Ajutor!! Baterie moarta, nu pot deschide masina....
Ajutor!! Baterie moarta, nu pot deschide masina....
woth |
12 Aug 2004, 10:39
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 |
|
||
-------------------- |
|||
Mihai_E |
12 Aug 2004, 10:45
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti |
pai daca e atit de moarta incit nici nu se deschid usile, cum crezi ca o sa urle. sau chiar daca urla, te pregatesti inainte cu o cheie de 10, deschizi usa, tragi capota si mai mult de 2 min nu-ti ia ca sa desfaci surubul de la (-).
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Daff |
12 Aug 2004, 11:39
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 August 04 From: Bucuresti |
Varianta cu cheia e cam singura. Decupleaza repede alarma. Baterie descarcata-atentie la alternator .
|
-------------------- |
|
Doru |
12 Aug 2004, 11:52
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 |
Sau scoti mufa de la sirena , dar trebuie sa cam stii dinainte amplasarea.
|
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
tarzy |
12 Aug 2004, 12:36
Post
#5
|
aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti |
pai daca bateria e descarcata, de unde dumnezeu are alarma cc sa sune, poate doar sa ghertoiasca cate ceva.
daca pb-a este de alta natura (adica totusi bateria e OK) nu ai decat sa urmezi procedura de resetare a alarmei, adica pui contactul si apesi pe buonul secret de reset |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
tarzy |
12 Aug 2004, 12:37
Post
#6
|
aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti |
pai daca bateria e descarcata, de unde dumnezeu are alarma cc sa sune, poate doar sa ghertoiasca cate ceva.
daca pb-a este de alta natura (adica totusi bateria e OK) nu ai decat sa urmezi procedura de resetare a alarmei, adica pui contactul si apesi pe buonul secret de reset |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
tarzy |
12 Aug 2004, 12:44
Post
#7
|
aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti |
pai daca bateria e descarcata, de unde dumnezeu are alarma cc sa sune, poate doar sa ghertoiasca cate ceva.
daca pb-a este de alta natura (adica totusi bateria e OK) nu ai decat sa urmezi procedura de resetare a alarmei, adica pui contactul si apesi pe buonul secret de reset |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
B-19-WYU |
12 Aug 2004, 12:50
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti |
Butonu' secret de reset? Unde mai e si ala?
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- B ?? ???
|
|
bogdan_o |
12 Aug 2004, 13:23
Post
#9
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Butonul ala se cheama valet. Dar teoretic ar trebui sa fie in locri diferir la masini, tocmai pentru a preveni eventuala deconectare de catre hoti. Oricum, cea mai buna solutie e sa deschizi masina de la cheie, te pregatesti cu o franceza de 10 (cheia, nu altceva, he he) si scoti repede borna de plus. Oricum, daca o sa sune, alarma o sa fie destul de anemica, plus ca in maxim un minut ai facut toata operatiunea. macar atat pot suporta si vecinii.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Mihai_E |
12 Aug 2004, 13:28
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti |
vrei sa-ti zic o faza tare: la (-) am surub de 10, iar la (+) surub de 8, asa au gindit baietii ca e normal, sa ai suruburi diferite la borne si culmea ala mai mic sa fie la (+).
iar ca masura de siguranta intii se deconecteza (-) si dupa aia (+), iar la conectare invers (+) si dupa aia (-). |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
B-19-WYU |
12 Aug 2004, 13:45
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti |
Ce zici mah!! Mihai_E sa shtii tu de la mine ca niciodata la o scula electronica alimentata la cc nu scoti mai intai -. Se scoate + pentru ca eventuale sarcini statice sa se poata descarca.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- B ?? ???
|
|
B-19-WYU |
12 Aug 2004, 13:47
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti |
Si la conectare se face invers. Se leaga mai intai masa si dupa aia +.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- B ?? ???
|
|
Mihai_E |
12 Aug 2004, 13:56
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti |
ai citit cartea masinii? daca nu, citeste-o, daca da, mai citest-o o data, da mai cu atentie!
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Ov |
12 Aug 2004, 14:23
Post
#14
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.444 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
si eu stiu ca mai intai se scoate borna (-). O explicatie ar fi ca daca mesteresti cu cheia la borna + si - ul e conectat, poti sa atingi cu cheia o masa pe undeva si sa-ti sara'n freza. Asa, daca scoti mai intai - ul, riscul nu mai exista (asta daca nu ai legat un fir de masina care se duce adanc in pamant intr-o placa de cupru ...... putin probabil)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Mihai_E |
12 Aug 2004, 14:26
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti |
exact!
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
B-19-WYU |
12 Aug 2004, 14:43
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti |
Ov aia e o explicatie stupida! Daca nu ai grija poti sa-ti dai cu ciocanu pete mana cand bati un cui si asta nu inseamna ca nu e indicat sa bati cuie! Mihai_E nu ma intereseaza ce spun maimutele in cartea aia. Sunt inginer electronist si asta fac zilnic. Ce am spus eu sunt reguli de baza de bun simtz in meseria mea. Dar poate vrei sa revolutionezi tu electronica cu noi reguli! Sorry ca ma abat de la topic!
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- B ?? ???
|
|
Ov |
12 Aug 2004, 14:45
Post
#17
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.444 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
si daca fumezi in timp ce bagi benzina, TEORETIC nu se intampla nimic .... asta daca intelegi ce vreau sa zic.
Nu-ti contest aptitudinile de inginer electronist DAR, unde riscul de a se intampla ceva e mai mare (si crede-ma ca se intampla FOARTE des sa atingi cu cheia o masa si sa faci un MAAAAAAAAAAARE scurt), e bine sa fi prevazator .... |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
alex_sb |
12 Aug 2004, 14:55
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 April 04 From: Sibiu |
La DSN e foarte usor sa faci scurt intre borna de + si masa, ca nu-i decit 1cm sau chiar mai putin intre ele (apropo, ce parere aveti de chestia asta ? aceeasi timpenie se poate remarca si la Solenza) - eu am izolat cu banda tabla aia de linga borna de + ...
|
--------------------
DSN Clima
|
|
bogdan_o |
12 Aug 2004, 14:57
Post
#19
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
La masini se scoate intai borna de minus. Si eu merg tot pe principiul ca intai se scoate plusul si asa procedez si la masinile mele. Dar asta nu inseamna ca e normal si merit 2 suturi in fund pentru ce am scris mai sus (se deconecteaza borna plus), explicatia fiind ca am scris cum as face eu nu cum ar fi normal. Explicatiile de mai sus sunt suficient, riscul cel mai mare fiind sa atingi cu coada cheii franceze o parte metalica.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
B-19-WYU |
12 Aug 2004, 15:11
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti |
In cel mai rau caz se poate ca scotand mai intai borna - sa arzi protectia de la intrare a unei electronice montata pe masina. Ceea ce pana la urma nu e un capat de tara dar vei scoate niste bani din buzunar!
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- B ?? ???
|
|
fbatran |
12 Aug 2004, 15:17
Post
#21
|
||
Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 13 March 03 From: Timisoara |
ai si vre-o baterie mica pe acolo, la "telecomanda" cum ar veni? poate aia ti-e gata, nu bateria mare ! |
||
--------------------
Dacia si Audi
LGN si mai nou A4
2005
- BFO
|
|||
Ov |
12 Aug 2004, 15:23
Post
#22
|
||
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.444 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
asta-i chiar buna, cum ar fi ? biggrin.gif biggrin.gif |
||
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|||
tarzy |
12 Aug 2004, 15:25
Post
#23
|
aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti |
pai daca alarma suna, adica aavea curent, sansele sunt de 99.99% ca bateria de la telecomanda sa aiba pb-e
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
Ov |
12 Aug 2004, 15:27
Post
#24
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.444 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
pai inca nu stim daca alarma suna sau nu, ca omul n-a avut curaj sa-ncerce ...
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
driverx |
12 Aug 2004, 15:37
Post
#25
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Scoateti dracului minusu, cei asa greu.?De ce nu vreti sa faceti in asa fel incat sa nu riscati nimic. E mai ieftin. La SN usor poti face scurt, da' si la berlina, doamne fereste sati scape cheia, ca si acolo usor poti face scurt.
Se scoate MINUSU. Lasati inginerii ca si B-19-WYU. :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Ov |
12 Aug 2004, 15:49
Post
#26
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.444 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
driverx, vezi ca si io tot inginer sunt laugh.gif dar am zis de - si am si argumentat (si la berlina nu e musai sa scapi cheia, ci sa o rotesti mai mult si nimeresti taman pe tabla de la mecanismul de deschidere al capotei (testat :mrgreen: )
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
alex_sb |
12 Aug 2004, 16:47
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 April 04 From: Sibiu |
B-19-WYU - explica te rog mai pe sleau cum apar sarcinile electrostatice pe automobil si cum se descarca, si mai ales la ce ajuta deconectarea mai intai a bornei minus de la acumulator in situatia asta.
Vad ca nu accepti chestia cu scurtul intre borna de plus si minusul de pe caroserie (ca fiind singura explicatie valabila), scurt care poate duce la chestii destul de neplacute. |
--------------------
DSN Clima
|
|
B-19-WYU |
12 Aug 2004, 18:23
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti |
Sarcina statica nu "apare" pe automobil. Circuitele ce contin condensatoare, bistabili, si alte dispozitive si componente de genul asta (sunt destule si la dsn) raman incarcate si dupa ce li s-a taiat alimentarea. Daca chiar vrei sa-tzi fac o teorie intreaga ne vedem la un Cico laugh.gif Crede-ma la faza asta pe cuvat. Am mai dat un mesaj mai sus in care am spus care e riscul deconectari bornei - mai intai si e adevarat ca risul unui scurt e destul de mare. Ma rog... poate ca e de preferat varianta cu deconectarea - de la inceput dar asta nu e tocmai corect tehnic vorbind.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- B ?? ???
|
|
wabbit |
12 Aug 2004, 20:12
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 4 February 04 From: NRW |
In TOATE manualele de intretinere pentru automobile scrie negru pe alb ca ordinea demontarii bornelor este: prima borna "minus", dupa aceea borna "plus". Eu cred ca constructorii stiu mai bine cum trebuie procedat, si au printre ei ingineri de toate felurile, inclusiv electronisti. Hai sa reinventam roata... :evil:
|
--------------------
Renault Clio 197
/ /
Golf 3 GT
|
|
Mihai_E |
13 Aug 2004, 07:40
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti |
deci nene, pina la urma deschisesi masina au ba, ca murim de curiozitate?
ma intreb insa ce vecini ai de ti-e frica sa nu-ti sune alarma 5 min. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2024 - 23:13 |