DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> fire in plus...vesnica problema, papuc neidentificat

tatuci
post 16 Jan 2007, 12:15
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




ca urmare a sfaturilor primite saptamana trecuta privind inlocuirea ceasului vitezometru in wek-end m-am innarmat cu muuulta rabdare shi am trecut la treaba.

dupa ce am desfacut atent toate mufele (notand pe ele cu markeru care unde vine) am descoperit trei fire izolate cu leucoplast (izolier de tip vechi din panza) si acunse prin manunchiul de fire care inta in scoica de la volan.

la masurare nu am reusit sa depistez curent prin ele si nici nu am gasit vreo mufa libera in care sa poata intra in bord

doua sun pur si mplu taiate iar al 3-lea are un papuc ciudat (vezi foto).Are cineva idee unde intra papucul acela(datorita incgesuielii f mare nu am putut depista de unde pornesc sad.gif )


Attached thumbnail(s)
papuc_ciudat.jpg ( Size: 22.1k ) Number of downloads: 115


--------------------
Dacia 1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014) 1991/ 2001/ 2014 - B 84 TCI, B 47 BWU
Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 16 Jan 2007, 12:30
Post #2


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.444
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




la cum arata este un fir iesit din mufa care merge la ceasurile de bord. Ce face si de ce, nu stiu smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Jan 2007, 18:35
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




uita-te pe capetele conectorilor sa nu fie spate vezi ce functiona si nu mai functioneaza cuplele nu ai cum sa le incurci din cite stiu au numere diferite de pini (contacte) in ordine numarul cel mai mare spre usa din stinga ,numar mediu mijloc si mic dreapta se monteaza cu firele in sus


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 16 Jan 2007, 18:55
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




asa e, e un conector de la ceasurile bord. scoate cele doua mufe si vezi de la care lipseste.

atentie insa: una din mufe (conector) vine cu un papuc ca asta lipsa din fabrica, dar iti poti da seama ca pe placa ceasului lipseste traseul corespunzator. cred ca e la mufa din dreapta.


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 18 Jan 2007, 09:54
Post #5


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




Sal!Papucul ala cred ca e de la sonda de apa(bec).Asa era si la mine,electricianul care a legat ceasurile suplimentare de presiune ulei si temperatura apa a anulat firul ala.Pe ceasurile suplimentare aveam si becuri de avertizare.


--------------------
Dacia 1300 1979-Berlina - B-29-XLJ
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2024 - 13:11
Forum Renault