indicator benzina si consum exagerat
indicator benzina si consum exagerat
GeorgeB |
24 Jan 2003, 13:35
Post
#1
|
||
the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- ---
|
|||
Liviu |
24 Jan 2003, 13:42
Post
#2
|
expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard |
Nu e normal sa iti ia 14% dar in jur de 10-11 , cu motorul relativ rece ... nu e prea exagerat ...
Eu iti recomand sa faci plinul ochi .. sa te plimbi prin buc. cam 100Km si apoi sa faci iarasi plinul ochi .. ai sa vezi exact cat iti ia .... dupa aia ne informezi si pe noi. Sa nu te mai iei dupa indicatorul de benzina .. ala iti spune daca rezervorul e plin sau gol ... nu stii cu exactitate cat de plin sau cat de gol este Bafta |
--------------------
.
.
.
|
|
GeorgeB |
24 Jan 2003, 13:44
Post
#3
|
the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti |
azi am facut plinul ochi!!! a dat si pe afara un pic... o sa fac cum zici, ca zici bine, ce zici ) de abia i-am facut plinul... mai vorbim peste 100km, multam ' de idee
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- ---
|
|
Mihai_E |
24 Jan 2003, 14:38
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti |
Ca sa fie masuratoarea cit mai exacta, ar fi bine sa alimentezi tot de la pompa aia, pentru ca astea au si ele erori de masura (mai mari sau mai mici)
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
GeorgeB |
24 Jan 2003, 18:12
Post
#5
|
the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti |
corect, din nou, iti multumesc si tie , nu m-am gandit la asta :roll:
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- ---
|
|
4EST |
24 Jan 2003, 18:58
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 7 August 02 From: Brasov |
Mi-a consumat si mie asa iarna trecuta, dar am Nova cu carburator dublu.
Ideea e ca daca mergi numai 4-5 km si te opresti o sa-ti pape multa benzina. Eu asa facusem iarna trecuta (mergeam la servici) si m-am speriat. Dar cum am facut un drum mai lung, am vazut ca consumul era normal (5.8-5.9%) |
-------------------- |
|
Mihai007 |
14 Feb 2003, 08:59
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 13 February 03 From: Bucuresti |
Si eu m-am speriat :shock: de trecerea de la consumul de vara la cel iarna.
Asta vara imi lua 7.5-7.7% si cum au inceput zilele friguroase a inceput si consumul sa creasca spre 9.5-9.8%. Abia astept sa vina vara ... |
--------------------
Dacia SuperNova
Rapsodie
|
|
spooky |
6 Mar 2003, 21:17
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 16 February 03 From: Bucuresti |
Salut tuturor.
Sunt (fericitul) posesor al unei DSN Clima, de o saptamana, 200km pana acum (am preluat-o de la 20km )., Eram curios in privinta consumului. I-am pus la inceput 21 de l benzina de la LukOil si am facut 170km in oras (Bucuresti) cand am inceput sa intru pe rezerva (adica mi s-a aprins beculetul si a inceput sa intre acul pe rosu.... nu m-am speriat). Desi nu am gasit in carti cata rezerva are, am inteles ca ar avea 7,5l de pe acest forum. Un calcul rapid reiese ca a consumat cam 8,8%. Pe forum ieri am citit ca turatia optima e intre 2500-3000. Pana acum mergeam la 2000 sau mai putin. Azi, i-am facut plinul, de la Agip. Am vrut sa merg la OMV, dar mi-a fost mai la indemana Agip. Si cand zic plin, am pus 40 de litri. Asta inseamna ca mai aveam 4 litri? Sunt putin confuz. Cred ca am umplut-o pana la refuz... Vreau sa-i calculez consumul exact dupa 100km. Deasemenea am observat putina mai multa stabilitate (?!?), dar am observat o schimbare cand i-am facut plinul. (heh, my first car). Acum, PROBLEMA mea e... acul de la indicatorul de benzina. Nu-mi arata deloc PLIN, ci, 3/4 din rezervor. De ce? Alta problema semnalata ar fi semnalizatorul. Cateodata, repet, cateodata, nu vrea sa stea in pozitia de semnalizat (in special dreapta), decat dupa ce invart de volan putin mai mult spre stanga, si tot cateodata nu prea vrea sa mai iasa singur din semnalizare si trebuie sa-l scot manual, indiferent cat de mult am revenit cu volanul, sau dau in cealalta directie cu volanul. Cam atat pentru incept si sper sa gasesc un raspuns la problema cu indicatorul. Maine dimineata trec pe la service oricum. |
--------------------
Dacia
SupeRNova
- B-43-PHP
|
|
djonexx |
6 Mar 2003, 22:10
Post
#9
|
Dupa 4.5 ani de DSN Group: Members Posts: 86 Joined: 21 November 02 From: Cluj-Napoca |
De ce ? :-)
Pentru ca este Dacie, si indicatoarele de bord sunt facute in Turcia :-) Asa era si la mine (Clima, martie 2002), si dupa un timp - cred ca la al doilea sau al treilea plin ochi - a aratat cum trebuie. Poate are nevoie de putina "rodare" ;-) La mine, cand becul galben incepe sa "clipeasca" mai sunt in rezervor cam 7 litri. Cand deja sta aprins continuu, mai sunt in rezervor cam 5 litri. |
--------------------
Ford Focus
Trend CL Wagon
2006
- CJ-11-NEC Ford Focus Trend CL 1.6 tdci 110 cp
Dacia Supernova Clima 2002 |
|
djtzeava |
6 Mar 2003, 22:38
Post
#10
|
membru bosorog :D Group: Members Posts: 349 Joined: 23 October 02 From: beler |
ma rog eu am dsn de un an si juma si cand am acul deasupra sfertului adica (cred)vreo 11l cand plec de la stop clipeste becul(rosu)
|
--------------------
dacia /bmw/vw
supernova europa/318/passat 2.0tdi
11-01, 06-98, 04-07 b27upz,b28wpz,b280wpz
|
|
fanelaru |
6 Mar 2003, 22:58
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 February 03 From: Bucuresti |
La fel patesc si eu cu semnalizatorul. N-am gasit inca solutie.
Pt. ai calcula consumul mediu: - faci plinul - mergi 100 km - faci iarasi plinul Si ai exact consumul |
--------------------
Renault
Megane
2005 Influence 1.5 dCi Fanelaru Stelar
|
|
djtzeava |
6 Mar 2003, 23:04
Post
#12
|
membru bosorog :D Group: Members Posts: 349 Joined: 23 October 02 From: beler |
asta face parte din ciclul 'asa fac toate' :|
|
--------------------
dacia /bmw/vw
supernova europa/318/passat 2.0tdi
11-01, 06-98, 04-07 b27upz,b28wpz,b280wpz
|
|
spooky |
6 Mar 2003, 23:45
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 16 February 03 From: Bucuresti |
aha, atunci m-am linistit, am intrebat un prieten cu Cielo din 97 si la fel ii indica si lui cand isi face plinul.
alta intrebare: se poate pune radiocasul de la DSN pe sina? sa-l pot scoate usor? ca acum ma chinui putin sa-i scot cablurile din spate cand il iau in casa. daca da, cat costa si poate sa-mi faca asta la service? |
--------------------
Dacia
SupeRNova
- B-43-PHP
|
|
djtzeava |
6 Mar 2003, 23:55
Post
#14
|
membru bosorog :D Group: Members Posts: 349 Joined: 23 October 02 From: beler |
la un service in domeniul asta se poate sa ti-l puna pa sina sau poti tu sa cumperi kitul
|
--------------------
dacia /bmw/vw
supernova europa/318/passat 2.0tdi
11-01, 06-98, 04-07 b27upz,b28wpz,b280wpz
|
|
GeorgeB |
7 Mar 2003, 08:54
Post
#15
|
the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti |
din pacate asa functioneaza semnalizatorul la toate. o sa te obisnuiesti cu el. mai naspa e la depasiri la viteze mai mari cat despre indicatorul de consum: s-ar putea sa fie plutitorul ala blocat in conducteel din rezervor. mie asa mi s-a intamplat si a trebuit sa fie desfacut rezervorul(se desface prin portbagaj are un capac ce se insurubeaza ) si dupa aceea scos de ssub furtunase . ok?
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
AL |
7 Mar 2003, 09:05
Post
#16
|
Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti |
QUOTE Acum, PROBLEMA mea e... acul de la indicatorul de benzina. Nu-mi arata deloc PLIN, ci, 3/4 din rezervor. De ce?
Alta problema semnalata ar fi semnalizatorul. Cateodata, repet, cateodata, nu vrea sa stea in pozitia de semnalizat (in special dreapta), decat dupa ce invart de volan putin mai mult spre stanga, si tot cateodata nu prea vrea sa mai iasa singur din semnalizare si trebuie sa-l scot manual, indiferent cat de mult am revenit cu volanul, sau dau in cealalta directie cu volanul. Stai linistit ca nu e grav... 1. plutitorul din rezervor se loveste de un furtun al pompei de benzina... mergi la service ca se rezolva in 10 minute... sau desfa capacul din portbagaj, cel de la pompa de benzina (4 suruburi) si invarte putin colierul furtunelor... e mai greu de explicat decat de facut 2. semnalizarea...hmm... asa este conceputa masina sa faca...o sa te obisnuiesti si, in timp, o sa se mai toceasca acea piesa de la volan si sa mearga mai usor...sau poti sa o scoti, dar atunci va trebui sa aduci parghia semnalizatorului inapoi cu mana de fiecare data.... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
7 Mar 2003, 10:47
Post
#17
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
Mie mi-au rezolvat la service problema cu semnalizarea. Se scoate capacul de sub volan si se mai taie putin dintr-o parghie.Nu am vazut prea bine ce fac acolo dar acum nu ma mai deranjeaza si revine singur in pozitie.
In legatura cu consumul de benzina. Eu fac plinul de 2-3 ori pe luna si tin o evidenta stricta a consumului de cand am cumparat masina rezultate medii: vara in oras 8-8.3.vara in afara 5.5-5.7,iarna in oras a sarit la 9.5-10(!!!),Iarna in afara 6.5-7 |
-------------------- |
|
alex |
7 Mar 2003, 11:09
Post
#18
|
Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 |
spooky, in legatura cu semnalizatorul, poti citi tutorial-ul de la http://www.dsn.as.ro/viewtopic.php?t=360 :wink:
|
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
spooky |
14 Mar 2003, 02:23
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 16 February 03 From: Bucuresti |
dupa 100 si ceva de km, consumul mi-a fost de 9,34% in conditii doar de slalom printre gropile din bucuresti, condus calm in general cam pe la 2500, cand ma apropiam de 3000 schimb.
masina are doar 300km pana acum. mult? putin? inca sunt nedecis care e turatia optima pentru consumul minim, nu vreau sa devin un disperat care sa conduca sa consume minim, dar vreau sa stiu cam pe unde se situeaza in realitate masina mea, fata de produsul vandut de producator cu specificatiile initiale pentru care platesc si o sa mai platesc mult si bine. din tot acest forum reiese 2500-3000. eu am senzatia ca e mai calma la 2000-2500. sa fie senzatia asta din cauza ca masina e noua?! |
--------------------
Dacia
SupeRNova
- B-43-PHP
|
|
14 Mar 2003, 02:34
Post
#20
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
eu i-am facut primii 3000 de km cu benzina de 98 omv, nu am lasat sa se goleasca mai mult de jumatate de rezervor si i-am facut plinul, nu am turat-o peste 3000 si am mers mai mult afara( in astia 3000 km). acum am masina de 20.000 si nu am probleme. dupa ce am trecut de 3000 km folosesc un regim de turatie intre 2500 si 4000. daca o subturezi mananci motorul.
iti recomand acelasi tratament. |
-------------------- |
|
spooky |
14 Mar 2003, 02:39
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 16 February 03 From: Bucuresti |
am fost la Agip si am facut plinul
apoi am fost la OMV si am pus 95 (10l). am vazut ca aveau si benzina 98 care sunt diferentele? pro/contra? |
--------------------
Dacia
SupeRNova
- B-43-PHP
|
|
djonexx |
16 Mar 2003, 22:56
Post
#22
|
Dupa 4.5 ani de DSN Group: Members Posts: 86 Joined: 21 November 02 From: Cluj-Napoca |
eu aproape exclusiv numai benzina de 95 de la OMV am bagat in mashina.
Acum are 14.000 Km si n-am avut nici o problema cu injectoare infundate/murdare, apa, probleme la pornire, etc. Nu prea vad care-i rostul sa pui benzina de 98 (ce avantaje are). |
--------------------
Ford Focus
Trend CL Wagon
2006
- CJ-11-NEC Ford Focus Trend CL 1.6 tdci 110 cp
Dacia Supernova Clima 2002 |
|
GeorgeB |
16 Mar 2003, 23:31
Post
#23
|
the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti |
avantajele unui carburant aditivat sunt mai multe , dar uite un argument, testat pe propia piele . de la inceput am bagat petrom 95, apoi am schimbat in urma cu 4 plinuri cu omv 98(am facut trei plinuri cu omv 98), iar ultimul plin shell v-power racing. diferenta se simte , dar nu imediat ! adica. a fost nevoie de doua plinuri pentru ca motorul sa nu mai tremure cand il pornesc, sa poata sa fie turat pana peste 5000 ture si sa nu macane. azi am facut 70km cu v-power racing, a luat scartz in a 3-a !!! nici nu mi-a venit sa cred. sare in ture de te inebuneste , la 5500 nici nu simti! diferenta este ca un combustibil aditivat iti va prelungi viata motorului. (m-am luat si eu purtat de val ca doar am vizionat the fast and the furios :devil:)
in concluzie. |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2024 - 15:47 |