DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cele mai bune amortizoare .....pt Daciile noastre

cristi2fast2furious
post 16 May 2004, 19:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 9 May 04




Nu stiu daca si voi aveti aceeasi problema, dar la mine amortizoarele au fost mereu obosite sad.gif Masina mea parca e barca pe valuri. Se zgaltaie si daca trantesc portiera!! Am citit ca se pot pune pe Dacie amortizoare pe gaz (pe spate). Ce parere aveti ar fi ceva?????
Eu cred ca merita incercat!!!!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 17 May 2004, 10:01
Post #2


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Se poate, dar sa vezi ce o sa troncane alea. Crede-ma ca am si stiu ce vorbesc.
Monroe (sau Sachs pentru cine-si permite) pe ulei, si o sa zici ca ai masina.
Bilstein in cel mai rau caz, desi diferenta de pret e mica :mrgreen:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 17 May 2004, 17:40
Post #3


Gangester


Group: Members
Posts: 4.243
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Dar cele originale nu se pot reumple asa cum se poate la 1100 ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 17 May 2004, 17:51
Post #4


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




ba da, mai greu dar se poate, insa omu' vrea:
"Cele mai bune amortizoare .....pt Daciile..."


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi2fast2furious
post 17 May 2004, 19:44
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 9 May 04




QUOTE
Dar cele originale nu se pot reumple asa cum se poate la 1100 ?

Pai cred cred ca asta si e problema ca au mai fost "umplute" de vreo 2-3 ori pana acum.Darniciodata nu tineau la fel ca la inceput.
Ai dreptate Paul, am vazut si eu preturile de Monroe si drept sa-ti spun m-am mai linistit cu "perfectiunea".In orice caz ideea mea era un fel de compromis intre alea pe gaz si alea pe ulei;adica sa nu zdruncine ficatii din tine cand mai iei o groapa, iar pe autostrada,( la viteza adica) sa fie un pic mai rigide. Pana una alta cred ca o sa-mi pun unele de fabrica ca astea si-au dat duhu' de multicel:popa: .Intre timp mai caut ceva in genul descris mai sus (eventual m-apuc de strans si bani) daca exista asa ceva :wink:
Oricum va multumesc pentru sfaturi si mai astept pareri, sugestii, liste de preturi.....etc.
:valuri:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 17 May 2004, 20:44
Post #6


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Pai "de fabrica" inseamna Bilstein (romanesti, facute la Sibiu). Pret 750 mii spate, 850 mii fata.
Monroe (la reprezentanta) 800 mii spate, 900 mii fata (aici trebuie actualizate preturile ca astea erau prin februarie).
Parerea mea. Ia-ti Monroe.
Sachs sint mult mai scumpe si nu stiu daca fabrica pentru berlina. :mrgreen:

A, si inca ceva, fa un efort si ia-ti si arcuri noi. Si schimba cel putin bucsile de la brate si bieletele antiruliu.
Abia atunci o sa ai suspensii.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stasi
post 18 May 2004, 11:56
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 3 December 03
From: Iasi




mi-am luat eu monroe spate... sunt multumit... oricum, nu se compara cu rigiditatea ce-o aveam inainte.... multumit sunt poate si pentru ca deocamdata sunt noi... la fel si arcurile pe spate... le-am schimbat tot atunci...


--------------------
Dacia Berlina 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 20 May 2004, 08:12
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




sunt 700 de miii alea romanesti de fatza


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 21 May 2004, 12:03
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




depinde cat de tari vreti sa fie amortizorul. am vazut la cineva nuste amortizoarea originale de dacie un pic modificate cu 300 000 lei. nu le mai puteam misca. tot asa ceva avea pe masina si nici masina nu s-a lasat deloc. Defapt nu sa clintit. cand m-am lasat pe ea, yo am la 90 kg.


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 21 May 2004, 12:37
Post #10


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




[quote]
Defapt nu sa clintit. cand m-am lasat pe ea
[/quote]
Pai inseamna ca erau blocate, nu ca erau bune. Iti dai seama ca la prima groapa masina aia nu amortiza in nici un fel sokul. :mrgreen:
Rolul amortizoarelor e de a face miscarea lina si de a nu permite balansul haotic al masinii.
Altminteri era mai simplu sa sudezi o tija intre punte si caroserie si aveai un amortizor superrigid :mrgreen:, dar eu n-as vrea sa fiu in masina aia cind merge. :inger:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 21 May 2004, 20:10
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Paule, o sa rizi, dar se poate si cu bombe din alea ... amortizoare "putin modificate" inseamna ca sint umplute cu ulei la o presiune mai mare decit normal; rezultatul e o tinuta de drum foarte buna (diminueaza simtitor ruliul si tangajul -hihihihi! iti amintesti?), dar rupe ficatii la trecerea prin gropi ...


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 21 May 2004, 21:29
Post #12


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




eu mi-am luat billstein acu 1 an la berlina si am dat 500 pe unu. era acelasi pret fata/spate si pot sa spun ca am super suspensii. poate mananc prajituri, da mi se pare ca amortizeaza chiar mai bine decat la clio lu taicamiu. inca ceva: am pus pe spate arcuri de fatza si inaltatoare la amortizoare


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c1p0
post 21 May 2004, 23:08
Post #13


I find your lack of faith disturbing.


Group: Members
Posts: 160
Joined: 14 October 03
From: Bucuresti - Colentina




Eu chiar azi am schimbat amortizoarele. Am pus unele de Pitesti, din cate am inteles sunt de uzina. Nu am avut cand sa merg prea mult cu masina, decat de la mecanic pana acasa... Urmeaza sa mai merg cu masina maine si duminica mai mult, insa pe moment sunt super multumit si pot spune ca nu se compara cu ce era... Amortizorul de pe dreapta spate era si indoit putin. Am dat 610.000lei/buc cu 2 ani garanite.


--------------------
Dacia Logan dCI Ambition 2007
I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 22 May 2004, 21:23
Post #14


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




ele moral cat tre sa fie garantate? ma refer la amortizoarele de dacie? alea billstein cica sunt garantate 100.000 km. vrajeli...


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c1p0
post 22 May 2004, 22:11
Post #15


I find your lack of faith disturbing.


Group: Members
Posts: 160
Joined: 14 October 03
From: Bucuresti - Colentina




pe astea care le-am luat scrie durata de viata: 100.000km.


--------------------
Dacia Logan dCI Ambition 2007
I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugen_foxy
post 25 May 2004, 12:51
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




Salutare ! Eu am Bilstein si pe fata si pe spate , ca m-am ofticat anul trecut cand a facut misto de mine un prieten si le-am schimbat pe toate si sunt f. multumit !!! Si totusi mi-as dori o suspensie mai rigida mai ales pe fata ! Oricum am observat la un prieten care si-a pus numai pe fata cu gaz ca sunt putintel mai rigide ... Dar , daca ma gandesc mai bine nu stiu daca e prea placut pentru celelalte "componente" sa fie rigide suspensiile . Apropos , daca stie cineva ceva mai multe despre cum e mai bine .... mai dure sau mai moi ... as fi curios ... Bafta ! :roll:


--------------------
Solenza Scala 2003/1.4/75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 27 May 2004, 13:09
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




[quote][quote][quote][Pai inseamna ca erau blocate, nu ca erau bune. Iti dai seama ca la prima groapa masina aia nu amortiza in nici un fel sokul. :mrgreen:
Rolul amortizoarelor e de a face miscarea lina si de a nu permite balansul haotic al masinii.
Altminteri era mai simplu sa sudezi o tija intre punte si caroserie si aveai un amortizor superrigid :mrgreen:, dar eu n-as vrea sa fiu in masina aia cind merge. :inger:[/quote][/quote][/quote][/quote]Se puteau misca dar greu. asta face ca masina sa stea dreapta la viraje si un control mai bun al masinii.


--------------------
dacia break 2001 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 31 May 2004, 12:45
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




acu' 4 ani (deci masina avea 20 de ani) am schimbat amortizoarele pe fata (era timpul ptr. ca incepusera sa curga ; erau cele originale); am pus in loc amortizoare romanesti noi si deja dau semne ca s-ar duce (scartie ingrozitor); am vrut sa le schimb si pe cele de pe spate care au 24 de ani dar deocamdata mai tin (apas pe fundul masinii si cand ii dau drumul nu se balangane deloc plus ca sta destul de bine pe drum).
P.S. Amortizoarele originale erau Monroe


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 31 May 2004, 21:41
Post #19


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Niste amortizoare prea rigide, nu numai ca-ti rup ficatii la trecerea peste denivelari, dar iti rup la propriu si masina. Se fisureaza oalele amortizoarelor din cauza ca respectiva tabla nu este suficient de bine intarita pentru a putea prelua socurile. Deci grija mare la cumparerea unor astfel de exemplare.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nos
post 3 Jun 2004, 21:25
Post #20


RWD addict


Group: Members
Posts: 80
Joined: 3 June 04
From: Timisoara




Am de 3 ani amortizoare monroe pe gaz....erau 1200000 lei buc la vremea aia. Nu am probleme cu ele, dar nici nu ma duc cu masina la pescuit sau din astea.E foarte stabila in curbe si la frine, doar ca din cind in cind trebe s-o iau la mina si sa-i string toate suruburile de la bord, ca ma zdruncina de-mi clantzane dintii in gura... :mrgreen:


--------------------
Renault 12 GT custom 1973 ----- BMW E36 - 325i 24v coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IS-04-DVT
post 5 Oct 2006, 14:50
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 4 October 06




Eu am luat amortizoare de spate din talcioc (terminate de zile) fabricate la pitesti dar sub licenta armstrong (de prin '76) si se gasesc pe la piese auto kit-uri de reparatie. pot spune ca am 3 luni de cand caut in disperare prin talciocuri tipul ala de amortizor. sunt super bune


--------------------
dacia batrana '80, 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 6 Oct 2006, 10:28
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




Billstein pe gaz, n-au moarte.
Intotdeauna am considerat ca sunt cele mai oneste amortizoare. La unul pe lichid se mai scurge mai merge, ba nu prea iti dai seama ca nu se leagana dar in curbe te pune pe o parte. Alea cu gaz au plesnit, poc si tie masina! Asa te ajuta sa le schimbi imediat.
Sunt foarte bune si din cati stiu nici unul nu a patit nimic deosebit, bine asta daca nu pui tona de "tziment" in fiecare zi pe ea.


--------------------
DACIA Nova GT 1998 Septembrie - BR 69 CGF
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul_
post 7 Oct 2006, 22:08
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 9 June 05




eu daca as fi in locul tau as opta pt niste amortizoare custom biggrin.gif iti zic ca nimic nu se compara cu o suspensie sport si o garda la sol adecvata blush.gif iti pui niste gume calumea eu folosesc pe fata 165/55/r13 si spate 175/60/r13 uite coptura mea smile.gif))))

Attached thumbnail(s)
100_2244.JPG ( Size: 128.05k ) Number of downloads: 4632


--------------------
dacia 1310 - CJ 01 HUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 10 Oct 2006, 15:40
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




si amortizoarele astea custom ce inseamna?


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Oct 2006, 15:28
Post #25


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




din cele standard iti modifici tu sau iti face un priceput miscarea si le ai custom (adica dupa preferintele proprii, nu stas ca toata lumea).

eu am Bilstein peste tot: pe fata cu gaz iar pe spate cu ulei. momentan nu am probleme si le am asa de ceva vreme (3-4 ani). ceva bucsaraie o sa schimb cat de curand, poate chiar azi ca si=au facut veacul si e necesara operatia asta.

This post has been edited by Siconi: 11 Oct 2006, 15:36


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut17
post 24 Jan 2007, 16:07
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 18 August 05
From: Roman




cine stie sa-mi spuna ce diferenta este intre un amortizor de pick-up si unul de berlina

This post has been edited by ionut17: 24 Jan 2007, 16:09


--------------------
Dacia 1310 VW Bora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Jan 2007, 20:23
Post #27


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai alea de papuc de spate au o alta prindere;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut17
post 24 Jan 2007, 21:49
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 18 August 05
From: Roman




alea de pe fata de la pick-up nu sunt mai tari ca cele de berlina?

This post has been edited by ionut17: 24 Jan 2007, 22:03


--------------------
Dacia 1310 VW Bora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Jan 2007, 22:19
Post #29


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu stiu:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 25 Jan 2007, 10:27
Post #30


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(ionut17 @ 24 Jan 2007, 21:49)
alea de pe fata de la pick-up nu sunt mai tari ca cele de berlina?
*



radmasa.gif nu spre dezamagirea ta...
daca montezi amortizoare de papuc o sa stea masina mai ridicata de fata pt ca talerul de la arc e sudat mai sus decat la amortizorul de berlina ......


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th April 2024 - 01:14
Forum Renault