DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cutia de viteze probleme, cateodata nu merge bagata a1a

NinoBraila
post 17 Jul 2006, 23:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 July 06




Cateodata nu merge sa bag a1a!daca bag marsarier apoi incerc a1a merge!sa fie uleiu?va rog ajutor urgent!celelalte viteze nu am incercat !CUTIE IN 4 TREPTE-DACIE BREAK 1995


--------------------
Dacia 1310 tlx break 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 18 Jul 2006, 00:13
Post #2


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Esti nou. Inca nu te-ai acomodat cu forumul. wink.gif .
Uite aici poate te ajuta cu ceva. Dai si tu un search.
A mai am ceva pentru tine, sper sa te ajute cu ceva biggrin.gif .
Ar putea fi si cablul de ambreiaj, eventual regleaza-l.

This post has been edited by EUROPE_: 18 Jul 2006, 00:16


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NinoBraila
post 18 Jul 2006, 10:03
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 July 06




Am cautat pe forum si nu am gasit nimic care sa ma ajute! dar ceva care am uitat sa spun numai la plecarea de pe loc se intampla cateodata faza de mai sus!si cred ca tot de la cutie este si un zgaltait in a 3 si a 4a(numai in astea 2)!

nu ma ajuta deloc pentru ca nu sunt aceleasi simptome ce mi-ai dat EUROPE!
-Cablul de ambreiaj inca nu m-am uitat ca e devreme acum dar o sa ma uit azi!
TREBUIE SA EXPLIC CU AMANUNT?(adik nu m-am facut inteles in aceasta problema?

This post has been edited by NinoBraila: 18 Jul 2006, 10:08


--------------------
Dacia 1310 tlx break 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 18 Jul 2006, 10:31
Post #4


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




explica mai detaliat nu intra 1 in mers sau de pe loc, cand ai pus ulei ultima data in cutie, daca nu intra a 1 a in mers este ok.
zgiltie in a 3 si a 4 nu este problema incearca la o turatie mai mare si vezi daca mai face.


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NinoBraila
post 18 Jul 2006, 10:45
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 July 06




Deci :
Opresc masina o scot din viteze si opresc motoru!
Apoi pornesc masina si ca sa plec de pe loc bag a1a dar nu merge(de fortat nu fortez) parca nici nu ar exista dar bag marsarier(fara sa dau inapoi numa cuplez marsarieru) si apoi incerc a1a si merge!nu stiu daca mereu deoarece mia fost "tarsa" si apoi am oprit in viteza!mi-a zis cineva sa verific uleiu(ceea ce inca nu am facut)! masina e luata de vreo cateva luni de la cineva dar nu am intrebat de ulei in cutie!


This post has been edited by NinoBraila: 18 Jul 2006, 10:46


--------------------
Dacia 1310 tlx break 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylviu_76
post 18 Jul 2006, 11:34
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 July 06




Eu cred ca totusi ai sincronul de a1a dus...da cutia jos si dute cu ea la un meserias ca sigur ai probleme la trenul fix


--------------------
Dacia 1310 1988 - GJ-03-ULT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NinoBraila
post 18 Jul 2006, 12:03
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 July 06




Deci io intreb:se poate sa fie de la ulei?
iar silviu dc numa cand plec dupa loc face asa si dc atunci cand bag in marsarier si incerc iar in a1a merge(nu e acelasi sincron de la a1a)?io intreb asa pentru ca nu ar avea dc sa fie bulit sincronu,nu a luat socuri,nu a fost fortata!


--------------------
Dacia 1310 tlx break 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 19 Jul 2006, 08:15
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




eu stiu ca atunci cand n-ai ulei suficient in cutie, intra greu in marsarier si tr. 1.

deci verifica uleiul intai!!!


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Jul 2006, 11:40
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(NinoBraila @ 18 Jul 2006, 13:03)
Deci io intreb:se poate sa fie de la ulei?
[...]

Poate fi de la ulei.
Poate fi de la timonerie - incearca atunci cind nu intra sa apesi maneta (ca si cum ai vrea sa cuplezi marsarier), sa deplasezi putin stinga si sa incerci treapta 1. Daca da, e de la timonerie(patina trebuie reglata). Mai poti incerca si cuplarea 2-1, adica intii cuplezi a doua, apoi direct, pe aceeasi linie 1 - la foarte multe masini se intimpla asta.

Poate fi si de la tije sau cautator, asta e mai complicat
Si, nu in ultimul rind, citeste regulamentul, nu se accepta limbaj mirc (dc, dak, k, etc)

This post has been edited by diaconuliviu: 19 Jul 2006, 11:42


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NinoBraila
post 26 Jul 2006, 19:36
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 July 06




Sunt mai exact acuma:deci cand motoru este oprit in marsarier apoi pornesti si nu merge bagat in a1a(si se pare ca nici celelalte(doar marsarier))!


--------------------
Dacia 1310 tlx break 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs44
post 26 Jul 2006, 22:19
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 26 July 06
From: "Bucuresti si juma Bacau"




Regleaza patina!


--------------------
rs4 audi/B B B B B B - B
m.s.p.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Jul 2006, 07:42
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(NinoBraila @ 26 Jul 2006, 20:36)
Sunt mai exact acuma:deci cand motoru este oprit in marsarier apoi pornesti si nu merge bagat in a1a(si se pare ca nici celelalte(doar marsarier))!
*


Esti cam criptic in exprimare.
Deci, daca esti in marsarier si incerci sa introduci 1,2,3,4..NU intra in niciuna?
Daca da, ai ceva uzuri la cautatorul cu bila, la tije sau la mecanismul de zavorire.
As banui prima data tija aia groasa de la axul pinionului marsarier.
Esti incepator in ale mecanicii? E complicat-ar trebui MACAR sa demontezi capacul spate al cutiei si sa deduci functie de ce gasesti in el sau la tije de unde e problema.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct03nut
post 27 Jul 2006, 10:51
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 14 March 06
From: Constanta




eu zic sa mai ridici ambreiajul..poate e prea jos, eu asa mi-am rupt suportul care sustine maneta de viteze ca am fortat intotdeauna


--------------------
Honda CBR 600RR 2005 - CT-16-MSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbabusanu
post 27 Jul 2006, 12:35
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 21 June 06




poate fi si de la cablu de ambreiaj. mi s-a intamplat mie. se mai tinea in cateva fire. era rupt de la pedala de jos si nu se prea vedea. credeam ca e dusa placa de presiune. mai poate fi rupt si in interior unde nu se vede. cel mai fericit caz este sa fie rupt de la motor. acolo se vede bine.

ca sa elimini suspiciunea cablului de ambreiaj mergi la cineva care are o macara de ridicat motorul de pe masina. leaga o funie de furca de la ambreiaj si ridica (practic ambreeezi) si verifici cum intra in 1 si R.


--------------------
dacia break VS-12-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin_carlan
post 10 Feb 2007, 09:06
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 1 January 07




salut am citit mai sus simptome si m-am regasit printre ele defapt nu eu si berlina mea! concluzi: cluplarea 1 nu merge niciodata decat 2-1 inainte ( cum spunea diaconuliviu) sau dupa ce apas pe levier dau putin spre dreapta si ii dau drumu, atunci intra ca unsa! banuesc patina dusa, cam in ce consta remedierea adesteia si cam ca costa aceasta operatie? daca ma poate ajuta cineva sa ma pregatesc intai moral va rog!


--------------------
dacia 1410 L 1995 berlina - B 53 PJK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 10 Feb 2007, 14:07
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal, la fel am si eu probleme la cutie , dar nu face mereu numai ca la mine pierde ulei la pe la CV, si poate de asta face figuri.


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Feb 2007, 08:00
Post #17


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Depinde cat ulei pierzi ... daca gasesti balta sub masina atunci ... jos cu ea si apucate de reetansat ... daca gasesti o picatura dupa ore bune de stationat (sau lasata la relanti mai mult timp ) atunci sigur este pe la planetare ... tat asa vre-un semering ceva ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th April 2024 - 06:22
Forum Renault