DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tunning privind ... insonorizarea masinii !

oSerX
post 25 Mar 2004, 00:24
Post #1


Membru


Group: Banned
Posts: 136
Joined: 24 March 04
From: Bucuresti




Salut,

Acum cand toata lumea cauta sa puna nu stiu ce model de tobe si alte chestii care sa scoata un zgomot cat mai profund, mai sport, etc ... eu caut sa fac dacioara ( 1310 ) cat mai silentioasa !

Deci :

1. cam pe unde se poate umbla in compartimentul motor sa se reduca nivelul de sunet ... sa zicem la 2...3 m de masina, daca se captuseste ceva ... cu ce se captuseste ... etc ....
2. cum si pe unde ( prin ce zone ale masinii trebuie umblat ? ) se poate insonoriza interiorul astfel incat sa nu se mai auda vantul, zgomote, samd ... materiale etc ....
3. tobe cat mai silentioase ...
4. daca e cazul pe la cutie sa se umble ....

Mi-ar placea in momentul accelerarii se se auda mai degraba un suierat si la relanti sa se reduca nivelul zgomotului cat mai mult !


--------------------
BMW 320d - DIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 25 Mar 2004, 09:06
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Primele doua puncte stiu ca au fost abordate pe forum. Da o cautare.


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 25 Mar 2004, 09:50
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




cauta mesajele lui Liviu si dai de tot ce priveste insonorizarea. In principiu e vorba de pus folie PEE (cea care se pune sub parchetul stratificat) sau un fel de pisla industriala numita MINET. Se dau jos fetele de usi, tavanul si bancheta spate se pun doua-trei straturi de material si se monteaza tot la loc (vezi sa nu-ti ramina piese in plus). Pt motor exista asa numita "pisla" care se pune pe capota (noua din tirg sau de la dezmembrari)


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oSerX
post 25 Mar 2004, 14:14
Post #4


Membru


Group: Banned
Posts: 136
Joined: 24 March 04
From: Bucuresti




Merci mult costi ... o sa ma interesez ...

Daca mai stie cineva ceva ......va multumesc anticipat !


--------------------
BMW 320d - DIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 25 Mar 2004, 14:37
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti






--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oSerX
post 25 Mar 2004, 15:07
Post #6


Membru


Group: Banned
Posts: 136
Joined: 24 March 04
From: Bucuresti




Tocmai am citit postul acela ... merci mult de tot costi !! mi'am facut o idee ...

Inca o chestie zgomotul produs de roti in timpul mersului .. ma refer si la unele zgomote cand dai prin gropi se poate reduce ? ( presupunand ca bucsile si pivotii si ma rog ce o mai fi pe acolo sunt cat de cat ok !) Ma gandeam oare oalele alea din fibra ( as prefera )/plastic de la roti amelioreaza zgomotul !?? si cam ce ar trebui puse intre ele si caroserie sa nu fie probl cu rugina !?


--------------------
BMW 320d - DIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 25 Mar 2004, 16:07
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




oSerX, te referi la aparatorile din fibra care se monteaza sub aripa (deasupra rotilor)? Alea sunt bune dar nu pt insonorizare ci pentru a evita ruginirea produsa de aruncarea apei de catre roti.


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 25 Mar 2004, 17:18
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




eu can i-am facut tabla la a mea am si antifonat-o(2straturi).motor interior pe dedesubt portbagaj.motorul se auzea f incet dupa operatziunea asta.cu vantul nu trea ai ce sa faci ca in general asta bate pe la geamuri oglinzi...iar cu ce sare pe dedesubt ma refer aici la pietricele si alte chestii peste care calci nu prea ai ce sa faci decat sa mergi pe drumuri bune.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oSerX
post 25 Mar 2004, 21:57
Post #9


Membru


Group: Banned
Posts: 136
Joined: 24 March 04
From: Bucuresti




eu pe la oglinzi am bagat niste silicon si chiar a fost mai bine ... sa izolez pe cat posibil "curentul". Nu stiu cine mi'a zis ca nu stiu cum a bagat spuma poliuretanica in usi .... si dupa ce s'a expandat a taiat'o ... eu m'am intrebat pe unde se scurge apa dar cica a pus si niste nu stiu ce ma rog ..... alte istorii d'astea celebre ma mai gandesc si mai scriu pe aici !


--------------------
BMW 320d - DIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oSerX
post 25 Mar 2004, 22:01
Post #10


Membru


Group: Banned
Posts: 136
Joined: 24 March 04
From: Bucuresti




Si in legatura cu aparatorile alea din fibra - daca le montez exista ceva ( vreo solutie ceva ) care sa se puna intre ele si tabla ( contraaripi ) astfel incat sa se inalture pe cat posibil pastrarea umezelii - in caz ca se formeaza !?


--------------------
BMW 320d - DIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 26 Mar 2004, 04:00
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




NU E MAI REA UMEZEALA AIA DECAT APA CU SARE ,,,ASTA DACA E CAT DE CAT ANTIFONATA MASINA...


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
livicu'
post 30 Mar 2004, 20:19
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 10 February 04
From: Turnu Magurele,mai nou Bucuresti




merge vaselina din belsug operatiie care tre repetata din cand in cand


--------------------
Drinking and driving can be Letal so don't drink or don't drive !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oSerX
post 30 Mar 2004, 20:33
Post #13


Membru


Group: Banned
Posts: 136
Joined: 24 March 04
From: Bucuresti




ar fi buna niste vaselina d'aia pe care o folosesc astia in armata la conservat nu stiu ce ... e super cleioasa si consistenta...


--------------------
BMW 320d - DIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 30 Mar 2004, 23:02
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




orice e buna ca acolo nu mai bate apa sa o spele icon_mrgreen.gif


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipri20
post 21 May 2004, 17:32
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 19 May 04
From: Baia Mare




care o fi mai bun oare : antifonul sau autovapantul ? sad.gif
astept rasp.


--------------------
VW 1200 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi2fast2furious
post 21 May 2004, 17:51
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 9 May 04




:!: Eu mi-am antifonat masina acum 2 ani cu antifon "cauciucat" nu mai stiu exact de care, da sunt multumit de el, m-am uitat de curand pe sub ea si nu are "bube". Antfonul l-am aplicat eu cu pensula. 8)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 21 May 2004, 21:31
Post #17


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




cat costa ala cauciucat?


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Jun 2004, 19:31
Post #18


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Cam 100 si ceva de mii tubul de 3 kg.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yonutz84
post 2 Jul 2004, 12:13
Post #19


never stop thinking...


Group: Members
Posts: 160
Joined: 6 May 04
From: Iasi




Am o dacie din '90 shi am vazut prin mag un fel de spray insonorizant pt lacasul motorului shi capota (trebe vopsit peste el) shi pretzul era destul de mare
intrebarea mea este: Se merita investitzia ?? mai scade din zgomot? sau mai bine lipesc mocheta pe spatele capotei :?: :roll:
multzumesc laugh.gif


--------------------
Opel Astra 1.6 twinport 2006 - IS-07-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Jul 2004, 12:21
Post #20


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Avand in vedere optiunea ta de "lipire de mocheta", atunci se merita investitia.
Dar cred ca s-ar potrivi mai bine o izolatie de la daciile papuc cu motor diesel.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 5 Jul 2004, 10:29
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




Eu am dat cu antifon cauciucat atat pe capota motorului, cat si pe tabla din spatele bateriei. Rezultatul obtinut nu a meritat efortul. Cred ca voi incerca cu vata de sticla, eventual invelita in folie de aluminiu.


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
manex
post 7 Jul 2004, 23:28
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 16 November 03
From: Bucuresti




chiar merge mocheta? nu se arde de la temperatura?sau pisla? e mai buna?


--------------------
am zis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag63kry
post 9 Jul 2004, 06:49
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 3 March 04




mocheta nu se arde. eu am pusa de vreo 2-3 ani si nu am avut probleme.am pus mocheta si in spatele bateriei. io sunt de parere ca a meritat. nu ia f mult din zgomot, dar ia.[/b]


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan3l
post 5 Sep 2004, 14:41
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 4 August 04
From: Bucuresti




pana acum am incercat mai multe metode care nu prea au dat rezultate. :planset:
mai intai am antifonat cu vro' 7 litri antifon cauciucat- fara prea mare diferenta ,apoi am incercat si cu folie de parchet -acelasi rezultat.
acum m-am hotarat sa aplic solutii mai radicale cum ar fi schimbarea raportului de la treapta a IV ( pentru ca decat 4 are si mi se pare ca numarul prea mare de turatii este principala cauza a surplusului de decibeli - scuzati-mi cacofonia ).
am calculat ca daca as' putea schimba raportul de la 0.97 la 0.86 la 100km/h in loc de 3800 rpm as avea 3400 :valuri:
acum urmeaza marea problema : se poate face " operatia" asta?


--------------------
Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 5 Sep 2004, 17:57
Post #25


__________________


Group: Members
Posts: 13.008
Joined: 4 September 04
From: -




3800 rpm la 100 kmh intr-a 4-a mi se pare cam mult. La mine are cam 3200. S-ar putea sa ai ceva probleme. In primul rand, verifica daca nu-ti patineaza ambreiajul. Daca asta-i ok, atunci ar mai exista o explicatie, si anume grupul tau conic din cutie sa fie prea scurt(cred c-asha se zice) si anume sa fie de 33/8 in loc de 34/9. De aici rezulta supraturarea. Daca asta-i cazul tau, at apare o mare dilema: sa-l schimbi ori sa-l lasi asa cum este, pt fiecare in parte are dezavantaje/avantaje si asta-i cu totul alta poveste. Ce vrei tu sa faci (sa modifici rap de transmitere al treptei 4) ar aduce provoca numai neplaceri. Parerea mea.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 5 Sep 2004, 18:04
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




cam greu sa modifici raportul numa la treapta a iv mai bine iati o alta cv si scapi de necaz


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 5 Sep 2004, 18:08
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Pune o cutie cu 5 trepte si gata! te complici cu ce vrei tu sa faci.


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan3l
post 5 Sep 2004, 18:44
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 4 August 04
From: Bucuresti




Muttley_BTL, cutia este in 4 trepte , nu am turometru dar am calculat ( vezi http://davewin.com/tech/gear_ratios.shtml ). din cate stiu eu cutiile in 5 au 3200 la 100km/h
si eu m-am gandit sa schimb toata cutia dar pe langa ea trebe' schimbate si planetarele plus legatura dintre schimbator si cutie. ar fi mai simplu sa schimb cutia dar nu prea sti ce cumperi la sh si de una noua .......mai bine schimb masina cu totul sad.gif
am vazut ca la cutiile cu 5 trepte se poate schimba pinionul de a V-a cu unul de fuga sau ceva de genul asta asa ca am zis sa incerc......poate s-o lega ceva dar vad ca pana acum nu ma incurajeaza nimeni :cry:


--------------------
Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 5 Sep 2004, 19:20
Post #29


__________________


Group: Members
Posts: 13.008
Joined: 4 September 04
From: -




Sa-nteleg ca din calcule ti-a iesit val aia???? Ca daca da, imi permit s-afirm ca te-nseli(desi nu bag mana-n foc)... Raman la parerea ca 3800ture e prea mult pt a 4-a. Si lasand teoria la o parte, la viteza aia oricum face scandal. Mai poti verifica daca n-ai vitezometru' defect, ori daca nu-ti intra in rezonanta esapamentul ori vreo tabla, ceva. O CV noua in 5 tr e 35 meleoane, iar una buna la sh(desi nu poti fi sigur de starea ei) e vreo 5-15. Ca o solutie la problema ta, iti pot sugera sa folosesti anvelope mai inalte. La aceeasi vit de deplas => ture m putine. Dar scade demarajul sad.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 6 Sep 2004, 06:23
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




cv v trepte la 3000tr/min ai 120 km/h asta e sigur la 80% din masini.cu anvelope mai inalte cistigi max 10 km.deci parerea mea cauta o cutie la mina a doua ca se gasesc destul de ieftin


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2024 - 16:02
Forum Renault