DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> priza de aer si eliminare toba intermediara

nimic
post 1 Mar 2004, 23:44
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




merita o berlina astfel de modificari?
primo: priza de aer pe capota cu o adaptare la filtru de aer astfel incat sa-mi bage fortzat aer de afara in filtru de aer
secundo:merita sa scot toba intermediara si sa sudez o tzeava in loc?
primo+secundo--->se coreleaza chestiile astea doua? s-ar impaca una cu alta?
shtiu ca s-a mai discutat despre toba intermediara dar vroiam un raspuns in contextul actual.
daca ii fac modificarile astea cashtig putzina sportivitate? ma refer aici la plecari de pe loc ,depashiri ,turatzii mai mari si mai rapide!
sau sa o lasa asa cum a facut-o mama uzina?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Mar 2004, 00:27
Post #2


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Priza ar putea ajuta putin la viteza

Toba da si nu prea.....nu vei castiga mai nimic cu chestiile astea

Un singur lucru vei castiga, vei cultiva si mai mult kitchul, mai ales daca priza nu o faci frumos (also, prindere de capota sa nu fie naspa), sau daca tii neaparat sa ne arati ca motorul tau este in stare sa scoata niste zgomote nasoale. Dar stai linistit, toate masinile fara toba intermediara fac la fel de "cul" ca si a ta

Chiar vorbeam de "tuning" si kitch pe alt thread. Vrei masina cu ceva putere mai mare? Vrei sa se infiga? Ia un carb ca lumea, ia o aprindere ca lumea, ia pompa de benzina ca lumea, fa ca angrenajele motorului sa opuna o forta cat mai mica

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 2 Mar 2004, 13:44
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




sa shtii ca tzin mult la estetica mashinii asa ca priza o sa o fac sa arate bine
i-am scos azi intermediara si prima impresie a fost ca mashina merge mai bine(prin orash) zgomotul nu e cu mult diferit in mers.turata pe loc e putzin mai zgomotoasa dar nu cu mult
o sa-i fac si priza si dupa o sa fac un drum mai lung in afara si o sa vad consum demaraj cum se infinge etc.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 2 Mar 2004, 13:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




si de unde ai luat teava sa pui sa se potriveasca la fix in loc de intermediara?


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Mar 2004, 15:04
Post #5


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




whitesorcerer12,

Idee....camera de bicicleta tongue.gif tongue.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif 8) 8) icon_mrgreen.gif

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 2 Mar 2004, 15:36
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




whaaat???
razi de mine, ai? :oops:
intrebam pe bune!


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 2 Mar 2004, 16:16
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




tzeava de evacuare de la o nova sau supernova nu mai tzin minte ce-a zis ala,luata de la un service pe 50 000(echivalentul la "dai si tu de-o bere")


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 2 Mar 2004, 16:28
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




SUPER-SJB, mi se pare buna ideea...si cred ca se simte ceva dar nu te astepta sa se simta prea tare.
e misto si chestia cu priza de aer..dar ma sperie gandul ca trebuie sa tai capota.
eu ma gandesc sa-l aduc cumva mai in fata si sa traga direct


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 2 Mar 2004, 17:09
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




cu toba intermediara inlocuita cu o teava de aceeasi lungime, de acord, nu poate decat sa ajute;
cat priveste priza de aer am indoieli, pentru ca, daca e sa faca ceva treaba, va face numai la viteze ridicate; pai daca tot ai ajuns la viteze ridicate cu masina asa cum e, la ce sa-i mai pui priza de aer suplimentara? interesant (cel putin din punctul meu de vedere) e de realizat ceva care sa ajute sa ajungi cat mai repede la viteze mari.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oly
post 2 Mar 2004, 17:50
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 2 February 04
From: Bistrita




ei na ce pe la 70 nu mai faci si tu o depasire ceva si-ti trebe ceva muschi ?
nu-s prea multi da un calut de aici unu de acolo si ne facem herghelie!
sjb daca faci treaba frumos(estetic)si nu te opresti aici cred ca merita.
mai zi-ne dupa ce termini ,ca si pe mine ma bateau gandurile astea dar nu pe masina lu tata :oops: .


--------------------
R9 1.7 '83
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 2 Mar 2004, 21:57
Post #11


Gangester


Group: Members
Posts: 4.248
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Filtrul de aer este si problema mea : eu unul as pune un filtru de aer strain , nu stiu daca se potriveste unul de bmw [ mai vechi ] sau de mertzan .
Oare ar merita unul conic ? Sunt dispus sa platesc pe un filtru de aer pana la 35 euroi !

in ceea ce priveste problema ta , sjb , nu cred ca merita modificarea filtrului . Iar modificarea tobei nu merita nici ea . Castigi cativa calutzi la turatzii mari , cei drept , insa ii pierzi la turatii mici . Pune o toba de inox si iar filtrulul ....


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Mar 2004, 22:52
Post #12


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




SiloS,

Nu te prosti si tu cu filtrul de aer. Daca vrei ceva usor de facut si bun, fa ca SUPER-SJB. Mai ieftin, mai eficient. Ah...si daca e copt filtrul actual...buy a new one...original....

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 2 Mar 2004, 23:13
Post #13


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




QUOTE

Oare ar merita unul conic ? Sunt dispus sa platesc pe un filtru de aer pana la 35 euroi !  

laugh.gif alea turcesti sunt 30 E in targ .

un k&n costa minim 150E+


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 2 Mar 2004, 23:19
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




am incercat-o dupa ce am facut eliminarea tobei prin orash si nu mi s-a parut sa fi pierdut ceva putere ba din contra mi se pare ca motorul merge mai rotund si intra in turatzie mai bine
referitor la filtrul de aer elementul filtrant nu l-am schimbat pana acum(am mashina de un an) ci doar l-am curatzat
daca ii fac modificarea o sa-i schimb si elementul filtrant.filtrul propriu zis nu il modific ci ii adaug un adaptor.la clapeta de la filtru cald-rece vreau sa-i fac o adaptare in sensul ca vreau sa-i pun un cablu ceva in genul celui de shoc astfel incat acum cat e frig sa plec cu clapeta pe cald iar cand motorul se incalzeshte sa trec pe aer de afara bagat prin priza(operatziunea sa o fac in mers fara sa fie nevoie sa ma dau jos din mashina


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 2 Mar 2004, 23:22
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




Ocebe
zici ca priza nu o sa ma ajute decat la viteze mari!boooooooooon
ia scoate tu mana pe geam la 40-50 la ora si zi-mi daca simtzi sau nu curentul de aer
daca la noi se simte masina e mai shmechera sa nu simta?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 3 Mar 2004, 07:06
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




este curent(de aer), de acord, dar cat iti mai ramane din el, ca sa ajute motorul, dupa ce trece prin captator, tubulaturi si filtru de aer? O astfel de priza de aer nu are cum sa faca rau motorului in nici un caz, dar ma intrebam daca nu cumva e mai mare daraua decat ocaua.
Iti doresc, sincer, succes si, dupa ce o termini sa-ma chemi si pe mine sa vad trebusoara.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 3 Mar 2004, 12:48
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




fi sigur ca dupa ce terminj o sa pun si nishte poze.
motorul isi trage singur aer asa ca orice ajutor din exterior nu poate decat binevenit
orice nr pozitiv mai mare decat zero nu este egal cu zero
right?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 3 Mar 2004, 12:54
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




Pozele ca pozele, OK, da' daca tot esti din Galati te superi s-o vad live ?


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FiveThreeFive
post 3 Mar 2004, 13:17
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 26 June 03
From: Bucuresti




QUOTE
Ocebe
zici ca priza nu o sa ma ajute decat la viteze mari!boooooooooon
ia scoate tu mana pe geam la 40-50 la ora si zi-mi daca simtzi sau nu curentul de aer
daca la noi se simte masina e mai shmechera sa nu simta?

Eficienta unei prize de aer in sensul de mers al masinii este urmatoarea (dpdv al aportului suplimentar de presiune):
- la 120 Km/h: cca. 0.50% in plus;
- la 240 Km/h: cca. 2.75% in plus;
Asta in conditiile in care reusesti o etansare perfecta intre gura de aer si carburator.

Acum, decizi singur daca merita sau nu.
Castigul real este faptul ca aduci aer mai rece, din afara compartimentului motor. Dar asta poti sa o faci si fara sa gauresti capota si sa intri intr-o serie de probleme cu etansarea, cu patrunderea apei, cu aspectul exterior, etc.


--------------------
ex- Dacia 1310 Break , on the road: 1988-2003 , scrapped: 2010
VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 3 Mar 2004, 16:04
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




Ocebe scuza-ma dar nu m-am uitat de unde esti.bineintzeles ca nu ma supar, potzi s-o vezi cand vrei si poate facem si o tura sa vezi un bolid adevarat smile.gif)
Old 1310 mai vedem daca cashtig ceva sau nu


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 3 Mar 2004, 20:43
Post #21


Gangester


Group: Members
Posts: 4.248
Joined: 23 February 04
From: Buzau




super-sjb , in avatar esti chiar tu ? Daca e asa , decat sa te chinui cu un tuning pe dacia treci in spatele masinii si impinge si sa vezi ce rapid o sa prinzi 160 km/h !

Am citit pe aici ca pentru un mers ideal al motorului trebuie sa fie benzina calda [ si se rezolva de la sine cand motorul e cald ] si aerul rece .

Dar daca pui "ventilator" la filtrul de aer ? Sau daca scoti filtrul din carcasa lui ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 3 Mar 2004, 22:31
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




chiar eu sunt da n-are rost sa imping daca merge si singura
ce zici tu cu ventilatoare scos filtru e ca si cum te-ai scarpina pe invers.priza e cea mai simpla solutzie


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FiveThreeFive
post 4 Mar 2004, 09:09
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 26 June 03
From: Bucuresti




QUOTE
merita o berlina astfel de modificari? [...]

apoi:
QUOTE
mai vedem daca cashtig ceva sau nu

Super-SJB, te rog sa nu o iei in mod personal, dar trebuie sa spun doua lucruri:
1. Ce rost are sa pui intrebari daca tot esti convins ca o sa faci cum te-ai gandit initial si nu iti pasa de raspunsurile primite? Consumi si timpul tau, si timpul nostru, inutil.
2. Este disgratios ca, de fiecare data cand postezi ceva, sa vad poza ta la bustul gol, in care te incordezi nevoie mare sa demonstrezi ceva care nu are de-a face cu scopul acestui forum. Nici macar nu esti fata, iar numarul de homo de pe daciaclub.ro este probabil insignifiant. Te rog, schimba poza.


--------------------
ex- Dacia 1310 Break , on the road: 1988-2003 , scrapped: 2010
VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GIC
post 4 Mar 2004, 15:28
Post #24


Doar membru


Group: Members
Posts: 919
Joined: 13 January 04
From: Oradea




Acu' intreb si eu ca .....052.gif . Ce se intimpla pe timp de ploaie sau cand ninge?


--------------------
Dacia Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L - 2002
Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 4 Mar 2004, 15:33
Post #25


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.449
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE
Este disgratios ca, de fiecare data cand postezi ceva, sa vad poza ta la bustul gol, in care te incordezi nevoie mare sa demonstrezi ceva care nu are de-a face cu scopul acestui forum. Nici macar nu esti fata, iar numarul de homo de pe daciaclub.ro este probabil insignifiant. Te rog, schimba poza.


SUBSCRIU :vomit3:


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 4 Mar 2004, 17:54
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




daca prizele de aer nu ar fi fost eficiente nu se mai inventau.daca ar fi fost facute de romanii de la dacia intzelegeam dar au fost facute de constructorii de mashini(nu de dacii).cand am verut parerea am crezut ca mi se va raspunde in mod pozitiv si nu credeam ca o sa am o opozitzie asa mare.
la punctu doi:daca e un forum democrat cred ca fiecare poate sa-si puna ce poza vrea mai ales ca nu e obscena.trebea sa-mi pun o poza cu un ferrari nu? ce rost ar fi avut atata timp cat eu am dacie? asta sunt eu.daca nu va cuiva nu-i convine sa nu se uite.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 4 Mar 2004, 17:57
Post #27


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.449
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Pai din pacate nu avem optiune sa nu afiseze anumite avatar-uri ... dar, ma rog, daca asta e alegerea ta, ti-o respect. Noi doar ne-am spus parerea.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 4 Mar 2004, 21:16
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Democratic ...

SUPER, ce zici de intrebarea cu apa si zapada care navaleste in filtru? Uite, la Matiz priza de aer e cit se poate de in fata, imediat sub muchia capotei, dar pina aerul sa ajunga la filtru trece printr-o alta cutie (camera de compensare parca ii spune) si abia apoi in carcasa filtrului; nu stiu daca solutia e specifica pentru injectie, dar eu zic sa te mai gindesti ...

PS: de cite ori vad avatarul tau, am impresia ca sintem in baie ... fara suparare, e prea intima ...


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 4 Mar 2004, 22:13
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




flex, si ce sugestie ai avea pt dacie???o priza de aer si mai ce, intre ea si filtru?


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 5 Mar 2004, 10:04
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




whitesorcerer, daca lecturezi forumul de Tips &Tricks vei vedea ce se poate face, si vei intelege multe de acolo ... http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=4129


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2024 - 02:09
Forum Renault