DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> de la 3000rpm intrerupe ca naibi, nasol

sumi_nos
post 31 Dec 2006, 08:17
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




bai oameni,platina copndensator,fise,bujii,am schimbat,sa incerc sa schimb si bobina de inductie?,si carburatorul cu totu sa vad daca merge ca alta solutie,nu am,daca mai stiti voi ceva spuneti-mi


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 31 Dec 2006, 09:06
Post #32


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Eu zic să verifici totul cap-coadă. Le verifici pe rând și elimini posibilele cauze.
Mai întâi verifică tot sistemul de alimentare, carburatorul dă-l jos și spală-l în solvent suflă-l cu aer, reglează CNC, pune jicoare noi, vezi ce faci cu cuiul poanto, îți recomand să-l schimbi. Dacă sistemul de alimentare e bun, atunci verifici aprinderea, la fel pe rând. E imposibil să nu găsești cauza.
Baftă și La Mulți Ani!


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmres80
post 2 Jan 2007, 19:42
Post #33


Respectul se castiga...nu se poate fura!


Group: Members
Posts: 173
Joined: 12 October 04




QUOTE(diaconuliviu @ 27 Dec 2006, 05:25)
@cmres80: incearca sa tragi socul putin; daca se tureaza dupa asta, e din carburatie.
@suminos: ia vezi de pompa de sprit; pentru calorifer, nu cred ca te ajuta.
*


Eu am incercat si cu socul dar da in nas si mai tare(se inneaca).
Deci la mine nu inteleg,in primele 2 trepte de viteza si pana pe la 60-70km/h accelereaza foarte bine si la turatii mari dar de la a 3-a in sus nu mai face fata la turatii ridicate...chiar nu stiu ce sa aiba(daca era carburatorul cred ca nu mergea nici in treptele inferioare adica intrerupea si acolo). Am schimbat si capacul de la delcou, platini iar motorul merge rotund si bine la relanti si are vana(bujiile sau fisele merg- scade turatia atunci cand fisele sunt scoase pe rand).


--------------------
Dacia 1310 L 1998 1.4L - xx-xx-RES
Some things never change...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 3 Jan 2007, 09:49
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




sa va spun ceva mai nou,in noaptea de revelion a mers masina destul de bine(tot nu se tura mai mult de 3000,dar in rest a mers bine)pana cand a inceput sa nu se mai turese mai deloc am ajus cu ea in treapta 1 pana sa oprit motorul in timl ce eu o tineam calcata in blana.
Cand ma dau jos sa vad ce-i frac am constatat ca borcanul de apa era plin si furtunul care duce la el era foarte unflat era clar am fiert motorul
D dar pana sa constat ca am fiert motorul,am zis ca e din cuiul ponto ca dadea impresia ca se ineaca,am rezolvato cu cuiul ponto dai sa o pornesc,caraia bendixu,hai la inpins cand sai dau sa o pornesc sau infranat rotile pe asfalt(motor calat)am luato inpinsa ca mai era vro 800 de metri pana acas dupa ceva timp cand am bagato in curte am zis sai mai dau odata sa vad daca porneste si a pornit dar am oprito repede,motorul se blocasa nu se mai invartea dar dupa ce sa racit am si pornito,ce trebiu schimbat??,garnitura chiuloasa,ulei si mai ce?


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo9hrb
post 3 Jan 2007, 11:27
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 12 December 06
From: Ploiesti




Nu se mai poarta becuri sau termometre la bord? S-ar putea sa ai multe de schimbat, mai ales daca ai mers pana s-a intepenit motorul. In locul tau as verifica inclusiv pistoane, segmenti. Oricum garnitura de chiulasa trebuie schimbata. Uleiul cum arata? Ca o spuma albicioasa? Sub cilindri ce ai? Garnituri de hartie sau oringuri de cauciuc? Probabil ca trebuie schimbate si alea. Tare mi-e teama ca te-ai ales cu un motor nou.


--------------------
Dacia MCV/Sandero 2008 - PH-10-DBV, PH-10-PAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dumyx
post 3 Jan 2007, 12:37
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 28 May 06




Bai Sumy ce naiba ma parca a inebunit dacia aia a ta cat de bine merge acuma intrerupe ca nebuna :!:
Ce naiba sa aibe ca teai uitat la toate alea ??


--------------------
Dacia 1310 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 3 Jan 2007, 14:25
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




pai garniturile alea de sub camasi sunt din hartie trebui schimbate neaparat nu??? si altceva?


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmres80
post 4 Jan 2007, 18:37
Post #38


Respectul se castiga...nu se poate fura!


Group: Members
Posts: 173
Joined: 12 October 04




La problema mea nu are nimeni vreo solutie sau chiar nu s-a mai confruntat nimeni cu asa ceva? blink.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1998 1.4L - xx-xx-RES
Some things never change...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 5 Jan 2007, 18:34
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




cmres80 iti dau eu cateva soluti intra pe id meu de mes si vb,uite id-ul
sumi_wrc


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo9hrb
post 5 Jan 2007, 22:59
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 12 December 06
From: Ploiesti




In momentul in care ajungi sa se opreasca in vit. I cu acc. calcata la blana, e belea mare. Ce sfat vrei sa-ti dau? Desfa motorul bucati si studiaza-l. Cel mai bine, ia un set , du arborele la masurat/rectificat, ia-i cuzineti pe noua cota, ia si semeringuri noi (ca tot e motorul facut bucati) si fa-l din nou. Btw: cam cati Km avea motorul?


--------------------
Dacia MCV/Sandero 2008 - PH-10-DBV, PH-10-PAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 7 Jan 2007, 21:48
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




ma motorul nu avea mai mult de 1000km si dasta mor eu cel mai rau dar multa lume mia spus ca nu trebui sal iau la bibilit pe tot daca a pornit trebui garnitura schimbata si cate una alta


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 8 Jan 2007, 21:57
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Mai fratilor, ori io nu vad bine, ori omul asta isi merita soarta! Zice ca motorul nu avea mai mult de 1000 Km. Pai sa dai forja la un motor nerodat e crima curata.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 8 Jan 2007, 22:20
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




pai ce forja mai oameni daca nu se tura mai mult de 3000rpm ce forja poate lua daca nu se tureaza mai mult


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 9 Jan 2007, 15:20
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




si a mea a facut la fel.mai mult de 3000 nu voia..si daca era sa o las la relanti murea.
M-a lasat in dita-mai traficul in brasov.

am tras-o pe dreapta si incepe:pompa, fise, bujii, platina, capac delcou, melc...etc.. si nu am gasit nici o problema la astea.la fel facea.

am trecut la carburator, am desfacut capacul, m-am uitat la cui, la jigloarele care le mai avea pe acolo, pompa de sprit etc...nu am gasit nici o problema.

la un moment s-a trezit un adormit sa imi zica sa verific sita de pe carburator unde vien furtunul de benzina.

zis si facut.

nu aveti idee ce am gasit acolo - am gasit ceva asemanator(in filtru) la MAMALIGA smile.gif

vb serios...ce sa mai traga saraca masina pe acolo?

l-am curatat, am mai facut ceva reglaje si nu am mai avut treaba cu ea.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2024 - 07:49
Forum Renault