DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> scartait amortizor spate

ct03nut
post 23 May 2006, 19:00
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 14 March 06
From: Constanta




daca scartaie e de rau ? poate fi uns ceva ? in rest merge brici, nu am carat greutate etc etc.


--------------------
Honda CBR 600RR 2005 - CT-16-MSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 23 May 2006, 20:53
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




QUOTE(ct03nut @ 24 May 2006, 06:00)
daca scartaie e de rau ? poate fi uns ceva ? in rest merge brici, nu am carat greutate etc etc.
*



S-ar parea ca nu e din carat greutati. Din incarcare+gropi "romanesti" (adica de la 30 de cm in...jos!!) se rup arcuri sau altele. Scartaitul provine din frecare de rotire intr-o articulatie ( de obicei se freaca partea de cauciuc a bucsei pe teava pe care trebuia sa fie lipita...) e destul de greu de localizat, masina are o droaie de chestii de-astea si nu scartaie decat in mers...
Ca o regula generala, piesele de cauciuc NU SE UNG!!! Uleiul si orice produs petrolier in general ATACA cauciucul si-l distrug, mai repede sau mai tarziu. Chiar legendarul "furtun de benzina" imbatraneste mult mai repede decat furtunele de la circuitul de racire, de exemplu. Unii zic, s-ar putea incerca cu un ulei sau unsoare SILICONICA. Atentie, nu e vorba de cauciucurile siliconice pentru etansari! Uleiurile siliconice sunt pur sintetice: in configuratii moleculare specifice uleiurilor, atomii de carbon ai hidrocarburilor clasice, naturale, extrase din titei, sunt inlocuite cu siliciu. Materialul respectiv e mult mai scump, dar te intrebi daca nu chiar merita banii. Calitatile lubrifiantilor siliconici sunt MULT mai bune decat a uleiurilor clasice ( din hidrocarburi)
In special vascozitatea aproape constanta pe o gama larga de temperaturi, stabilitate chimica la temperaturi inalte ( se aprind mult mai greu si nu se descompun la temperaturi ridicate ), precum si absenta suparatoarei tendinte de scadere a pH-ului (acidifierea) uleiului "clasic".... Nu-mi venea sa cred cand am vazut la un Reno o eticheta pusa la schimbul de ulei: 60,000 km sau peste un an (probabil 18 sau minim 15 luni!!) valabilitate.
Dar am deviat. Deci, undeva, freaca o piesa metalica pe una din cauciuc. Gaseste locul si ai scapat (prin inlocuirea bucsei respective; in fata, 99% bucsa de brat; in spate, "ciolan" sau, mai rar, bratul ala de la mijlocul puntii )
Bafta!!



--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 May 2006, 20:58
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE
freaca o piesa metalica pe una din cauciuc


freaca o piesa metalica pe una de cauciuc? si ce e rau in asta? asta e rolul pieselor de cauciuc, sa nu frece metal pe metal, cum probabil se intampla si scartaie biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct03nut
post 23 May 2006, 21:07
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 14 March 06
From: Constanta




pe spate e zgomotul , si se aude doar la forte care actioneaza pe verticala, asa ca mi-am luat 2 prieteni mai grasi si i-am pus sa preseze pe spate cu tonele lor, si supriza...nu mai scoate zgomot...decat putin, cine stie, sper sa nu fie semn de viata scurta.


--------------------
Honda CBR 600RR 2005 - CT-16-MSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdan12
post 24 May 2006, 13:29
Post #5


mr


Group: Members
Posts: 42
Joined: 23 March 05
From: Bucuresti




Si la mine este aceeasi problema. E un scartait ca de cauciuc pe fier. Scrartaie cind apas pe portbagaj. Amortizorul si arcul sunt bune, masina isi revine si nu se balanseaza.
Aveti idee de la ce ar putea fi si cum s-ar putea repara ?

This post has been edited by gdan12: 24 May 2006, 13:42


--------------------
DACIA LOGAN 2005, 1.4 LAUREATE - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byte
post 24 May 2006, 14:35
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 March 06




Poate e stupida faza dar si eu am avut o problema asemanatoare, cand dadeam in gropi scartia ceva in spate dreapta. De vina era cricul care era prins cu arcul ala si scartaia cand se misca.


--------------------
Dacia 1310 TLX - TM-10-LKM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdan12
post 24 May 2006, 22:06
Post #7


mr


Group: Members
Posts: 42
Joined: 23 March 05
From: Bucuresti




Am pus ulei cu joja, prin portbagaj, si in citeva zile, s-a rezolvat, nu mai scartaie. Sa vedem pentru cit timp.


--------------------
DACIA LOGAN 2005, 1.4 LAUREATE - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2024 - 12:29
Forum Renault