DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ajutor!! Baterie moarta, nu pot deschide masina....

woth
post 12 Aug 2004, 10:39
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 5 June 04




Salut!

Cred ca am cam dat-o in bara si va rog sa ma ajutati. Am o clima si mi-a murit bateria. A doua oara in 4 saptamani. Asa ca m-am dus si mi-am cumparat un bosch silver dar nu stiu cum sa fac exact asa ca va cer sfatul.

Masina nu se mai deschide si alarma nu se mai deconecteaza de la butonul cheii, dar ledurile de antidemaraj si de la alarma inca mai palpaie. Daca o deschid de la "yala" bag mana in foc ca incepe sa urle si pana apuc sa dau bateria veche jos imi innebunesc vecinii.

Pe de alta parte mi-e frica sa nu se fi busit ceva in calculator sau mai stiu eu pe unde din cauza tensiunii prea scazute ca la apasarea butonului de deschidere nu misca nimic, nimic. Chiar atat de moarta sa fie bateria?

Cum ma sfatuiti sa inlocuiesc bateria fara sa-mi innebunesc prea mult vecinii si sa-mi fac griji asupra calculatorului?

Va multumesc.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 12 Aug 2004, 10:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




pai daca e atit de moarta incit nici nu se deschid usile, cum crezi ca o sa urle. sau chiar daca urla, te pregatesti inainte cu o cheie de 10, deschizi usa, tragi capota si mai mult de 2 min nu-ti ia ca sa desfaci surubul de la (-).


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daff
post 12 Aug 2004, 11:39
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 1 August 04
From: Bucuresti




Varianta cu cheia e cam singura. Decupleaza repede alarma. Baterie descarcata-atentie la alternator .


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doru
post 12 Aug 2004, 11:52
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 247
Joined: 27 May 03




Sau scoti mufa de la sirena , dar trebuie sa cam stii dinainte amplasarea.


--------------------
VW PASSAT TDI 4 MOTION - B-05-TIE
Keep It Real!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 12 Aug 2004, 12:36
Post #5


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




pai daca bateria e descarcata, de unde dumnezeu are alarma cc sa sune, poate doar sa ghertoiasca cate ceva.
daca pb-a este de alta natura (adica totusi bateria e OK) nu ai decat sa urmezi procedura de resetare a alarmei, adica pui contactul si apesi pe buonul secret de reset


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 12 Aug 2004, 12:37
Post #6


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




pai daca bateria e descarcata, de unde dumnezeu are alarma cc sa sune, poate doar sa ghertoiasca cate ceva.
daca pb-a este de alta natura (adica totusi bateria e OK) nu ai decat sa urmezi procedura de resetare a alarmei, adica pui contactul si apesi pe buonul secret de reset


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 12 Aug 2004, 12:44
Post #7


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




pai daca bateria e descarcata, de unde dumnezeu are alarma cc sa sune, poate doar sa ghertoiasca cate ceva.
daca pb-a este de alta natura (adica totusi bateria e OK) nu ai decat sa urmezi procedura de resetare a alarmei, adica pui contactul si apesi pe buonul secret de reset


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-19-WYU
post 12 Aug 2004, 12:50
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti




Butonu' secret de reset? Unde mai e si ala?


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 - B ?? ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 12 Aug 2004, 13:23
Post #9


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Butonul ala se cheama valet. Dar teoretic ar trebui sa fie in locri diferir la masini, tocmai pentru a preveni eventuala deconectare de catre hoti. Oricum, cea mai buna solutie e sa deschizi masina de la cheie, te pregatesti cu o franceza de 10 (cheia, nu altceva, he he) si scoti repede borna de plus. Oricum, daca o sa sune, alarma o sa fie destul de anemica, plus ca in maxim un minut ai facut toata operatiunea. macar atat pot suporta si vecinii.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 12 Aug 2004, 13:28
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




vrei sa-ti zic o faza tare: la (-) am surub de 10, iar la (+) surub de 8, asa au gindit baietii ca e normal, sa ai suruburi diferite la borne si culmea ala mai mic sa fie la (+).

iar ca masura de siguranta intii se deconecteza (-) si dupa aia (+), iar la conectare invers (+) si dupa aia (-).


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-19-WYU
post 12 Aug 2004, 13:45
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti




Ce zici mah!! Mihai_E sa shtii tu de la mine ca niciodata la o scula electronica alimentata la cc nu scoti mai intai -. Se scoate + pentru ca eventuale sarcini statice sa se poata descarca.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 - B ?? ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-19-WYU
post 12 Aug 2004, 13:47
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti




Si la conectare se face invers. Se leaga mai intai masa si dupa aia +.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 - B ?? ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 12 Aug 2004, 13:56
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




ai citit cartea masinii? daca nu, citeste-o, daca da, mai citest-o o data, da mai cu atentie!


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 12 Aug 2004, 14:23
Post #14


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.444
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




si eu stiu ca mai intai se scoate borna (-). O explicatie ar fi ca daca mesteresti cu cheia la borna + si - ul e conectat, poti sa atingi cu cheia o masa pe undeva si sa-ti sara'n freza. Asa, daca scoti mai intai - ul, riscul nu mai exista (asta daca nu ai legat un fir de masina care se duce adanc in pamant intr-o placa de cupru ...... putin probabil)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 12 Aug 2004, 14:26
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




exact!


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-19-WYU
post 12 Aug 2004, 14:43
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti




Ov aia e o explicatie stupida! Daca nu ai grija poti sa-ti dai cu ciocanu pete mana cand bati un cui si asta nu inseamna ca nu e indicat sa bati cuie! Mihai_E nu ma intereseaza ce spun maimutele in cartea aia. Sunt inginer electronist si asta fac zilnic. Ce am spus eu sunt reguli de baza de bun simtz in meseria mea. Dar poate vrei sa revolutionezi tu electronica cu noi reguli! Sorry ca ma abat de la topic!


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 - B ?? ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 12 Aug 2004, 14:45
Post #17


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.444
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




si daca fumezi in timp ce bagi benzina, TEORETIC nu se intampla nimic .... asta daca intelegi ce vreau sa zic.

Nu-ti contest aptitudinile de inginer electronist DAR, unde riscul de a se intampla ceva e mai mare (si crede-ma ca se intampla FOARTE des sa atingi cu cheia o masa si sa faci un MAAAAAAAAAAARE scurt), e bine sa fi prevazator ....


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_sb
post 12 Aug 2004, 14:55
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 20 April 04
From: Sibiu




La DSN e foarte usor sa faci scurt intre borna de + si masa, ca nu-i decit 1cm sau chiar mai putin intre ele (apropo, ce parere aveti de chestia asta ? aceeasi timpenie se poate remarca si la Solenza) - eu am izolat cu banda tabla aia de linga borna de + ...


--------------------
DSN Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 12 Aug 2004, 14:57
Post #19


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




La masini se scoate intai borna de minus. Si eu merg tot pe principiul ca intai se scoate plusul si asa procedez si la masinile mele. Dar asta nu inseamna ca e normal si merit 2 suturi in fund pentru ce am scris mai sus (se deconecteaza borna plus), explicatia fiind ca am scris cum as face eu nu cum ar fi normal. Explicatiile de mai sus sunt suficient, riscul cel mai mare fiind sa atingi cu coada cheii franceze o parte metalica.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-19-WYU
post 12 Aug 2004, 15:11
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti




In cel mai rau caz se poate ca scotand mai intai borna - sa arzi protectia de la intrare a unei electronice montata pe masina. Ceea ce pana la urma nu e un capat de tara dar vei scoate niste bani din buzunar!


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 - B ?? ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fbatran
post 12 Aug 2004, 15:17
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 13 March 03
From: Timisoara




QUOTE

Masina nu se mai deschide si alarma nu se mai deconecteaza de la butonul cheii


ai si vre-o baterie mica pe acolo, la "telecomanda" cum ar veni? poate aia ti-e gata, nu bateria mare !


--------------------
Dacia si Audi LGN si mai nou A4 2005 - BFO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 12 Aug 2004, 15:23
Post #22


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.444
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE

ai si vre-o baterie mica pe acolo, la \"telecomanda\" cum ar veni? poate aia ti-e gata, nu bateria mare !


asta-i chiar buna, cum ar fi ? biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 12 Aug 2004, 15:25
Post #23


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




pai daca alarma suna, adica aavea curent, sansele sunt de 99.99% ca bateria de la telecomanda sa aiba pb-e


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 12 Aug 2004, 15:27
Post #24


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.444
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pai inca nu stim daca alarma suna sau nu, ca omul n-a avut curaj sa-ncerce ...


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 12 Aug 2004, 15:37
Post #25


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Scoateti dracului minusu, cei asa greu.?De ce nu vreti sa faceti in asa fel incat sa nu riscati nimic. E mai ieftin. La SN usor poti face scurt, da' si la berlina, doamne fereste sati scape cheia, ca si acolo usor poti face scurt.

Se scoate MINUSU. Lasati inginerii ca si B-19-WYU.

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 12 Aug 2004, 15:49
Post #26


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.444
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




driverx, vezi ca si io tot inginer sunt laugh.gif dar am zis de - si am si argumentat (si la berlina nu e musai sa scapi cheia, ci sa o rotesti mai mult si nimeresti taman pe tabla de la mecanismul de deschidere al capotei (testat :mrgreen: )


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_sb
post 12 Aug 2004, 16:47
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 20 April 04
From: Sibiu




B-19-WYU - explica te rog mai pe sleau cum apar sarcinile electrostatice pe automobil si cum se descarca, si mai ales la ce ajuta deconectarea mai intai a bornei minus de la acumulator in situatia asta.

Vad ca nu accepti chestia cu scurtul intre borna de plus si minusul de pe caroserie (ca fiind singura explicatie valabila), scurt care poate duce la chestii destul de neplacute.


--------------------
DSN Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-19-WYU
post 12 Aug 2004, 18:23
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti




Sarcina statica nu "apare" pe automobil. Circuitele ce contin condensatoare, bistabili, si alte dispozitive si componente de genul asta (sunt destule si la dsn) raman incarcate si dupa ce li s-a taiat alimentarea. Daca chiar vrei sa-tzi fac o teorie intreaga ne vedem la un Cico laugh.gif Crede-ma la faza asta pe cuvat. Am mai dat un mesaj mai sus in care am spus care e riscul deconectari bornei - mai intai si e adevarat ca risul unui scurt e destul de mare. Ma rog... poate ca e de preferat varianta cu deconectarea - de la inceput dar asta nu e tocmai corect tehnic vorbind.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 - B ?? ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wabbit
post 12 Aug 2004, 20:12
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 4 February 04
From: NRW




In TOATE manualele de intretinere pentru automobile scrie negru pe alb ca ordinea demontarii bornelor este: prima borna "minus", dupa aceea borna "plus". Eu cred ca constructorii stiu mai bine cum trebuie procedat, si au printre ei ingineri de toate felurile, inclusiv electronisti. Hai sa reinventam roata... :evil:


--------------------
Renault Clio 197 / / Golf 3 GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 13 Aug 2004, 07:40
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




deci nene, pina la urma deschisesi masina au ba, ca murim de curiozitate?
ma intreb insa ce vecini ai de ti-e frica sa nu-ti sune alarma 5 min.


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2024 - 23:13
Forum Renault