de seara pana dimineata ramane fara curent.


--------------------
Dacia Supenova 2001 Rapsodie - AG 10 WSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan supernova
post 29 Dec 2009, 22:22
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




salut nu sunt sigur nu cred eu am luat o singura data bateria in casa sa o incarc si nu sa intamplat nmk am puso si a mers normal ca innainte nu sa dereglat ceva sau ceva de genu sa astept sa vedem ce zic si colegi de pe forum


--------------------
Dacia /Renault Supernova clima & Clio Supernova (2002) & Clio (2005) - B-902-DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 29 Dec 2009, 22:31
Post #23


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Extras din manual:
PROTECTIA ECHIPAMENTELOR ELECTRICE

In cazul unei interventii la automobil, trebuie luate o serie de masuri pentru protejarea echipamentelor electrice impotriva deteriorarilor sau pentru a evita un scurtcircuit, care ar putea duce la incendierea automobilului. Bateria se debranseaza intotdeauna prin deconectarea, mai intai, a bornei negative si apoi a celei pozitive. Bransarea se efectueaza in ordine inversa.

Inainte de actionarea demarorului se va verifica daca bateria este corect bransata (borna negativa la masa), daca bornele sunt curate si bine stranse. Nu se va debransa niciodata bateria cand motorul este pornit, pentru a nu deterioara regulatorul de tensiune, alternatorul sau componente ale sistemelor electronice de control ale automobilului. Debransarea alternatorului, a regulatorului de tensiune, a bateriei si interventiile la conexiunile acestora se vor face numai cand motorul este oprit (alternatorul nu se roteste) si contactul este luat.
In cazul conectarii bateriei la un redresor, in vederea incarcarii (fara demontarea bateriei pe automobil), obligatoriu se va debransa cablajul de la bornele bateriei.


Cu alte cuvinte nu este nici o problema atata timp cat respecti lucrurile de mai sus. Bafta


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuzzzy
post 29 Dec 2009, 23:38
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.080
Joined: 21 February 09
From: BucureSHIT!




Ca o paranteza, sper ca ai dat curent cu motorul pornit si turat la cel putin 2000-2500rpm... altfel poti fi sigur ca ai distrus bacteria...


--------------------
reno clio hb '02 - X-xXx-XxX
"Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
p_alecsu
post 30 Dec 2009, 10:48
Post #25


Alex


Group: Members
Posts: 355
Joined: 11 December 09
From: 25 km de Pitesti




Deci in primul rand va multumesc pentru ajutor tuturor . In al doilea rand azi ma duc sa.mi cumpar baterie. Si in al treilea rand "@fuzzzy " am scos bateria de pe sn si am pus-o in locul celei de pe sprinter care era moarta. De aici rezulta ca am distrus-o.


--------------------
Dacia Supenova 2001 Rapsodie - AG 10 WSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kamyl27
post 24 Jul 2014, 22:52
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 24 July 14




Unde gasesc aceea siguranta a alarmei si din cauza aia nu ti se mai aprindea becul acela rosu din bord ? ca eu de cand am cumparat masina becul niciodata nu clipit si daca las masina nepornita timp de o saptamana imi seaca bateria se pierde tot curentul din ea am cumparat si alta baterie nou nouta din magazin la fel .. in fine bafta si daca esti amabil sa ma lamuresti si pe mine .. imi poti trimite si un maill la adresa mea de maill bead_boy27@yahoo.com detin o supernova model rapsodie din anul 2001

This post has been edited by Kamyl27: 24 Jul 2014, 22:53


--------------------
Dacia SuperNova Rapsodie 2001 - TR-05-DME
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd April 2024 - 13:43
Forum Renault