DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ZGOM Zgomote si consumul motorului in relanti si frana de motor

dudu
post 8 Aug 2005, 23:45
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 August 05




Loganul meu a contabilizat vreo 550 km in acesta prima saptamana de viata. Speram ca, cel putin pana la cateva mii bune de km, sa nu necesite vreo interventie. Iata ca sunt nevoit sa va cer pararea in urmatoarele pb (precizez ca am parcurs topicul fara a identifica, insa, constatari punctuale):
1) in conditiile de ploaie din w/e am condus stresat de scartaiala puternica a stergatoarelor atunci cand maturau parbrizul; cineva recomanda inlocuirea lor. Eu ma gandesc ca totusi n-ar fi bine reglate.
2) in partea stanga, initial in zona usii din spate, apoi am remarcat si in fata, in zona dintre usa si bord, se manifesta - pe orice portiune de piatra cubica - o vibratie surda, un fel de bazait... precum vibratia de la telefon. Nu cred ca e vb de geam, l-am apasat cu mana si nici o modificare, si nici de telefon...
Pe asfaltul neted nu se aude nimic, si nici la relanti. Sa merg deja in service?
Deocamdata, din fericie, nu am remarcat scartaieli la pedale, asa cum am vazut ca se tot discuta aici.
3) desi relantiul am vazut ca e setat la 800 rot/min, am senzatia ca motorul "toarce" in stil diesel, dand senzatia unor mici intreruperi; se pare insa ca asta e "boala generala";
4) spunea cineva ca la relanti consumul e de 1-2 l; mie nu-mi indica nimic computerul de bord atunci cand motorul e la relanti.
5) am gasit, pe aripa din spate, mici zgarieturi... care au trecut de lac si de vopsea. S-a intamplat in parcare, pt ca la dealer am inspectat totul cu mare atentie. Ce as putea face pt a remedia pb?
Multumesc!


--------------------
Logan Ambition - B-02-CS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 8 Aug 2005, 23:57
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Consumul la relanti nu e afisat de calculatorul de bord, a fost 'citit' prin interfata.

Pentru zgarieturi, gasesti cam la orice benzinarie 'paste' pentru asa ceva. Eu am gasit la un Petrom, la tub, dar nu am retinut numele. Pentru zgarieturi mici si-a facut treaba.


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 9 Aug 2005, 07:05
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




4) Cu sau fara calculator de bord, nu poti sa calculezi consumul in stationare, fiindca unitatea de masura pentru consum este litri/suta de kilometri. Daca cel care ti-a povestit despre consum la relanti se referea la aceasta unitate de masura, te-a pacalit tongue.gif

(Eventul se poate face un consum la relanti in litri/ora)


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Aug 2005, 07:11
Post #4


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(bendix @ 9 Aug 2005, 07:05)
4) Cu sau fara calculator de bord, nu poti sa calculezi consumul in stationare, fiindca unitatea de masura pentru consum este litri/suta de kilometri. Daca cel care ti-a povestit despre consum la relanti se referea la aceasta unitate de masura, te-a pacalit tongue.gif

(Eventul se poate face un consum la relanti in litri/ora)
*


E, exista in secventa de diagnosticare a bordului si un meniu cu consumul de litri/h la relanti...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 9 Aug 2005, 07:18
Post #5


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 9 Aug 2005, 07:11)
E, exista in secventa de diagnosticare a bordului si un meniu cu consumul de litri/h la relanti...
*


adica In meniul ala care apare cand faci jmecheria cu cheia ?tre' sa pornesti si motorul ca in cel static<cu mototrul opri>t nu iti arata decat erorile,cantitatea de benzina din rezervor si cam atat.

This post has been edited by Andrei: 9 Aug 2005, 07:22


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Aug 2005, 08:24
Post #6


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=16978875
E pe acolo o treaba cu testul de debit (litri/ora) care apare daca motorul este pornit


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_erty
post 9 Aug 2005, 11:28
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 21 June 05




QUOTE(klaus @ 9 Aug 2005, 07:11)
E, exista in secventa de diagnosticare a bordului si un meniu cu consumul de litri/h la relanti...
*


Klaus are dreptate. Uite test facut de mine : motor de 1.4 cu AC pornit, la relanti consuma 1L benzina co95 in aprox. 50min.


--------------------
Dacia LOGAN Laureate 1.4mpi - BZ xx XXS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Aug 2005, 11:46
Post #8


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




As mai mentiona ca in tinerete (lucru observat si de altcineva de pe aici), respectiva secventa de testare avea bunul simt sa-mi arate consumul la relanti in litri/h si daca era subunitar (adica arata 0,8 - 0,9 l/h). De ceva timp incoace (nu am reusit sa-mi dau seama de cat), pardalnicul ala de calculator de bord arata consumul numai daca este peste 1 l/h (1,0 -1,4), de parca numai daca ai aerul pornit trebuie sa-l arate... Daca este sub 1 l/h arata 0,0.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dras
post 9 Aug 2005, 12:53
Post #9


Driver


Group: Members
Posts: 163
Joined: 21 November 04
From: Bucuresti




N-am testa chestia asta dar ma gindesc ca ar trebui sa mearga.
Din moment ce calculatorul indica consumul numai atunci cind masina ruleaza cu viteze mai mari de 30 km/h, atunci nu e suficient sa o aduci la o viteza superioara acestui prag si sa o scoti din viteza? Cred ca ar indica consumul la relanti si nu ar mai fi nevoie de alte alea.
Sau poate ca ma insel? huh.gif

A ... si legat de zgomote in usa:
La mine se auzea un zdranganit cind se inchidea geamul (ca un clinchet de metal pe geam), niste tacanituri cind dadeam comanda de inchiderea (pacanea de vre-o trei ori pina se inchidea) si daca treceam peste gropi/denivelari/sine de tramvai auzeam iarasi ceva gen clinchet metalic.
Ma duc la service, demonteaza usa, totul parea ok. Da cu vaselina (ulei, sau asa ceva) si nimic. Facea la fel.
Atunci ii vine ideea sa stringa piulita care tine macaraua. A fost nevoie de juma' de cursa ca mai mult n-a mers. Acum a disparul zgomotul de la inchidere, dar parca uneori la denivelari to mai aud un tacanit. Faza e ca tacanitul seamana cu zgomotul pe care il face plasticul de la usa atunci cind ii dai una sau te impingi mai tare in el. Nici nu stiu ce sa-i fac. Ma gindeam sa dau plasticul jos (ca am vazut ca e super simplu) si sa pun ceva moale intre el si usa (e deja dat cu o chestie negra lipicioasa, zici ca e latex). Poate daca e mai mult nu mai face atita zgomot.
A si poate ca daca renunt la piciorusul care blocheaza/deblocheaza usa nu mai tacane nici ala ca ma seaca si nu-mi foloseste la nimic. Nici nu stiu de ce au mai montat asa ceva.


--------------------
Honda Accord Executive 2007 / 2.0 A/T 155CP - B-74-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 9 Aug 2005, 13:17
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(dras @ 9 Aug 2005, 13:53)
Din moment ce calculatorul indica consumul numai atunci cind masina ruleaza cu viteze mai mari de 30 km/h, atunci nu e suficient sa o aduci la o viteza superioara acestui prag si sa o scoti din viteza? Cred ca ar indica consumul la relanti si nu ar mai fi nevoie de alte alea.
*


Da, ti-ar arata un consum in litri la 100 de kilometri. Crezi ca te-ar ajuta? Eu cred ca nu. Daca faci masuratoarea la 80 km/h si apoi la 30 km/h vei avea diferente foarte mari. Oare de ce?
Nu crezi ca acel consum la relanti este mai util in l/h?


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dras
post 9 Aug 2005, 14:33
Post #11


Driver


Group: Members
Posts: 163
Joined: 21 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(Sony @ 9 Aug 2005, 13:17)
Da, ti-ar arata un consum in litri la 100 de kilometri. Crezi ca te-ar ajuta? Eu cred ca nu. Daca faci masuratoarea la 80 km/h si apoi la 30 km/h vei avea diferente foarte mari. Oare de ce?
Nu crezi ca acel consum la relanti este mai util in l/h?
*


Makes sense. Era o sugestie.
O sa incerc sa vad daca consumul variaza odata cu viteza.
Oricum nu stiu cit de sigura e cifra data de calculator. De multe ori am observat ca daca retrogradez intr-o viteza inferioara consumul instantaneu e zero, desi sigur consuma ca doar merge motorul.


--------------------
Honda Accord Executive 2007 / 2.0 A/T 155CP - B-74-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 9 Aug 2005, 16:58
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Vezi ca problema asta cu consum 0 s-a mai discutat. Da un search!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Aug 2005, 21:50
Post #13


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(dras @ 9 Aug 2005, 14:33)
De multe ori am observat ca daca retrogradez intr-o viteza inferioara consumul instantaneu e zero, desi sigur consuma ca doar merge motorul.
Si se intampla cumva in frana de motor? E?
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=20702&hl=
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4657&hl=
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=5327&hl=


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dras
post 10 Aug 2005, 07:27
Post #14


Driver


Group: Members
Posts: 163
Joined: 21 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 9 Aug 2005, 21:50)

ma bad shefu'. deh graba strica treaba blush.gif


--------------------
Honda Accord Executive 2007 / 2.0 A/T 155CP - B-74-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dras
post 16 Aug 2005, 11:55
Post #15


Driver


Group: Members
Posts: 163
Joined: 21 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(Sony @ 9 Aug 2005, 13:17)
Da, ti-ar arata un consum in litri la 100 de kilometri. Crezi ca te-ar ajuta? Eu cred ca nu. Daca faci masuratoarea la 80 km/h si apoi la 30 km/h vei avea diferente foarte mari. Oare de ce?
Nu crezi ca acel consum la relanti este mai util in l/h?
*



Hai ca am revenit cu logica mea "sclipitoare" blush.gif .
De acord ca daca debraiezi in timp ce rulezi iti arata consumul la 100 km.
Atunci daca aduc masina la 100 km/h si debraiez nu-mi arata cit consum la relanti intr-o ora?


--------------------
Honda Accord Executive 2007 / 2.0 A/T 155CP - B-74-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 16 Aug 2005, 17:13
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




A explicat vv detaliul acesta.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diabolique
post 27 Feb 2008, 22:39
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 27 February 08




totusi am si eu o intrebare...nu stiu daca s-a mai discutat deoarece sunt nou si de vreo 5 ore tot citesc la forumu asta dar n-am gasit nimic referitor la problema mea.

de obicei bag cam 20-25 litrii de benzina in rezervor...si se consuma bineinteles, dar exista o mare diferenta intre ceea ce imi arata computerul de bord la litri consumati si la litri ramasi in rezervor.
de ex. : bag 20 litri, merg ce merg si se aprinde becu rosu. verific meniul ala special si zice ca mai am 5 litrii...verific meniul sa vad cati litri am constatat si stupoare: am consumat12-13 litri. 13litrii consumati+5 in rezervor =18. ori eu am bagat 20 litri in rezervor. cum se explica asta?

am patit cand mi-am luat loganu...am verificat cati litri am bagat in rezervor vreo 3 saptamani, am facut calcule cat am consumat si la un momentdat mi s-a aprins becu rosu. dupa calculele mele mai aveam 6 litrii in rezervor dar surpriza...am ramas in pana prostului.

acu 2 zile am facut un drum deva-tg.mures. am consumat35 litri conform CB dar la meniul alalalt imi zice ca mai am 13 litrii de consumat. ce naiba se intampla?


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi 2006 ambition - hd-85-nba
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azraell
post 28 Feb 2008, 01:25
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 4 April 07
From: Bucuresti




hmm... din cate stiam eu daca ramai fara benzina se arde un injector 2 3 4?


--------------------
DACIA Logan 2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP - B77NWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Feb 2008, 09:11
Post #19


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Recomand o cautare dupa cuvantul "histerezis"


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diabolique
post 28 Feb 2008, 09:20
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 27 February 08




QUOTE(klaus @ 28 Feb 2008, 09:11)
Recomand o cautare dupa cuvantul "histerezis"
*


am citit...dar totusi, nu vad legatura....aia 2 litrii se pierd la aprinderea motorului?
si daca e asa..de ce nu mi arata la litrii consumati? trec si aia prin injectoare ca sa aprinda motoru', nu?


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi 2006 ambition - hd-85-nba
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Feb 2008, 09:50
Post #21


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




sonda litrometrica din rezervor e aparat de masura "cu aproximatie" nu "cu precizie"


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 28 Feb 2008, 10:03
Post #22


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




e vorba despre precizia masurarii si afisarii... efectul de histerezis inseamna ca daca la oprirea motorului iti arata 10 litri, dupa pornirea acestuia iti va arata aceeasi cantitate ca fiind 8 litri... in realitate poti avea undeva intre cele doua valori...

si inca ceva... discutia asta e offtopic aici... rog continuati acolo unde se vorbeste despre histerezis si cantitatea de combustibil afisata... aici se inchide.


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th April 2024 - 05:42
Forum Renault