circuit de racire, ma dispera
circuit de racire, ma dispera
cd_i |
19 Jan 2007, 19:52
Post
#1
|
||
participant la trafic Group: Members Posts: 123 Joined: 21 June 06 |
|
||
--------------------
Dacia
1310L
'94
- CS-01-GBE
|
|||
mihai0070 |
2 Feb 2007, 08:07
Post
#2
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
dar cum stii ca iti ia aer daca nu pierzi lichid... nu vezi balta nimic sub masina ... bolboroseste in borcan ?
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
cd_i |
2 Feb 2007, 22:37
Post
#3
|
participant la trafic Group: Members Posts: 123 Joined: 21 June 06 |
pai vad in borcan ca lichidul are acelasi nivel de o luna de cand am umblat la el ultima data...
si da, bolboroseste in borcan... dupa un drum scurt in oras vad ca nivelul apei in borcan e crescut. Daca strang de furtune iasa aer din circuit. La urmatorul drum problema se repeta. Intre timp am facut un experiment care m-a lamurit ca aerul ala vine din camera de ardere (din cauza garniturii de chiulasa). Am strans capacul de la vasul de expansiune sa fie etans (de obicei merg cu el usor destrans ca sa evit eventualele suprapresiuni) si dupa cateva drumuri am observat ca s-a facut presiune in circuitul de racire. Atat de mare incat furtunele erau beton. Oricat aer ar trage pompa nu poate face asa presiune in circuit. Cu riscul de a fierbe motorul merg cu el asa (noroc ca e frig afara) si dupa fiecare drum oricat de scurt ii scot "bulele" strangand de furtune. Cu prima ocazie cand prind o zi mai calda o sa o operez sa ii pun o garnitura de chiulasa noua. |
--------------------
Dacia
1310L
'94
- CS-01-GBE
|
|
yo9hrb |
3 Feb 2007, 00:04
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti |
Furtunele se fac tari, apa se incalzeste si se dilata. Verifica supapele de la capacul vasului de expansiune (sunt 2, una pentru suprapresiune si una pentru depresiune). Aer mai poate trage si pe la presetupa (pompa este centrifugala, iar in zona presetupei, in functionare, presiunea relativa este negativa).
Hint: Daca ai garnitura gaurita bolboroseste in borcan tot timpul cat functioneaza motorul. This post has been edited by yo9hrb: 3 Feb 2007, 00:07 |
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
tibip |
3 Feb 2007, 17:01
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 17 October 06 From: Cluj-Napoca |
De fapt ti-ai raspuns singur in primul post: "Nu demult am schimbat capacul de la pompa de apa, dar problema a aparut dupa un timp de la schimbarea capacului". Deci, vezi capacul de la pompa de apa. Ori capacul pe care l-ai pus e prost, ori nu ai strans ceva bine pe acolo la capac si iti scapa apa pe la imbinari sau garnituri.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- numar simplu
|
|
Ovidiu Comănescu |
3 Feb 2007, 17:37
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti |
Ai grije, am patit-o si eu cand un meserias mi-a strans chiuloasa cu asazisa cheie certificata si mi-a stans-o al naibi de bine ca-mi baga gaze in circuitul de racire. Cred ca si la tine problema este de la garnitura. Parerea mea.
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
mihai0070 |
3 Feb 2007, 21:58
Post
#7
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
Garnitura de chiuloasa ... acolo este buba daca bolboroseste apa in borcan ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2024 - 21:28 |