DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ajutor! probleme cu papucul, sfaturi pls..

cristianduru
post 20 Feb 2007, 15:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 20 February 07




Salut

Am un papuc din 1999, motor 1.6, in jur de 100 000 km. De citeva zile incoace am o problema mare cu el. La ralanti merge aproximativ ok, desi tremura dar imediat ce accelerez pare ca merge in 2-3 cilindri doar. Nu are putere deloc. A mers cineva la service cu ea pt ca am fost putin plecat si nu m-am putut ocupa iar baietii de acolo au spus: e clar, baga si ulei in carburator. trebuie sa schimbi motorul.

Ceea ce mie mi se pare cam ciudat si cam neverosimil. Are cineva idee ce poate fi? Poate pompa de benzina? Poate aprinderea? Desi la ralanti, cind scot fisele de la bujii, se modifica turatia deci ..

Any ideeas? Ceva sfaturi despre unde anume sa ma uit?


--------------------
dacia papuc 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 20 Feb 2007, 17:22
Post #2


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




ai putea sa incepi prin a inlocuii bujii, fise, platina, capac de delco etc..... si dupa ce ai pus totul nou mai vorbim
spor la treaba.......


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 20 Feb 2007, 19:18
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Un test de compresie ar putea fi relevant daca e facut corect. Si citirea bujiilor. Asta inainte de a umbla peste tot la intimplare. Asigura-te ca ai scinteie buna, ca avansul e in ordine, carburatia, samd, dupa care fa testul de compresie si povesteste-ne.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristianduru
post 20 Feb 2007, 19:21
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 20 February 07




QUOTE(Gheorghedracu @ 20 Feb 2007, 20:18)
Un test de compresie ar putea fi relevant daca e facut corect. Si citirea bujiilor. Asta inainte de a umbla peste tot la intimplare. Asigura-te ca ai scinteie buna, ca avansul e in ordine, carburatia, samd, dupa care fa testul de compresie si povesteste-ne.
*



Sa inteleg deci ca trebuie sa exclud din start pompa de benzina? Baietilor li s-a spus la service cit am fost eu plecat ca exista ulei in carburator. Din cite ma gindesc eu (de altfel habarnist) presupun ca problema ar putea fi acolo, de asta intreb..


--------------------
dacia papuc 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibip
post 20 Feb 2007, 19:34
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 17 October 06
From: Cluj-Napoca




la 100 mii sa schimbi motorul? Buna poanta... primul rand sa verifici starea plutitorului din carburator (la mine asta a fost problema odata, cu simptomele tale) si dupa aia sa verifici daca gazele de carter (din capacul de culbutori) pot iesi in voie spre carburator. Daca se infunda teava aia prin care ies gazele, atunci dupa un timp presiunea e asa de mare ca iti forteaza uleiul afara.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - numar simplu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madendre
post 20 Feb 2007, 20:29
Post #6


posesor scooter KTM


Group: Members
Posts: 188
Joined: 30 January 07




daca ai numai 100.000km poate dar poate ca sau dus segmentii.iti mananca ulei?ai ulei in carburator?! nare cum sa ajunga uleiul in carburator teau mintit. ieu zic mai bine fati un test de compresie si schimbati ce tiau mai recomandat aici baieti doar numai daca trebuie schimbate ca sa nu arunci bani pe fereastra.

ps:sper sa treci de problema asta.


--------------------
DACIA NOVA 2000 GTI - SB-19-
nam gagica ma parasit viata merge inainte [B][COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 20 Feb 2007, 20:57
Post #7


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Defapt ulei poate sa ajunga in carburator ...prin furtunul de reciclare gaze din capacul culbutori ... dar imi vine greu sa cred ..poate ca au vazut ca este mai negru si putin mai uleios si gata au gasit motivul ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 20 Feb 2007, 22:09
Post #8


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(AAlpine1 @ 20 Feb 2007, 17:22)
ai putea sa incepi prin a inlocuii bujii, fise, platina, capac de delco etc..... si dupa ce ai pus totul nou mai vorbim
spor la treaba.......
*



daca nu se rezolva nici asa tre sa dai chiulasa jos si sa vreifici daca supapele inchid bine sau nu.....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristianduru
post 20 Feb 2007, 23:28
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 20 February 07




In primul rind multumesc pentru raspunsurile prompte.

O sa schimb miine cam tot ce se poate (fise, bujii, capac delco), o sa montez o aprindere electronica si o sa ma asigur ca nu din cauza furtunului din carter intra ulei acolo. Oricum masina e relativ obosita, asta e cert dar romaneste vorbind.. sa mai tragem de ea putin.

Va tin la curent functie de ce manifestari mai observ. Miine ma bag tare in ea tongue.gif

Cu stima,
Cristian


--------------------
dacia papuc 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 21 Feb 2007, 02:51
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




De obicei cind exista ulei excesiv in furtunul de aerisire al capacului chiulasei (culbutorilor; merge deasupra carburatorului in racordul de la filtrul de aer) se considera ca segmentii sunt uzati. Asta ar fi verificat testul de compresie. Cu schimbarile pe care vrei sa le faci s-ar putea sa inmultesti necunoscutele si sa iti ia o noua perioada de timp ca sa te obisnuiesti cu toate noile manifestari ale motorului. Daca poti insa exista un mic test pe care il poti face imediat. Scoate busonul de ulei, acopera usor cu palma gaura si ambaleaza usor motorul si vezi daca simti un puls de presiune in palma in ritmul motorului. Eventual blocheaza furtunul de aerisire a motorului (pomenit mai sus). In cazuri de uzura mare a segmentilor, o sa simti ceva. Aia e compresia (presiunea) care scapa pe linga pistoane.

This post has been edited by Gheorghedracu: 21 Feb 2007, 02:58


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2024 - 18:57
Forum Renault