de la 3000rpm intrerupe ca naibi, nasol
de la 3000rpm intrerupe ca naibi, nasol
sumi_nos |
31 Dec 2006, 08:17
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 |
|
||
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|||
EUROPE_ |
31 Dec 2006, 09:06
Post
#32
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
Eu zic să verifici totul cap-coadă. Le verifici pe rând și elimini posibilele cauze.
Mai întâi verifică tot sistemul de alimentare, carburatorul dă-l jos și spală-l în solvent suflă-l cu aer, reglează CNC, pune jicoare noi, vezi ce faci cu cuiul poanto, îți recomand să-l schimbi. Dacă sistemul de alimentare e bun, atunci verifici aprinderea, la fel pe rând. E imposibil să nu găsești cauza. Baftă și La Mulți Ani! |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
cmres80 |
2 Jan 2007, 19:42
Post
#33
|
Respectul se castiga...nu se poate fura! Group: Members Posts: 173 Joined: 12 October 04 |
QUOTE(diaconuliviu @ 27 Dec 2006, 05:25) @cmres80: incearca sa tragi socul putin; daca se tureaza dupa asta, e din carburatie. @suminos: ia vezi de pompa de sprit; pentru calorifer, nu cred ca te ajuta. Eu am incercat si cu socul dar da in nas si mai tare(se inneaca). Deci la mine nu inteleg,in primele 2 trepte de viteza si pana pe la 60-70km/h accelereaza foarte bine si la turatii mari dar de la a 3-a in sus nu mai face fata la turatii ridicate...chiar nu stiu ce sa aiba(daca era carburatorul cred ca nu mergea nici in treptele inferioare adica intrerupea si acolo). Am schimbat si capacul de la delcou, platini iar motorul merge rotund si bine la relanti si are vana(bujiile sau fisele merg- scade turatia atunci cand fisele sunt scoase pe rand). |
--------------------
Dacia
1310 L
1998 1.4L
- xx-xx-RES Some things never change...
|
|
sumi_nos |
3 Jan 2007, 09:49
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 |
sa va spun ceva mai nou,in noaptea de revelion a mers masina destul de bine(tot nu se tura mai mult de 3000,dar in rest a mers bine)pana cand a inceput sa nu se mai turese mai deloc am ajus cu ea in treapta 1 pana sa oprit motorul in timl ce eu o tineam calcata in blana.
Cand ma dau jos sa vad ce-i frac am constatat ca borcanul de apa era plin si furtunul care duce la el era foarte unflat era clar am fiert motorul D dar pana sa constat ca am fiert motorul,am zis ca e din cuiul ponto ca dadea impresia ca se ineaca,am rezolvato cu cuiul ponto dai sa o pornesc,caraia bendixu,hai la inpins cand sai dau sa o pornesc sau infranat rotile pe asfalt(motor calat)am luato inpinsa ca mai era vro 800 de metri pana acas dupa ceva timp cand am bagato in curte am zis sai mai dau odata sa vad daca porneste si a pornit dar am oprito repede,motorul se blocasa nu se mai invartea dar dupa ce sa racit am si pornito,ce trebiu schimbat??,garnitura chiuloasa,ulei si mai ce? |
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
yo9hrb |
3 Jan 2007, 11:27
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti |
Nu se mai poarta becuri sau termometre la bord? S-ar putea sa ai multe de schimbat, mai ales daca ai mers pana s-a intepenit motorul. In locul tau as verifica inclusiv pistoane, segmenti. Oricum garnitura de chiulasa trebuie schimbata. Uleiul cum arata? Ca o spuma albicioasa? Sub cilindri ce ai? Garnituri de hartie sau oringuri de cauciuc? Probabil ca trebuie schimbate si alea. Tare mi-e teama ca te-ai ales cu un motor nou.
|
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
Dumyx |
3 Jan 2007, 12:37
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 May 06 |
Bai Sumy ce naiba ma parca a inebunit dacia aia a ta cat de bine merge acuma intrerupe ca nebuna :!:
Ce naiba sa aibe ca teai uitat la toate alea ?? |
--------------------
Dacia
1310
95
|
|
sumi_nos |
3 Jan 2007, 14:25
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 |
pai garniturile alea de sub camasi sunt din hartie trebui schimbate neaparat nu??? si altceva?
|
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
cmres80 |
4 Jan 2007, 18:37
Post
#38
|
Respectul se castiga...nu se poate fura! Group: Members Posts: 173 Joined: 12 October 04 |
La problema mea nu are nimeni vreo solutie sau chiar nu s-a mai confruntat nimeni cu asa ceva?
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998 1.4L
- xx-xx-RES Some things never change...
|
|
sumi_nos |
5 Jan 2007, 18:34
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 |
cmres80 iti dau eu cateva soluti intra pe id meu de mes si vb,uite id-ul
sumi_wrc |
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
yo9hrb |
5 Jan 2007, 22:59
Post
#40
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti |
In momentul in care ajungi sa se opreasca in vit. I cu acc. calcata la blana, e belea mare. Ce sfat vrei sa-ti dau? Desfa motorul bucati si studiaza-l. Cel mai bine, ia un set , du arborele la masurat/rectificat, ia-i cuzineti pe noua cota, ia si semeringuri noi (ca tot e motorul facut bucati) si fa-l din nou. Btw: cam cati Km avea motorul?
|
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
sumi_nos |
7 Jan 2007, 21:48
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 |
ma motorul nu avea mai mult de 1000km si dasta mor eu cel mai rau dar multa lume mia spus ca nu trebui sal iau la bibilit pe tot daca a pornit trebui garnitura schimbata si cate una alta
|
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
dyogenes |
8 Jan 2007, 21:57
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 |
Mai fratilor, ori io nu vad bine, ori omul asta isi merita soarta! Zice ca motorul nu avea mai mult de 1000 Km. Pai sa dai forja la un motor nerodat e crima curata.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
sumi_nos |
8 Jan 2007, 22:20
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 |
pai ce forja mai oameni daca nu se tura mai mult de 3000rpm ce forja poate lua daca nu se tureaza mai mult
|
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
apollo |
9 Jan 2007, 15:20
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani |
si a mea a facut la fel.mai mult de 3000 nu voia..si daca era sa o las la relanti murea.
M-a lasat in dita-mai traficul in brasov. am tras-o pe dreapta si incepe:pompa, fise, bujii, platina, capac delcou, melc...etc.. si nu am gasit nici o problema la astea.la fel facea. am trecut la carburator, am desfacut capacul, m-am uitat la cui, la jigloarele care le mai avea pe acolo, pompa de sprit etc...nu am gasit nici o problema. la un moment s-a trezit un adormit sa imi zica sa verific sita de pe carburator unde vien furtunul de benzina. zis si facut. nu aveti idee ce am gasit acolo - am gasit ceva asemanator(in filtru) la MAMALIGA vb serios...ce sa mai traga saraca masina pe acolo? l-am curatat, am mai facut ceva reglaje si nu am mai avut treaba cu ea. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2024 - 07:49 |