DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

19 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> arcuri

nimic
post 30 Mar 2004, 01:26
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




as vrea sa-mi cobor putzin mashina taind din arcuri.problema e urmatoarea:la extremitatzi arcurile sunt plate.daca tai una doua spire ele vor ramane nu shtiu cum sa zic...uitatzi-va si voi la poza.dupa ce le tai trebuie sa le fac inainte sau pot sa le las asa cum le-am taiat?
scuzatzi-mi desenul dar e facul la o ora destul de inaintata


Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 11.96k ) Number of downloads: 5402


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabiS
post 30 Mar 2004, 09:28
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 15 February 04
From: Ploiesti/Bucuresti




Pai pe fata poti sa-ti pui arcuri de nova, ca sa nu tai din ele, pe spate nu stiu daca merita sa le tai.
Mai bine iti pui unele de nova pe fata si vezi apoi cum arata si daca tu crezi ca e prea ridicata de spate, poti sa tai putin si de acolo.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Taz
post 30 Mar 2004, 09:58
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 27 September 02
From: Tulcea




Aia care pun la berlina pe spate arcuri de fata cu o spira si jumatate taiata nu le mai fac nimic in plus fata de taiere si merg bine merci (am avut si eu la berlina dar nu am fcut eu operatia asa am luat-o,am rulat-o si tot asa am dat-o)


--------------------
DACIA DSN EUROPA - TL-20-YNA
Some things just can't be improved...
but they can be individualized
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag63kry
post 31 Mar 2004, 00:59
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 3 March 04




uita-te la topicul..botul masinii lasat si poate te razgandesti sa tai din ele...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 31 Mar 2004, 18:19
Post #5


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Nu stiu daca merg arcuri de nova pe fatza, dar pe spate se pot pune arcuri de Break care sunt mai tari si mai lungi, si se taie aproape 2 spire din ele(cred ca merge mai mult pt a cobora garda la sol.Se aplatizeaza la fel ca originalele, prin incalzire cu autogenul.O sa se decaleasca doar sus unde se aplatizeaza ,acolo oricum nu conteaza.Merge sigur, stiu pe cineva care a facut asta.Daca taiati din arcurile de berlina, o sa faca precum o barca, pt ca se modifica coef. de elasticitate, o sa fie mai moi.Pt a pune arcuri mai scurte trebuie sa fie mai groase, cu acelasi coef. de elasticitate.
A pus cineva arcuri de nova pe fatza si se comporta bine? cat s-a coborat garda la sol, cu aproximatie? icon_mrgreen.gif sa raspunda cei care au asa ceva plz


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 3 Apr 2004, 22:30
Post #6


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




Imi pare rau sa te contrazic dar daca tai dintr-un arc NU ARE CUM sa i se modifice coeficientul de elasticitate. Singurul lucru care se modifica este dimensiunea. smile.gif


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 3 Apr 2004, 22:35
Post #7


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Cu cat arcul e mai scurt cu atat e mai moale, se contracta dupa alta curba de elasticitate, nu esti de acord cu mine?


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 3 Apr 2004, 22:42
Post #8


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




Nu prea sunt de acord. Este adevarat ca daca arcul este mai scurt masina va sta mai lasata si la eventuale gropi se va lasa si mai mult dar asta numai pentru ca arcul este mai scurt. Arcul se va contracta la fel dar punctul de pornire si cel de oprire vor fi diferite fata de un arc netaiat.


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 3 Apr 2004, 22:46
Post #9


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Eu vreau un arc mai scurt si mai tare care sa se lase mai putin la gropi si sa amortizeze aprox la fel ca cel normal,nu stiu daca e posibil.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 3 Apr 2004, 22:51
Post #10


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




La Nova diametrul spirei arcului fata este de 12.5mm (masurat de mine).
La Solenza (varianta diesel cred) diametrul spirei este de 13.1mm (info. din manual).
Cred ca pe tine te aranjeaza arcurile astea cu spira mai groasa si eventual mai tai o spira maxim doua.


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 3 Apr 2004, 22:56
Post #11


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Lungimea la liber a arcului ai idee de cat este? eu vreau sa las masina maxim 4 cm si fatza si spate, sa fie egal.O sa pun si niste bari antiruliu mai groase sa stea bine pe curbe


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 11 Apr 2004, 00:23
Post #12


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




coef de (k) elasticitate nu se modifica dar atunci cand tai arcurile aceeasi greutate (in Newton,ca si forta)se exercita asupra unui nr mai mic de spire=>arcul se comprima mai mult :idea:


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bizk
post 14 Aug 2004, 14:18
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 26 July 04
From: oradea




dati-mi o idee cum imi mai pot ridica eu spatele putin ca s-a lasat si e mai jos decat e fatza... si nu da bine estetic... is slabite arcurile or what?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 14 Aug 2004, 18:45
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Mah fratilor, la dacie toti pe care ii cunosc si au umblat la suspensie au facut asa:
1- Amortizoare umplute cu ulei la presiune mai mare decat cea de fabrica, si asa le`au intarit, le`au facut TUN
2- Arcurile care le aveau le`au taiat.
Ca rezultat garda la sol se micsoreaza exact cu cat ai taiat din arcuri si la gropi masina nu atinge pentru ca amortizoarele sunt tari si nu se lasa aproape deloc.


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bizk
post 15 Aug 2004, 00:06
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 26 July 04
From: oradea




asa bun... si care e operatia de introducere a uleiului in telescoape? poti sa descrii mai detaliat ca ma intereseaza... ale mele sunt cam moi... si appo are careva telescoape monroe pe gaz? daca da, cum se comporta


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 15 Aug 2004, 03:17
Post #16


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




pitzy, poate au bagat ulei cu o vascozitate mai mare. Nu ai cum sa bagi sub presiune. Doar daca bagi gaz.


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzce
post 17 Aug 2004, 21:19
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




sunt si eu interesat de asta , cam cat costa traba cu intaritul amortizoareleor?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 18 Aug 2004, 00:10
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




Cu arcurile mai e cum mai e dar sfatul meu este sa abandonati idei de genul "umplerea amortizoarelor cu ele" etc etc

SGM, daca pui si arcuri mai tari si bare mai groasa, umbli de 2 ori la aceeasi treaba si faci masina prea dura.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzce
post 18 Aug 2004, 08:29
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




daca vrei performatnze si nu comfort, faci amortizoarele ca de raliu smile.gif dar iti rupi ficatii


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intelu
post 19 Aug 2004, 08:23
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28 June 04
From: Bucuresti




Am citit mesajele : hai sa va spun cum am rezolvat eu problema Daciei lasate de spate .
Am vut o Dacie break , luata de la cineva si nu-mi placea ca era lasata de spate - lucru nasol avind in vedere ca mai si caram cu ea uneori.
Ce am facut ? Am schimbat arcurile de spate cu unele (noi) de fata , care sunt mai tari - si brusc dacia mea s-a saltat de spate , chiar mai sus ca fata - lucru convenabil .
Atentie - datorita arcurilor tari , cind mergi cu masina goala , practic nu se lasa pe amortizoare , si atunci acestea bat in caroserie . Solutie ?
Se monteaza niste prelungitoare la amortizoare - se gasesc in tirg la Vitan sau la magazin.

Dupa ce am realizat modificare pot spune ca o incarcam tapan pe spate si nu cobora mai jos de orizontala. Succes !


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzce
post 19 Aug 2004, 21:31
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




ok am o intrebare: Cat ar trebui sa tai din arcurile de pe fatza de la dacie (1310 85') astfel incat sa-i micsorez garda la sol pe fatza la jumatate ?
cine si-a taiat arcurile si facut lucrul acesta cu succes si e multumit de cum sta masina ?

as dori sa aflu si eu cat mai multe detalii? si daca se ofera careva sa ma ajute si pe mine la lucrul asta! Il cinstesc, ii dau bani, bere, numai sa iasa treaba calumea biggrin.gif
mersi


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bizk
post 21 Aug 2004, 14:48
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 26 July 04
From: oradea




si cam cu cat se ridica spatele daca pun arcuri de fata pe spate? ca acum nici nu vreau sa arate ca o caruta si cel din spatele meu sa vada tot ce am sub masina...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 21 Aug 2004, 17:49
Post #23


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




bizk, sa nu faci prostia sa pui arcuri de fata pe spate, arata super aiurea, e mai inalta cu 15 cm, nu mai ai frane, masina sare cand franezi si se blocheaza spatele, o sa simti fiecare groapa, cand masina nu e incarcata!


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bizk
post 22 Aug 2004, 10:05
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 26 July 04
From: oradea




si solutia care ar fi? unul zice sa pun altul sa nu... deja is confuz, si chiar tre sa imi inalt spatele ca tocmai am venit de la munte cu masina incarcata si dupa ce am golit-o de bagaje si tot era mai lasata decat ziua in care am plecat... pana la urma poate rezolv ieftin cu niste tampoane adaugate... ce ziceti, merge...?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzce
post 22 Aug 2004, 11:10
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




bizk iti recomand o pereche amortizaore noi + arcuri de break la mine asa am facut, in tim se lasa si astea dar nu f mult.. eventualvezi ca sunt in targ niste gume care se pun intre spirele arcurilor si "le intaresc" cu astea nu o sa mai ai nici un fel de probleme wink.gif

Pe mine ma ajuta careva cu taiatul arcurilor ?

PS: NU PUNE INALATATOARE (tampoane) ca iti pierzi din stabilitate


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 22 Aug 2004, 21:00
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Nu stiu exact unde se pot intari amortizoarele, o sa aflu si o sa va zic, dar am mers cu 2 masini cu arcuri taiate si amortizoare intarite, si e mare diferenta. Una era berlina alta DSN. Berlina era lasata exagerat de jos, cred ca avea intre scut si asfalt cam un pachet de tigari pus in picioare, dar nu se lasa absolut deloc, nici la gropi nici la frane, si stabila rau...dar cam zdruncina. Despre amortizoare cred ca de fapt se baga mai mult ulei in ele, nu?


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bizk
post 22 Aug 2004, 23:37
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 26 July 04
From: oradea




ideea e sa nu bag acum bani in ea ca vreau sa o vand.... si sa o cedez contra unui golf 2... dar raman patriot cu dacia inainte... dar asta asa ca o idee ... pai ma gandesc ca daca o inalt macar cu vreo 5-7 cm nu pierd din stabilitate ca atunci va ajunge in cele din urma la inaltimea originala... i guess....


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzce
post 23 Aug 2004, 13:48
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




daca pui inaltzatoare o sa-ti sara de cur cand franezi


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 26 Aug 2004, 13:03
Post #29


Gangester


Group: Members
Posts: 4.243
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Amortizoarele de dacie nu pot fi "desfacute" ? Bineinteles , cu scopul de a inlocui uleiul standard din ele cu un ulei cu o vascozitate mai mare ??? Se poate ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costynn
post 28 Aug 2004, 16:56
Post #30


N/A


Group: Members
Posts: 22
Joined: 5 October 03
From: Bucuresti




Salve! Vreau sa imi pun pe berlina pe spate arcuri de break (taiate 2 spire ca sa o si las mai jos) si pe fata sa tai o spira. Si vreau sa intaresc si amortizoarele. Ce ziceti merge ?


--------------------
Pieton - - - -/-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2024 - 01:32
Forum Renault