DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ceas presiune ulei

ct03nut
post 8 Jan 2007, 23:50
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 14 March 06
From: Constanta




salut,

ma adresez posesorilor de dacia dupa 96, cand puneti contactul dar nu dati la demaror...nu e asa ca aveti presiunea uleiului la 2 atm fara el pornit ?


m-am uitat la ceasurile de dinainte..85...90 si ceva si cand pun contactul dar fara motor pornit sta la 0 cum ar trebui



chiar ma miram, am refacut motorul si presiune maxima o am dupa 4000 rpm cu motorul cald cald, 4 atm la 3000 rpm si la relanti am 2 atm, ma speriasem ca citisem dintr`un post al lui argon cum ca el are presiune maxima dupa 2500 rpm wacko.gif

ulei am mobil super s 10 w40


in concluzie, asta inseamna ca ceasurile sunt facute defecte din fabrica, ca sa arate cu 2 atm mai mult ?
blink.gif


--------------------
Honda CBR 600RR 2005 - CT-16-MSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 8 Jan 2007, 23:55
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Eu cand pun contactul, se ridica un pic acul, dar becurile sunt rosii, deci asta inseamna ca am sub 1.7 atm. Dacia lui tata are ceasuri d-alea vechi si tot asa se intampla, doar ca nu are bec. In mers, am 6 atm cand e motorul rece, dar scade la 4 pe masura ce se incalzeste.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct03nut
post 8 Jan 2007, 23:58
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 14 March 06
From: Constanta




cum sa ai 1.7 atm cu motorul oprit ? vi se pare corect ?


--------------------
Honda CBR 600RR 2005 - CT-16-MSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 9 Jan 2007, 00:04
Post #4


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Nu ai cum să ai 1.7 atm cu motorul oprit, da există posibilitatea asta, dacă îl oprești, și după câteva secunde sau minute pui contactul, cred că e posibil să ai în momentul acela presiune. Dar dacă stă o noapte, nu cred că mai ai presiune.

Sau, cel mai probabil ne pot lămuri diaconuliviu și argon.

This post has been edited by EUROPE_: 9 Jan 2007, 00:05


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 9 Jan 2007, 00:04
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Am zis ca se ridica un pic acul. Peste 1.7 atm se stinge becul. Cu motorul oprit, becul e aprins, deci am sub 1.7. E normal sa se ridice un pic acul pt ca atunci incepe si el sa indice. In plus, presiune 0 n-o sa vezi in nicio incinta, deci mi se pare normal sa se ridice un pic.
In fine, nu stiu cu ce ne ajuta discutia... La masinile noi, au pus decat bec, n-au mai pus si indicator. important e sa mearga biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct03nut
post 9 Jan 2007, 00:06
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 14 March 06
From: Constanta




masinile sunt statute mai bine de 12 ore..si da`l drac..cat de etans sa fie motorul ala de dacie care de nou scapa compresie ?


--------------------
Honda CBR 600RR 2005 - CT-16-MSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 9 Jan 2007, 00:07
Post #7


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Scuzate domnu ag02cws, dar martorul pentru presiune ulei se stinge dacă presiunea este mai mare de 0,7 atm.


This post has been edited by EUROPE_: 9 Jan 2007, 00:10


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 9 Jan 2007, 00:10
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Indicatiile nu corepund de la indicator la indicator s-au sonda,dar daca la ralanti nu se aprinde becul si atunci cand accelerezi usor creste presiunea la ulei,nu ai de ce sa iti faci griji.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct03nut
post 9 Jan 2007, 00:13
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 14 March 06
From: Constanta




nu imi fac griji, dar eu am ceas presiune ulei model asemanator cu astea noi, dar e din 86..parca e mai finisat, si la toate modelele similare mie, la fel, presiune 0 fara motor pornit si la alea dupa 95...2 in cap, revin cu poze daca gasesc pe net sa vedeti diferentele de finisare. In 86 arata mai bine ca asta din 96


--------------------
Honda CBR 600RR 2005 - CT-16-MSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 9 Jan 2007, 00:32
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




1 atm reprezinta presiunea atmosferica, care reprezinta 753 mm Hg (coloana de mercur). Mie imi e greu sa cred ca la o astfel de presiune martorul sta stins. De valoarea de sub 1.7 atm la care se aprinde becul am aflat de la un mecanic, deci nu bag mana in foc. Oricum, un lucru e cert: 0 nu e niciodata pt ca asta ar insemna ori masa 0, ori suprafata infinita, ceea ce e absurd.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 9 Jan 2007, 00:33
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Daca te linisteste cu ceva afla ca si la mine,nova 99",tot aproape de 2 e cand pun contactul.Conteaza in mers,sa nu scada sub valoarea de "zero initial",valoarea de st-bay biggrin.gif .


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 9 Jan 2007, 05:53
Post #12


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Presinea de ulei minimă de funcționare la ralanti este 0.7 conform manualului de exploatare Dacia. Asta cu motorul în cald. Limitattorul de presiune maximă este undeva în jur de 6.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 9 Jan 2007, 10:00
Post #13


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




daca ai presiunea sub 2 pe la 1.7 asa cel putin va zic ce am observat la mine: a scazut presiunea sub 2 pe indicator incep sa licare becurile alea de ulei din bord...la 1.7 cel putin la mine sigur stau aprinse puternic icon_mrgreen.gif la 0.7 creca s-ar cala motoru


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo9hrb
post 9 Jan 2007, 10:25
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 12 December 06
From: Ploiesti




Cum ai masurat 2 sau 1,7?


--------------------
Dacia MCV/Sandero 2008 - PH-10-DBV, PH-10-PAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Jan 2007, 11:19
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




N-a masurat, a "luat de buna" indicatia "ceasului" de ulei la care a aproximat acel 1,7 bar.

Vyper, daca la o indicatie de 1,7 pe acel ceas pilpiie becurile, una din sonde (de ceas sau manocontactul) sau ceasul sint defecte. Masoara presiunea corect, cu un manometru montat pe bloc, in locul teului cu sonde.
Daca indicatia manometrului arata 1,7 bar, cum spui, manocontactul e defect, daca arata sub 0,7, sonda de presiune (cea mare) defecta sau ceasul defect. Ca sa afli unde e problema, iei imprumut o sonda de presiune de la cineva, caruia ii indica bine ceasul, o montezi si urmaresti iar ceasul tau. Daca indicatia devine mica, in jurul acelui 0,7, sonda defecta, daca nu, ceas defect.

Daca presiunea REALA este mica, pune-ti intrebari daca uleiul mai e bun, daca relantiul nu e prea mic, daca supapa de refulare a pompei nu e blocata pe "deschis" sau daca nu ai jocuri mari in lagare.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th April 2024 - 22:40
Forum Renault