DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> stop leak = afecteaza termostatul? (nova)

D2ani
post 10 Nov 2006, 12:15
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 21 February 05




salut. dupa ca am pus in sistemul de racire 2+2 stop leak pentru caloriferul de caldura, am observat ca dimineata se incalzeste motorul iar acul de temperatura trece de zona "verde"pina aproape de intrarea pe rosu dupa care termostatul se deschide brusc si acul revine pe zona " verde", indicind temperatura normala. avind in vedere ca solutia pusa in instalatie era ca o pasta cu praf de metal, intrebarea este :s-a depus pe termostat si i-a afectat proprietatile, acesta deschizindu-se mai tirziu sau doar l-a "infundat" putin? mi-e sa nu se mai deschida deloc intr-o dimineata...inainte de a pune stop leak acul urca pina ajungea la verticala si asa raminea, niciodata nu a trecut de linia alba din capat (doar vara pe caldurile mari)


--------------------
dacia nova gt 1998 - b16rgw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 10 Nov 2006, 12:41
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Foarte posibil ce spui. As banui ca in cantitate mare s-ar putea depune pe anumite parti ale circuitului inrautatind chiar transferul termic.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 10 Nov 2006, 12:43
Post #3


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




posibil sa ai un dop de aer pe circuit in zona termostatului. fa o aerisire. suplimentar, daca ai un burghiu foarte fin, poti face o mica gaura in carcasa termostatului ca sa previi fenomenul asta (s-a discutat pe forum, da un search).


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 10 Nov 2006, 17:21
Post #4


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Da, afecteaza termostatul (are alta compozitie chimica decat lichidele pentru care termostatul este proiectat). Acum nu stiu in ce masura poate sa afecteze garnitura de chiulasa. Aveti idee?


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 10 Nov 2006, 19:08
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Si atunci solutia nu ar fi introducerea stop leak-ului cu termostatul scos, acesta urmind a fi montat la loc dupa ce pilitura s-a stabilizat in circuitul de racire? Ca dupa aia ea nu se mai plimba, deci nu mai afecteaza termostatul, nu mai ajunge la el. Bine, ca asta nu-l mai ajuta acum pe initiator, dar asa, ca solutie pentru viitor...


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 10 Nov 2006, 20:02
Post #6


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Nu neaparat pentru ca ea ramane pe alocuri si in lichid. Eu as fi sugerat la momentul respectiv o alta solutie: curatarea circuitului, apoi introducerea Stop Leak cu apa distilata, facut un drum (aprox 10-20km), apoi scurs lichidul respectiv. Abia dupa acesti pasi, as recomanda eu sa se faca amestecul de antigel si apa.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_tgv
post 10 Nov 2006, 22:42
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 20 October 06




Face dopuri. Mie dupa un tratament cu ceva asemanator aproape mi-a fiert.! In timp isi revine. Mai bine scoti termostatul, il cureti, il verifici si il pui la loc. Atentie: nu infunda doar termostatul!


--------------------
dacia 1305 2006 1,9d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 13 Nov 2006, 21:42
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Salut!
Si eu am folosit Stopleak tip Ambro (sau cam asa ceva; oricum, arata ca o pilitura de cupru - rosiatica - desi cred ca-i altceva).
1. Probleme de racire apar 99% din cauza ca mai are aer!!!
2. Figura cu schimbatul lichidului nu-i prea buna: mie (l-am schimbat din alte cauze!) a reinceput sa-mi curga; a trebuit sa pun din nou! Oricum, 2-3RON e muult mai ieftin decat inlocuit sau reparat radiatorul, mai ales ca-mi curgea la imbinarea unor tevi cu unul din bazine.
Nu doresc sa contrazic ce au spus ceilalti, va relatez doar experienta mea personala. Fabricantul produsului respectiv nu prea cred ca a pus pe piata ceva care sa faca probleme rapide si importante, ca nu mai cumpara nimeni produsul....
Bafta!!!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 13 Nov 2006, 23:03
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




N-a zis nimeni ca produsul nu e bun, dar depinde pentru ce. Ala nu e un produs pentru reparatii permanente, cu pentru situatii de urgenta, cind ti se crapa radiatoru-n drum. Genul de produs pe care-l gasesti in benzinarii alaturi de sigurante, becuri si cablu de tractare. A, ca se intimpla uneori sa te tina si ani de zile, asta-i altceva.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 14 Nov 2006, 16:31
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




QUOTE(gti98 @ 13 Nov 2006, 21:42)
Salut!
Si eu am folosit Stopleak tip Ambro (sau cam asa ceva; oricum, arata ca o pilitura de cupru - rosiatica - desi cred ca-i altceva).
1. Probleme de racire apar 99% din cauza ca mai are aer!!!
2. Figura cu schimbatul lichidului nu-i prea buna: mie (l-am schimbat din alte cauze!) a reinceput sa-mi curga; a trebuit sa pun din nou! Oricum, 2-3RON e muult mai ieftin decat inlocuit sau reparat radiatorul, mai ales ca-mi curgea la imbinarea unor tevi cu unul din bazine.
Nu doresc sa contrazic ce au spus ceilalti, va relatez doar experienta mea personala. Fabricantul produsului respectiv nu prea cred ca a pus pe piata ceva care sa faca probleme rapide si importante, ca nu mai cumpara nimeni produsul....
Bafta!!!
*




pe acolo imi curge si mie.tot nova.am pus acum ceva timp o solutie albastra care costa vreo 20 ron, dar daca am golit instalatia,a inceput iar.


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D2ani
post 14 Nov 2006, 16:44
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 21 February 05




salut. am aerisit bine instalatia de la surubul de aerisire de pe termostat si problema a disparut. imbucurator este ca s-a oprit si curgerea radiatorului de caldura. problema acum este cum sa scap de umezeala de pe jos...mocheta este imbibata si in dreapta si in stinga cu lichid...ca sa o dau jos...mai bine o las asa...am pus zilnic mina sub instalatie de incalzire si nu mai este umed. nici aburi nu au mai iesit in masina.se pare ca solutia este chiar buna...


--------------------
dacia nova gt 1998 - b16rgw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sudsemnatu
post 10 Apr 2007, 16:02
Post #12


Membru Huligan


Group: Members
Posts: 1.703
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




si eu am aceeasi problema de cand am folosit STOP LEAK.
porneste ...urca apa super repede pana aproape de dunga alba ( aproape de ea..nu o atinge) ..dupa care coboare brusc ( probabil atunci da drumul la apa) si dupa ce a coborat incepe sa urce in limitele normale ( adica pe masura ce merg creste pana intra termocupla in functiune)
ce sa fac? e ok daca il las asa? sau...
ce sa ii zic mecanicului?
tin sa precizez..ca problema asta a aparut fix de la punerea stop leak-ului si inca de cand era in service pe rampa( adica de la prima incalzire a motorului).

This post has been edited by Sudsemnatu: 10 Apr 2007, 16:04


--------------------
Skoda Fabia 2005 Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova 2000/2007/2002
Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 10 Apr 2007, 16:21
Post #13


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Eu zic sa nu te mai chinuii sa golesti apa ... eu am pus chestie deasta 2+2 pentru radiatorul din fata care nu mai curge dar preventiv dupa 200 km am schimbat termostatul ... care era perfect bun si intact ... deci nu face depunei acolo ... nu stiu in chiuloasa sau in cel de incalzire ... mie mi se pare ca parca face mai putina caldura dar nu este nimic grav poate sa ramana asa ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 12 Apr 2007, 08:41
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(mihai0070 @ 10 Apr 2007, 16:21)
Eu zic sa nu te mai chinuii sa golesti apa ... eu am pus chestie deasta 2+2 pentru radiatorul din fata care nu mai curge dar preventiv dupa 200 km am schimbat termostatul ... care era perfect bun si intact ... deci nu face depunei acolo ... nu stiu in chiuloasa sau in cel de incalzire ... mie mi se pare ca parca face mai putina caldura dar nu este nimic grav poate sa ramana asa ...
*





smile.gif verifica radiatorul.vezi daca sunt toti elementii calzi.



--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sudsemnatu
post 12 Apr 2007, 08:45
Post #15


Membru Huligan


Group: Members
Posts: 1.703
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




o sa verific cu proxima ocazie ..si daca nu e tot cald , ce sa fac?!

This post has been edited by Sudsemnatu: 12 Apr 2007, 08:46


--------------------
Skoda Fabia 2005 Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova 2000/2007/2002
Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Apr 2007, 09:46
Post #16


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Cu siguranta nu este tot cald ... biggrin.gif este cel original de acum 9 ani ... inca se mai vede seria si codul dela Brasov nu a fost schimbat pana in prezent biggrin.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 12 Apr 2007, 19:44
Post #17


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(gti98 @ 13 Nov 2006, 21:42)
Figura cu schimbatul lichidului nu-i prea buna: mie a reinceput sa-mi curga; a trebuit sa pun din nou!
*



QUOTE(madcos @ 14 Nov 2006, 16:31)
...dar daca am golit instalatia,a inceput iar.
*


M-ati bagat rau la idei. Si eu ziceam sa schim antigelul, dar la mine este de asta vara pus treaba aia cu 2+2. Basca ziceam sa dau jos apa din radiator (ala era cu beleaua, dar una mica) sa completez cu apa distilata, clateam dupa aia jos totul si pus antigel+apa distilata. Asa ca ce ma fac?


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 12 Apr 2007, 23:10
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




decat sa-i mai lungesti viata celui care il ai acum, mai bine te-ai duce sa cauti unu nou sau SH.


n-are rost sa stai si sa mergi cu griji ca va ceda de tot.


azi pui praf in radiator...si pe parcurs ce gaura sau porul o sa se mareasca, ce ai sa faci?ai sa pui bolovani in radiator.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 13 Apr 2007, 07:40
Post #19


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai mai exista o solutie sa ca mai economisesti bani pe termen lung ... lichidul se schimba la 3 ani parca ... tu ai pus 2+2 in vara ... lasa-l asa ca racire tot ai ...si cand vine iarna verifici concentratia si in functie de cat spune mai pui apa sau antigel ... si in fiecare an inbunatatesti amestecul ... am un vecin care asa face de 5 ani ... si are si acum acelas radiator cu problema si nu mai curge de atunci ... dar nici lichidul nu l-a schimbat doar inbunatatit ... si merge biggrin.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 7 Jul 2007, 13:15
Post #20


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Acum vreo 3 luni am schimbat lichidul din instalatie. Am dat jos tot lichidul, am recuperat si niste chestie de-aia 2+2 care se ajezase pe fundul vasului de expansiune, cam 0,5 l cu tot cu apa distilata (150 ml) cu care am clatit vasul. Apoi am bagat 2,5 l antigel si 3,5 l apa distilata. Da' distilata nu cumparata din magazine.
Paranteza: La iarna scot 1L de solutie d-asta si bag 1L de antigel curat in loc. Conform calculelor mele ies la 51,388% antigel. Sa ma corecteze cineva daca gresesc. Incheiat paranteza.
Nici pomeneala de curs radiator sau prin alta parte. Si in trei luni am pierdut cam 200ml de solutie in conditiile in care am fost in concediu (1300 KM) si calduri e.t.c. E bine?


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2024 - 15:50
Forum Renault