DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Coborare garda sol pentru berlina

mihai-mir
post 24 Apr 2004, 08:58
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 5 April 04




As vrea sa-mi spuna cineva daca se poate cobora garda unei dacii. Si ce trebuie sa fac.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 24 Apr 2004, 10:50
Post #2


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




În primul rând trebuie să ai în vedere că suntem în ROMÂNIA! Deci, foarte multe gropi care vor produce multe necazuri!
Dacă îți asumi acest risc poți trece la treaba: varianta 1, tăiat spire la arcurile pe care le ai (varianta ieftină)
varianta 2: înlocuirea arcurilor și amortizoarelor cu unele sport!
Acum, tu alegi!


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 24 Apr 2004, 13:12
Post #3


Gangester


Group: Members
Posts: 4.243
Joined: 23 February 04
From: Buzau




au mai fost discutate chestiile astea , insa stiti la ce idiotenie mam gandit ?
Daca merge sa pun arcuri de duba [ de la dezmembrari ] si apoi taiate !
Se coboara garda la sol la o palma de sol dupa care se pun praguri si spoilere din cauciuc , astfel daca iei o gropita [ o gropitza , nu o groapa ] o sa se indoaie cauciucul si nu caroseria .
insa o astfel de metoda cred ca e valabila numai pentru cei care vor sa tuneze o masina de placere si nu pentru viata cotidiana .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 29 Apr 2004, 21:41
Post #4


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Si eu as fi interesat cum se poate cobora garda la o dacie, dar la modul inteligent.


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 29 Apr 2004, 23:37
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




daca vrei sa o lasi putzin si sa nu afectezi prea mult mashina pune-i cauciucuri 165/65


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 3 May 2004, 00:36
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




ca sa o lasi mai jos mai taie din arcuri

Intereste amortizoarele.


Am vazut la un baiat chestia asta niste amortizoare umblate la ele pe care nu prea am putu sa le misc. si avea pe masina tot asa. m-am lasat pe capota cu 90 kg ale mele si nici macar nu sa clintit masina. mi-a zis ca l-a casota cam 300 k de bucata.
arcuri taiate + amortizoare modificate+ niste spoilere mai mari = nu am putut sa imi bag tot adidasul sub spoiler. masina e tapana.

dar va dati seama ca se distruge caroseria, crapa chitul si imbinarile, dar ai o masina cu garda joasa, in care simti fiecare gropita si pietricica.


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag63kry
post 3 May 2004, 11:01
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 3 March 04




Mae, daca vrem sa ne luam caruta, sa ne clatine la fiecare groapa, e buna ideea "baiatului ala" . eu am niste amarate de inaltatoare si nu-mi place deloc cum se comporta cand dau in gropi. in final la masina baiatului se va rupe caroseria acolo unde este prins telescopul...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 3 May 2004, 21:07
Post #8


Gangester


Group: Members
Posts: 4.243
Joined: 23 February 04
From: Buzau




ce se intampla daca arcurile sunt scoase , incalzite f.f.f. mult , compresate f. mult sub caldura si apoi racite rapid [ timp in care ele tot compresate raman ] ?
Nu cumva se scurteaza si se intaresc ?
Desi in mod normal se lungeste si se intareste ... intelegeti voi tongue.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 4 May 2004, 21:30
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




i-am zis si yo ca masina nu rezista si se va dezintegra.

el a zis ca ca a mai intarit-o, si oricum o forjeaza si el un pic si apoi o vinde.

eu i-am: spus la bucata? icon_twisted.gif
plus de asta nu prea iese cu ea decat merge cu ea cand e vorba de fitze, femei si alte nebunii.


--------------------
dacia break 2001 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
disaster
post 28 Jun 2004, 16:14
Post #10


Membru cu detector de radar


Group: Members
Posts: 367
Joined: 31 May 04
From: UE - Bucharest




înlocuirea arcurilor și amortizoarelor cu unele sport.
am si eu o intrebare.de la ce masina se potrivesc pe dacia clt? :inger: am o liberta si visuri mari cu ea. :vmad:


--------------------
Renault Latitude 2011
Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzce
post 28 Jun 2004, 19:25
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Silos, ced ca faza cu incalzitu e o mare prostie smile.gif prin incalzire la temperaturi mari se schimba propietatile materialului din care este facut arcul, daca la temp mari il mai supui si la niste forte si il racesti brusc: s-a dus draq smile.gif

Parerea mea ar fi umatoarea niste cauciucuri de 165/65 sau 155/65 si unle modele de dacia vin din fabrica, cu un inaltzator ( la mine asa era) pe care poti sa-l dai jos, si uite ca iti cobori masina destul cat sa nu ai probleme cu gropile, iar pentru intarit arcurile poti folosi o bucat de cauciuc prin care sa-i dai niste santuri si sa o mulezi pe arc (cum se facea pe vremuri cand se puneau motoare diesel in locul celor de benzina).
spor la treaba...

Nu sunt pro taiat arcuri pentru ca pot aparea probleme, daca ai bani cumpara amortizoare sport!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzce
post 28 Jun 2004, 19:57
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Silos faza aia cu pragurile de cauciuc cred ca merge doar in filme smile.gif iei doua gropi si se sfasie! iar praguri din cauciu gros,rezistent, etc.. = multe kilograme inutile pe dacie biggrin.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 28 Jun 2004, 20:08
Post #13


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Stie cineva de unde se poate cumpara kit amortizor+arc sport pt. Dacie ?
Daca acest kit coboara garda si cu cat ?


Daca cineva a facut deja pe masina lui o asemenea modificare - coborare garda - il rog sa-mi dea detalii.


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 28 Jun 2004, 21:39
Post #14


Gangester


Group: Members
Posts: 4.243
Joined: 23 February 04
From: Buzau




daddy , il vinzi pe max si te apuci sa tunezi alta dacie ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 28 Jun 2004, 23:56
Post #15


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Da il vand pe Max si ma apuc de o Dacie Sport.

Pasiunea mea este sa le construiesc sa le muncesc si la urma sa iasa ce vreau eu si cum vreau. Max este gata este apt de "casatorie" deci va pleca de la casa mea, acum am un alt fiu care trebuie "indrumat in viata"

Urmatorul proiect suna cam asa; se ia una bucata dacie si se impinge tuningul la extrem dar cu conditia sa nu se foloseasca alte piese sau subansamble altele decat cele de dacie.

Soarta va fi aceiasi si pt Sport, am sa ma plimb cu el o luna de zile dupa care il vand.

Motivul este ca imi place sa vad iesind masini de la mine din garaj care incanta ochiul trecatorului.


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzce
post 30 Jun 2004, 19:09
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Lupule daca ai masina joasa te rastorni mai repede ? cum asa ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 30 Jun 2004, 20:25
Post #17


Gangester


Group: Members
Posts: 4.243
Joined: 23 February 04
From: Buzau




danzce, chiar nu ai inteles ca daca ai o masina cu garda inalta centrul de greutatate este foarte jos ??? 8) laugh.gif 8)


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzce
post 1 Jul 2004, 22:15
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




silos cred ce e de la amortiozarele pe gaz wink.gif dar hai sa nu fim rai cred ca a vrut sa spuna altceva smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul_
post 25 Sep 2005, 10:34
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 9 June 05




eu am taiat o spira de pe fata si una de pe spate si am amortizoare modificate dar tot nu sunt multumit de garda la sol o vreau mai joasa si in legatura cu amortizoare tari da si mie mi sa indoit putin clopotul dar e putin cojita tabla acolo urmeaza sa o fac si sa imi pun niste intarituri de tabla


--------------------
dacia 1310 - CJ 01 HUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 25 Sep 2005, 13:52
Post #20


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Taie 2.5 spire de pa fata.
Pe spare nu mai tin minte cat trebuie, cred ca tot 2, sa ajunga janta la aripa


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 25 Sep 2005, 14:16
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




despre nova nu stie nimeni nimic? ca vreau si eu sa o las un pic mai sus mai ales ca a mea e modelul T si e ridicata rau de cenzurat biggrin.gif


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul_
post 25 Sep 2005, 14:18
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 9 June 05




SGM daca tai de pe fata trebuie sa le aduc la forma la care au fost inainte la cald? mie asa mi lea facut pe fata dar nu ii prea vad rostu e cam tot una atuncea pe spate de ce nu trebuie facute la cald are ceva daca le tai pe fata si nu le mai duc sa mi le faca la cald?


--------------------
dacia 1310 - CJ 01 HUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 25 Sep 2005, 19:09
Post #23


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Nu e nevoie sa le incalzesti (ca le decalesti), le tai direct, si pui cu partea taiata sus. Ai grija sa le fixezi bine sus, in prinderea aia, nu sa le pui la intamplare,ca altfel jocaca.Bafta, te asteptam in randul low-rider-ilor.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 25 Sep 2005, 19:19
Post #24


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




SGM merci de informatie o sa caut.


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hadrian_
post 25 Sep 2005, 21:41
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 05




Salut
a mai fost un topic pe tema asta.Eu am taiat din surubul de fixare in teu a amortizorului fata.Am tait 15 mm,si masina s-a coborit ceva de ordinul 50 mm,e o proportie acolo.am amortizoarele modificate de mine dupa niste indicatii mai..precise ca sa le zic asa.Pe spate am pus arcuri din alea suplimentare si urmeaza sa vad ce sa fac sa o cobor.Ma cam enerveaza idea taiatului din arc,e ceva antiingineresc.Cel mai elegant e sa gasesti niste arcuri de la dezmembrari,prin tatonari,care sa coboare masina cu vreo 50-70 mm si pe spate si in acelasi timp sa o intareasca destul de binisor.Si la dezmembrari gasesti sia rcuri din alea progresive,adia cu diametrul primelor spire de la capete mai mic.Astea sunt folosite pe masinile actuale,asigura un confort usor la apasari mici,dar la apasari mari isi modifica "legea" si devin tari.In plus trebuie modificata tija de la amortizorul spate,ca sa nu atinga la un hop fundul amortizorului.Ca idee pot sa spun ca daca cobori masina nu castigi mare lucru,oricum eu cel putin nu merg mai mult de 130 la drum intins.Si simt un disconfort destul de mare din cauza amortizorelor sport,plus ca nu pot urca nici o bordura ca ating cu spoilerul fata.La drumurile nostre trebuie gasit un compromis,ca altfel atingi toata ziua masina pe dedesupt.


--------------------
dacia 1 - 16
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hec_bv
post 26 Sep 2005, 14:11
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 26 September 05




QUOTE(danzce @ 28 Jun 2004, 19:25)

Parerea mea ar fi umatoarea niste cauciucuri de 165/65 sau 155/65 si unle modele de dacia vin din fabrica, cu un inaltzator ( la mine asa era) pe care poti sa-l dai jos, si uite ca iti cobori masina destul cat sa nu ai probleme cu gropile

*


poate 165/60 nu 155/pe 65 eu cred nu sunt sigur ca 60 ala reprezinta inaltimea cauciucului ia cauta un cauciuc 175/50 pe 13 sa vezi cum arata parca avea sgm ceva de genu


--------------------
dacia 1310 L - Bv o3 hec
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul_
post 26 Sep 2005, 18:41
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 9 June 05




165 minim sau 175 maxim nu cred ca trebuie mai mult. 155 ce dracu alea is cauciucuri de bicicleta


--------------------
dacia 1310 - CJ 01 HUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 29 Sep 2005, 00:35
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




numai sa respecti inaltimea initiala a rotii ca de nu nu mai indica viteza bine si o sa iti fuga fata un curbe.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vick
post 29 Sep 2005, 12:20
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 7 September 05
From: Romania




Pentru cei care probabil fac confuzie, cifrele de genul 165/175 din seria cauciucului reprezinta latimea, deci n-au nici o treaba cu modificarea garzii la sol a masinii. Celalalt numar, adica luand de exemplu un cauciuc de 165/70, 70 reprezinta cat % din latime are inaltime camasa lui. Daca vreti sa lasati masina in jos asa, ar trebui sa cautati cauciucuri cu acest numar cat mai mic, acesta fiind 55 mi se pare, foarte greu de gasit pe R13. Problema principala este ca intr-adevar indicatiile vitezometrului sunt eronate si , surpriza: va scadea viteza maxima a masinii...! Deci, intrebarea care se pune este: merita?
Sau NU? Deci taiati din arcuri!... smile.gif)


--------------------
DACIA 1310L - B01POL
SAU NU ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul_
post 1 Oct 2005, 18:49
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 9 June 05




mi-am lasato si eu putin de spate parca tot nu e cea ce vroiam eu blush.gif


--------------------
dacia 1310 - CJ 01 HUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 04:49
Forum Renault