DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> HELP! BENZINA IN ULEI!, nu stiu pe unde

Almic
post 11 Sep 2006, 14:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 9 June 06




Am schimbat uleiul de curand si dupa 300 de km am observat ca nu aveam presiune. Cand am verificat joja mirosea a benzina si crescuse nivelul (nu mult). Am verificat membrana la pompa de benzina si nu e sparta, am verificat-o si pe cea la pompa de sprit dar degeaba. PE unde sa fi intrat? Dupa un drum de 160 de km s-a dereglat de tot. Imi ingresete bujiile imediat cum o pornesc si scoate fum negru. Ce sa mai verific? ce sa fac? Ajutati-ma ca nu prea ma pricep la mecanica. Multumesc.


--------------------
dacia 1310 1989 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 11 Sep 2006, 16:35
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




Probabil ai plutitorul spart la carburator.

E mai mult decat cazul sa schimbi din nou uleiul. Dupa aia repari, si schimbi din nou uleiul.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Sep 2006, 08:12
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Plutitor spart, cui poanto neetans, nivel mare in CNC, supape cu joc foarte mic sau inexistent, aprindere dereglata sau defecta (bujii, fise, lulea, capac, platina, condensator, bobina, legaturi proaste).
Uneori filtru foarte colmatat, soc care ramine partial inchis.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Almic
post 12 Sep 2006, 15:31
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 9 June 06




QUOTE(diaconuliviu @ 12 Sep 2006, 10:12)
Plutitor spart, cui poanto neetans, nivel mare in CNC, supape cu joc foarte mic sau inexistent, aprindere dereglata sau defecta (bujii, fise, lulea, capac, platina, condensator, bobina, legaturi proaste).
Uneori filtru foarte colmatat, soc care ramine partial inchis.
*



Am schimbat filtru de aer, cui pontou, fise, capac delco, platina, reglat CNC, si nimic. Pana la urma am luat returul si l-am desfacut de unde intra in rezervor si ... culmea nu ajungea benzina acolo. Cand suflam cu pompa mergea greu de tot si m-am dus la o vulcanizare. Am suflat cu 11 atm pe furtun si la capat abia iesea putin aer. Asa ca am schimbat teava de la retur cu totul si s-a rezolvat. mai am sa-i schimb uleiul si gata. Va multumesc pentru rasunsuri. Numai bine!


--------------------
dacia 1310 1989 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Sep 2006, 21:52
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




totusi schimba si membrana pompei de benzina


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 06:26
Forum Renault