priza de aer si eliminare toba intermediara
priza de aer si eliminare toba intermediara
nimic |
1 Mar 2004, 23:44
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 |
|
||
-------------------- |
|||
driverx |
2 Mar 2004, 00:27
Post
#2
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Priza ar putea ajuta putin la viteza
Toba da si nu prea.....nu vei castiga mai nimic cu chestiile astea Un singur lucru vei castiga, vei cultiva si mai mult kitchul, mai ales daca priza nu o faci frumos (also, prindere de capota sa nu fie naspa), sau daca tii neaparat sa ne arati ca motorul tau este in stare sa scoata niste zgomote nasoale. Dar stai linistit, toate masinile fara toba intermediara fac la fel de "cul" ca si a ta Chiar vorbeam de "tuning" si kitch pe alt thread. Vrei masina cu ceva putere mai mare? Vrei sa se infiga? Ia un carb ca lumea, ia o aprindere ca lumea, ia pompa de benzina ca lumea, fa ca angrenajele motorului sa opuna o forta cat mai mica :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
nimic |
2 Mar 2004, 13:44
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 |
sa shtii ca tzin mult la estetica mashinii asa ca priza o sa o fac sa arate bine
i-am scos azi intermediara si prima impresie a fost ca mashina merge mai bine(prin orash) zgomotul nu e cu mult diferit in mers.turata pe loc e putzin mai zgomotoasa dar nu cu mult o sa-i fac si priza si dupa o sa fac un drum mai lung in afara si o sa vad consum demaraj cum se infinge etc. |
-------------------- |
|
whitesorcerer12 |
2 Mar 2004, 13:46
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti |
si de unde ai luat teava sa pui sa se potriveasca la fix in loc de intermediara?
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
driverx |
2 Mar 2004, 15:04
Post
#5
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
whitesorcerer12,
Idee....camera de bicicleta 8) 8) :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
whitesorcerer12 |
2 Mar 2004, 15:36
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti |
whaaat???
razi de mine, ai? :oops: intrebam pe bune! |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
nimic |
2 Mar 2004, 16:16
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 |
tzeava de evacuare de la o nova sau supernova nu mai tzin minte ce-a zis ala,luata de la un service pe 50 000(echivalentul la "dai si tu de-o bere")
|
-------------------- |
|
marius-gabriel |
2 Mar 2004, 16:28
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI |
SUPER-SJB, mi se pare buna ideea...si cred ca se simte ceva dar nu te astepta sa se simta prea tare.
e misto si chestia cu priza de aer..dar ma sperie gandul ca trebuie sa tai capota. eu ma gandesc sa-l aduc cumva mai in fata si sa traga direct |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
OCEBE |
2 Mar 2004, 17:09
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati |
cu toba intermediara inlocuita cu o teava de aceeasi lungime, de acord, nu poate decat sa ajute;
cat priveste priza de aer am indoieli, pentru ca, daca e sa faca ceva treaba, va face numai la viteze ridicate; pai daca tot ai ajuns la viteze ridicate cu masina asa cum e, la ce sa-i mai pui priza de aer suplimentara? interesant (cel putin din punctul meu de vedere) e de realizat ceva care sa ajute sa ajungi cat mai repede la viteze mari. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
oly |
2 Mar 2004, 17:50
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 2 February 04 From: Bistrita |
ei na ce pe la 70 nu mai faci si tu o depasire ceva si-ti trebe ceva muschi ?
nu-s prea multi da un calut de aici unu de acolo si ne facem herghelie! sjb daca faci treaba frumos(estetic)si nu te opresti aici cred ca merita. mai zi-ne dupa ce termini ,ca si pe mine ma bateau gandurile astea dar nu pe masina lu tata :oops: . |
-------------------- R9 1.7 '83
|
|
SiloS |
2 Mar 2004, 21:57
Post
#11
|
Gangester Group: Members Posts: 4.248 Joined: 23 February 04 From: Buzau |
Filtrul de aer este si problema mea : eu unul as pune un filtru de aer strain , nu stiu daca se potriveste unul de bmw [ mai vechi ] sau de mertzan .
Oare ar merita unul conic ? Sunt dispus sa platesc pe un filtru de aer pana la 35 euroi ! in ceea ce priveste problema ta , sjb , nu cred ca merita modificarea filtrului . Iar modificarea tobei nu merita nici ea . Castigi cativa calutzi la turatzii mari , cei drept , insa ii pierzi la turatii mici . Pune o toba de inox si iar filtrulul .... |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
driverx |
2 Mar 2004, 22:52
Post
#12
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
SiloS,
Nu te prosti si tu cu filtrul de aer. Daca vrei ceva usor de facut si bun, fa ca SUPER-SJB. Mai ieftin, mai eficient. Ah...si daca e copt filtrul actual...buy a new one...original.... :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
GeorgeB |
2 Mar 2004, 23:13
Post
#13
|
the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti |
QUOTE Oare ar merita unul conic ? Sunt dispus sa platesc pe un filtru de aer pana la 35 euroi ! alea turcesti sunt 30 E in targ . un k&n costa minim 150E+ |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
nimic |
2 Mar 2004, 23:19
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 |
am incercat-o dupa ce am facut eliminarea tobei prin orash si nu mi s-a parut sa fi pierdut ceva putere ba din contra mi se pare ca motorul merge mai rotund si intra in turatzie mai bine
referitor la filtrul de aer elementul filtrant nu l-am schimbat pana acum(am mashina de un an) ci doar l-am curatzat daca ii fac modificarea o sa-i schimb si elementul filtrant.filtrul propriu zis nu il modific ci ii adaug un adaptor.la clapeta de la filtru cald-rece vreau sa-i fac o adaptare in sensul ca vreau sa-i pun un cablu ceva in genul celui de shoc astfel incat acum cat e frig sa plec cu clapeta pe cald iar cand motorul se incalzeshte sa trec pe aer de afara bagat prin priza(operatziunea sa o fac in mers fara sa fie nevoie sa ma dau jos din mashina |
-------------------- |
|
nimic |
2 Mar 2004, 23:22
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 |
Ocebe
zici ca priza nu o sa ma ajute decat la viteze mari!boooooooooon ia scoate tu mana pe geam la 40-50 la ora si zi-mi daca simtzi sau nu curentul de aer daca la noi se simte masina e mai shmechera sa nu simta? |
-------------------- |
|
OCEBE |
3 Mar 2004, 07:06
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati |
este curent(de aer), de acord, dar cat iti mai ramane din el, ca sa ajute motorul, dupa ce trece prin captator, tubulaturi si filtru de aer? O astfel de priza de aer nu are cum sa faca rau motorului in nici un caz, dar ma intrebam daca nu cumva e mai mare daraua decat ocaua.
Iti doresc, sincer, succes si, dupa ce o termini sa-ma chemi si pe mine sa vad trebusoara. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
nimic |
3 Mar 2004, 12:48
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 |
fi sigur ca dupa ce terminj o sa pun si nishte poze.
motorul isi trage singur aer asa ca orice ajutor din exterior nu poate decat binevenit orice nr pozitiv mai mare decat zero nu este egal cu zero right? |
-------------------- |
|
OCEBE |
3 Mar 2004, 12:54
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati |
Pozele ca pozele, OK, da' daca tot esti din Galati te superi s-o vad live ?
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
FiveThreeFive |
3 Mar 2004, 13:17
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 26 June 03 From: Bucuresti |
QUOTE Ocebe
zici ca priza nu o sa ma ajute decat la viteze mari!boooooooooon ia scoate tu mana pe geam la 40-50 la ora si zi-mi daca simtzi sau nu curentul de aer daca la noi se simte masina e mai shmechera sa nu simta? Eficienta unei prize de aer in sensul de mers al masinii este urmatoarea (dpdv al aportului suplimentar de presiune): - la 120 Km/h: cca. 0.50% in plus; - la 240 Km/h: cca. 2.75% in plus; Asta in conditiile in care reusesti o etansare perfecta intre gura de aer si carburator. Acum, decizi singur daca merita sau nu. Castigul real este faptul ca aduci aer mai rece, din afara compartimentului motor. Dar asta poti sa o faci si fara sa gauresti capota si sa intri intr-o serie de probleme cu etansarea, cu patrunderea apei, cu aspectul exterior, etc. |
--------------------
ex- Dacia 1310 Break
, on the road: 1988-2003
, scrapped: 2010 VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
|
|
nimic |
3 Mar 2004, 16:04
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 |
Ocebe scuza-ma dar nu m-am uitat de unde esti.bineintzeles ca nu ma supar, potzi s-o vezi cand vrei si poate facem si o tura sa vezi un bolid adevarat )
Old 1310 mai vedem daca cashtig ceva sau nu |
-------------------- |
|
SiloS |
3 Mar 2004, 20:43
Post
#21
|
Gangester Group: Members Posts: 4.248 Joined: 23 February 04 From: Buzau |
super-sjb , in avatar esti chiar tu ? Daca e asa , decat sa te chinui cu un tuning pe dacia treci in spatele masinii si impinge si sa vezi ce rapid o sa prinzi 160 km/h !
Am citit pe aici ca pentru un mers ideal al motorului trebuie sa fie benzina calda [ si se rezolva de la sine cand motorul e cald ] si aerul rece . Dar daca pui "ventilator" la filtrul de aer ? Sau daca scoti filtrul din carcasa lui ? |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
nimic |
3 Mar 2004, 22:31
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 |
chiar eu sunt da n-are rost sa imping daca merge si singura
ce zici tu cu ventilatoare scos filtru e ca si cum te-ai scarpina pe invers.priza e cea mai simpla solutzie |
-------------------- |
|
FiveThreeFive |
4 Mar 2004, 09:09
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 26 June 03 From: Bucuresti |
QUOTE merita o berlina astfel de modificari? [...] apoi: QUOTE mai vedem daca cashtig ceva sau nu Super-SJB, te rog sa nu o iei in mod personal, dar trebuie sa spun doua lucruri: 1. Ce rost are sa pui intrebari daca tot esti convins ca o sa faci cum te-ai gandit initial si nu iti pasa de raspunsurile primite? Consumi si timpul tau, si timpul nostru, inutil. 2. Este disgratios ca, de fiecare data cand postezi ceva, sa vad poza ta la bustul gol, in care te incordezi nevoie mare sa demonstrezi ceva care nu are de-a face cu scopul acestui forum. Nici macar nu esti fata, iar numarul de homo de pe daciaclub.ro este probabil insignifiant. Te rog, schimba poza. |
--------------------
ex- Dacia 1310 Break
, on the road: 1988-2003
, scrapped: 2010 VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
|
|
GIC |
4 Mar 2004, 15:28
Post
#24
|
Doar membru Group: Members Posts: 919 Joined: 13 January 04 From: Oradea |
Acu' intreb si eu ca ..... . Ce se intimpla pe timp de ploaie sau cand ninge?
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
Ov |
4 Mar 2004, 15:33
Post
#25
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.449 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
QUOTE Este disgratios ca, de fiecare data cand postezi ceva, sa vad poza ta la bustul gol, in care te incordezi nevoie mare sa demonstrezi ceva care nu are de-a face cu scopul acestui forum. Nici macar nu esti fata, iar numarul de homo de pe daciaclub.ro este probabil insignifiant. Te rog, schimba poza. SUBSCRIU :vomit3: |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
nimic |
4 Mar 2004, 17:54
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 |
daca prizele de aer nu ar fi fost eficiente nu se mai inventau.daca ar fi fost facute de romanii de la dacia intzelegeam dar au fost facute de constructorii de mashini(nu de dacii).cand am verut parerea am crezut ca mi se va raspunde in mod pozitiv si nu credeam ca o sa am o opozitzie asa mare.
la punctu doi:daca e un forum democrat cred ca fiecare poate sa-si puna ce poza vrea mai ales ca nu e obscena.trebea sa-mi pun o poza cu un ferrari nu? ce rost ar fi avut atata timp cat eu am dacie? asta sunt eu.daca nu va cuiva nu-i convine sa nu se uite. |
-------------------- |
|
Ov |
4 Mar 2004, 17:57
Post
#27
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.449 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
Pai din pacate nu avem optiune sa nu afiseze anumite avatar-uri ... dar, ma rog, daca asta e alegerea ta, ti-o respect. Noi doar ne-am spus parerea.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
FLEX |
4 Mar 2004, 21:16
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti |
Democratic ...
SUPER, ce zici de intrebarea cu apa si zapada care navaleste in filtru? Uite, la Matiz priza de aer e cit se poate de in fata, imediat sub muchia capotei, dar pina aerul sa ajunga la filtru trece printr-o alta cutie (camera de compensare parca ii spune) si abia apoi in carcasa filtrului; nu stiu daca solutia e specifica pentru injectie, dar eu zic sa te mai gindesti ... PS: de cite ori vad avatarul tau, am impresia ca sintem in baie ... fara suparare, e prea intima ... |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
whitesorcerer12 |
4 Mar 2004, 22:13
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti |
flex, si ce sugestie ai avea pt dacie???o priza de aer si mai ce, intre ea si filtru?
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
FLEX |
5 Mar 2004, 10:04
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti |
whitesorcerer, daca lecturezi forumul de Tips &Tricks vei vedea ce se poate face, si vei intelege multe de acolo ... http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=4129
|
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2024 - 02:09 |