DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fasait ciudat, ..poate a mai avut cineva experienta asta

Marius-Costelus
post 27 Feb 2007, 14:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 9 June 06
From: Iasi




Va salut din nou

Mi s-a intamplat ceva tare ciudat (cred eu-necunoscator fiind) in ultimele 3 zile cu masina..

Cu bateria moarta (chiar daca pe aparatul de masura arata 12,6V, baterie Caranda 45A) si cu unele probleme la instalatia electrica am reusit si am pornit masina trasa, sambata (cand a fost frigul ala naprasnic, cel putin la mine); in cativa metri a pornit.
Toate bune si frumoase, am lasat-o sa mearga o vreme ptr a incarca bateria, apoi am oprit-o/pornit-o de 2 ori si am lasat-o parcata.

Seara am luat bateria in casa (ptr ca se anuntase si mai frig), dar inainte sa o iau in casa am incercat sa o pornesc. 1a cheie am dat-o fara soc (pur si simplu am uitat de el) si nu a pornit si apoi am mai incaecat de 2 ori cand s-a intamplat ciudatenia: pornea motorul, statea pornit 2-3-4 secunde, aparea un fasait destul de puternic (parca golea cineva o butelie cu gaz langa masina mea) si se oprea motorul.

Am luat bateria si am plecat.

A 2a zi aceasi chestie (pornea si se oprea si se auzea si fasaitul), doar ca am dat la cheie pana a murit bateria.. asa ca am impins-o (si tot nu a pornit) apoi am tractat-o si tot nu a vrut sa porneasca.

Am du-s imediat la un mecanic, care a pus ieri seara o baterie mai buna pe ea, eu personal am dat cheie, si a pornit din 1a. Iar fasaitul nu mai era ohmy.gif

A mai patit cineva asa ceva?
Sau aveti vreo idee ce-mi fasaia?


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala 1.4MPI - IS-08-KTF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 27 Feb 2007, 14:42
Post #2


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Mie imi fasaia in ultimul hal cand mi s-a rupt furtunul de la servo.
E un furtun lung ce pleaca de la servofrana si se duce la capacul de la culbutori.

LE: acum am vazut ca masina ta e din `78. Ai servofrana pe ea?

This post has been edited by ageana: 27 Feb 2007, 14:43


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius-Costelus
post 27 Feb 2007, 14:47
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 9 June 06
From: Iasi




Nu. E fara servo.. fara nici o servo.. cam originala.. scuze, am uitat sa precizez de la inceput.


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala 1.4MPI - IS-08-KTF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 27 Feb 2007, 14:48
Post #4


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(ageana @ 27 Feb 2007, 15:42)
Mie imi fasaia in ultimul hal cand mi s-a rupt furtunul de la servo.
E un furtun lung ce pleaca de la servofrana si se duce la capacul de la culbutori.

LE: acum am vazut ca masina ta e din `78. Ai servofrana pe ea?
*


Furtunul de la servofrana intra in galerie nu capac culbutori ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Feb 2007, 14:55
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




acel fasait e posibil sa se auda de la compresie.

daca tu ai bateria slaba, iti invarte motorul cat are putere dupa care moare si motorul va mai face o tura , doua fara scanteie.

eu asa cred...acum nu stiu.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius-Costelus
post 27 Feb 2007, 14:59
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 9 June 06
From: Iasi




Inca un amanunt uitat (sper ca e ultimul uitat): fasaitul se auzea in partea din spate a masinii..



--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala 1.4MPI - IS-08-KTF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Feb 2007, 15:01
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




care spate?esapamentul?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius-Costelus
post 27 Feb 2007, 15:09
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 9 June 06
From: Iasi




din zona spate, nu stiu exact de unde.. pana ajungeam in spate nu se mai auzea nimic.. si oamenii care m-au ajutat sa o imping au zis ca se auzea de prin zona spate a masinii dar nu a putut preciza nimeni de unde

This post has been edited by Marius-Costelus: 27 Feb 2007, 15:10


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala 1.4MPI - IS-08-KTF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 27 Feb 2007, 15:12
Post #9


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Asa am patit si eu cand incercam s-o pornesc impinsa/tractata. Mi-a zis cineva ca erau rateuri sau amestecul care iesea nears pe esapament. Bag mana in foc, ca nu e asta cauza


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Feb 2007, 15:12
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




ori ai toba infundata cu vreun cartof smile.gif

atunci pune pe cineva la volan si impinge tu la masina ca sa iti dai seama de unde vine fâsâitul.

sa nu fie vreo sita din toba.cine stie.amanunte poti da?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius-Costelus
post 27 Feb 2007, 15:19
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 9 June 06
From: Iasi




Fix la chestia cu site din toba ma gandeam si eu.. la mine face condens.. mare..

Si ma gandeam ca sambata (frig tare afara) am pornit-o .. curgea apa pe toba.. si apoi am oprit-o. Abia seara am incercat din nou sa o pornesc cand se facuse si mai frig.. si a inceput sa fasaie..

Asa ma gandeam.. dar totusi, am intrebat aici din cauza ca sa nu cumva sa fie ceva mai grav.. n-am idee ce..

Alte amanunte.. nu mai stiu ce sa adaug, dar raspund la orice intrebare.

Uncle-Sam: n-am inteles ce ai vrut sa zici

This post has been edited by Marius-Costelus: 27 Feb 2007, 15:20


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala 1.4MPI - IS-08-KTF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Feb 2007, 15:26
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




nu cred ca are treaba amestecul cu fasaitul, ca la urma urmei e vorba de aer si presiune care oricum vine pe esapament.


Marius...iti face asa mereu?ma gandesc sa nu iti inghete in esapament apa aceea care se face de la condens.

parcheaz-o si tu pe o gura de canal ca sa nu mai inghete si vezi cum se comporta.

ma gandesc totusi sa nu se fi pus ceva contra pe gaura in esapament.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 27 Feb 2007, 15:26
Post #13


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Practic daca nu exista ardere in motor, el functioneaza ca un compresor, si anume trage aer+benzina si il da afara pe esapament. Din cauza asta S-AR PUTEA sa auzi fasaitul ala. Sau s-ar putea sa aiba mici detonatii in interiorul tobei (datorita faptului ca amestecul nu a luat foc in motor).
Asta mi-a zis tipul ala, asa ca nu dati cu pietre si nu ma puneti la bula biggrin.gif


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius-Costelus
post 27 Feb 2007, 15:35
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 9 June 06
From: Iasi




Condens.. cam tot timpul imi face.. de cand am cumparat masina (in iunie, anul trecut, deci e 1a iarna care o (pe)trece la mine).

Pana acum nu fasaia, mergea ok.. am compresia slaba (asta stiu, de cand am cumparat-o).. mai tarziu s-ar putea sa fiu nevoit sa o segmentez, imi zicea un soi de mecanic (nu e chiar mecanic)..


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala 1.4MPI - IS-08-KTF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2020 - 22:13
Forum Renault Server hosting