arcuri
arcuri
nimic |
30 Mar 2004, 01:26
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 |
Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 11.96k ) Number of downloads: 5402 |
||
-------------------- |
|||
GabiS |
30 Mar 2004, 09:28
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 15 February 04 From: Ploiesti/Bucuresti |
Pai pe fata poti sa-ti pui arcuri de nova, ca sa nu tai din ele, pe spate nu stiu daca merita sa le tai.
Mai bine iti pui unele de nova pe fata si vezi apoi cum arata si daca tu crezi ca e prea ridicata de spate, poti sa tai putin si de acolo. |
-------------------- |
|
Taz |
30 Mar 2004, 09:58
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 27 September 02 From: Tulcea |
Aia care pun la berlina pe spate arcuri de fata cu o spira si jumatate taiata nu le mai fac nimic in plus fata de taiere si merg bine merci (am avut si eu la berlina dar nu am fcut eu operatia asa am luat-o,am rulat-o si tot asa am dat-o)
|
--------------------
DACIA
DSN EUROPA
- TL-20-YNA Some things just can't be improved...
but they can be individualized |
|
ag63kry |
31 Mar 2004, 00:59
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 3 March 04 |
uita-te la topicul..botul masinii lasat si poate te razgandesti sa tai din ele...
|
-------------------- |
|
B-34-SGM |
31 Mar 2004, 18:19
Post
#5
|
Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs |
Nu stiu daca merg arcuri de nova pe fatza, dar pe spate se pot pune arcuri de Break care sunt mai tari si mai lungi, si se taie aproape 2 spire din ele(cred ca merge mai mult pt a cobora garda la sol.Se aplatizeaza la fel ca originalele, prin incalzire cu autogenul.O sa se decaleasca doar sus unde se aplatizeaza ,acolo oricum nu conteaza.Merge sigur, stiu pe cineva care a facut asta.Daca taiati din arcurile de berlina, o sa faca precum o barca, pt ca se modifica coef. de elasticitate, o sa fie mai moi.Pt a pune arcuri mai scurte trebuie sa fie mai groase, cu acelasi coef. de elasticitate.
A pus cineva arcuri de nova pe fatza si se comporta bine? cat s-a coborat garda la sol, cu aproximatie? sa raspunda cei care au asa ceva plz |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
cristimm |
3 Apr 2004, 22:30
Post
#6
|
Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti |
Imi pare rau sa te contrazic dar daca tai dintr-un arc NU ARE CUM sa i se modifice coeficientul de elasticitate. Singurul lucru care se modifica este dimensiunea.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
B-34-SGM |
3 Apr 2004, 22:35
Post
#7
|
Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs |
Cu cat arcul e mai scurt cu atat e mai moale, se contracta dupa alta curba de elasticitate, nu esti de acord cu mine?
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
cristimm |
3 Apr 2004, 22:42
Post
#8
|
Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti |
Nu prea sunt de acord. Este adevarat ca daca arcul este mai scurt masina va sta mai lasata si la eventuale gropi se va lasa si mai mult dar asta numai pentru ca arcul este mai scurt. Arcul se va contracta la fel dar punctul de pornire si cel de oprire vor fi diferite fata de un arc netaiat.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
B-34-SGM |
3 Apr 2004, 22:46
Post
#9
|
Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs |
Eu vreau un arc mai scurt si mai tare care sa se lase mai putin la gropi si sa amortizeze aprox la fel ca cel normal,nu stiu daca e posibil.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
cristimm |
3 Apr 2004, 22:51
Post
#10
|
Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti |
La Nova diametrul spirei arcului fata este de 12.5mm (masurat de mine).
La Solenza (varianta diesel cred) diametrul spirei este de 13.1mm (info. din manual). Cred ca pe tine te aranjeaza arcurile astea cu spira mai groasa si eventual mai tai o spira maxim doua. |
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
B-34-SGM |
3 Apr 2004, 22:56
Post
#11
|
Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs |
Lungimea la liber a arcului ai idee de cat este? eu vreau sa las masina maxim 4 cm si fatza si spate, sa fie egal.O sa pun si niste bari antiruliu mai groase sa stea bine pe curbe
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Ciumonk |
11 Apr 2004, 00:23
Post
#12
|
EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea |
coef de (k) elasticitate nu se modifica dar atunci cand tai arcurile aceeasi greutate (in Newton,ca si forta)se exercita asupra unui nr mai mic de spire=>arcul se comprima mai mult :idea:
|
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
bizk |
14 Aug 2004, 14:18
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 July 04 From: oradea |
dati-mi o idee cum imi mai pot ridica eu spatele putin ca s-a lasat si e mai jos decat e fatza... si nu da bine estetic... is slabite arcurile or what?
|
-------------------- |
|
Pitzy |
14 Aug 2004, 18:45
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 5 August 04 |
Mah fratilor, la dacie toti pe care ii cunosc si au umblat la suspensie au facut asa:
1- Amortizoare umplute cu ulei la presiune mai mare decat cea de fabrica, si asa le`au intarit, le`au facut TUN 2- Arcurile care le aveau le`au taiat. Ca rezultat garda la sol se micsoreaza exact cu cat ai taiat din arcuri si la gropi masina nu atinge pentru ca amortizoarele sunt tari si nu se lasa aproape deloc. |
-------------------- If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
|
|
bizk |
15 Aug 2004, 00:06
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 July 04 From: oradea |
asa bun... si care e operatia de introducere a uleiului in telescoape? poti sa descrii mai detaliat ca ma intereseaza... ale mele sunt cam moi... si appo are careva telescoape monroe pe gaz? daca da, cum se comporta
|
-------------------- |
|
Al Cap0nE |
15 Aug 2004, 03:17
Post
#16
|
Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti |
pitzy, poate au bagat ulei cu o vascozitate mai mare. Nu ai cum sa bagi sub presiune. Doar daca bagi gaz.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
danzce |
17 Aug 2004, 21:19
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti |
sunt si eu interesat de asta , cam cat costa traba cu intaritul amortizoareleor?
|
-------------------- |
|
EvilOne |
18 Aug 2004, 00:10
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria |
Cu arcurile mai e cum mai e dar sfatul meu este sa abandonati idei de genul "umplerea amortizoarelor cu ele" etc etc
SGM, daca pui si arcuri mai tari si bare mai groasa, umbli de 2 ori la aceeasi treaba si faci masina prea dura. |
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
danzce |
18 Aug 2004, 08:29
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti |
daca vrei performatnze si nu comfort, faci amortizoarele ca de raliu smile.gif dar iti rupi ficatii
|
-------------------- |
|
intelu |
19 Aug 2004, 08:23
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 28 June 04 From: Bucuresti |
Am citit mesajele : hai sa va spun cum am rezolvat eu problema Daciei lasate de spate .
Am vut o Dacie break , luata de la cineva si nu-mi placea ca era lasata de spate - lucru nasol avind in vedere ca mai si caram cu ea uneori. Ce am facut ? Am schimbat arcurile de spate cu unele (noi) de fata , care sunt mai tari - si brusc dacia mea s-a saltat de spate , chiar mai sus ca fata - lucru convenabil . Atentie - datorita arcurilor tari , cind mergi cu masina goala , practic nu se lasa pe amortizoare , si atunci acestea bat in caroserie . Solutie ? Se monteaza niste prelungitoare la amortizoare - se gasesc in tirg la Vitan sau la magazin. Dupa ce am realizat modificare pot spune ca o incarcam tapan pe spate si nu cobora mai jos de orizontala. Succes ! |
-------------------- |
|
danzce |
19 Aug 2004, 21:31
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti |
ok am o intrebare: Cat ar trebui sa tai din arcurile de pe fatza de la dacie (1310 85') astfel incat sa-i micsorez garda la sol pe fatza la jumatate ?
cine si-a taiat arcurile si facut lucrul acesta cu succes si e multumit de cum sta masina ? as dori sa aflu si eu cat mai multe detalii? si daca se ofera careva sa ma ajute si pe mine la lucrul asta! Il cinstesc, ii dau bani, bere, numai sa iasa treaba calumea biggrin.gif mersi |
-------------------- |
|
bizk |
21 Aug 2004, 14:48
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 July 04 From: oradea |
si cam cu cat se ridica spatele daca pun arcuri de fata pe spate? ca acum nici nu vreau sa arate ca o caruta si cel din spatele meu sa vada tot ce am sub masina...
|
-------------------- |
|
B-34-SGM |
21 Aug 2004, 17:49
Post
#23
|
Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs |
bizk, sa nu faci prostia sa pui arcuri de fata pe spate, arata super aiurea, e mai inalta cu 15 cm, nu mai ai frane, masina sare cand franezi si se blocheaza spatele, o sa simti fiecare groapa, cand masina nu e incarcata!
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
bizk |
22 Aug 2004, 10:05
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 July 04 From: oradea |
si solutia care ar fi? unul zice sa pun altul sa nu... deja is confuz, si chiar tre sa imi inalt spatele ca tocmai am venit de la munte cu masina incarcata si dupa ce am golit-o de bagaje si tot era mai lasata decat ziua in care am plecat... pana la urma poate rezolv ieftin cu niste tampoane adaugate... ce ziceti, merge...?
|
-------------------- |
|
danzce |
22 Aug 2004, 11:10
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti |
bizk iti recomand o pereche amortizaore noi + arcuri de break la mine asa am facut, in tim se lasa si astea dar nu f mult.. eventualvezi ca sunt in targ niste gume care se pun intre spirele arcurilor si "le intaresc" cu astea nu o sa mai ai nici un fel de probleme wink.gif
Pe mine ma ajuta careva cu taiatul arcurilor ? PS: NU PUNE INALATATOARE (tampoane) ca iti pierzi din stabilitate |
-------------------- |
|
Pitzy |
22 Aug 2004, 21:00
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 5 August 04 |
Nu stiu exact unde se pot intari amortizoarele, o sa aflu si o sa va zic, dar am mers cu 2 masini cu arcuri taiate si amortizoare intarite, si e mare diferenta. Una era berlina alta DSN. Berlina era lasata exagerat de jos, cred ca avea intre scut si asfalt cam un pachet de tigari pus in picioare, dar nu se lasa absolut deloc, nici la gropi nici la frane, si stabila rau...dar cam zdruncina. Despre amortizoare cred ca de fapt se baga mai mult ulei in ele, nu?
|
-------------------- If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
|
|
bizk |
22 Aug 2004, 23:37
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 July 04 From: oradea |
ideea e sa nu bag acum bani in ea ca vreau sa o vand.... si sa o cedez contra unui golf 2... dar raman patriot cu dacia inainte... dar asta asa ca o idee ... pai ma gandesc ca daca o inalt macar cu vreo 5-7 cm nu pierd din stabilitate ca atunci va ajunge in cele din urma la inaltimea originala... i guess....
|
-------------------- |
|
danzce |
23 Aug 2004, 13:48
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti |
daca pui inaltzatoare o sa-ti sara de cur cand franezi
|
-------------------- |
|
SiloS |
26 Aug 2004, 13:03
Post
#29
|
Gangester Group: Members Posts: 4.243 Joined: 23 February 04 From: Buzau |
Amortizoarele de dacie nu pot fi "desfacute" ? Bineinteles , cu scopul de a inlocui uleiul standard din ele cu un ulei cu o vascozitate mai mare ??? Se poate ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Costynn |
28 Aug 2004, 16:56
Post
#30
|
N/A Group: Members Posts: 22 Joined: 5 October 03 From: Bucuresti |
Salve! Vreau sa imi pun pe berlina pe spate arcuri de break (taiate 2 spire ca sa o si las mai jos) si pe fata sa tai o spira. Si vreau sa intaresc si amortizoarele. Ce ziceti merge ?
|
--------------------
Pieton
-
-
- -/-
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2024 - 01:32 |