ceas presiune ulei
ceas presiune ulei
ct03nut |
8 Jan 2007, 23:50
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta |
|
||
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|||
ag02cws |
8 Jan 2007, 23:55
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti |
Eu cand pun contactul, se ridica un pic acul, dar becurile sunt rosii, deci asta inseamna ca am sub 1.7 atm. Dacia lui tata are ceasuri d-alea vechi si tot asa se intampla, doar ca nu are bec. In mers, am 6 atm cand e motorul rece, dar scade la 4 pe masura ce se incalzeste.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
ct03nut |
8 Jan 2007, 23:58
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta |
cum sa ai 1.7 atm cu motorul oprit ? vi se pare corect ?
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
EUROPE_ |
9 Jan 2007, 00:04
Post
#4
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
Nu ai cum să ai 1.7 atm cu motorul oprit, da există posibilitatea asta, dacă îl oprești, și după câteva secunde sau minute pui contactul, cred că e posibil să ai în momentul acela presiune. Dar dacă stă o noapte, nu cred că mai ai presiune.
Sau, cel mai probabil ne pot lămuri diaconuliviu și argon. This post has been edited by EUROPE_: 9 Jan 2007, 00:05 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ag02cws |
9 Jan 2007, 00:04
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti |
Am zis ca se ridica un pic acul. Peste 1.7 atm se stinge becul. Cu motorul oprit, becul e aprins, deci am sub 1.7. E normal sa se ridice un pic acul pt ca atunci incepe si el sa indice. In plus, presiune 0 n-o sa vezi in nicio incinta, deci mi se pare normal sa se ridice un pic.
In fine, nu stiu cu ce ne ajuta discutia... La masinile noi, au pus decat bec, n-au mai pus si indicator. important e sa mearga |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
ct03nut |
9 Jan 2007, 00:06
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta |
masinile sunt statute mai bine de 12 ore..si da`l drac..cat de etans sa fie motorul ala de dacie care de nou scapa compresie ?
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
EUROPE_ |
9 Jan 2007, 00:07
Post
#7
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
Scuzate domnu ag02cws, dar martorul pentru presiune ulei se stinge dacă presiunea este mai mare de 0,7 atm.
This post has been edited by EUROPE_: 9 Jan 2007, 00:10 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
gabi1 |
9 Jan 2007, 00:10
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT |
Indicatiile nu corepund de la indicator la indicator s-au sonda,dar daca la ralanti nu se aprinde becul si atunci cand accelerezi usor creste presiunea la ulei,nu ai de ce sa iti faci griji.
|
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
ct03nut |
9 Jan 2007, 00:13
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta |
nu imi fac griji, dar eu am ceas presiune ulei model asemanator cu astea noi, dar e din 86..parca e mai finisat, si la toate modelele similare mie, la fel, presiune 0 fara motor pornit si la alea dupa 95...2 in cap, revin cu poze daca gasesc pe net sa vedeti diferentele de finisare. In 86 arata mai bine ca asta din 96
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
ag02cws |
9 Jan 2007, 00:32
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti |
1 atm reprezinta presiunea atmosferica, care reprezinta 753 mm Hg (coloana de mercur). Mie imi e greu sa cred ca la o astfel de presiune martorul sta stins. De valoarea de sub 1.7 atm la care se aprinde becul am aflat de la un mecanic, deci nu bag mana in foc. Oricum, un lucru e cert: 0 nu e niciodata pt ca asta ar insemna ori masa 0, ori suprafata infinita, ceea ce e absurd.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
gabi1 |
9 Jan 2007, 00:33
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT |
Daca te linisteste cu ceva afla ca si la mine,nova 99",tot aproape de 2 e cand pun contactul.Conteaza in mers,sa nu scada sub valoarea de "zero initial",valoarea de st-bay .
|
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
șoferistul |
9 Jan 2007, 05:53
Post
#12
|
excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București |
Presinea de ulei minimă de funcționare la ralanti este 0.7 conform manualului de exploatare Dacia. Asta cu motorul în cald. Limitattorul de presiune maximă este undeva în jur de 6.
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
vyper |
9 Jan 2007, 10:00
Post
#13
|
speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 |
daca ai presiunea sub 2 pe la 1.7 asa cel putin va zic ce am observat la mine: a scazut presiunea sub 2 pe indicator incep sa licare becurile alea de ulei din bord...la 1.7 cel putin la mine sigur stau aprinse puternic la 0.7 creca s-ar cala motoru
|
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
yo9hrb |
9 Jan 2007, 10:25
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti |
Cum ai masurat 2 sau 1,7?
|
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
diaconuliviu |
9 Jan 2007, 11:19
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
N-a masurat, a "luat de buna" indicatia "ceasului" de ulei la care a aproximat acel 1,7 bar.
Vyper, daca la o indicatie de 1,7 pe acel ceas pilpiie becurile, una din sonde (de ceas sau manocontactul) sau ceasul sint defecte. Masoara presiunea corect, cu un manometru montat pe bloc, in locul teului cu sonde. Daca indicatia manometrului arata 1,7 bar, cum spui, manocontactul e defect, daca arata sub 0,7, sonda de presiune (cea mare) defecta sau ceasul defect. Ca sa afli unde e problema, iei imprumut o sonda de presiune de la cineva, caruia ii indica bine ceasul, o montezi si urmaresti iar ceasul tau. Daca indicatia devine mica, in jurul acelui 0,7, sonda defecta, daca nu, ceas defect. Daca presiunea REALA este mica, pune-ti intrebari daca uleiul mai e bun, daca relantiul nu e prea mic, daca supapa de refulare a pompei nu e blocata pe "deschis" sau daca nu ai jocuri mari in lagare. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th April 2024 - 22:40 |