Bara de torsiune de papuc pe 1300...??
Bara de torsiune de papuc pe 1300...??
Ingerash |
7 Jun 2004, 09:10
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 June 04 From: Turda |
|
||
-------------------- Si din dacie poti face "avion"
|
|||
driverx |
7 Jun 2004, 09:38
Post
#2
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
ingerash,
Stau si ma intreb de ce sar ridica masina.......serios....ca eu nu vad.....daca bieletele au alta lungime pe papuc atunci poate ar trebui sa pe schimbi si pe alea. Sigur vei pierde din elasticitatea suspensiilor pe gropi. Vei dansa pe scaun...ca intrun papuc gol.... :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
nos |
7 Jun 2004, 10:03
Post
#3
|
RWD addict Group: Members Posts: 80 Joined: 3 June 04 From: Timisoara |
Va deveni mult mai stabila la viraje, dar bara de papuc are alta forma. Difera f putin curbura ei, si s-ar putea sa-ti stea mai sus masina. Eu am pus bara de Renault 18. E identica cu cea de 1300 ca forma, doar ca e mult mai groasa. Nu trebuie sa schimbi bieletele anti-ruliu, ci doar bucsele si colierele de prindere pe lonjeroane.
|
--------------------
Renault 12 GT
custom 1973
----- BMW E36
- 325i 24v coupe
|
|
driverx |
7 Jun 2004, 10:06
Post
#4
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
nos,
Dar de ce sa stea mai sus? Imi scapa ceva? :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
nos |
7 Jun 2004, 10:19
Post
#5
|
RWD addict Group: Members Posts: 80 Joined: 3 June 04 From: Timisoara |
Are alta curbura, difera cu cca 6 mm. Ti-as face o schitza, dar nu stiu cum... 8) si nu am poze cu bara aia de torsiune.
|
--------------------
Renault 12 GT
custom 1973
----- BMW E36
- 325i 24v coupe
|
|
driverx |
7 Jun 2004, 10:24
Post
#6
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
smile.gif
Dar atunci va sta in alta pozitie, dar sa tina masina mai sus....imposibil...asta lungimea & taria arcurilor o dicteaza :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
nos |
7 Jun 2004, 10:32
Post
#7
|
RWD addict Group: Members Posts: 80 Joined: 3 June 04 From: Timisoara |
Nu prea ai dreptate. Daca capetele barei de torsiune sint mai sus cu 6 mm, sub greutatea masinii, bara nu se torsioneaza la fel de mult ca una normala, si va sta mai sus, cu aceleasi arcuri si telescoape. Fa-i o poza acum, din lateral, si schimba doar bieletele antiruliu, mai fa-i o poza, si ai sa vezi diferenta!!! Garda masinii nu e influentata numai de arcuri si telescoape.
|
--------------------
Renault 12 GT
custom 1973
----- BMW E36
- 325i 24v coupe
|
|
driverx |
7 Jun 2004, 10:39
Post
#8
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
:roll: :?: chiar imi scapa ceva
Pai sub o greutate egala pe ambele roti nare ce sa se indoaie...si doar sa se roteasca in colierele din lonjeroane. :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
nos |
7 Jun 2004, 10:57
Post
#9
|
RWD addict Group: Members Posts: 80 Joined: 3 June 04 From: Timisoara |
8) atunci de ce consideri ca ar trebui schimbate bieletele antiruliu, daca au alta lungime, din moment ce bara se roteste libera in bucse? Si de ce crezi ca nu mai are elasticitate la denivelari, daca, mergind in linie dreapta(centrul de greutate la mijloc), bara DOAR SE VA ROTI? La fel se roteste una de papuc cu una de 1300.
|
--------------------
Renault 12 GT
custom 1973
----- BMW E36
- 325i 24v coupe
|
|
driverx |
7 Jun 2004, 11:07
Post
#10
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
eu de gropi ziceam ....unde rotile vor avea curse in directii complet diferite....acolo apar torsiuni. In rest suspensiile vor culisa vertical impreuna, miscand si bara de torsiune, care va realiza un arc de cerc. Simplu ca buna ziua smile.gif, si de aia nu vad eu de ce tiar sta mai sus masina.....
:shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
nos |
7 Jun 2004, 11:57
Post
#11
|
RWD addict Group: Members Posts: 80 Joined: 3 June 04 From: Timisoara |
Eu am studiat un pic treaba cu bara asta de torsiune, pentru ca, nu mai am de 1300, am una de Renault 18. E identica, doar ca e mult mai groasa. Atit doar, ca prin forma ei, si pozitionarea punctelor de sprijin (2 pe lonjeroane si capetele pe bielete), pe linga rotatie, se intimpla si o torsiune, ma refer la danivelarile egale pe ambele parti. De aia e si facuta asa. Ai incercat vreodata sa desfaci colierele fara sa desfaci bieletele? :wink: Ai sa vezi ca ea sta tensionata tot timpul.Nu e chiar asa de simplu precum pare... 8)
|
--------------------
Renault 12 GT
custom 1973
----- BMW E36
- 325i 24v coupe
|
|
whitesorcerer12 |
7 Jun 2004, 12:19
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti |
explicati-mi si mie :mrgreen:
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Ingerash |
7 Jun 2004, 12:54
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 June 04 From: Turda |
Sa inteleg ca e preferabil daca schimb bara de torsiune sa pun una de renault 18. Nos a meritat schimbarea sau mai bine o las pe aia veche si investesc in arcuri si amortizoare? De ce intreb? La Dacie clar nu o sa poti face fata unei masini de serie alta marca cat de cat la drum intins insa cand e vorba de oras sau mai multe curbe conteaza mai mult soferul si stabilitatea masinii.. cred?! cu soferul sunt in clar :twisted: cum sa obtin o stabilitate mai buna pe 1300 le meu e marea problema... :!:
|
-------------------- Si din dacie poti face "avion"
|
|
nos |
7 Jun 2004, 13:57
Post
#14
|
RWD addict Group: Members Posts: 80 Joined: 3 June 04 From: Timisoara |
ingerash, pune-ti bara de Renault 18!!! E mult mai stabila la viraje, inclusiv viraje luate cu viteza mai mare. Nu este prea scumpa.Eu ti-am zis, mi-am montat una din aia si e o diferenta de la cer la pamint. Am dat pe ea 200.000 lei de la un schrot acum 3 luni. Numa sa o iei cu tot cu coliere si bucshe.Normal, trebe sa faci ceva cu arcurile si cu telescoapele, sa gasesti ceva de la o masina straina si sa le adaptezi. Eu zic acum de ceva arcuri si telescoape sport, nu obisnuite. Uita-te in galerie fotomasini, sa-mi vezi "avionul". Aia galbena. :wink: :shock:
|
--------------------
Renault 12 GT
custom 1973
----- BMW E36
- 325i 24v coupe
|
|
Ford_V6 |
2 Apr 2006, 12:05
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 |
mai fratilor . . . astea de care vorbiti voi sunt bari stabilizatoare sau antiruliu . . .in nici un caz bari de torsiune . . .alea sunt cu totul altceva . . . Vezi R5 Alpine, Oltcit, Peugeot 206
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
sobolan |
13 Apr 2006, 12:41
Post
#16
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
eu personal nu cred ca daca pui bara de torsiune de papuc la berlina se modifica distanta garda la sol ,iar daca tot vrea cineva sa faca treaba asta sa puna si bielete antiruliu facute din t telescop ,parca vazusem eu ceva pe aici.
This post has been edited by sobolan: 13 Apr 2006, 12:43 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
tm8bnz |
13 Apr 2006, 19:59
Post
#17
|
turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM |
Eu am pe masina bara de papuc diezel...la cate dubii va faceti pt 300mii cat e una nici nu ma mai chinui sa va spun cat de buna sau rea e modificarea ...
|
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
Muttley |
13 Apr 2006, 20:30
Post
#18
|
__________________ Group: Members Posts: 13.006 Joined: 4 September 04 From: - |
Poate reusesc eu sa te conving totusi...
Cat de curand intentionez sa-mi dublez barele de pe masina. Pe cele suplimentare le-am procurat deja. Am planificat toata treaba, stiu ce piese trebuie sa-mi confectionez (bielete fata, coliere lonjeron mai inalte si mai "verticale", tampoane de cauciuc potrivite, si cateva saibe mai dubioase ca forma pe spate). Modificarea e relativ simpla si ieftina. As putea spune ca toate-s bune si frumoase dar o mica problema ma impiedica. Si anume barele de pe fata. Suprapuse si lipite nu-mi par a fi o solutie grozava. Pe spate... mai mare dragul! Recunosc, cel mai bine m-as lamuri dac-as arunca o privire sub un papuc diesel, da' n-am avut inca ocazia. Asa ca te-as intreba pe tine, daca tot zici ca ai facut modificarea, unele chestii... 1) pe celalalt topic cu bare, unu' zice ca bara fata de diesel are 28mm diametru, altu' ca are 22mm. Cat are de fapt? 2) tot acolo cineva spunea ca difera prinderile pe lonjeroane si pe bascule fata de solutia berlinei. Daca-mi amintesc bine se spunea ca si forma barei ar fi alta. Cum stau lucrurile de fapt? 3) cum se comporta? Mersi |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SiloS |
13 Apr 2006, 20:34
Post
#19
|
Gangester Group: Members Posts: 4.243 Joined: 23 February 04 From: Buzau |
Muttley , pe fata folosesti cauciuc de camera ; functioneaza
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Muttley |
13 Apr 2006, 20:38
Post
#20
|
__________________ Group: Members Posts: 13.006 Joined: 4 September 04 From: - |
Am vazut ca SGM a adoptat solutia asta pe vremea-n care avea si el 2 bare, dar, sincer, fara suparare ( ), mi se pare o solutie neinspirata...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SiloS |
13 Apr 2006, 20:49
Post
#21
|
Gangester Group: Members Posts: 4.243 Joined: 23 February 04 From: Buzau |
Acum ce are ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
``GTI`` |
13 Apr 2006, 20:57
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 24 May 05 |
daca aveti rabdare , sambata imi voi monta bara de torsiune de papuc si atunci va spun sigur....
mai inalt nu va sta cu siguranta , ca doar cand dati bara torsiune cea normala jos nu se lasa masina pe voi nu??? sunt si eu tare curios de abia astept ziua de sambata, o sa va spun si diam. exact al barei .... bieletele sunt facute in genul lui SGM (buna idee SGM mersi:)) |
--------------------
dacia
1310
- bv Audi A6 2001
|
|
tm8bnz |
13 Apr 2006, 23:33
Post
#23
|
turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM |
Nu trebuie nici o bieleta,nici o ureche...nimic nu trbuie schimbat,ce naiba ma oameni doar e ACEEASI MASINA,Dacia papuc...ACELEASI lonjeroane,ACELEASI brate,ACELEASI prinderi...ce e asa greu ?!
Singura diferenta e ca bara e putin curbata catre zona unde aujnge baia motorului diesel...nu stiu daca e o problema in prinderea scutului,sincer nici nu ma intereseaza ! Bucsele trebuie de nova sau asa ceva...dar de unde cumperi bara il pui pe vanzator sa iti aduca un set de bucse de la alte bari mai groase si vezi ce se potriveste,apoi intre urechea de prindere si bucsa,daca e cazul completezi cu guma de camera ! In cel mai rau caz cumperi bucse si urechi de papuc si gata ai terminat balciu ! Ce e asa greu,pt 300mii cat e o bara din aia voi va complicati sa va faceti bielete si minuni !? This post has been edited by tm8bnz: 13 Apr 2006, 23:36 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
Muttley |
13 Apr 2006, 23:35
Post
#24
|
__________________ Group: Members Posts: 13.006 Joined: 4 September 04 From: - |
Diametrul?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tm8bnz |
13 Apr 2006, 23:38
Post
#25
|
turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM |
|
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
Muttley |
13 Apr 2006, 23:41
Post
#26
|
__________________ Group: Members Posts: 13.006 Joined: 4 September 04 From: - |
QUOTE(tm8bnz @ 14 Apr 2006, 00:38) Sa revin. Referitor la pret mi-s oleaca uimit... O bara clasica de berlina costa-n magazin 600 de mii parca. Din ce povestesti tu, inteleg ca ai luat-o din magazin... Cum de te-a costat numai 300 de mii nu stiu. This post has been edited by Muttley: 13 Apr 2006, 23:43 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tm8bnz |
13 Apr 2006, 23:43
Post
#27
|
turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM |
Inseamna ca a mea e contrafacuta !
Sincer nu mai stiu ca am luato de mut...tare de mult dar pe cuvant ca pe acolo se invartea pretu ! |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
Muttley |
13 Apr 2006, 23:46
Post
#28
|
__________________ Group: Members Posts: 13.006 Joined: 4 September 04 From: - |
Ok, mersi pt lamuriri
PS: ca tot te-am prins generos... E sesizabila diferenta fata de cea normala?!? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tm8bnz |
13 Apr 2006, 23:49
Post
#29
|
turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM |
da
|
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
Muttley |
15 Apr 2006, 01:04
Post
#30
|
__________________ Group: Members Posts: 13.006 Joined: 4 September 04 From: - |
Aici zice ca bara e de 19mm, adica diametrul barelor de pe ultimele berline.
Cum n-am incredere in ce vad acolo, maine ma bag sub un papuc cu subler cu tot si aflu exact. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2024 - 22:30 |