DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu mai merge kilometrajul si vitezometrul, mufa ISO a RCS/RCD a fost taiata

dragos_alx
post 12 Dec 2006, 16:58
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 470
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




salut!

am un prieten care si-a luat de curand un logan
ce nu s-a prins cand l-a cumparat este ca nu mergea kilometrajul si din pacate nici nu-i idica viteza cu care ruleaza pe drum!

omu nu stie de net si as vrea sa-l ajut

aveti ideea unde ar fi putut umbla "samsarii" ca sa nu mai inregistreze km parcursi si viteza de rulare?

am desfacut bordul si in spate ambele mufe sunt bagate, iar modelul este un ambiance 1,4mpi

ms de respunsuri!


--------------------
Megane 2 CC Privilege 1,5Dci/Logan Ambition/Kia Sportage CRDI 2009 / 2006 / 2011 - B 727 X D X
Megane cu Car Pc si Internet inside :) GPS IGO 2014, harta 3D in relief cu ecran de 7"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Dec 2006, 17:03
Post #2


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania




Raspunsul la aceasta problema o sa dea ideii unora.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos_alx
post 12 Dec 2006, 17:05
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 470
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 12 Dec 2006, 17:03)
Raspunsul la aceasta problema o sa dea ideii unora.
*




ok
atunci daca e asa va rog un pm....

nu fac public, dar as vrea sa-l ajut pe om, mi-e si super amic, numa ca s-a grabit si nu m-a asteptat sa ma duc cu el


ce sa fac?


--------------------
Megane 2 CC Privilege 1,5Dci/Logan Ambition/Kia Sportage CRDI 2009 / 2006 / 2011 - B 727 X D X
Megane cu Car Pc si Internet inside :) GPS IGO 2014, harta 3D in relief cu ecran de 7"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 12 Dec 2006, 17:37
Post #4


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.512
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Nu mai e un secret și oricum s-a discutat de multe ori pe aici..., tabloul de bord primește informația despre viteză/Km pe același fir care duce la pinul 1 al mufei ISO de la RCS/RCD, pentru funcția SPEED. Dacă nu mă înșel e un fir verde.
Dacă firul care duce la tablou e tăiat nu se mai înregistrează distanța și viteza.
Deci trebuie să scoți RCS/RCD-ul și să urmărești traseul firului care trece pe la pinul 1/ISO și continuă spre tabloul de bord.

Cei care cred că întreruperea acelui traseu face imposibilă urmărirea distanței reale parcurse de vehicul se înșeală, cine vrea să afle, află distanța reală chiar dacă firul a fost întrerupt...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos_alx
post 12 Dec 2006, 18:02
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 470
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(DFA @ 12 Dec 2006, 17:37)
Nu mai e un secret și oricum s-a discutat de multe ori pe aici..., tabloul de bord primește informația despre viteză/Km pe același fir care duce la pinul 1 al mufei ISO de la RCS/RCD, pentru funcția SPEED. Dacă nu mă înșel e un fir verde.
Dacă firul care duce la tablou e tăiat nu se mai înregistrează distanța și viteza.
Deci trebuie să scoți RCS/RCD-ul și să urmărești traseul firului care trece pe la pinul 1/ISO și continuă spre tabloul de bord.

Cei care cred că întreruperea acelui traseu face imposibilă urmărirea distanței reale parcurse de vehicul se înșeală, cine vrea să afle, află distanța reală chiar dacă firul a fost întrerupt...
*




sa va zic ce mi-a zis omu

are mufa de la cass taiata, nu exista pur si simplu!

asta sa fie problema?

a gasit un manunchi de fire taiate!


--------------------
Megane 2 CC Privilege 1,5Dci/Logan Ambition/Kia Sportage CRDI 2009 / 2006 / 2011 - B 727 X D X
Megane cu Car Pc si Internet inside :) GPS IGO 2014, harta 3D in relief cu ecran de 7"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 12 Dec 2006, 18:05
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Nu cred ca asta e buba ca daca scoti cass-ul doar nu se opreste kilometraju' !!


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos_alx
post 12 Dec 2006, 18:08
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 470
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(l@u @ 12 Dec 2006, 18:05)
Nu cred ca asta e buba ca daca scoti cass-ul doar nu se opreste kilometraju' !!
*




are un manunchi de fire intre care si 2 vezi, tot taiate, alb maro, albastru, un maro gros, rosu.....sunmt multe sad.gif


--------------------
Megane 2 CC Privilege 1,5Dci/Logan Ambition/Kia Sportage CRDI 2009 / 2006 / 2011 - B 727 X D X
Megane cu Car Pc si Internet inside :) GPS IGO 2014, harta 3D in relief cu ecran de 7"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 12 Dec 2006, 18:11
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Pai... a gasit numai mufa taiata sau mufa taiata plus alte fire taiate???

This post has been edited by l@u: 12 Dec 2006, 18:11


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 12 Dec 2006, 18:11
Post #9


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.512
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Păi dacă mufa a fost tăiată atunci e normal să nu mai înregistreze viteza/Km, pentru că, așa cum am mai spus, pe la mufa aia trece semnalul. Dacă tai mufa se întrerupe și semnalul către tablou...

Să își refacă legăturile, să pună o altă mufă și să țină seama și de firul de viteză, să-i refacă legătura către tablou. Dacă nu știe cum, să se ducă la un service autorizat.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 12 Dec 2006, 18:15
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Pai atunci inteleg ca firul care duce la tablou este inseriat cu pinul 1 de la cass???


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 12 Dec 2006, 18:31
Post #11


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.512
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Nu e înseriat..., dar circuitul trece pe la el, e un circuit în Y, piciorul lui Y e pinul 1, o ramură duce la cutia de viteză, cealaltă la tablou. Retezi mufa, s-a dus și semnalul...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 12 Dec 2006, 18:33
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Aha acum am inteles nu sunt inseriate dar sunt in Y radmasa.gif nedumerire.gif

This post has been edited by l@u: 12 Dec 2006, 19:02


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu_79
post 12 Dec 2006, 19:26
Post #13


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 1.252
Joined: 27 June 06




daca e un Y, atunci nu sunt inseriate sunt in paralel si daca se taie o mufa nu influenteazeaza cu nimic. (ma refer la una din mufele din ramurile Y-ului ca daca se taie cea de la baza Y-ului nu mai merge niciuna).
eu am schimbat cass-ul si firul verde care se ocupa de functia Speed nu mai e legat la nimic si kilometrajul merge.
deci treaba e ca mai e taiat firul care intra in mufa de la ceasurile de bord sau nu e pinul bagat bine.
am mai unblat si eu pe la ceasuri, le-am scos, pus la loc si odata nu era mufa impinsa bine si nu mai mergea vitezometrul, deci recomand sa verifice mufele si pinii daca nu sunt taiati sau daca sunt bine imfipti acolo.


--------------------
mazda 3 2007
...::zoom - zoom::...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 13 Dec 2006, 12:41
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




@ silviu_79
Atasez o schita in care am prezentat doua posibile tipuri de legaturi.Daca legaturile sunt ca in schita 1 si sectionam mufa nici tabloul de bord nu mai primeste semnal si nici functia speed nu functioneaza.Daca sunt ca in schita 2 sectionand mufa tabloul primeste semnal dar se dezactiveaza functia speed.Am mai aratat si cum circula semnalul ca sa iti dai seama ca legaturile sunt in serie ptr. ca semnalul pleaca de la cutie trecand prin mufa ptr. a ajunge la tablou.Daca erau in paralel trebuia sectionata plecarea de la cutie pentru a se taia semnalul(in functie de legaturi: in V ca in schita 1 sau in Y ca in schita 2) si nu mufa de la cass.Astept parerea ta wink.gif

Attached thumbnail(s)
Shita_.jpg ( Size: 110.31k ) Number of downloads: 1549


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Dec 2006, 12:54
Post #15


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania




Tipul de legatura la logan este 1 din schema, iar lcoadademaimutau are dreptate.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 13 Dec 2006, 13:03
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(silviu_79 @ 12 Dec 2006, 19:26)
eu am schimbat cass-ul si firul verde care se ocupa de functia Speed nu mai e legat la nimic si kilometrajul merge.
*



Daca legaturile sunt ca in schita 1 atunci cum de iti merge tie ,ca oricare dintre cele doua fire daca se dezleaga nu mai primeste semnal tablou de bord???Tdb-ul tau e wireless????


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 13 Dec 2006, 13:43
Post #17


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.512
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(l@u @ 13 Dec 2006, 12:41)
......legaturile sunt in serie ptr. ca semnalul pleaca de la cutie trecand prin mufa ptr. a ajunge la tablou.....
*


Nu e în serie..., semnalul nu trece prin nimic ca să fie înseriat cu ceva...
E o legătură în paralel, doar faptul că legătura se ramifică chiar la mufă face ca secționarea mufei să ducă la întreruperea semnalului către TdB.

QUOTE(l@u @ 13 Dec 2006, 13:03)
Daca legaturile sunt ca in schita 1 atunci cum de iti merge tie ,ca oricare dintre cele doua fire daca se dezleaga nu mai primeste semnal tablou de bord???
*


silviu_79 a spus că firul verde care se ocupa de functia Speed nu mai e legat la nimic , nu că este rupt/secționat/etc., tocmai ca să vezi că nu e nici o legătură în serie, pur și simplu nu e conectat la RCS/RCD. Asta nu înseamnă că legătura dintre CV și TdB nu mai există!


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 13 Dec 2006, 13:59
Post #18


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Eu din cate inteleg cam asa e desenul...
conexiune_Y.JPG ( Size: 19.74k ) Number of downloads: 1467


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos_alx
post 13 Dec 2006, 15:58
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 470
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




salut din nou!

in primul rand multumesc tuturor care au raspuns pana acum acestei probleme!

acum revin cu noutati, care cel putin mie nu mi se mai par logice.

am spus mai sus ca nu merge vitezometru si nu-i inregistreaza km parcursi generali
ACUM vine noutatea:!!!!
Omu zice ca-i arata km de la ultima resetare! cei care sunt afisati cand apesi pe butonul din bord, unde vezi cat ai facut de la ultima resetare, jurnalier i se spunea mai acum ceva vreme, sau ceva de genul asta!

Schimba cu ceva problema? firele verzi le are inca taiate ca n-am ajuns inca la el sa vad care e treaba, abia vineri ne vom lamuri cand pun eu poze de la fata locului:)

Si acum intrebare din nou? e posbil sa aibe alte legaturi jurnalierul?


--------------------
Megane 2 CC Privilege 1,5Dci/Logan Ambition/Kia Sportage CRDI 2009 / 2006 / 2011 - B 727 X D X
Megane cu Car Pc si Internet inside :) GPS IGO 2014, harta 3D in relief cu ecran de 7"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 13 Dec 2006, 16:15
Post #20


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.512
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Și nr. de Km parcurși de la reset se modifică (adică cresc) pe măsură ce rulează cu mașina iar kilometrajul general nu? huh.gif

QUOTE(Cypher4laguna @ 13 Dec 2006, 13:59)
Eu din cate inteleg cam asa e desenul...
*


Nu e așa..., schema valabilă este cea postată aici, mai exact schema Nr. 1, unde se vede clar că tăierea mufei duce la pierderea semnalului de la CV la TdB.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos_alx
post 13 Dec 2006, 16:17
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 470
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




DFA: nu mai cita complet mesajul imediat anterior!

DA!

asta e si marea mea dilema dua cate am citit pana acum din ce ati scris! cum e posibil?


--------------------
Megane 2 CC Privilege 1,5Dci/Logan Ambition/Kia Sportage CRDI 2009 / 2006 / 2011 - B 727 X D X
Megane cu Car Pc si Internet inside :) GPS IGO 2014, harta 3D in relief cu ecran de 7"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 13 Dec 2006, 16:39
Post #22


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.512
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Păi nu prea e posibil..., nu există decât un singur semnal, care e folosit de TdB pentru a face toate calculele. Distanța se măsoară cu cele 2 numărătoare din aceiași sursă de semnal!


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 13 Dec 2006, 17:40
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




@ DFA
daca spui ca schita 1 este cea corecta spune-mi si mie care este acel fir verde care nu este legat la nimic sau daca nu fa tu o shema tu in care sa vad si eu cum sunt legate firele si care este exact acel fir verde ca nu mai inteleg nimic.Ironick spune ca este buna schita 1,tu spui la fel dar mai sustii si parerea lui silviu_79 cum ca firul nu e taiat dar nici nu este legat. wacko.gif wacko.gif wacko.gif


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 13 Dec 2006, 17:54
Post #24


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.512
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Păi cum să-ți explic..., firul verde cu semnalul de viteză ajunge în mufa ISO pe pinul 1.
Pinul 1 nu este neapărat necesar să ajungă la RCS/RCD, decât dacă mufa acestuia este cablată în acest sens, cum majoritatea RCS/RCD-urilor nu suportă funcția de SPEED și cum de obicei acestea sunt însoțite de un adaptor ISO-RCD care face legătura dintre instalația audio a mașinii și unitatea audio respectivă, pinul 1 nu este cablat în adaptor, deci nu ajunge la unitatea audio. Aceiași situație și în cazul în care unitatea audio se conectează direct pe mufa ISO a mașinii, de multe ori pinul 1 din mufa de pe unitatea audio nici nu există!

Ca atare, firul nu este întrerupt, semnalul ajunge în continuare la TdB dar nu ajunge și la unitatea audio, care nu are nevoie de el...
Faptul că semnalul de viteză ajunge sau nu la RCS/RCD e irelevant, important este ca circuitul (CV-TdB) să nu fie întrerupt.

Dacă RCS/RCD-ul ar fi fost întradevăr înseriat pe circuitul CV-TdB (să zicem că firul verde ajunge pe pinul 1, intră în RCS/RCD și ar ieși pe un alt pin ipotetic către TdB) atunci da, simpla existență sau nu a unității audio ar fi dus la funcționarea sau nu a kilometrajului și a vitezometrului...
Ceea ce nu e cazul...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 13 Dec 2006, 18:48
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Exact asta este raspunsul pe care vream sa-l aud de la tine.Daca erai putin atent vedeai ca eu nu am pomenit nimic despre influenta RCS-ului asupra circuitului ci am vorbit numai despre mufa acestuia care este totusi inseriata in acest circuit cu cutia de viteza si Tdb-ul.Spun asta deoarece daca intrerupem circuitul in aval sau in amonte de mufa atunci semnalul se intrerupe taind alimentarea in avalul taieturii,dar se poate spune ca mufa este in paralel cu cutia si tdb-ul ceea ce nu este cazul ptr. ca semnalul pleaca de la cutie si nu de la mufa.Deasemeni daca erau in paralel atunci semnalul trebuia sa plece independent catre mufa si catre Tdb pe trasee diferite si atunci sectionarea unui fir atragea lasarea fara semnal a unui singur receptor de semnal.Deci repet nu mai face confuzie intre legaturile in serie si cele in paralel, sau daca vrei fa abstractie de mufa si gandestete la pinul mufei( caci spui ca trebuia sa intre un fir in mufa prin pinul X si sa iasa prin pinul Y-dar in acest caz trebuia inseriat RCS-ul si conta existenta lui sau nu in circuit) iar despre afirmatia lui silviu_79 vezi ca spune ca acel fir nu este legat la nimic deci ce se intelege---ca are capatul liber dar el este in mufa deci continuitatea circuitului se face prin mufa care este inseriata in acel circuit.
asteapta nervos.gif


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu_79
post 13 Dec 2006, 19:01
Post #26


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 1.252
Joined: 27 June 06




l@u: continuitate prin mufa nu are cum sa fie. mufa tata a masinii care merge la cass,mufa iso, are un fir verde in ea care e cel cu semnalul de viteza. aceasta mufa iso eu am bagat-o in adaptorul iso al cass-ului pe care l-am cumparat. in aceasta mufa a adaptorului nu exista pin care sa se mufeze cu pinul firului verde cu semnalul de viteza. firul verde nu e in aer, nu atarna pe acolo cum ai zis tu, sta frumos in mufa, dar e acelasi lucru ca nu se continua cu nimic, de unde rezulta ca semnalul pleaca de la CV la TdB si la cass, pleaca doua fire din CV sau se ramifica undeva, din cate imi amintesc diametrul firului din mufa TdB e mai mic decat diametru firului care vine la cass daca nu ma insel (desfac si ma uit zilele astea) deci TdB si cass nu au fir care sa plece de la unul la celalalt.

LE: RECTIFIC, mi-am adus aminte, sper sa nu ma insel, in mufa iso de la cass firul verde "este doua" adica sunt clipsate in pin doua fire, deci continuitate nu e data de existenta sau lipsa cass ci de existenta pinului de la capatul firelor. si deci, schema corecta e schema 1 de mai sus.
concluzie, semnalul pleaca de la CV, urca pana la pinul cass si apoi pleaca la TdB. parerea mea blink.gif

This post has been edited by silviu_79: 13 Dec 2006, 19:09


--------------------
mazda 3 2007
...::zoom - zoom::...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 13 Dec 2006, 19:08
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Mai silviu_79 cum sa nu fie continuitate in mufa ???Firul care vine de la cutie nu este legat in acelasi pin cu firul care pleaca spre Tdb???Daca pleaca de la cutie 2 fire atunci circuitul este in paralel dar Dfa si ironick spun ca nu pleaca decat un fir deci logic este circut in serie(cutie-mufa-Tdb)nu va mai legati de cass ca nu are nici o treaba.


EDIT-vad dupa editarea postului tau ca in sfarsit ai inteles.

This post has been edited by l@u: 13 Dec 2006, 19:14


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Dec 2006, 19:14
Post #28


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Silviu_79, ce zici tu este situatia teoretica ce, din pacate, nu se regaseste totdeauna si in teren (aaa... adica in masina).
Unele transe de logan "alimenteaza" bordul cu semnal de la senzorul de viteza prin derivatie din mufa iso de la cass (cum s-a zis aici).
Altele au fire distincte, nu trec pe la mufa cass-ului amandoua.
Cred ca la un moment dat aia de la dacia au zis ca e mai ieftin sa puna un fir mai scurt (mufa cass - tablou de bord) decat un fir mai lung (senzor viteza-tablou de bord)

Porcariile de la "design to cost"

Pentru cine insa doreste sa zica ceva de bine legat de acest design to cost, il sfatuiesc sa incerce sa schimbe casetofonul la Golful V (parca) si sa incerce sa porneasca masina...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu_79
post 13 Dec 2006, 19:34
Post #29


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 1.252
Joined: 27 June 06




pai cum spuneam eu, ori pornesc doua fire de la CV ori se ramifica pe traseu si asta se face la pinul d ela mufa cass, nu are legatura cu cass-ul, doar ca jonctiunea se face in apropierea lui.

PS: hai sa va mai dau o chestie de gandire desi e offtopic. am pus CD si nu mai merge fara contact desi e legat ok ca stiu de firele rosu si galben dar totusi... blink.gif

This post has been edited by silviu_79: 13 Dec 2006, 19:42


--------------------
mazda 3 2007
...::zoom - zoom::...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 13 Dec 2006, 19:44
Post #30


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.887
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Mai pe romaneste stie cineva sa explice?biggrin.gif

Treaba e simpla, daca iti vine ciorditoru' si-ti taie firele sa scoata casetofonu', canci vitezometru... iar kilometri raman aia de dinainte de incident, nu-i mai contorizeaza. (asta de la unu' patit)

Pentru rezolvare, trebuiesc "innadite" 2 fire din manunchiul ala.
Care?
Am uitat biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 08:41
Forum Renault