DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme la temperaturi scazute, A venit iarna...face ca toate alea

mariushi
post 25 Feb 2007, 10:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 June 06
From: BUZAU




De cand au inceput temperaturile cu - au inceput sa apara probleme cu dacia mea 1310 ...ma refer la pornire. Ieri am incecrcat s-o pornesc pe la 8:30, frriiiig tare -11 grade, am dat o cheie...a invartit electromotorul dar fara sa cupleze bobina....am mai incercat o data la fel.... a treia oara a inceput sa invarta si motorul...si cam la a 3-4 ture a pornit ... direct pe GPL ca benzina pauza... dupa ce a pornit daca luam piciorul de pe ambreaj automat scadea turatia (normal) si avea tendinta sa plece dupa loc, (cativa cm nu va ganditi la mai mult). Dupa ce s-a incalzit motorul putin si pornirea e OK...nun mai are nici tendinta sa demareze cand e pe liber...isi revine.
E ciudat...ma rog...sper sa treaca temperaturile astea mici mai repede...

This post has been edited by mariushi: 25 Feb 2007, 10:18


--------------------
Dacia Logan 2009 Laureat 1.5dci - BZ-21-DER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 25 Feb 2007, 11:01
Post #2


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




problemele astea le au toate...nu prea ai ce sa ii faci...asa e cand e frig...cel putin ai putea sa umbli la electromotor sa il desfaci daca zici ca nu a cuplat...dar pe frigu asta...las-o asa si incearca sa o scoti asa din iarna!


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany67
post 25 Feb 2007, 11:08
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 24 February 07




Pleaca de pe loc pentru ca uleiul din cutia de viteze este viscos. Cind uleiul se mai incalzeste putin nu mai pleaca de pe loc.


--------------------
DACIA 1310LI 2003 - CT 67 MMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 25 Feb 2007, 12:45
Post #4


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pornirea pe GPL la -11 grade chiar nu este recomandata ... merge pornita la 0 grade la -3 grade dar la -11 deja cred ca o sa iti cam bati joc de membrana plamanului ...

Si eu o pornesc pe gpl dar nu chiar la -11 ... desi in carte scrie ca pornirea se face pe benzina ... blush.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 25 Feb 2007, 13:31
Post #5


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Si daca ma uit la instalatia voastra de alimentare cred ca e varza toata, si stiti de ce. Pun pariu ca motorul nu a mai vazut benzina de cand aveti gpl.
Eu daca as avea gpl nu cred ca as abuza, poate cand vreau sa fac economie sau nu ar fi fonduri suficiente pentru o anumita deplasare, in rest ce economie as face daca as porni-o la -11 grade pe glp? Cred ca mai mult as putea iesi in pierdere.

@mariushi, stai linistit, asa fac toate.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 25 Feb 2007, 13:59
Post #6


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




biggrin.gif Nu stiu cum abuzeaza alti de GPL dar eu merg si pe benzina cel putin 100 km pe luna la vre-o 500 facuti pe Gpl ...
Gpl il folosesc in oras cam 90% in afara folosesc si benzina 50 % dus gpl intors benzina ... ma gandesc si la motor biggrin.gif ...
Desi pornirea recunosc ca se face mai usor pe GPL decat pe benzina ..
Pe gpl porneste la prima cheie ... nu se inceaca motorul ....
pe benzina cand temperatura este sub -5 grade deja incepe ritualul ... pedala si soc porneste in 3 sec moare ... dubla pedala si soc ... porneste si moare .... pedala pana la fund fara soc cheie ... porneste se tureaza cam 3000 iau piciorul de pe pedala pun socul ... si incepe sa mearga ... blink.gif Ritualul pe Benzina ... si nu poti sa zici ca nu am aprinderea pusa la punct ...ca doar pe GPL porneste la sfert la - x grade ... carburatorul deabia l-am scos de pe stand de reglaj de carbotest ...arata ca nou ... dece face asa nu stiu ...
pe GPL ... trag socul jumate dau cheie nu mai mult de 5 sec si merge fara sa se opreasca ... si gata ...e drept ca merg cu socul mai mult tras dar pornesc de zici ca am injectie ...

This post has been edited by mihai0070: 25 Feb 2007, 14:02


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 25 Feb 2007, 14:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




cum reusiti voi sa porniti pe gaz la rece, ca eu in viata mea nu am reusit..am alimentarea prin difuzor in capul carburatorului...


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariushi
post 25 Feb 2007, 15:18
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 June 06
From: BUZAU




Am instalatie F. buna dee GPL. Masina o am dee o luna, nici macar nu stiui daca are benzina in rezervor. Stiu ca n-ar trebui sa abuzez de instalatie la temperaturi mici dar nu a fost zi pana acum sa nu reusesc s-o pornesc direct pe gpl. Trebuie sa-i curat carburatorul si apopi s-o fac sa porneasca pe benzina. Si intrt-adevar ...dupa ce se incalzeste...poate sa fie si minus 20 grade...imi merge perfect. Hai ca mai e putin si iesim si din iarna asta smile.gif desi sapt. asta au fost cele mai mici temperaturi dee pana acum.


--------------------
Dacia Logan 2009 Laureat 1.5dci - BZ-21-DER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 25 Feb 2007, 15:53
Post #9


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Instalatie GPL BRC ... 100 Kw montata direct in carburator ... alimentarea cu gaz se face direct sub difuzorul de benzina in carburator imediat deasupra clapetei de acceleratie ... aprindere clasica ... dar instalatia de gaz este dotata cu led antidemaraj ca la injectie ... astepti stingerea becului si dai cheie ...porneste intodeauna din prima ...chiar mai lunga putin ... la temperaturi cu minus ...
Alimentarea cu GPL cu difuzor deasupra carburburatorului nu este asa de buna ... GPL fiind gaz in timpul mersului este aspirat de motor ... cand nu merge motorul nu este aspirat pentru ca nu are ce sa il traga in jos si atunci se ridica ... cand il pui sub difuzor de benzina este simplu sa pornesti la -20 grade ... eu trag socul si inchid aerul pun contactul si astept stingerea becului si in tot acest timp de 4 -5 sec pana se stinge ledul antidemaraj gazul se acumuleaza in galeria de admisie si al prima scanteie face poc si merge motorul ...

Masina este cea din semnatura ... Nova GT carburator dar instalatie este mai de doamne ajuta ...biggrin.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariushi
post 25 Feb 2007, 16:07
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 June 06
From: BUZAU




La mine furtunul de alimentare cu gaz intrta pe deasupra carb. nu a fost data gaura in corpul carb. ... ma rog..la mine merge dar prefer sa se termine iarna ca sa pot sa-mi bag nasul mai mult in masina smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2009 Laureat 1.5dci - BZ-21-DER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 25 Feb 2007, 17:29
Post #11


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(mihai0070 @ 25 Feb 2007, 13:59)
Nu stiu cum abuzeaza alti de GPL dar eu merg si pe benzina cel putin 100 km pe luna la vre-o 500 facuti pe Gpl ...
Gpl il folosesc in oras cam 90% in afara folosesc si benzina 50 % dus gpl intors benzina ma gandesc si la motor
*


Bravo tie si cred ca-mi dai dreptate, sunt foarte multi posesori de gpl care uita ca masina lor e proiectata sa mearga cu benzina.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 25 Feb 2007, 18:13
Post #12


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(mariushi @ 25 Feb 2007, 11:17)
De cand au inceput temperaturile cu - au inceput sa apara probleme cu dacia mea 1310 ...ma refer la pornire. Ieri am incecrcat s-o pornesc pe la 8:30, frriiiig tare -11 grade, am dat o cheie...a invartit electromotorul dar fara sa cupleze bobina....am mai incercat o data la fel.... a treia oara a inceput sa invarta si motorul...si cam la a 3-4  ture a pornit ... direct pe GPL ca benzina pauza... dupa ce a pornit daca luam piciorul de pe ambreaj automat scadea turatia (normal) si avea tendinta sa plece dupa loc, (cativa cm nu va ganditi la mai mult). Dupa ce s-a incalzit motorul putin si pornirea e OK...nun mai are nici tendinta sa demareze cand e pe liber...isi revine.
E ciudat...ma rog...sper sa treaca temperaturile astea mici mai repede...
*



Aceeasi problema o au toate, eu ii trag socul, ii dau contact sa o pornesc si ii dau vreo 3-5 pedale si porneste


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Feb 2007, 20:30
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(EUROPE_ @ 25 Feb 2007, 18:29)
Bravo tie si cred ca-mi dai dreptate, sunt foarte multi posesori de gpl care uita ca masina lor e proiectata sa mearga cu benzina.
*


nu stiu de ce va derajaza ca unii merg numai pe GPL ci ca porneste usor la temperaturi mici masina mea nu a vazut benzina de vreo trei ani si merge perfect am cu GPL de 25 000 Km si nu am avut probleme conteaza sa ai aprinderea foarte bine pusa la punct .Si apropo compresia masurata cam la 24 000de km era de 10 Atm sau bari la toate pistoanele post-336-1110552489.gif


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 25 Feb 2007, 21:18
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Subscriu si eu... pe GPL porneste mai bine decat pe benzina. Nu mai uda bujiile. Totusi la temperaturi de -15 nu cred sa o mai pornesc.
La -5, -10 chiar porneste, dar problema e ca ingheata instalatia de gaz daca nu o trec imediat pe benzina.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 25 Feb 2007, 21:21
Post #15


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




merita GPL pe berlina ?


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 25 Feb 2007, 21:27
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




De ce nu? Economisesti cam 1000 lei/km. Fa si tu un calcul.
La 10000km/an deja esti in castig.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 25 Feb 2007, 21:32
Post #17


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




GPL merge pus pe ori ce masina...incluziv pe injectie Mpi ... cea mai avansata in momentul de fata la dacia
ssilvviu Vaporizatorul ingheata daca nu ai apa calda trecuta prin el ... la mine a inghetat de 3 ori cand nu circula apa prin el si inghetarea s-a produs cam dupa 5 km de mers aproximativ 15 min in bucuresti deci nu inchiata niciodata daca pornesti cu GPL pentru ca nu are timp ...apa ajunge in motor la cel putin 20 grade in primele 3 min de pornire ...
Apropo de mersul numai pe GPL ... masina mea are cam 40.000 km mers combinat GPL si benzina ... dar nu a fost protezata de fostul proprietar adica a mers cu ea si in 6000 ture ... si a cam frecat motorul ...dar merge bine inca ... i-am aplicat trata ment special ...ulei mai bun bujii mai bune ... benzina cat de cat mai buna ...
Adrianno stiu ca asa fac toate dar sa stii ca ledul ala anti demaraj ajuta mult la GPL pacat nu nu exista si pe benzina un sistem la carburatoare ma refer biggrin.gif
mariushi... in dublu corp nu poti da gaura sad.gif ca nu ai cum sa nimeresti si sub difuzorul camerei 1 (care este diferit decat difuzorul carburatorului 1400 si mai trebuie sa ajungi cu gaura si in camera 2 )...

This post has been edited by mihai0070: 25 Feb 2007, 21:35


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 25 Feb 2007, 21:38
Post #18


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




[quote=ssilvviu,25 Feb 2007, 20:18]
Subscriu si eu... pe GPL porneste mai bine decat pe benzina. Nu mai uda bujiile.

Eu n-am GPL. Merg numai cu benzina si porneste la prima cheie, fara pedala de sprit, numai cu soc tras la jumatate. mai jos atasez poza unei bujii verificate azi la ora 13:50. wub.gif

Attached thumbnail(s)
25_02_07_1350.jpg ( Size: 17.13k ) Number of downloads: 89


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 25 Feb 2007, 21:39
Post #19


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Arata ca bujiile mele pe GPL dupa 10.000 km .... daca bujia aia este asa pe benzina este excelent ... motorul tau


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 25 Feb 2007, 21:46
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Felicitari. Aia da bujie. Eu cred ca am amestecul prea bogat.
Apropo... cum saracesc amestecul la un carb monocorp? De surubul de aer nu mai am ce sa actionez ca deja sta sa cada. Daca scad nivelul in CNC mai mult da in nas.
Treaba e ca am furtunul de la filtru la carb prea ingust si unul mai mare nu gasesc.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 25 Feb 2007, 21:48
Post #21


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




ssilvviu prietene ...ti-as recomanda un test pe stand la carburatorul tau ...risti sa il faci mai varza decat este daca zici ca ai amestec prea bogat ... ori cum surubul de amestec nu mai stiu sigur (trebie sa caut in manualul de nova) este ori langa electrovalva undeva la cativa mm de ea ... ori cel din talpa in spate de tot chiar in talpa ...

This post has been edited by mihai0070: 25 Feb 2007, 21:51


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 25 Feb 2007, 22:10
Post #22


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




Bujiile mele au peste 20.000 km si sunt Champion 87 LY. S-au comportat perfect. Distanta intre electrozi este de 0.8mm. Folosesc aprindere AT01. Carburatorul este nou (cam o luna).


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 25 Feb 2007, 23:55
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(ssilvviu @ 25 Feb 2007, 21:46)
Eu cred ca am amestecul prea bogat.
Apropo... cum saracesc amestecul la un carb monocorp? ...
*




mihai , omul a zis de monocorp?ce treaba are electrovalva pe monocorp smile.gif

te gandeai prea departe deja tongue.gif


mihai0070 said : "ori cum surubul de amestec nu mai stiu sigur (trebie sa caut in manualul de nova) este ori langa electrovalva undeva la cativa mm de ea ... ori cel din talpa in spate de tot chiar in talpa ..."


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 26 Feb 2007, 08:43
Post #24


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




ssilvviu scuze .... gresala mea
Apollo merci de interventie ... blush.gif
surubul de amestec la monocorp este pozitionat in stanga clapetei de acceleratie in spate ... dar ala stiu ca este mai nasol de reglat ca poate il dereglezi si mai rau


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariushi
post 26 Feb 2007, 09:01
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 June 06
From: BUZAU




totusi...cred ca la temperaturi mici gazu se duce cam repede... sad.gif am facut plinul acum vreo 250km si deja imi palpaie al trei-lea led din 4 . sad.gif asta e... vad totusi ca se mai incalzeste (sper) smile.gif . La benzina nu cred ca era problema...de fapt masina tatalui meu pornea bine la rece pe benzina. Tind sa cred ca motorina bate GPL-ul...cel putin la motoarele relativ noi 1,5dci ...etc

This post has been edited by mariushi: 26 Feb 2007, 09:02


--------------------
Dacia Logan 2009 Laureat 1.5dci - BZ-21-DER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 26 Feb 2007, 09:21
Post #26


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Nu zau ... Clio DCI 1.5 dimineata a pornit la a doua cheie lunga ... sad.gif sad.gif si masina este noua are 1300 km ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 26 Feb 2007, 11:26
Post #27


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(mariushi @ 25 Feb 2007, 10:17)
De cand au inceput temperaturile cu - au inceput sa apara probleme cu dacia mea 1310 ...ma refer la pornire. Ieri am incecrcat s-o pornesc pe la 8:30, frriiiig tare -11 grade, am dat o cheie...a invartit electromotorul dar fara sa cupleze bobina....am mai incercat o data la fel.... a treia oara a inceput sa invarta si motorul...si cam la a 3-4  ture a pornit ... direct pe GPL ca benzina pauza... dupa ce a pornit daca luam piciorul de pe ambreaj automat scadea turatia (normal) si avea tendinta sa plece dupa loc, (cativa cm nu va ganditi la mai mult). Dupa ce s-a incalzit motorul putin si pornirea e OK...nun mai are nici tendinta sa demareze cand e pe liber...isi revine.
E ciudat...ma rog...sper sa treaca temperaturile astea mici mai repede...
*




e din categoria asa face ele .........

pune un ulei mai subtire in motor (15w40) si in c.v la fel (mai subtire) sau mai de calitate un castrol, aral etc....


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 26 Feb 2007, 11:27
Post #28


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(mihai0070 @ 26 Feb 2007, 09:21)
Nu zau ... Clio DCI 1.5 dimineata a pornit la a doua cheie lunga ...  sad.gif  sad.gif  si masina este noua are 1300 km ...
*




bujia incandescenta de slaba calitate.....si motorina proasta...


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 26 Feb 2007, 12:13
Post #29


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(AAlpine1 @ 26 Feb 2007, 12:27)
bujia incandescenta de slaba calitate.....si motorina proasta...
*




motorina proasta ca doar o femeie a alimentat clio ala ... si nu ma mira ca nu porneste de nou biggrin.gif sper sa nu se supere formistele pe mine ....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 26 Feb 2007, 15:45
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




[quote=n3m0,25 Feb 2007, 21:38]
[quote=ssilvviu,25 Feb 2007, 20:18]
Subscriu si eu... pe GPL porneste mai bine decat pe benzina. Nu mai uda bujiile.

Eu n-am GPL. Merg numai cu benzina si porneste la prima cheie, fara pedala de sprit, numai cu soc tras la jumatate. mai jos atasez poza unei bujii verificate azi la ora 13:50. wub.gif
*

[/quote]


Cati km ai mers cu bujiile alea? Din poza nu se vede prea bine dar par a arata ca mergi cu amestec sarac ceea ce nu e chiar asa de bine.
O aprindere pusa la punct trebuie sa lasa bujiile brun-roscate si fara depuneri.


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 23:10
Forum Renault