DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ce carburator merge pus la motorul de berlina ?

B-34-SGM
post 2 Apr 2004, 10:57
Post #1


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




A montat cineva un carburator cu soc automat ? Ca idee cred ca merge cel de Golf 1.6, sau Audi 80 1.6, sunt monocamerale si au soc automat ambele.Cu riscul de a creste un pic consumul,eu zic ca merita, nu mai urmam ritualul de pornire a motorului la rece,si o sa accelereze mai bine.
Pareri? si de unde sa cumpar? aveti incredere in cei de la dezmembrari?


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 2 Apr 2004, 11:50
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




S-ar putea sa gasesti in targ in vitan.
Eu gasisem acum un an carburator de ford(asa zicea ala) ,monocameral, 2 pompe de spritz si cred ca era compatibil cu galeria standar de dacie(pt 32IRMA) desi ala zicea ca nu se potriveste.
Tipul cerea pe el 200.000 si nu l-am luat de frica ca nu ar cadea pe suruburi la prindere si nu as fi vrut flansa.
Acum imi pare rau ca nu l-am luat...


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 2 Apr 2004, 16:48
Post #3


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




QUOTE
A montat cineva un carburator cu soc automat ? Ca idee cred ca merge cel de Golf 1.6, sau Audi 80 1.6, sunt monocamerale si au soc automat ambele.Cu riscul de a creste un pic consumul,eu zic ca merita, nu mai urmam ritualul de pornire a motorului la rece,si o sa accelereze mai bine.
Pareri? si de unde sa cumpar? aveti incredere in cei de la dezmembrari?


Carburatoarele care le-ai mentionat sunt solex. Am avut montat unul de VW de 1300cmc, l-am scos ca nu ducea , consumul era fff. mic, dar in 2 saptamani cat l-am tinut m-a imbolnavit de nervi. Mecanucul imi recomandase unul de Audi 80. Daca ai galeria de admisie de niva se potrivesc toate , dar ala mi-a pus un cauciuc la flansa. Tot de la dezmembrari l-am luat si eu, l-am dat inapoi (era 1500.000 lei), dar multe din cele pe care le aveau erau stricate, asa ca ia pe cineva cu tine care se pricepe , sa-l vada inainte. Le-am vazut si pe cele de ford de 1600cmc , nu cred ca se potrivesc.


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 2 Apr 2004, 17:33
Post #4


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Cred ca incerc cu unu de audi 80 de 1.6l, am galerie de nova, pot adapta usor orice monocorp
Stie cineva ce carburator are Renault 5 GTT sau Renault 18 Turbo? sunt bicamerale?


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 2 Apr 2004, 18:13
Post #5


Gangester


Group: Members
Posts: 4.250
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Incearca unul de Alfa 33 . Creste destul de mult consumul dar merita...
Sau unul de Oltcit .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 2 Apr 2004, 18:31
Post #6


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Am deja unu de Nova Gt acasa, dar trebuie reglat, 600 mii mi-au cerut nenorocitii la carbotest! 022.gif


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 3 Apr 2004, 10:22
Post #7


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




Pe unele alfa 33 gasesti 2 Weber.
Iti recomand cum ai spus si tu cele de audi 80 sau de VW passat cu motoare de 1,8. Se potrivesc pe galeriile de nova chiar daca sunt in 2 prezoane, sunt monocorp si au soc automat pe apa. Mai sunt unele care au socul cu un termostat metalic.


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 3 Apr 2004, 10:25
Post #8


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Chiar nu stiu ce carburator sa pun, daca pun monocorp, nu cred ca o sa dea suficienta benzina cand porneste turbina.Sa nu fie amestecul prea sarac, prea mult aer in comparatie cu benzina, o sa experimentez dupa ce pun turbina icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 3 Apr 2004, 10:31
Post #9


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




Doi oameni care au pe nove puse Solex monocorp de 1.8 au zis ca merg mai bine decat dublucorpul original.
Ce mi se pare ciudat este faptul ca am vazut un motor Peugeot de 1,6 cu carburator dublucorp identic cu cel de pe nove si papuci pe care scria : Solex made in Romania, carburator ce nu fusese pus la noi in tara.


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 3 Apr 2004, 11:18
Post #10


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




sgm,pentru turbina ta montata cu carbul vei avea surpriza ca nu-ti merge..fii atent aici...carburatorul de r5 gtt este bicameral,nu sunt convins dar cred ca e sincron si are jigleoarele diferite de orice alt carb dublucorp pt motor aspirat...

problema este ca la viteza mare pe care o are aerul iesit din turbina,amestecul format este foarte sarac,iar masina nu mai trage cand intra turbina...

in concluzie,daca vrei tubo cu carb,cauta un carb de turbo,daca pui unu pt motoare mari o sa a surpriza ca fara turbina merge innecat,iar cu tubina trage putin mai bine...

ca sa nu fiu off topic,mentionati pe ce galerie vreti carburatoarele..asta una la mana,ca pe galeria de nova(dupa care umblu de vreun an si nu gasesc ca noua-i ff scumpa,are careva de vanzare??)merge pus cam aproape orice carb dublu sau simplu,cu flansele de rigoare..

pe galeria normala pt carfil mai poate fi montat solexul monocorp de pe dacia 1100 care are socul automat,acest carb este tot ala care a fost montat pe unele 1300 mai vechi..cu mentiunea ca trebuie largite putin gaurile de prindere...cam 2 mm de gaura...
mare diferenta de consum si putere nu-i in cazul asta...

un monocorp de 1,8 n-are cum sa traga mai bine decat un dublucorp,cu mare siguranta,oamenii care le-au schimbat aveau carbul dereglat..

alte carburi care sa fie pt galeria de carfil nu prea stiu..e un carburator destul de rar(ca performante de kkt) prin urmare,nu multe masini mai au atrocitati de-astea de carburatoare mici..

mai e o chestie sgm..datorita limitei tehnice in care este construit motorul de dacie,vei obtine maxim 60% in plus din puterea motorului...astia 60 sun maxim 30 de cai...caluti pe care-i castigi cu un dublucorp de 1600 de nova+compresie marita pana-n 11:1 daca nu macar pana la 10,5 o evacuare directa,filtru de aer sport,si supape marite,ma rog,manareli de-astea...sincer,nu prea vad de ce te-ai baga la o turbina ca sa castigi sa zicem 10 cai mai mult decat ai tu acum...si mai e si delay-ul ala pana iti intra turba in functie...in fine,cum vrei tu...


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 3 Apr 2004, 11:30
Post #11


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Am facut cam tot ce se putea la motorul asta : supape marite,am reprofilat camera de ardere in dreptul supapelor, compesie marita (daca pun turbina micsorez compresia largind cu freza camera de ardere) ,axa cu came schimbata, aprindere electronica, am intarit arcurile la supape.O sa dau 600 mii la carbotest sa imi regleze carburatorul de nova, si il pun pe masina.Cu toate astea, mai mult de 10 hai 15 CP cu indulgenta nu cred ca am castigat,sunt realist.Intr-adevar, fata de standard demareaza mult mai bine, dar nu e suficient pt mine icon_mrgreen.gif
O sa ma interesez daca gasesc un carb de Renault 18 turbo la dezmembrari, cu ala o sa mearga sigur,turbine am vazut o gramada in targ, dar nu am intrebat pretul.La 100-110 CP ajunge cu toate astea dupa parerea mea


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 3 Apr 2004, 12:46
Post #12


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




din cate imi aduc eu aminte,tu ai motor de 1,4,deci 65 de cai...+ inca 30 dai undeva in 90-95 de cai...iar despre compresia ta..iti spun eu cum sta treaba,de la motorul standard plecand,plus compresie dusa in 11,dublucorp,tobe directe,filtru sport,supape de 1600,daca ai si un ax destept e ok,te duci in 20 de cai castigati...

cat despre faptul ca ai "profilat" tu camera de ardere n-ai facut nici un kkt,ai laut din chiuloasa cat?1mm,insesizabil si ai micsorat camera de ardere,apoi ai bagat freza in ea si-ai marit-o..pai ce ai facut bun ca nu vad nimic???ia fratele meu 3-4 mm din chiuloasa,pune-ti supape de admisie de 1600,filtru sport cu priza de aer fortat,pune-ti un dublucorp de nova bine reglat...

aprinderea electronica nu te-ajuta la castigat putere ci la protejarea platinei si o usoara pornire mai buna la rece..

chestia cu intaritul arcurilor la supape e valabila la turatii si compresii mari,de ex compresie de 11:1 la o turatie de 6500-7000 rpm...in 5250 si 9,5 cat ai tu pe dacie n-au mare efect... cat despre 600 de mii,pai care-i ideea,tu nu poti sa-ti bagi mainile in carbul ala sa-l faci luna??ca de reglat iti dau eu link-ul unde sa ti-l reglezi singur si apoi mergi daca tii neaparat sa-ti masori nivelul de noxe la relanty si dai max 150 de mii..

mai e o treaba,pe langa turbina(care-s toate varza ca-s uzate din cauza ungerii-alta belea,sa vaz eu cum le ungi...nu ca nu s-ar putea dar e greu..)iti mai terbuie si tubulatura+ doua supape care-ti stabilizeaza presiunea la accelerare si decelerare brusca... si sunt calibrate pt fiec. motor...in fine,tu daca vrei experimenteaza ce vrei pe-acolo...dar mi-e ca o sa arunci banii degeaba...

in fine,esti realist dar mai sapa si tu din Tips&Tricks la oameni adevarati,ia o carte bazata de mecanica...fa-ti si tu o "baza de date",ia un programel de simulat motoare de pe internet..


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 3 Apr 2004, 19:04
Post #13


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Fi linistit ca am luat din chiuloasa 3.5 mm dupa ce am reprofilat camera de ardere indreptul supapei de admisie, si am supape de 1.6, dupa calculele mele am compresia 10:1 acum
Filtru sport (cred ca te referi la cel conic) nu iti da putere deloc. Admisie fortata de aer am, trage aer direct din fata masinii printr-un sistem de tuburi,ajuta doar cand e motorul cald.Axa cu came intr-adevar se simte ca am castigat cuplu
Esapamentul (pe inox si tobe fara site)iti da maxim 2-3 cai(la dacie), si mult zgomot,deci nu merita investitia
Ca am lustruit galeriile si chiuloasa poate mai castig ceva.Am usurat si tachetii.Intaritul arcurilor ajuta la o sincronizare mai buna a supapelor la turatii mari, eu o tin pana la 6000 ture cand ma dau la ea.
Am program de simulare, si cu cea mai mica presiune data de turbina,si cu cel mai mic debit de benzina al carb ajung la 110 CP
Astept sa bag un carburator mai capabil
Sa fim seriosi acum, nu ai de unde sa scoti 90 cai din astea, decat daca usurezi setul eventual, si nu o sa fac asta, si asa sunt proaste componetele.
La liniutze, nu ma face acum nici o Dacie Berlina standard, dar mai mult de 75 cai nu cred are masina.Acceleratie 0-100 in 12.5 sec
Ungerea turbinei e chiar simplu de facut,la fel si montatul pe evacuare.Montez turbina, daca nu merge, ii pun cate un carburator pe cilindru si am rezolvat si treaba cu benzina.Evident pompa de benzina electrica, nu cred ca face fatza distractiei asta actuala.
Am aprindere electronica, nu protector de platina, e o diferenta.Platina nici nu mai functioneaza, a fost inlocuita cu un senzor Hall, scanteia e de doua ori mai mare ca lungine fatza de cea data de aprinderea cu platina (la presiune atm) Accelerarile sunt mult mai bune de cand mi-am pus, deci se castiga ceva
Sunt oameni care au pus turbina pe motorul de dacie, deci e posibil


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 3 Apr 2004, 20:14
Post #14


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




pai zi si tu ce ai pe masina sa inteleaga toata lumea...in fine,acu mi-e clar.. pai daca tot ai programul ala de simulare,de ce nu iti afli adevarata putere cu el??lasa demarajul in paralel cu o nova,aia are alta greutate,alte cauciucuri,alt grup conic...nu-i un punct de referinta...filtrul sport combinat cu admisia directa iti face treaba,filtrul standard de aer iti infraneaza..in fine..zau??ungerea e usoara??cum o ungi tu sub presiune si in fct de turatie??doar daca dai o borta in blocul motor si apoi tragi tevi...in fine,daca gasesti un set bun si arbore sanatos,poate te tine motorul cu turbina pe el...eforturile sunt foarte mari...in fine,zici de ax cu came,pai ce ax cu came ai,cum e modificat??ai tu impresia ca tobele fara site nu-ti dau cai??sa-ti explic eu,intreaba la ce firma vrei tu,o evacuare din 4 in 2 si apoi intr-una combinata cu tobe directe si inox iti da 10 cai linistit...un filtru de-ala ciuperca fara priza de aer face 5 cai la un motor de 80 CP,ca statistica..in fine,de unde ai invatat tu ca daca usurezi piesele mobile in motor castigi putere??n-ai dreptate...n-am stiut ca ai aprindere integral electronica...in fine,cam atat as avea de zis...(cred)


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 3 Apr 2004, 20:33
Post #15


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Ungerea o fac in felul urmator: ori fac o flasa si la leg cu 2 conducte la filtrul de ulei,inseriez si un radiator sa raceasca uleiul,bineintelesc schimb pompa de ulei sau ii maresc debitul la cea existenta sa faca fatza circuitului.Sau ma leg de la sonda de presiune ulei.
Axa cu came mi-a facuto cineva si are profilele camelor mai ascutite.
5 cai un filtru de aer conic? sa fim seriosi.Citeste pe un site adevarat facut de cei care participa la raliuri, nu cele care fac reclama la produse, si o sa vezi ca iti da maxim 2% din puterea motorului.Evacuarea sport intre 3 si 7%.Nu mai stiu adresa site-ului,puterea a fost masurata de ei pe dinamometru.Daca usurezi componentele motorului, o sa urce mai repede in turatie,dar risti sa cedeze.
As si postat o poza cu o dacie cu turbina, dar nu stiu cum sa o micsorez...


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vcosmin
post 3 Apr 2004, 21:52
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 5 December 03




Castigul de putere, variaza in functie de tipul motorului. Iar la dacie, cea mai restrictiva componenta este chiulasa, schimbati cchiulasa cu una de alpine si o sa vedeti diferenta. de ex, Alpine de 1397 are 90 cp, standard, iar putin preparat un goridini 8, de 1.3l are 130 cp, chiulasa merge pe dacie din cate stiu de la ambele modele. Legat de castigul de cp dat de schimbarea esapamentului si filtriului este functie de motor, la un motor turbo poti castiga si 50 cp din esapament. exemplu
http://www.autospeed.com/cms/A_0911/article.html, un motor "supertunat" din fabrica 120cp/l cu castig destul de mare din esapament si filtru


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vcosmin
post 3 Apr 2004, 21:58
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 5 December 03




PS, o sa vezi ca in prg de simulat cel mai mare castig la dacie il ai din esapament !!!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 3 Apr 2004, 22:24
Post #18


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Nu am auzit sa fie dinamometre pe la noi sa masor puterea la rotile masinii,stie cineva, avem?.Prin esapemente si admisii sport,nu castigi asa mult.Esapament castig maxim 7%, admisie maxim 2%.Programul ala la unele chestii e chiar aiurea, esapamentul si tipul galeriei fiind una dintre aiureli,si mai sunt multe altele.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 4 Apr 2004, 09:45
Post #19


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




nu sunt deloc aiureli,dar hai sa nu mai mancam ceva si sa revenim la topic...


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 11 Apr 2004, 00:00
Post #20


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




cu un aparat de sudura ,flex,polizor ,poate chiar strung se pot face minuni de galerii.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante alex (zis parlea)
post 24 May 2004, 02:17
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 May 04
From: bacau




Pune-i motor de Wv golf 2 Gti .... shi Gata...... ii faci varza pe toti... se potriveste..... 1,8 injectie !!!!


--------------------
sunt rembo ninja terminator 7 la un loc cand imi pun tigara in gura shi ii dau foc :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 25 May 2004, 00:03
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




Mai bine de Porche ca sa stie o treaba ... :inger:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugen_foxy
post 25 May 2004, 14:33
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




Salutare ! Interesante discutii ... Concluzia la care se poate ajunge este oare ca la o Dacie normala cu un motor standard nu se poate face nimic pentru a putea castiga putere si viteza ??? Adica trebuie sa schimbi practic tot motorul pentru a avea o oarecare diferenta ...de putere , deci pastrezi numai caroseria ... care , dupa ceva timp cedeaza suspensiile si lonjeroanele daca nu ma insel din cauza diferentelor de greutate si de forte .. . :vmad:
Intrebare de baraj !!!!
CUM POT STI CE FEL DE VIBROCHEN AM FARA SA DEMONTEZ MOTORUL ??? Adica unele sunt normale si unele sunt cu palier marit . Bombonica mea e in acte din 1982 ... Si tocmai m-am apucat sa cumpar piese pentru un set ... M-am blocat la vibrochen ... Va astept cu raspunsuri si multumuri anticipate ...


--------------------
Solenza Scala 2003/1.4/75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
irinel75
post 25 May 2004, 14:38
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 17 June 02
From: VASLUI




bombonica ta are vibrochen cu palier normal...se va vedea cind desfaci motorul.....


--------------------
RENAULT MEGANE 2 2006 - VS-58-KNX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 25 May 2004, 15:56
Post #25


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Marius Eugen,

Da' de ce vrei sa il schimib?

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 7 Mar 2005, 01:23
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




pana la urma ce carburator merge pus pe motor de 1.4...si cat consuma in plus...biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 7 Mar 2005, 09:01
Post #27


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Pai clar merge dublucorp, dar consuma vreo 2-3 in plus...la reglaj economic smile.gif


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 7 Mar 2005, 12:33
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




daca pe motoru de 1.4 se pune carburator dublucorp de nova sigur nu va merge cum trebuie ca e altfel conceputa galeria. daca pe motoru de nova se pune monocorp iara mere aiurea tot din cauza galeriei. eu am avut pe nova monocorpul de 1.8 de passat Solex si tragea ceva dar nu mai bine decat cu cel original. si consuma de o lua mama dreq....aprox 20. nu se justifica consumul. am pus amu pe nova carfil de 1.4 si mere ca ceaiu.
sad.gif
carburatorul solex de pe passat de care vorbem merge pe motoru de 1.4 si o sa semta ceva, dar trebuie neapart flansa, faca nu merge...sau na marite gaurile de prindere dar asta e cam tiganie. fiecare cum vrea. dar acest carb nu poate fi folosit pt turbo.
blink.gif
si apropo de motorul turbo: ungerea turbinei se poate face. dar ce faci cu ungerea fortata ce vine sub pistoane? sunt niste pute care baga fortat ulei sub pusotane astef incat cand intra turbina sa nu mearga pistoanele "pe uscat " cum se spune pt cateva fractiuni de secunda...sau chiar mai mult. ii destul de naspa faza cu turbo...dar se poate face.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valisupernova
post 7 Mar 2005, 14:52
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 20 October 04




QUOTE(anndi @ 7 Mar 2005, 12:33)
daca pe motoru de 1.4 se pune carburator dublucorp de nova sigur nu va merge cum trebuie ca e altfel conceputa galeria. daca pe motoru de nova se pune monocorp iara mere aiurea tot din cauza galeriei. eu am avut pe nova monocorpul de 1.8 de passat Solex si tragea ceva dar nu mai bine decat cu cel original. si consuma de o lua mama dreq....aprox 20. nu se justifica consumul. am pus amu pe nova carfil de 1.4 si mere ca ceaiu.
sad.gif
carburatorul solex de pe passat de care vorbem merge pe motoru de 1.4 si o sa semta ceva, dar trebuie neapart flansa, faca nu merge...sau na marite gaurile de prindere dar asta e cam tiganie. fiecare cum vrea. dar acest carb nu poate fi folosit pt turbo.
blink.gif
si apropo de motorul turbo: ungerea turbinei se poate face. dar ce faci cu ungerea fortata ce vine sub pistoane? sunt niste pute care baga fortat ulei sub pusotane astef incat cand intra turbina sa nu mearga pistoanele "pe uscat " cum se spune pt cateva fractiuni de secunda...sau chiar mai mult. ii destul de naspa faza cu turbo...dar se poate face.
*



No comment..
Valisupernova prefera montajul urmator:


Attached thumbnail(s)
bhp1.jpg ( Size: 194.28k ) Number of downloads: 5884
bhp2.jpg ( Size: 183.3k ) Number of downloads: 5811
bhp3.jpg ( Size: 174.13k ) Number of downloads: 5413


--------------------
dacia supernova - B 24 MWO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 7 Mar 2005, 15:57
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




Dragut....dar cand o vedem si pe a ta, Claudiu???


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2024 - 16:23
Forum Renault