DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

192 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Romania - santierul autostrazilor, monitorizare indeplinire promisiuni

daniel28
post 4 Jun 2006, 09:24
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 9 May 06




Stimati colegi (de suferinta) conducatori auto,

Intr-un interviu acordat cotidianului Gandul, ministrul transporturilor Gheorghe Dobre a declarat ca in urmatorii 6 ani Romania va fi un imens santier, urmand a se construi 1200 km de autostrada.
Doresc sa facem un efort si sa monitorizam, pe termen lung, situatia acestor santiere. Astfel, as dori sa stim, cu ajutorul vostru, cat mai exact, stadiul lucrarilor in diverse puncte care se vor deschide. In programul intocmit de minister se prevede realizarea urmatoarelor autostrazi:
- Nadlac-Arad-Timisoara-Lugoj-Deva-Sibiu-Pitesti (coridorul IV)
- Bors-Oradea-Cluj-Tg.Mures-Sighisoara-Fagaras-Brasov (Autostrada Transilvania)
- Drajna-Fetesti-Cernavoda-Constanta (Autostrada Soarelui)
- Bucuresti-Ploiesti-Comarnic-Brasov
- Ploiesti-Buzau-Focsani-Marasesti-Albita

De asemenea, se construiesc centuri ocolitoare, cu profil de autostrada, pentru numeroase orase: Bucuresti, Sibiu, Timisoara, Pitesti, Ploiesti, Constanta, Arad, Brasov, Tg.Mures, Bacau, Iasi, Fagaras si altele.

Ministrul se lauda ca anul acesta va incepe lucrul la Bucuresti-Brasov si ca s-au alocat 100 mil euro pentru Autostrada Transilvania (cu posibila suplimentare de inca 100 mil daca Bechtel poate construi atat)

Poze la fata locului ar fi foarte utile.

Suntem tara cu cea mai slaba retea de autostrazi din Europa. Este inadmisibil sa faci 10-11 ore pana la granita de vest.


--------------------
Audi A4 A4 2.0 TDI 2009 - BC 33 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 4 Jun 2006, 10:36
Post #2


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 1.035
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




Simplu calcul: 1200 km / 6 ani = 200 km / an = aprox 1 km / zi lucratoare. Nici in tarile cu apa calda nu prea se construieste in stilul asta. Deci e BS. Poate (POATE!!!) se vor face proiectele si se vor incepe lucrarile.

Ce a vrut sa zica este asa: "Avem bani pentru 1200 km de autostrada. In 6 ani trebuie sa producem niste proiecte, sa infiintam niste firme capusa si sa furam cat se poate."


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghc
post 4 Jun 2006, 10:57
Post #3


..:::Cautatorul:::..


Group: Members
Posts: 436
Joined: 9 December 03
From: Cluj-Napoca




QUOTE(daniel28 @ 4 Jun 2006, 10:24)
De asemenea, se construiesc centuri ocolitoare, cu profil de autostrada, pentru numeroase orase: Bucuresti, Sibiu, Timisoara, Pitesti, Ploiesti, Constanta, Arad, Brasov, Tg.Mures, Bacau, Iasi, Fagaras si altele.
*


Printre altele e si Clujul. Micul PDist trambiteaza de multa vreme ca are banii, dar proiectele sunt doar la faza de licitatie... parca nu se prea prezinta lumea.

QUOTE(daniel28 @ 4 Jun 2006, 10:24)
Ministrul se lauda ca anul acesta va incepe lucrul la Bucuresti-Brasov si ca s-au alocat 100 mil euro pentru Autostrada Transilvania (cu posibila suplimentare de inca 100 mil daca Bechtel poate construi atat)
*


Deocamdata le-au dat 30 de milioane... in luna mai, cand ei ar fi trebuit sa inceapa lucrul prin martie. Daca guvernul se tine de cuvant si plateste la timp, Bechtelul ar termina cei 456 de km de autostrada in 8 ani.


--------------------
ZKR (Logan by Dacia) BaLaureate 3.14 1907 toamna - CJ-01-GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihye
post 4 Jun 2006, 11:45
Post #4


  


Group: Members
Posts: 346
Joined: 4 May 06
From: TM




In Timisoara se lucreaza incet-incet la o centura .

[quote=ovidiusoft,4 Jun 2006, 10:36]
Simplu calcul: 1200 km / 6 ani = 200 km / an = aprox 1 km / zi lucratoare. Nici in tarile cu apa calda nu prea se construieste in stilul asta. Deci e BS. Poate (POATE!!!) se vor face proiectele si se vor incepe lucrarile.

off topic: asa de rau stam cu apa calda? ca nu inteleg


--------------------
 Fiat GP 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel28
post 4 Jun 2006, 11:48
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 9 May 06




QUOTE(ghc @ 4 Jun 2006, 12:57)
Daca guvernul se tine de cuvant si plateste la timp, Bechtelul ar termina cei 456 de km de autostrada in 8 ani.
*



Intr-o harta publicata de EVZ, pe baza declaratiilor oficialilor din Ministerul Transporturilor, in dreptul tronsoanelor 2 si 3 ale Autostrazii Transilvania era trecuta punerea in functiune in 2009.

Are cineva din Campia Turzii poze cu lucrarile ? Intr-un interviu, Bogdan Sgarcitu, purtatorul de cuvant al Bechtel, a declarat ca pana la sfarsitul anului vor sa termine 16 km si sa finalizeze terasamentul pentru inca 18 in zona Campia Turzii


--------------------
Audi A4 A4 2.0 TDI 2009 - BC 33 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anpop
post 4 Jun 2006, 12:55
Post #6


Sef de pisica!


Group: Members
Posts: 428
Joined: 28 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(ovidiusoft @ 4 Jun 2006, 11:36)
Simplu calcul: 1200 km / 6 ani = 200 km / an = aprox 1 km / zi lucratoare. Nici in tarile cu apa calda nu prea se construieste in stilul asta. Deci e BS. Poate (POATE!!!) se vor face proiectele si se vor incepe lucrarile.

Ce a vrut sa zica este asa: "Avem bani pentru 1200 km de autostrada. In 6 ani trebuie sa producem niste proiecte, sa infiintam niste firme capusa si sa furam cat se poate."
*


...nici chiar asa! pt. buc-bv, drajna-cta. proiectele sunt gata...pt transilvania 75% smile.gif
iar calculul de mai sus cu 1 km/zi e naucitor tongue.gif
a zis careva ca e acelasi constructor!? radmasa.gif
bani sa fie, ca in rest se poate face treaba! evident fara "firmulite" de cartier! wink.gif


--------------------
Logan Preference 1,4 - b-xx-xxx
Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel28
post 4 Jun 2006, 13:06
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 9 May 06




Antena 3 a difuzat azi o stire prin care Ministerul Transporturilor anunta ca in luna iulie 2006 vor incepe lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti pe segmenul Moara Vlasiei - Ploiesti.

Daca nu ma insel, sectiunea Bucuresti-Ploiesti va fi construit de firma austriaca Strabag.

Asteptam anuntul oficial al inceperii lucrarilor si semnale de pe teren !!!

This post has been edited by daniel28: 4 Jun 2006, 13:07


--------------------
Audi A4 A4 2.0 TDI 2009 - BC 33 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anpop
post 4 Jun 2006, 13:28
Post #8


Sef de pisica!


Group: Members
Posts: 428
Joined: 28 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(daniel28 @ 4 Jun 2006, 14:06)

Daca nu ma insel, sectiunea Bucuresti-Ploiesti va fi construit de firma austriaca Strabag. 

*


se mai bate si Vinci pe anumite zone....dar Strabag daca va lucra cum a lucrat in ghencea si nu-si revine...vai de banii nostrii....


--------------------
Logan Preference 1,4 - b-xx-xxx
Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asus
post 4 Jun 2006, 13:50
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 20 July 05




QUOTE(daniel28 @ 4 Jun 2006, 10:24)

De asemenea, se construiesc centuri ocolitoare, cu profil de autostrada, pentru numeroase orase: Bucuresti, Sibiu, Timisoara, Pitesti, Ploiesti, Constanta, Arad, Brasov, Tg.Mures, Bacau, Iasi, Fagaras si altele.




la Sibiu se lucreaza la centura de anu' trecut...progrese sunt, dar cred ca noi suntem un caz deosebit....edilii nostrii sunt cam intepati in c*r de 2007, Sibiu capitala europeana a culturii, asa ca vor nu vor, tre sa faca treaba...


--------------------
dacia Logan Laureat 1.4 iulie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghc
post 4 Jun 2006, 15:18
Post #10


..:::Cautatorul:::..


Group: Members
Posts: 436
Joined: 9 December 03
From: Cluj-Napoca




QUOTE(daniel28 @ 4 Jun 2006, 12:48)
Are cineva din Campia Turzii poze cu lucrarile ? Intr-un interviu, Bogdan Sgarcitu, purtatorul de cuvant al Bechtel, a declarat ca pana la sfarsitul anului vor sa termine 16 km si sa finalizeze terasamentul pentru inca 18 in zona Campia Turzii
*


Cum am spus: totul depinde de bani. In poze nu ai ce vedea, deocamdata se executa doar lucrari de terasare in zona localitatilor Ciurila (unde e si baza principala), Craiesti si Petresti.
Toate lucrarile mai depind si de ritmul expropierilor sau daca oamenii ii lasa pe terenul lor inainte ca guvernul sa-i plateasca.


--------------------
ZKR (Logan by Dacia) BaLaureate 3.14 1907 toamna - CJ-01-GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 4 Jun 2006, 15:40
Post #11


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 1.035
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(anpop @ 4 Jun 2006, 13:55)
iar calculul de mai sus cu 1 km/zi e naucitor tongue.gif
a zis careva ca e acelasi constructor!?  radmasa.gif
bani sa fie, ca in rest se poate face treaba! evident fara "firmulite" de cartier!  wink.gif
*




Nu e naucitor, o medie de 1 km pe zi (chiar daca se lucreaza paralel) mi se pare cam mult. Gandeste-te cum s-a lucrat pana acum. Ai vreun motiv sa crezi ca o sa gaseasca firme mai de soi? Ca vorba aia, cine are experiente in Ro la construit autostrazi? biggrin.gif

Later: Vad ca ziceti de firme din alte parti... Sa-i vedem!


This post has been edited by ovidiusoft: 4 Jun 2006, 15:41


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel28
post 4 Jun 2006, 16:02
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 9 May 06




QUOTE(ovidiusoft @ 4 Jun 2006, 17:40)
Ca vorba aia, cine are experiente in Ro la construit autostrazi? biggrin.gif

Later: Vad ca ziceti de firme din alte parti... Sa-i vedem!
*



Una din conditiile puse de M.Transporturilor pentru a accepta o firma la negocierea construirii unui segment de autostrada este ca firma respectiva sa fi finalizat, deja, o lucrare similara. Ori in Romania nu este vorba de o asemenea firma. Automat toate sunt straine. In schimb, toate firmele cu care se incheie contracte isi aleg subcontractori romani. In plus pentru fiecare contract de proiectare-executie (design and build) exista o firma care se ocupa de studiul de fezabilitate si supravegherea investitiei, tot straina.
In ceea ce priveste Strabag, probabil ca ceea ce a lucrat prin Bucuresti a fost facut "dupa buget'. Nu putem spune ca in Austria autostrazile sunt "de 2 lei" si au fost facute de Strabag.


--------------------
Audi A4 A4 2.0 TDI 2009 - BC 33 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel28
post 4 Jun 2006, 16:06
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 9 May 06




QUOTE(asus @ 4 Jun 2006, 15:50)
la Sibiu se lucreaza la centura de anu' trecut...progrese sunt, dar cred ca noi suntem un caz deosebit....edilii nostrii sunt cam intepati in c*r de 2007, Sibiu capitala europeana a culturii, asa ca vor nu vor, tre sa faca treaba...
*



Intr-adevar s-au pus mari sperante pentru inceputul lui 2007 cu inaugurarea centurii. Ultimele estimari arata ca termenul de punere in functiune va fi trimestrul III sau IV 2007 (cam prin septembrie-octombrie), ceea ce iese din calendarul Capitalei Culturale.
Pacat.

Se vede vreo realizare, cum stau cu construirea ?

Oricum, jos palaria in fata sibienilor. La ei macar se misca ceva.

This post has been edited by daniel28: 4 Jun 2006, 16:08


--------------------
Audi A4 A4 2.0 TDI 2009 - BC 33 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asus
post 4 Jun 2006, 16:19
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 20 July 05




la Sibiu, de vazut se vede prea putin, adica centura ocoleste destul de mult vechile drumuri, asa ca deocamdata se pot vedea doar viaducturile de peste ele (nici alea terminate)...restul e pe "ogoare"...oricum e un progres...cred ca se promite sibiului o centura de cel putin 15 ani, si degeaba, traficul greu tot pe la mine pe strada trece(stau pe vechea centura, impropriu zis centura, ca e in centrul orasului)...sunt tare curios cand e gata, poate sa fie si la inceputul lui 2008, dar sa fie gata...ne-am obisnuit cu rabdatul, dar totusi...

asa...ca o curiozitate personala, daca nu era 2007 capitala bla bla bla...oare se miscau lucrurile asa repede?


--------------------
dacia Logan Laureat 1.4 iulie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fanu
post 4 Jun 2006, 17:12
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




Sal,

La http://www.andnet.ro/ispa/sibiur.ppt puteti vedea fotografii de pe santierele Centurii Sibiu. Indiscutabil se va circula mai bine prin zona dupa finalizarea ei. Aceasta centura va fi si punctul de plecare pentru lucrarile la Coridorul IV Paneuropean.

Se va incepe pe tronsoanele Sibiu - Deva - Lugoj - Timisoara - Arad - Nadlac. Tot ceea ce stiu (in afara de stirea de azi ca traseul Arad-Timisoara va fi stabilit pe harta de o firma de consultanta privata) este ca legatura Aradului cu autostrada se va face prin zona Aeroportului Arad.

Autostrada Bucuresti - Ploiesti este "desenata" cu iesire din Sos. Petricani (Dna Ghica), trece pe langa comuna Pipera, se va lega la Aeroport prin partea estica a acestuia (planurile de dezvoltare sunt in acea zona) si continua catre Ploiesti. Ocolirea Ploiestiului se va face prin Nord.
De acolo, o solutie propusa este continuarea pe DN1 pe tronsonul Ploiesti - Baicoi - Comarnic. De acolo urmeaza a se construi autostrada prin tunele si viaducte pana la Brasov.

Dpdv A2 Cernavoda - Constanta, topografia e stabilita, insa lucrarile vor costa mult - roca dura + construirea unui nou pod peste canal.

Daca mai aveti informatii... feel free.


--------------------
Megane II.2 Bicorp Confort Expression 1.5 dCi 100 - Bleu Extreme
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel28
post 4 Jun 2006, 17:15
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 9 May 06




Coridorul IV - Incotro ?

Imediat dupa preluarea puterii de catre actuala coalitie politica am aflat ca nu putem sustine financiar doua autostrazi. Prin urmare, pentru Romania este prioritar Coridorul IV. Timp de un an si jumatate ne-am tot invartit in jurul cozii daca autostrada Bechtel merge sau nu mai departe. Daca ea s-ar fi oprit Romania ar fi platit penalitati pentru rezilierea unui contract comercial, dar si leaderul unui important partid din coalitia guvernamentala, ajuns primar intr-o importanta urbe ardeleana, nu si-ar fi putut indeplini o promisiune electorala. Totusi autostrada Transilvania merge mai departe. Si se pare ca va fi terminata inainte de Coridorul IV.

Coridorul IV, atat de iubit de guvernanti va fi construit si el. Prin urmare se poate sa construiesti doua autostrazi, cu conditia sa vrei.
Ceea ce ma mira pe mine este faptul ca acest coridor nu duce nicaieri. De la Bucuresti merge la Constanta si se opreste acolo.
In plus, chiar daca Romania ar face si segmentul din Coridorul IX care leaga Bucurestiul de Giurgiu, acolo s-ar opri si acesta.
Vecinii nostri bulgari nu au in viitorul previzibil nici un proiect de conectare prin Ruse a autostrazilor lor cu sistemul romanesc. Dimpotriva, prin colaborarea cu turcii ei vor incheia construirea autostrazii care leaga Sofia de Turcia prin Kapitan Andreevo. Apoi bulgarii vor sa lege Sofia prin de Grecia (Kulata), in paralele cu constructia de catre greci a unei noi sectiuni a autostrazii Egnatia Odos de la Salonic la Promachonas prin Serres. Pentru aceasta autostrada bulgarilor le lipsese doar o solutie politico-tehnica prin care sa traverseze un parc national. De asemenea bulgarii vor lega Sofia de granita sarba printr-o autostrada.
In partea de nord vecinii nostri unguri au incheiat in aprilie 2006 autostrada M5 la granita sarba (Roszke), iar pana in 2007 vor incheia sectiunile M7 si M70 care vor lega Budapesta de Croatia si, respectiv Slovenia.
In concluzie: pe autostrada Bucuresti-Pitesti-Sibiu-Deva-Lugoj-Timisoara-Arad (Coridorul IV) nu va circula acel tranzit de marfuri atat de trambitat si dorit de guvernanti pentru ca drumul va fi cu mult mai scurt catre Italia, Austria prin Bulgaria, Serbia, Ungaria.

Din punctul meu de vedere, deci, toata dragostea guvernului pentru Coridorul IV nu a fost decat politicianism, pierzandu-se un an si jumatate, care ar fi facut ca in alte segmente (A2 si Bechtel) sa se inainteze cu ceva.

PS: Nu sunt ardelean ca sa trag spuza pe turta lui Bechtel


--------------------
Audi A4 A4 2.0 TDI 2009 - BC 33 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel28
post 4 Jun 2006, 17:35
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 9 May 06




"Autostrada Nordului" sau "Joaca de-a proiectele"

In presa s-a relatat despre o intalnire la Iasi a unor personalitati publice locale si oameni de afaceri din judetele Iasi, Suceava si altele in care s-a discutat ideea lansata de Ucraina si Moldova de a se construi o autostrada care sa lege Odessa de Budapesta, trecand prin Iasi, Suceava, Vatra Dornei, Satu Mare. Sectiunea romaneasca ar urma sa aiba 600 km. Bineinteles ca ungurii sunt inaintea noastra si aici, sectiunea maghiara a prioectului fiind autostrada M3, care va ajunge in noiembrie 2006 la Nyregyhaza, la aproximativ 70 km de Satu Mare.
Sustinatorii romani ai proiectului (in special prefectul de Suceava) au incercat sa arate importanta proiectului pentru zona de nord a Romaniei si si-au propus sa efectueze studii pentru a le prezenta guvernului, pentru a se solicita fonduri.
Oricum, un dram de realism exista si in aceasta solicitare, participantii afirmand ca nu spera ca aceasta autostrada sa fie gata pana in 2020.

Proiectul are sprijinul Ucrainei (care lasa pe umerii Romaniei construirea celui mai mare segment, netrebuind sa construiasca singura de la Odessa si pana la granita cu Ungaria), al Moldovei (o tara cu un "real potential investitional" in infrastructura), dar si al Poloniei (interesata de legarea prin autostrazi a Marii Baltice de Marea Neagra).


--------------------
Audi A4 A4 2.0 TDI 2009 - BC 33 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 5 Jun 2006, 07:14
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.192
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Mai, pe mine ma pufneste rasul cand aud de alte si alte discutii despre care autostrada ar trebui construita in Romania... Adevarul e ca ORICARE autoatrada ar fi f. buna. Romania e intr-o stare catastrofala d.p.v. al infrastructurii de transporturi, asa ca oriunde am construi o nenorocita de autostrada, tot am avea unde s-o legam prin vecini.

Cat despre cati km de autostrada se vor construi pe an, poate am devenit eu cinic, dar privind rata de constructie a autostrazilor din Ro in ultimii 20 ani, nu pot vedea 200Km construiti pe an. Daca vor fi bani, vor fi de furat, nu de construit...


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 5 Jun 2006, 07:56
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.351
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Fan-ule pentru ce un nou pod peste canal pentru autostrada soarelui? Nu are nici o treaba autostrada cu canalul. Se termina undeva pe la Agigea asa ca nu va trebui traversat canalul de autostrada.

This post has been edited by Slider: 5 Jun 2006, 08:01


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GIC
post 5 Jun 2006, 08:12
Post #20


Doar membru


Group: Members
Posts: 656
Joined: 13 January 04
From: Oradea




Noutati la zi pentru Autostrada Transilvania - http://www.autostrada-transilvania.ro/
Sper sa fie si ceva adevarat !!!


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 / Rover 45 - 2002
Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 5 Jun 2006, 09:05
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.349
Joined: 20 April 05




Noutati la zi despre centura Timisoara: lucrarile stagneaza cu succes, a napadit iarba pe utilaje si urca incet pe terasamentul din pietris... Am fost eu la o tura cu bicicleta pana la Remetea si am mers o (scurta) bucata pe soseaua de centura. E bine totusi ca se poate urca din sat/ comuna (Ghiroda) pe aceasta sosea si sunt unii destepti care fac liniute si testeaza franele, fac rotocoale, etc.... No comment... La altceva nu prea foloseste, ca e fragmentata, numai bucati intrerupte ba de celebrul de-acum E70 Timisoara-Lugoj, ba de terasamentul de cale ferata, ba de un sant...

This post has been edited by Victorine: 5 Jun 2006, 09:06


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 5 Jun 2006, 10:25
Post #22


membru violet


Group: Members
Posts: 5.257
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Nu trebuie sa ne ostenim noi cu monitorizarea constructiei de autostrazi. Exista Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), regie apartinand Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, care este beneficiarul DIRECT al acestor investitii cu fonduri 25% bugetare si 75% imprumuturi RAMBURSABILE GARANTATE DE STAT.
Aceasta companie trebuie MONITORIZATA.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel28
post 5 Jun 2006, 10:54
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 9 May 06




De acord cu tine, doar ca site-ul acestei companii nu prea merge si/sau este neactualizat.


--------------------
Audi A4 A4 2.0 TDI 2009 - BC 33 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel28
post 5 Jun 2006, 11:17
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 9 May 06




Directorul CNADNR a declarat ca in 2008 se va incheia constructia autostrazii Bucuresti-Brasov (170 km).

Deci, bucurestenii mai au de asteptat 2 ani pana sa poata merge pe autostrada spre Valea Prahovei.


--------------------
Audi A4 A4 2.0 TDI 2009 - BC 33 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 5 Jun 2006, 12:54
Post #25


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.435
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani




Ai nostri guvernanti mai mult vorbesc decit fac.....iar la cite zice seful de Transporturi, te astepti sa te dai zilele astea pe cine stie ce mega autobanda...Acu zice ca intentioneaza sa suplimenteze cu 100-200 mil euro fondurile pentru constructia sectiunii Bucuresti - Bors....dar asta doar daca vrea Bechtel....asa sa fie!


--------------------
Reno M 2.1/CD 2005/1.6 16 V - B xx BOG
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 5 Jun 2006, 13:16
Post #26


membru violet


Group: Members
Posts: 5.257
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(daniel28 @ 5 Jun 2006, 11:54)
...doar ca site-ul acestei companii nu prea merge si/sau este neactualizat.
*


Si nici nu va fi atata vreme cat cei mai multi bani de afara se deruleaza prin ei!


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghc
post 6 Jun 2006, 01:51
Post #27


..:::Cautatorul:::..


Group: Members
Posts: 436
Joined: 9 December 03
From: Cluj-Napoca




@GIC

Io n-as crede tot ce zice acolo. Uita-te la sectiunea contact.

Site-ul oficial este fara cratima, dupa cum se poate verifica la RNC. Informatii vechi, dar o pasarica mi-a soptit ca se va actualiza.


--------------------
ZKR (Logan by Dacia) BaLaureate 3.14 1907 toamna - CJ-01-GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel28
post 6 Jun 2006, 12:16
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 9 May 06




Traseul autostrazii Transilvania in judetul Cluj

Attached File(s)
Attached File  cluj.bmp ( 93.54k ) Number of downloads: 473


--------------------
Audi A4 A4 2.0 TDI 2009 - BC 33 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel28
post 12 Jun 2006, 18:00
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 9 May 06




Schimbare la varful Transporturilor:

Dupa cum presa a estimat presa la inceputul lunii, PD a hotarat azi debarcarea ministrului Gheorghe Dobre, motivand "activitatea sub asteptari" a ministrului. In locul sau PD-ul l-a nominalizat pe mult mai cunoscutul Radu Berceanu.
Aceasta mutare ma face sa ma mandesc la doua motive posibile ale schimbarii titularului unui post atat de sensibil, date fiind nevoile Romaniei la capitolul infrastructura si sumele uriase care se vor vehicula in urmatorii 7 ani in acest domeniu:

1) Prestatia ministrului Dobre a fost, intr-adevar slaba, iar PD-ul si-a dat seama ca poate pierde capital politic intr-un domeniu care i-a apartinut, traditional, prin Traian Basescu. Aceasta pe motivul pierderii a 1 an si jumatate din mandatul coalitiei fara ca sa se intrevada ceva modificari in situatia infrastructurii din Romania

2) Intr-adevar, asa cum a declarat, Dobre nu a gasit la minister atunci cand a ajuns in functie nici un plan viabil in legatura cu constructia de autostrazi, in sensul nefinalizarii studiilor de fezabilitate pentru Coridorul IV, pentru Bucuresti-Brasov, neasigurarea surselor de finantare pentru nici una dintre autostrazile pe care le planificase guvernarea PSD, ineficienta legislatiei care sta la baza constrctiei de autostrazi in sensul termenelor prea lungi care trebuie parcurse pana la inceperea executiei unui proiect de autostrada.
Prin urmare timp de 1 an si jumatate Dobre a trebuit sa puna la punct niste lucruri care tin de perioada premergatoare constructiei, iar acum a venit momentul ca, in locul lui Dobre, sa apara o persoana carismatica care sa taie panglici inaugurale, sa faca declaratii politice, sa apara in fata publicului ca cel care isi face treaba si de pe urma caruia se vede ceva.
Sincer sa fiu, Radu Berceanu este persoana potrivita pentru a face credibila cea de a doua varianta. Declaratiile politice ale sale din ultima perioada (indreptate, in special, impotriva lui Dan Voiculescu), figura sa cunoscuta de public il fac pe Berceanu persoana potrivita pentru a iesi in evidenta, in contrast total cu figura stearsa a lui Dobre. Cu siguranta Dobre va ramane in continuare in preajma lui Berceanu, pentru ca acesta din urma nu are nimic de a face cu Transporturile, dupa cum nu a avut de a face nici cu posturile pe care le-a ocupat in guvernarea PD-CDR.
Cred ca PD isi pregateste un castigator in batalia cu pentru imagine din razboiul infrastructurii. Daca in 2008 se vor da in folosinta autostrada Bucuresti-Brasov si cateva segmente din Brasov-Bors, asa cum prevede calendarul anuntat acum o luna de catre Dobre, Radu Berceanu va fi persoana care va apare in campania electorala din toamna lui 2008 cu realizari de exceptie in 2 ani si jumatate, fata de ineficienta a 19 ani de guveranrilor anterioare.


--------------------
Audi A4 A4 2.0 TDI 2009 - BC 33 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NoDacia
post 12 Jun 2006, 18:42
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 10 June 06




QUOTE(GIC @ 5 Jun 2006, 08:12)
Noutati la zi pentru Autostrada Transilvania - http://www.autostrada-transilvania.ro/
Sper sa fie si ceva adevarat !!!
*



site-ul e deja suspendat - probabil gand la gand cu mersul lucrarilor la autostrada !


----

Degeaba sunt firme straine ... lucratorii sunt tot romani si probabil doar un om acolo sus o fi din tara de origine... strainii doar isi iau banii, si probabil stiu si ei faptul ca au dat ceva pe la botul politicienilor si isi permit sa-si bata joc de noi pentru ca nici aia nu vin peste ei sa le bage s*** in coaste ...

Nici macar nu ma mai chinui sa ma gandesc la autostrazi ... cel putin sper sa mentina drumurile actuale in parametrii .. smile.gif


--------------------
BMW 320d 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

192 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th November 2017 - 18:26
Forum Renault Server hosting