DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme la accelerare, Mai exact cand iau piciorul de pe acceleratie...

ciapsacrinelsilviu
post 28 Jan 2007, 22:44
Post #1


Viitor medic veterinar


Group: Members
Posts: 81
Joined: 8 May 06
From: Zalau




Deci, sa fiu cat mai explicit...motorul cald...sa zic ca merg cu a 2-a, cu mana pe schimbator...de obicei, un ex: 2200 rot/min, si iau nu de tot piciorul de pe acceleratie, ca si cum as slabi-i cam pana pe la 1500 de rot/min si se simte pe schimbator si pe toata masina ca o prea socheaza...ca si cum as pune frana apoi as acelera dintr-o data...si daca o accelerez mai brusc face tot cam asa, si fara sa fie la turatie mica, ma gandesc ca cel mult ar treb sa tremure daca are ceva turatii... cam de unde ar putea provenii... s-ar putea de la avans...ii destul de puternic socul... Multumesc anticipat


--------------------
Dacia Logan 2005, laureate - SJ-04-SCM
crinel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 28 Jan 2007, 22:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




asa face si la mine, si daca nu ma insel mai la toate daciile.

asta e frana de motor, si din cauza turatiei prea mari si a benzinei putine care vine pe bujie sa zic asa, te baga intr-o frana de motor mai brusca.

Nu zici ca iti arunca schimbatorul? smile.gif dupa aia cand o calci la fel te smuceste.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Jan 2007, 22:53
Post #3


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Frana de motor pe dacie se numeste biggrin.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 28 Jan 2007, 22:55
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




dar totusi intra 2-a ? la mine face asa intra 1-a..intra 2-a nu face asa puternic cum descrie el..

s-ar putea sa ma insel dar...are cumva legatura cu avansul vaacumatic ?!?! biggrin.gif

This post has been edited by sefu_alx: 28 Jan 2007, 22:55


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciapsacrinelsilviu
post 28 Jan 2007, 22:56
Post #5


Viitor medic veterinar


Group: Members
Posts: 81
Joined: 8 May 06
From: Zalau




deci nu cand scimb viteza, si pana acuma nu era asa...imi smuceste scimbatorul si totodata totodata masina, pana acuma mergea mai usor in astfel de cazuri nu o smucea...si nu se blocheaza deloc cablul, ridic piciorul de pe acceleretie , NU DE TOT, sa zic 2 cm, nush cum sa ma exprim, si pe loc, drept, nu in panta, sa fac frana de motor... si nush daca are vreo legat cu asta numa nu o mai nimeresc cu socul cand sa o pornesc, dimineata pana acum il trageam de tot la pornire ,acuma se ineaca asa...si nici la cand \nu porneste pre bine, in aprox 3 sec...

This post has been edited by ciapsacrinelsilviu: 28 Jan 2007, 23:08


--------------------
Dacia Logan 2005, laureate - SJ-04-SCM
crinel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 28 Jan 2007, 22:58
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




la mine mai era urmatoarea problema de face asa.bine , ca si acum face la fel.


Acceleratia, cand iau piciorul usor de pe ea, nu se simte nimic, dar cum ridic putin mai mult piciorul de pe pedala, abia atunci se ridica si pedala, de parca ceva o retine putin si automat face frana de motor.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 29 Jan 2007, 00:22
Post #7


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




verifica tampoanele de cauciuc de pe traversa cv......la o frana de motor mai brusca trepideaza de o ia dracu daca nu sunt stranse bine suruburile alea de la traversa cv sau de la tampoane cauciuc traversa cv....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 29 Jan 2007, 08:17
Post #8


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(sefu_alx @ 28 Jan 2007, 22:55)
dar totusi intra 2-a ? la mine face asa intra 1-a..intra 2-a nu face asa puternic cum descrie el..
*


Te invit la o frână de motor cu dacia mea în treapta a 2, o frână de motor foarte violentă, de treapta 1, nu mai vorbesc.
Subscriu ce spune sobolan.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 29 Jan 2007, 16:53
Post #9


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




mai verifica si tampoanele de la evacuare..... poate sunt slabe sau cele de la motor


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 29 Jan 2007, 17:02
Post #10


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




si io am o frana de motor cam prea puternica...deci e de domeniu "asa face toate" icon_mrgreen.gif


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 30 Jan 2007, 00:21
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Mda, asa face toate, si nu-i nici o problema atita timp cit nu iei piciorul prea brusc de pe acceleratie. E chiar util. Problema apare cind treci pe o masina de generatie noua si mizezi pe frina respectiva, care nu exista icon_mrgreen.gif .


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 30 Jan 2007, 06:20
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(workarea @ 30 Jan 2007, 00:21)
Mda, asa face toate, si nu-i nici o problema atita timp cit nu iei piciorul prea brusc de pe acceleratie. E chiar util. Problema apare cind treci pe o masina de generatie noua si mizezi pe frina respectiva, care nu exista  icon_mrgreen.gif .
*



cum nu exista frana de motor la o masina generatie noua?


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 30 Jan 2007, 07:50
Post #13


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Mai bine spus nu o simți ca-n dacie, e mult mai lină wink.gif .


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciapsacrinelsilviu
post 31 Jan 2007, 11:54
Post #14


Viitor medic veterinar


Group: Members
Posts: 81
Joined: 8 May 06
From: Zalau




pai toate o au, si a mea a avut-o si innainte si acuma, dar acuma e mult mai puternica, si schimbatorul nu tremura ca si inainte ci se smuceste inainte si inapoi vreo 3 cm... sad.gif


--------------------
Dacia Logan 2005, laureate - SJ-04-SCM
crinel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 1 Feb 2007, 02:34
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




QUOTE(adrianne @ 30 Jan 2007, 06:20)
cum nu exista frana de motor la o masina generatie noua?
*


Zisei eu asa ceva? Normal ca exista, dar e mult mai soft, pentru ca motoarele noi sint mult mai elastice, au o plaja de turatie eficienta mult mai larga.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 2 Feb 2007, 11:04
Post #16


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




ma lume nu stiu daca fac chiar toate asa, ma refer la frana de motor, da si a mea face la fel. ideea cu tampoanele slabite e chiar buna, sau s-ar putea sa fie uzate si sa se destinda mai mult si socul sa fie mai violent icon_mrgreen.gif


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 2 Feb 2007, 11:42
Post #17


n-am gasit cu dacia


Group: Members
Posts: 7.904
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(adrianne @ 30 Jan 2007, 06:20)
cum nu exista frana de motor la o masina generatie noua?
*



de exemplu la logan chiar nu exista, cand schimbi din a 3 in a 2 la turatii pana in 2500/3000- nasol pe zapada si gheata. Partea frumoasa este atunci cand schimbi vitezele in treapta superioara turatia ramane constanta~ cateva sec.


on topic- incearca sa cureti dopul care se gaseste in furtunul care pleaca din capacul motorului>carburator

This post has been edited by wolfin: 2 Feb 2007, 11:45


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Feb 2007, 11:47
Post #18


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




@wolfin
Cred ca nu te exprimi corect...
Pai daca ai 3000rpm in a 3-a, si retrogradezi in a 2-a, cate rpm vei avea? 4000 aprox? Cum nu simti frana de motor? Vrei sa spui ca de la 4000rpm fara sa ai piciorul pe acceleratie nu scade rapid viteza in treapta a 2-a? biggrin.gif
Si vrei sa spui ca nu are Loganul frana de motor? biggrin.gif
Sa fim seriosi....
Poate daca ai in treapta a 3-a 1000rpm si bagi a 2-a si sare la 2000rpm, atunci e frana de motor slabuta, dar la 2500-3000rpm in treapta superioara, se simte frana de motor foarte bine...

This post has been edited by Catalin Marinarul: 2 Feb 2007, 11:49


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 2 Feb 2007, 11:55
Post #19


n-am gasit cu dacia


Group: Members
Posts: 7.904
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




bine, poate nu ma exprim corect dar aceasta este senzatia cand conduci un logan (ce este drept am mers doar cu loganul tatalui meu si doar 3000 KM). nu are frana de motor ca la vechea mea dacie de care sa te folosesti-acc a fost afirmatia mea.

oricum suntem off topic si nu mai comentez pe aceasta situatie.

This post has been edited by wolfin: 2 Feb 2007, 11:56


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KTC
post 6 Feb 2007, 13:42
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 3 May 06
From: BUC -IF




Nu e vorba nici pe departe de frana de motor. Stiu ce-i aia frana de motor si nu poate fi vorba de asa ceva.
Aceasi problema o am si eu, in mers la orice viteza sau turatie daca ridic piciorul putin mai vrusc de pe acceleleratie smuceste cutia cu tot cu motor.
Trepideaza masina urat si se simte si in shimbator.
Problema am intalnit-o doar la masinile mai vechi si cred ca este din jugul care tine cutia de viteze sau tampoanele de cauciuc.


--------------------
Dacia 1310 `85 (54cp) - IF 75 KTC
BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali vtk
post 6 Feb 2007, 20:37
Post #21


Membru cu scame-n sange


Group: Members
Posts: 221
Joined: 8 November 06
From: Braila




Aceeasi problema am avut-o la breack-ul lu' tata se auzeau chiar batai in pedalier.Cauzele fiind urmatoarele:
1.Tampoanele de la traversa cutiei de viteze foarte moi, au necesitat inlocuire
2.Suruburile de prindere a cutie de viteze de traversa cu probleme dupa cum urmeaza blink.gif din 3 suruburi erau montate doar 2,dar foarte lungi iar mecanicul s-a gandit ca merge si asa,iar drept urmase a bagat pe fiecare surub o groaza de piulite sa poata sa strangatraversa,dar....tot circul ala fara o saiba plata si un grover bineinteles ca nu isi facea treaba si la vibratii s-a desfacut,redediul schimbat tot circu' cu 3 suruburi la dimensiuni si s-a rezolvat problema

This post has been edited by vali vtk: 6 Feb 2007, 20:39


--------------------
DACIA 1300 1980 - BR-15-DNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 7 Feb 2007, 08:51
Post #22


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pentru o verificare mai atenta a tampoanelor motor ... va trebuie ranga si pozitie sa le verificati ... dar ca sa stiti ca sunt duse ... uitativa in motor si rugati pe cineva sa bage in viteza (motor oprit ambreaj calcat) mai violent ... sa impinga puternic in schimbator ... daca se misca cutia cu tot cu motor ... verificati tampoanele ... (ca acea miscare nu trebuie sa se vada ...)


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2024 - 09:56
Forum Renault