DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel antigel, prea mare sau prea mic - topic general

post 6 Nov 2002, 19:36
Post #1





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Problema la mine e ca imperceptibil aproape imi scade nivelul in vasul de expansiune. 1 cm in cateva saptamani.

Am schimbat un radiator in service pe ultima suta de metri ai garantiei, acum nu mai am g. si fenomenul a continuat. Mi s-a zis ca e de la celalalt radiator.

Va intreb daca ati simtit vreodata un miros mai ciudat al aerului de la aeroterma (mai ales pe cei cu Clima ii intreb).

Am auzit ca se ajunge greu la radiatorul asta, ca e scump si ca nici nu e sigur ca e de la el.

E vreunul care stie ceva? Merci

Sorin

[moderator edit} titlul modificat

This post has been edited by Maskatu: 13 Sep 2010, 14:23


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
post 7 Nov 2002, 11:23
Post #2





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


sa stii ca este de la radiator 100%, curge ca si celalalt, eu pana acum am schimbat 6 radiatoare in 1 an si 5 luni, ultimul astazi. surpriza a fost ca au schimbat sistemul de prindere. sper sa nu mai curga desii ......
sfatul meu este sa-ti cumperi un radiator alta marca, cam ce se pune pe clio de exemplu si cred ca o sa tina, binenteles ca trebuie facute modificari la el si normal este si mai scump


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
alex
post 7 Nov 2002, 14:22
Post #3


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




Daca iti miroase in masina a ciorba (unii spun a marar, altii a patrunjel biggrin.gif ) atunci este sparta aeroterma (adica radiatorul de la incalzire). Remedierea intr-adevar este un pic mai complicata. Iti povestesc acum ce am auzit si eu pe la altii.
Se da jos filtrul de aer de pe motor, se da jos bordul, se desface aeroterma din suruburile care sunt in spatele motorului, se inlocuieste si se pune totul la loc. Cat costa aeroterma nu stiu pt ca majoritatea dintre noi avem inca masinile in garantie, dar poti sa te uiti pe www.cncd.ro
P.S. Cred ca daca te duci la service o sa te coste destul de mult manopera (daca platesti cu ora, ai pus-o, ca operatia dureaza ceva).


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 9 Nov 2002, 23:49
Post #4





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Misto:)
Doar ce am facut greaseala sa-mi iau Super Nova. E in service de vreo 3 sapt (nu vrea sa porneasca sau porneste dar daca o accelerezi brusc moare) si scapa antigel prin radiator. Deci si eu cred ca radiatorul e de vina. Sfatul meu e sa nu-l schimbi deoarece se pare ca asta e dotare standard si ca alt radiator va fi la fel. Mergi asa si bucura-te ca traiesti in Romania. Fii patriot si cumpara numai DACIA. Eu asa fac:(.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
post 14 Nov 2002, 14:49
Post #5





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


laugh.gif


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
post 15 Nov 2002, 00:13
Post #6





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Si eu am avut si am in continuare aceeasi problema cu lichidul de racire - la mine banuiesc caloriferul din interior sau robinetul de la el - dar eu o rezolv simplu, si cred eu...mai ieftin: am intotdeauna un bidon de antigel in masina, cum scade cum completez. smile.gif Oricum succes!


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
post 29 Nov 2002, 18:32
Post #7





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Incearca si cu niste lichid din ala de astupat gaurile din radiator. E mai putin costisitor si s-ar putea sa mearga. Incalzesti motorul pana ajunge liniuta pe la jumate, il opresti si pui niste lichid din ala. Astupa fisurile mici din radiator
La mine a mers.
Mirosul de patrunjel smile.gif mi-a zis un mecanic avizat ca e de la catalizator. Cica transforma gazele in ...smile.gif patrunjel


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 29 Nov 2002, 22:40
Post #8


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Mecanicu' ala nu va vrut sa munceasca (asta daca opera intr-un service autorizat de Dacia).
Din catalizator (deci pe la teava de esapament) rezulta mirosuri sintetice (ca de conservanti) si respectiv miros de sulf (de la benzina mai "sulfuroasa").
Mirosul de patrunjel daca se simte in habitaclu ... atunci provine 100% (indubitabil) de la caloriferul (radiatorul de incalzire) spart. Daca nu e spart (ceea nu prea se intampla) este "fisurat" exact la imbinarea dintre plastic si aluminiu. Cand mi l-am schimbat pe al meu mi-a aratat nenea ala de la service ince vre-o 6 calorifere din astea si TOATE curgeau in aceeasi regiune .... la imbinarea dintre "capacul" din plastic si corpul radiatorului (care e din aluminiu parca).
Mirosul de patrunjel (ca despre asta vorbeam) este dat de ANTIGELUL CARE SE EVAPORA. Glaceolul Rx tip D (ala verde cel putin) asa miroase cand se evapora in cantitati mici. In cazul in care CURGE efectiv .. mirosul se schimba (sau poate isi schimba doar consistenta .... dar mie mi se pare ca miroase diferit atunci cand curge).

Gata ca ma dor degetele.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 1 Dec 2002, 23:51
Post #9


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Just zice domnul Liviu!
Se da greu jos radiatorul ala (aeroterma) , de aia te-a aburit mecanicul!
Costa vreo 2 bulioane cu manopera cu tot
Bafta!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bzip2
post 2 Dec 2002, 14:29
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 September 02
From: Bucuresti




Andrei, m-ai speriat cu avatarul ala .... icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eurro
post 27 Nov 2006, 13:05
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




Salut, e primul meu post pe acest forum, dupa ce am citit cat am putut de mult topicurile din acest forum, nu am gasit nimic asemanator cu problema mea, iar daca cumva mi-a scapat imi cer scuze anticipat.
Am achizitionat recent o SN Confort cu 26900 km reali, mai precis acum doua saptamani, iar saptamana trecuta cand am avut timp de ea si i-am deschis capota am observat ca nivelul lichidului de racire era la minim.
Am completat cu antigel si apa distilata 50 si 50% asa cum trebuie miercurea trecuta.
Acum apare problema mea, ieri cand am avut iar timp de ea si i-am deschis capota am observat ca nivelul lichidului de racire este iarasi la minim dupa numai 4 zile, precizez ca miercuri am completat pana sub nivelul de maxim.
Sunt cam speriat din cauza acestui lucru, mai ales ca nu am folosit masina decat in parametrii normali si nu foarte mult ca si durata in trafic si distanta.
Sincer imi este frica sa mai circul cu ea avand aceasta problema, si sunt si cam inghesuit cu banii acum sa merg la service sa vad care este problema. Am nevoie de un sfat, de ajutor in general URGENT! Multumesc anticipat!
De la ce ar putea fi aceasta problema? Este cazul sa ma ingrijorez? E posibil sa fie fisurat vasul cu lichid de racire sau altceva? Ce ar trebui sa fac?


--------------------
Dacia SuperNova Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 27 Nov 2006, 13:06
Post #12


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Zici că ai citit, da? smile.gif
Cauze posibile:
-radiator;
-pompa de apă;
-calorifer (miroase ciudat în interior?).


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eurro
post 27 Nov 2006, 13:09
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




Poate pentru ca sunt si speriat de problema si cu putin timp la dispozitie mi-a scapat. sad.gif
In interior miroase normal, nu am observat in nici-un moment un miros neplacut, sau altul decat cel obisnuit sa spun asa.
M-am uitat la radiator nu se vede nici-o scurgere, sau nu m-am uitat eu suficient de atent.
Pompa de apa... sincer nu stiu unde este pozitionata. Daca ar fi o problema de la ea s-ar vede cu ochiul liber?
Multumesc pentru raspuns!


--------------------
Dacia SuperNova Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 27 Nov 2006, 13:49
Post #14


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Nivelul uleiului în baie cum e? Normal sau peste semnul de maxim de pe jojă?


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eurro
post 27 Nov 2006, 13:55
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




la ultima masurare, saptamana trecuta era la nivelul normal al tijei, la al doilea semn, cel superior sa spun asa! o sa mai masor o data diseara cand ajung acasa, sa fiu sigur sa nu spun vre-o prostie.
Eu as merge la service dar mi-e frica sa nu fie ceva ce se poate rezolva acasa si sa dau bani degeaba.
O sa mai verific o data si la pasager daca e uda mocheta, desi nu am observat asa ceva si nici cei care au circulat in dreapta nu au observat nimic.


--------------------
Dacia SuperNova Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 27 Nov 2006, 14:03
Post #16


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Ia mai fă matale următoare verificare: pornește motorul, și accelerează cu mânuța (sau pune pe altul dacă ai ajutor) până pe la vreo 4000..5000 rpm. Și uită-te la conducta aia mare care intră-n radiator, mai exact acolo unde iese din motor și unde pleacă și spre vasul de expansiune. În zona aia e termostatul, pe acolo are prostul obicei să curgă (picure, mă rog) la presiune mare. Dacă-i așa, se rezolvă repede și elegant în service.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
preghicialex
post 27 Nov 2006, 14:28
Post #17


Z


Group: Members
Posts: 240
Joined: 10 August 06




Chestia cu mirosul in interior de la calorifer e relativa (depinde cat de vechi e antigelul, daca e mai multa apa doar ti se aburesc geamurile excesiv si nu miroase). Cel mai bine verifici mocheta de la pasager sa nu fie umeda. In rest cauzele posibile sunt cele care le a enumerat DragosP. Eu le am avut pe toate 3 deodata biggrin.gif Umblam cu flacoane intregi dupa mine. Poate ca n ar strica sa aerisesti circuitul. Daca nu te uiti des si nu stii cand a fost completat ultima data... e posibil sa ai aer pe instalatie. Si din cauza asta sa fi scazut asa de mult in 4 zile.


--------------------
X Y Z
Ex: SuperNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eurro
post 27 Nov 2006, 14:31
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




Dragos asa o sa fac chiar astazi sper sa prind pe cineva care sa ma ajute.
O sa verific si mocheta, sa nu fie umeda, desi saptamana trecuta cand am spalat-o era uscata, am scos presurile si am dat cu mana pe mocheta din fata si in stanga si in dreapta. Dar daca bag ceva pentru fisuri merge? era o solutie de la elf parca nu mai stiu exact denumirea, sau nu fac decat sa prelungesc agonia?
si in cazul in care e ca Dragos, cam cat m-ar costa reparatia in service? asa aproximativ sa fiu cat de cat pregatit.


--------------------
Dacia SuperNova Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
preghicialex
post 27 Nov 2006, 14:40
Post #19


Z


Group: Members
Posts: 240
Joined: 10 August 06




Prelungesti agonia + ca risti sa colmatezi ale componente care n au poate nici o vina (calorifer, radiator, etc...) A se folosi doar in caz de urgenta! Plus ca daca e de la calorifer nu are nici un efect solutia aia. In calorifer pur si simplu nu se plimba lichidul cu un debit suficient ca sa isi faca efectul.

This post has been edited by preghicialex: 27 Nov 2006, 14:40


--------------------
X Y Z
Ex: SuperNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eurro
post 27 Nov 2006, 14:59
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




M-am gandit si eu la toate solutiile ca un incepator ce sunt, dar nu vreau sa risc si sa fac vre-o belea, mai bine fac ce mi-a spus Dragos si daca se observa ceea ce a scris el merg in service, dar acum intreb altceva, daca nu se observa nimic? adica, daca eu nu observ nimic? atunci ce fac?
am inteles ideea, nu bag nimic in ea, merg la service si asta e. masina e cumparata de la dacoserv, ce sa fac sa merg tot la ei? adica sa caut acelasi mecanic care s-a ocupat de ea pana acum? ma gandesc sa il cu mine pe fostul proprietar care il cunoaste pe mecanic si sa vb el cu mecanicul respectiv. sau sa merg la alt service mai aproape?
multumesc mult pentru raspunsuri!


--------------------
Dacia SuperNova Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aless
post 27 Nov 2006, 15:20
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 27 May 03
From: Ploiesti




LEAK STOP poate fi o solutie in cazul tau.
Oricum va trebui sa schimbi tot lichidul de racire pentru ca nu poti sti ce a folosit fostul proprietar. Daca curgea dinainte s-o vanda nu cred ca s-a obosit sa combine antigel cu apa distilata.
Asa ca baga jumatate de tub de praf - LEAK STOP - si peste o saptamana schimba antigelul. Incearca sa folosesti masina cat mai mult in saptamana asta si nu risti nici o colmatare. Praful asta a fost folosit de multi forumisti - inclusiv de mine - dar nu am auzit de colmatari decat la nivel de supozitii.
Spor!


--------------------
KIA CEE'D 2008 - PH-09-ADN
Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolaev
post 27 Nov 2006, 16:28
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12 November 04




Garnitura de chiuloasa de cand nu a fost schimbata? Fum alb ceva la iesire ai constatat? Eu asta am avut. Garnitura arsa. Se schimba in service dar cam dureaza.


--------------------
Daewoo Cielo 96 - BC xx KYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eurro
post 28 Nov 2006, 09:10
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




La motor nu a fost umblat niciodata, singura componenta schimbata in 5 ani de cand o are a fost axul superior al volanului, in rest absolut nimic, masina e achizitionata de la cumnatul meu si o cunosc de aia am si cumparat-o, acum am mai aflat ceva, aseara, in vara asta intr-o plecare in tara nu a gasit cumnatul meu glaceol si a cumparat alt tip de antigel de pe la vatra dornei, care tip i-au spus aia de la care a cumparat ca e ok. l-a facut 50/50 cu apa distilata, totul ok, aseara cand am mirosit sticla avea un miros asemanator cu motorina, am aruncat-o imediat am luat glaceol si am pus cu apa distilata, am completat pana la max, diseara sunt curios daca a mai scazut nivelul, avand in vedere ca doar aseara am circulat cu ea, astazi nu. Dar am gasit pe pres in stanga la scaunul soferului ud pe o portiune de cativa centimetri, dar nu mirosea a nimic deosebit in masina. Sper sa nu fie ceva grav!

aless m-am gandit si eu la solutia cu leak stop, dar sunt inca reticent, mai mult as prefera sa merg in service sa vad ce se intampla, acum nu stiu ce sa spun cu caloriferul, baga caldura in mod normal, asta poate avea vre-o legatura cu nivelul de lichid de racire? in sensul ca, daca se pierde lichid sa nu mai bage caldura?


--------------------
Dacia SuperNova Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 28 Nov 2006, 09:23
Post #24


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




De băgat bagă căldură și dacă este fisurat. Dacă ar fi de la calorifer ar trebui să auzi un clipocit ușor în partea dreaptă. Auzi așa ceva?


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eurro
post 28 Nov 2006, 10:00
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




Da, aud, mai ales cand plec dupa loc mai tare putin sau o accelerez mai brusc, nu la modul sportiv, la modul sa "ma bag" cum s-ar spune. Se auda apa cum clipoceste in calorifer, sau prin conducte, pe acolo pe undeva. Prima data cand am auzit asta, saptamana trecuta m-am speriat, nu stiam ce se intampla, pe urma am citit pe forum, si m-am linistit. Dragos, asta inseamna ca am o problema cu caloriferul? Am sunat ieri la service si mi-au spus ca numai manopera e in jur de un milion, plus piesele, m-ar cam usuca daca ar fi asa sad.gif pe de alta parte, cu clipocitul, din cate a mai citit pe forum, la multi se auda cum circula apa prin calorifer, asta daca am inteles eu bine contextul.

This post has been edited by eurro: 28 Nov 2006, 10:08


--------------------
Dacia SuperNova Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 28 Nov 2006, 10:47
Post #26


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(eurro @ 28 Nov 2006, 10:00)
...la multi se auda cum circula apa prin calorifer...

...ul spart. wink.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eurro
post 28 Nov 2006, 14:07
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




e clar sad.gif deci trebuie dusa la "doctor", imi mananca toti banii disponibili, cu care vroiam sa ii fac altceva, un face lift, un casetofon capabil... ca si idee, stie cineva cat m-ar costa schimbarea caloriferului cu manopera cu tot? sa stiu de cat trebuie sa am imprumut!


--------------------
Dacia SuperNova Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GALAGIE
post 28 Nov 2006, 14:17
Post #28


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 82
Joined: 10 April 06




radiatorul 250 ron ,manopera 30 ron(am schimbat pe 9.11.2006),caloriferul cam 150 ron si manopera tot cam asa 150 aceste preturi fara antigel si apa


--------------------
DACIA SUPERNOVA rapsodie/2001 BV-84-RAD bmw 320i 2005 - BV 09 POJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eurro
post 28 Nov 2006, 14:35
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




deci m-ar duce undeva la 180 de ron daca ar fi caloriferul! ce ai vrut sa spui cu 150 ala scris dupa manopera? ai tastat gresit? sau manopera 150?


--------------------
Dacia SuperNova Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
preghicialex
post 28 Nov 2006, 15:34
Post #30


Z


Group: Members
Posts: 240
Joined: 10 August 06




Nu a tastat gresit. Manopera la calorifer e cam atat (90 - 150 RON). Trebuie demontata "jumatate din masina" pentru a-l schimba pe respectivul.


--------------------
X Y Z
Ex: SuperNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2024 - 03:40
Forum Renault