DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> care va pricepeti la cutii????

pui de drac
post 11 Mar 2004, 04:35
Post #1


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




care grup conic permite un demaraj mai bun:

8x33
sau 9x34?????


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vcosmin
post 11 Mar 2004, 12:00
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 5 December 03




cu cat e mai mare raportul, cu ata demarajul este mai bun, ex
33/8=4.125
34/9=3.777
cu primul demareaza mai bine, dar viteza maxima in fiecare treapta este mai mica
de ex, daca in mod normal intr-a 2 prindea 90 acum de ex o sa prinzi mai putin, da mai repede.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoGas
post 11 Mar 2004, 12:09
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 2 December 03
From: Bucuresti




Ghiavole, pe celalalt forum icon_mrgreen.gif ai pus alta valoare la coroana grupului 2. Si aici raspund la fel icon_twisted.gif (idem vcosmin)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 11 Mar 2004, 12:23
Post #4


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




mai,asa-s eu,intreb peste tot ca sa aflu parerea mai multora...totusi,cred ca se explica altfel:

ca la bicicleta.Avand foaia(la pedale) fixa sa zicem de un nr de dinti si in spate cateva pinioane se intelege clar ca pentru un demaraj mai bun trebuie un pinion mare la roata.Atunci motoru trage usor dar demarajul e bun si scurt.Daca am avea si foaia la bicicleta mai mica decat este ar fi si mai bine,deci cu cat unu este mai mic si celalalt pinion e mai mare,cu-atat grupul permite demaraje mai bune.As fi interesat sa combin cele doua grupuri sa obtin 8x34...pacat ca nu se poate...

ce bine c-am avut bicicleta smile.gif


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoGas
post 11 Mar 2004, 12:35
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 2 December 03
From: Bucuresti




Da, e exact la ca țoaclă biggrin.gif, dar să ții minte că la mașină, pinionul vine dinspre motor-cutie (fulia de la pedale în comparația cu bicicleta) iar coroana e inspre roți, adică pinionul de la butucul bicicletei. La bicicletă ai multiplicarea turației, la mașină ai demultiplicare. 8)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 11 Mar 2004, 12:44
Post #6


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




pe-aici pe undeva...ideea e ca mi-a luat o noapte intreaga sa dezleg misteru asta smile.gif


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ingerash
post 16 Jun 2004, 16:19
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 4 June 04
From: Turda




Daca tot e aici ceva legat de cutii imi spune cineva ce risc daca schimb volanta? trebuie sa o schimb ca sa pun cutie de Renault. Cum influentzeaza marimea volantei? ce se intampla daca e mai mica(ushoara) sau mai mare? :inger:


--------------------
Si din dacie poti face "avion"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoGas
post 16 Jun 2004, 16:23
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 2 December 03
From: Bucuresti




1. risti sa dezechilibrezi motorul daca n-o centrezi klumea
2. daca e prea mare se accelereaza greu
daca e prea mica nu uniformizeaza destul oscilatiile motorului.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 17 Jun 2004, 10:34
Post #9


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




in legatura cu cutii...nu cred ca are legatura cu tuningu'...dar mie imi merge frumos cand schimb 1>2>3>4>5..dar cand e sa am vreo 80/h observ un obstacol sa zicem....franez pana la 20/h si sa ii dau a 2 nu vrea! trebuie sa o pisc eu sa ma joc cu pedalele...si si atunci o ia carait...si daca e sa o pornesc batraneste(dead battery) si sa o am pe neutru cand plec de pe loc nu imi ia ia nici o treapta din miscare ma refer aici la 1 sau 2.. nu cred ca au atins baietii impingand de masina viteza echivalenta treptei a 3a ...
daca ma lamureste careva... biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alezz
post 17 Jun 2004, 14:16
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 17 April 04
From: Bucuresti




vierme_ha:
vesnicele sincroane


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 17 Jun 2004, 14:44
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




cutii de KKt!a mea e de 32 de ani, caraita si rupta si tot merge, la un nivel foarte acceptabil
io stiam ca dc pui volanta de 200 cu ambreiaj aferent creste viteza si demarajul(am un prieten cu asa ceva si nu pre ma mai tin dupa el laugh.gif )


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 17 Jun 2004, 17:53
Post #12


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Lamuriti-ma si pe mine, ca nu am desfacut niciodata o cutie, am vazut doar in sectiune in carte. Grupul conic care este? am vazut ca sunt doua trenuri, fix si mobil si diferentialul. Si am mai vazut ca exista doua tipuri de cutii in 5 trepte care au la pinioane,acelasi nr de dinti,acelasi raport,dar difera citez "cuplul conic" una 9x34 si alta 8X33.
Cum pot sa inlocuiesc acest grup conic? merge de la 1100, ca are unchimiu vre-o 3 cutii de 1100 acasa

Attached thumbnail(s)
cutii v.JPG ( Size: 46.1k ) Number of downloads: 3753


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 17 Jun 2004, 21:57
Post #13


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




din poza ta sa inteleg ca cutiile de nova (1,6) e la fel cu cutia mea de la 1310 Tlx(5 trepte) si alta intrebare: Care este numarul de dinti?ca nu prea cred ca este produsul de acolo....


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 17 Jun 2004, 22:41
Post #14


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




laugh.gif nu e produs
Nunt doua roti dintate, prima cifra e nr. de dinti al primei roti, si a doua cifra e nr. de dinti a celei de a doua roti.
ex 42 dinti prima roata, 11 dinti roata a doua


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 19 Jun 2004, 15:42
Post #15


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




sgm,e foarte putin probabil sa mearga grupul conic...ce e grupul conic?? foarte simplu,pe axul ala care-l vezi iesind din cutie cu rulmentu de presiune pe el ,in cutie,la celalalt capat ai un pinion....in legatura cu acest pinion mai este coroana...deci aici e vorba de numerele alea 9x34,etc etc..vezi ca ai sectiunea destul de clara as zice in carte..si eu m-am chiorat pana m-am prins...

beleaua este ca la 1100 difera total diferentialul,si tare cred eu ca difera si coroana...ma rog,prinderea ei pe ce-o mai fi prinsa...desi n-am incercat,ce sa-ti zic..asta e...

printre altele,cutia de 1,6 de nova nu e la fel cu cea de 1300 in 5 trepte...doar pinioanele de pe arbori au acelasi nr de dinti,de unde si aceleasi rapoarte..dar in rest,totul difera..de la carcasa pana la suruuri,furci si alte prostii


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 19 Jun 2004, 15:54
Post #16


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Eu am cutie in 5 trepte , masina e din 1991, poate are grupul conic 8x33. O sa aflu cam peste o luna cand desfac cutia sa ii schimb semeringurile si garniturile, ca pierde ulei la greu.O sa numar dintisorii sa vada cum stau treburile
Eu am 80 in a 5 a la 2200 ture, pe cand un prieten cu masina din 2000, are 80 la 1950-2000.Turometrele arata bine,m-am uitat special la mai multe masini noi,si sunt mai putin turate decat a mea la 80.Cred ca difera ceva in cutii.
Si inca ceva, cand bag a 5 a, se aude un zgomot gen zzzzzz.O fi un rulment? numai la a 5 a se aude.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ingerash
post 20 Jun 2004, 20:33
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 4 June 04
From: Turda




Merita sa schimbi cutia daca ai in 4 trepte? Daca da, ce cutie cu 5 sa mi pun? Cutiile de Renault 18, 19, 21 potrivesc fara modificari(volanta, ambreiaj)? Sau mai bine zis ce cutii potrivesc shi cu ce modificari?


--------------------
Si din dacie poti face "avion"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 20 Jun 2004, 21:07
Post #18


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Se potriveste de renault 18, se schimba doar timoneria, in rest merge. De alt model nu cunosc


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oly
post 23 Jun 2004, 01:18
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 2 February 04
From: Bistrita




sgm

timoniera se schimba si gata sau mai este nevoie de ceva modificari

si ce as castiga cu o cutie de renault 18 demaraj mai bun, viteza mai mare sau amandoua?


--------------------
R9 1.7 '83
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FiveThreeFive
post 23 Jun 2004, 08:07
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 26 June 03
From: Bucuresti




QUOTE
Cum pot sa inlocuiesc acest grup conic?

Nu prea simplu. Parca imi aduc aminte ca in manualul lui Mondiru se explica destul de detaliat (desi nu prea clar) componentele si reglajele cutiei de viteze. DIn pacate, nu mai am manualul, sa verific.

- prima problemaPinionul de atac (conic, cel cu putini dinti din rapoartele 9x34 sau 8x33) este solidar cu arborele secundar al cutiei. A schimba grupul conic inseamna a schimba arborele secundar (fie cu totul, fie muti pinioane, sincro, etc. de pe cel vechi pe cel "nou"). In ambele cazuri operatia este complexa, si presupune pozitionarea corecta a pinioanelor de pe arborele primar fata ce cele de pe arborele secundar
- a doua problema Pinionul de atac si coroana dintata a diferentialului (ca cu multi dinti din rapoartele 9x34 si 8x33) se imperecheaza in fabrica, dupa niste tolerante anume. Daca nu procuri grupul ca set, ci pinionul dintr-o sursa si coroana din alta, risti sa functioneze defectuos (sa fie zgomotos, sa se uzeze repede).
- a treia problema pozitia relativa a pinionului de atac fata de coroana trebuie sa fie corecta (se determina dupa forma petei de vopsea care ramane pe angrenaj la rotire). Reglarea se face cu niste saibe distantiere subtiri. Vedeti info in manual.

Cel mai simplu, pentru a "emula" un grup conic mai sportiv, utilizati roti cu diametrul exterior ceva mai mic. In acest caz, kilometrajul va arata o viteza mai mare decat cea reala.


--------------------
ex- Dacia 1310 Break , on the road: 1988-2003 , scrapped: 2010
VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 23 Jun 2004, 13:35
Post #21


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Daca bagi cutie de R 18, pierzi un pic din demaraj, cutia e mai lunga decat cea de dacie. Castigi multe prin faptul ca intra usor in viteza, nu urla in trepte, e mai fiabila. Am mers cu o masina care avea asa ceva, si nu se compara cu cea de dacie, intra super usor in viteza, ca la SN.
old1310, mersi pt raspuns, oricum nu ma apucam sa schimb prin cutie, intrebam asa pt cultura mea generala. Mai bine schimb cutia cu totul decat sa fac o improvizatie care nu stiu cat o sa tina. Am gasit cu 3.5 milioane cutie de R 18, dar am alte prioritati acum,, pana la cutie, mai intai sa fac motorul.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
constantin gabriel
post 29 Jun 2004, 14:51
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 29 June 04
From: brasov




Cine imi poate monta o cutie de R 18 pe dacie? Trebuie facute modificari sau orice mecanic s-ar pricepe? Nu ma pricep mai deloc la mecanica si alte chestii dintr-astea dar imi iubesc la nebunie dacia? Ce inseamna a schimba timoneria? Imi trebuie piese tot de R 18 si cine mi le monteaza? Citind mesajele voastre am realizat ca in spatele curtii mele zace un R 18 abandonat, eu il stiu acolo de vreo 2 ani... Nu m-am gindit niciodata la el pina azi, acum i-am pus gind rau... Ce pot sa mai iau de pe el?


--------------------
Dacia Berlina - BV24GBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 29 Jun 2004, 15:05
Post #23


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Daca e renault 18 turbo, are discuri pe spate, si poti sa ii iei puntea cu totul. Posibil sa mearga si portfuzetele cu discuri ventilate, depinde ce model de R 18 este.
Si daca e cu tamburi pe spate, cred ca sitemul e mult mai bun decat la Dacie, si merita sa pui puntea cu torul.
Are 3 sau 4 prezoane?
Ii mai poti lua barele stabilizatoare, care sunt de 2 ori mai groase decat cele de dacie, castigi stabilitate.
Cutia merge pe dacie, da vezi ca e mai lunga la rapoarte,pierzi un pic demaraj,dar castigi un consum mai mic la drum intins,motorul fiind mai putin turat.
Cel mai bine e sa consulti un mecanic care a mai montat asa ceva,sau sa mergi la cineva care se pricepe la inginerii din astea. Nu orice mecanic e in stare sa modifice o masina.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzce
post 30 Jun 2004, 07:52
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




o cutie noua de dacie in 4 trepte poate fi pusa pe un motor mai puternic ? care ar fi limita puteri acelui motor ca sa nu se rupa cutia smile.gif ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
constantin gabriel
post 30 Jun 2004, 14:31
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 29 June 04
From: brasov




mersi, omule... Cum ziceam... Nu ma prea pricep la masini si nu am inteles multe din ce mi-ai raspuns. O sa studiez problema cu niste amici care sint mai priceputi, ca sa zic asa... Am o Dacie de prin 84 de vreo trei ani si in ultimul an am bagat in ea super multi bani si sa nu mai vorbim de sentimente... Ma gindesc la ea mai des decit la prietena mea. Mi-am facut motorul, partea electrica e aproape noua, am lucrat mai mult la interior si mai am acum ceva probleme cu cutia de viteze si cu tabla... Am vopsit-o anul trecut in toamna la un mafiot care mi-a luat o gramada de bani si acum a crapat tot chitul si curge rugina de pe ea... Cutia de viteze cred ca o sa o rezolv cu R18-le, dar cu tabla ce dracu sa fac?... Ma cam indepartez de subiect, dar daca as cumpara o caroserie noua?... Daca-mi cumpar separat toate aripile, fetele de usi, pragurile... si nici nu mai stiu... lonjeroanele par cam duse... podul pedalier...nu stiu daca merita. Cam cit m-ar costa o caroserie noua cu nimic pe ea, si apoi sa-mi pun eu tot ce-i bun pe dacia mea si de pe r18 pe ea?...


--------------------
Dacia Berlina - BV24GBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BasIc
post 30 Jun 2004, 20:39
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 21 November 03
From: BRASOV




am si eu o intrebare cutia de r 18 in 4 e pe planetare lungi?.......si la ambreaj ce diametru este?


--------------------
"Bas|c Rulzz!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 18 Apr 2005, 10:46
Post #27


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(constantin gabriel @ 30 Jun 2004, 14:31)
mersi, omule... Cum ziceam... Nu ma prea pricep la masini si nu am inteles multe din ce mi-ai raspuns. O sa studiez problema cu niste amici care sint mai priceputi, ca sa zic asa... Am o Dacie de prin 84 de vreo trei ani si in ultimul an am bagat in ea super multi bani si sa nu mai vorbim de sentimente... Ma gindesc la ea mai des decit la prietena mea. Mi-am facut motorul, partea electrica e aproape noua, am lucrat mai mult la interior si mai am acum ceva probleme cu cutia de viteze si cu tabla... Am vopsit-o anul trecut in toamna la un mafiot care mi-a luat o gramada de bani si acum a crapat tot chitul si curge rugina de pe ea... Cutia de viteze cred ca o sa o rezolv cu R18-le, dar cu tabla ce dracu sa fac?... Ma cam indepartez de subiect, dar daca as cumpara o caroserie noua?... Daca-mi cumpar separat toate aripile, fetele de usi, pragurile... si nici nu mai stiu... lonjeroanele par cam duse... podul pedalier...nu stiu daca merita.  Cam cit m-ar costa o caroserie noua cu nimic pe ea, si apoi sa-mi pun eu tot ce-i bun pe dacia mea si de pe r18 pe ea?...
*



Sal. Parerea mea e ca nu merita sa faci prostia sa-ti iei o caroserie noua, e cam 45mil la magazinele din targ, asta, eu zic sa pastrezi ce mai e bun de pe aia veche si sa cumperi doar lonjeroane (sau ansamblu fata) si podea, praguri ca daca te apuci sa o faci noua nu-ti mai cade la linie si ai numai belele, sau si mai bine ocheste o masina mai veche tinuta in garaj, la care sa fie cazut motor dar sa aiba tablaria buna si transferi pe ea restul... in orice caz daca nu ai un tinichigiu supermeserias nu te apuca de cumparat caroserie noua.


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu05
post 7 May 2005, 20:38
Post #28


Membru din Brasov


Group: Members
Posts: 316
Joined: 7 May 05
From: brasov




QUOTE(constantin gabriel @ 29 Jun 2004, 15:51)
Cine imi poate monta o cutie de R 18 pe dacie? Trebuie facute modificari sau orice mecanic s-ar pricepe? Nu ma pricep mai deloc la mecanica si alte chestii dintr-astea dar imi iubesc la nebunie dacia? Ce inseamna a schimba timoneria? Imi trebuie piese tot de R 18 si cine mi le monteaza? Citind mesajele voastre am realizat ca in spatele curtii mele zace un R 18 abandonat, eu il stiu acolo de vreo 2 ani... Nu m-am gindit niciodata la el pina azi, acum i-am pus gind rau... Ce pot sa mai iau de pe el?
*




Mai ai acel R18 abandonat?Ai facut tablaria?
Eu am facut-o toata cu suruburi, nituri pop si mastic siliconic!


--------------------
DACIA /Citroen 1300/ Xsara 1978(1989)2003 - BV05PAI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
green_alex
post 9 May 2005, 12:28
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 March 04
From: Bucuresti->Muncii




QUOTE(B-34-SGM @ 29 Jun 2004, 17:05)
Ii mai poti lua barele stabilizatoare, care sunt de 2 ori mai groase decat cele de dacie, castigi stabilitate.
*



Poate va rog cineva sa ma lamureasca si pe mine cum e cu barele astea stabilizatoare ca am tot vazut pe aici pe multi vorbind de ele si nu-mi dau seama ce si unde? Puteti sa ma ajutati si pe mine cu o schema unde se monteaza siu rolul lor (adica modul in care actioneaza asupra stabilitatii masinii)?
......scuze de off topic... wacko.gif
Merci

This post has been edited by green_alex: 9 May 2005, 12:29


--------------------
DACIA evident 1410 Sport
Just Me
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hecbv
post 12 May 2005, 00:50
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 6 May 05




BV 24 GBI eu te pot ajuta sa montezi cutia de ranault 18 dar tre sa vb in legatura cu asta unchiul meu are service si tatal meu a montat deja 3 astfel de cutiii pe dacia 1310 smile.gif eu chiar am asa ceva pe dacie si mere super cred ca are mai mult de 200.000 de km cutia si am gasit un singur arc de la sincron rupt in ea cred ca din cauza mea ca schimb fitezele prea repede si le fortzez ca nu am rabdare


--------------------
dacia 1310 Lux - hec_bv
schimb iluminare bord
0723735110
hecaru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th April 2024 - 19:40
Forum Renault