DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> aprindere 1310, nu porneste si nici nu da semne

wolf_1637
post 5 Mar 2007, 22:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 12 January 07




Salut bajetzi!
Iar apelez la voi cu probleme la berlina,dupa ce i-am schimbat plutitorul iar face figuri.
Mai nou nu mai porneste deloc nu da nici un semn noroc ca am baterie de 77 de amperi si invarte motorul, si pe langa asta uneori se blocheaza brusc parca se intepeneste ceva in el(unii spun ca e posibil sa am benzina in motor si sa fie subtire uleiul mentionez ca presiunea e undeva aproape de 2 nivelul e bun uleiul lam schimbat in toamn si e Panther luat de la hypermarket)
Please help me!
Va multumesc
Apropo uitasem motorul are setul motor schimbat la un service autorizat acum 3 ani si are arborele rectificat r1.

This post has been edited by wolf_1637: 5 Mar 2007, 22:58


--------------------
dacia 1310 1987 tlx - gl 04 ugz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 5 Mar 2007, 23:32
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai ar fi fost utile mai multe detalii. De exemplu, daca da semne ca vine benzine dar nu se aprinde, sau daca nu functioneaza deloc aprinderea.

Eu as zice asa:
1. scoate furtunul de benzina de la carburator si invarte motorul cu mana (de elice, scoasa din viteza) si vezi daca vine benzina.
2. verifica daca ai scanteie pe bujii (sa nu fie bobina de inductie dusa, platine, etc).
2'. Verifica capacul delcou sa nu fie crapat si sa fure curent si daca mai are carbunii buni.
3. Daca zici ca ai umblat la plutitor, vezi daca e reglat bine nivelul (stiu ca se masura cu un creion din acela de lemn hexagonal HB, se punea intre corpul carburator si plutitor si trebuia sa treaca printre ele usor). Vezi daca inchide bine cuiul pontou (altfel se ineaca si nu porneste).
4.verifica sa nu fie sparta pompa de spritz.
5. verifica sa nu ai infundat jiglerul de relanti.
6.Am avut o data demult o problema ca nimeni nu-i dadea de cap si problema era clapeta aceea care da drumul la aer si benzina in camera de ardere (clapeta prinsa pe axul cu cablul de acceleratie) nu inchidea bine si masina se ineca si mergea ca naiba. (asta se inatampla mai rar).

In mod normal motorul se porneste fara sa apesi acceleratia deloc. Asta daca totul e reglat corect.
Daca simti ca s-a inecat tine mai mult pe demaror, tot fara sa accelerezi pana da semne ca vrea sa porneasca si apoi ii dai spritzuri usor usor.

Ti-am zis si eu cele de mai sus din amintiri, asa ca daca am zis vreo prostie nu ma injura...smile.gif

This post has been edited by nh1980ro: 5 Mar 2007, 23:35


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 6 Mar 2007, 03:23
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Daca nu da sa porneasca deloc, vezi daca ii vine benzina in carburator. Daca da, verifica fisa principala si apoi capacul de la delcou. Daca nici asa, vezi bujiile. Cum necum, trebuie sa porneasca, mai in doua, mai in trei, dar porneste. Dupa ce porneste, in functie de cum se comporta, vezi daca mai trebuie sa-i faci ceva.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo9hrb
post 6 Mar 2007, 08:12
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 12 December 06
From: Ploiesti




Daca se intepeneste cateodata cand dai la automat vezi sa nu ai avansul mare. Da scanteia prea devreme si tinde sa o ia inapoi.


--------------------
Dacia MCV/Sandero 2008 - PH-10-DBV, PH-10-PAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolf_1637
post 6 Mar 2007, 15:17
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 12 January 07




Am scos bujiile leam dus in casa leam ars la aragaz leam curatat, capacul de delco e bun,benzina ii vine si a pornit dar cand o accelerez are tendinta sa moara.
La relanti sta cu usoare trepidatii dar numi place deloc acele intepeniri bruste ale motoruluiimi este frica sa nu fie ceva grav prin el.
Mam interesat la maistrul meu (eu sunt elev la lic auto) si mia zis sa umblu la delco si sa invart motorul pana vine in pozitie perpendiculara pe motor acel ax mic si sal scot sa vad daca mai are striatii .Oare sa fie asa?


--------------------
dacia 1310 1987 tlx - gl 04 ugz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 6 Mar 2007, 16:03
Post #6


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Scoate-i bujiile si da-i de 2-3 ori la automat sa scoti vaporii de benzina din motor. Bujiile spui ca sunt bune. Ai verificat fisele pe blocul motor sa vezi daca dau scanteie?

Motorul tau sa intepeneste in timp ce il pornesti sau dupa ce il pornesti?


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 6 Mar 2007, 16:25
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Eu zic ca e reglat aiurea plutitorul. Cand accelerezi se termina benzina din carburator si moare.

De assemenea cred ca ai mai multe probleme.
Eu zic sa incerci sa reglezi plutitorul mai bine, adica sa maresti purtin nivelul din carburator si vezi ce se intampla.

Daca ai benzina in ulei ar trebui sa ai nivelul de ulei mai mare si sa miroase a benzina uleiul.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 6 Mar 2007, 16:43
Post #8


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




daca maestrul ala al tau se pricepe asa de bine roagal sa iti regleze carbu si dupa aceea umbli la avans.....


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolf_1637
post 6 Mar 2007, 16:50
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 12 January 07




Fisele nu le-am incercat pe bloc.
Am sa am in vedere acest aspect motorul se intepeneste cand vreau sa-l pornesc ,am observat ca uleiul e cam subtire dar nu lam mirosit o sa verific si asta.
Va multumesc ca sunteti alaturi de mine in aceste momente grele pentru mine si astept in continuare sfaturi.


--------------------
dacia 1310 1987 tlx - gl 04 ugz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolf_1637
post 6 Mar 2007, 16:50
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 12 January 07




Fisele nu le-am incercat pe bloc.
Am sa am in vedere acest aspect motorul se intepeneste cand vreau sa-l pornesc ,am observat ca uleiul e cam subtire dar nu lam mirosit o sa verific si asta.
Va multumesc ca sunteti alaturi de mine in aceste momente grele pentru mine si astept in continuare sfaturi.


--------------------
dacia 1310 1987 tlx - gl 04 ugz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 6 Mar 2007, 16:53
Post #11


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(wolf_1637 @ 6 Mar 2007, 16:50)
Fisele nu le-am incercat pe bloc.
Am sa am in vedere acest aspect motorul se intepeneste cand vreau sa-l pornesc ,am observat ca uleiul e cam subtire dar nu lam mirosit o sa verific si asta.
Va multumesc ca sunteti alaturi de mine in aceste momente grele pentru mine si astept in continuare sfaturi.
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
momente grele sunt alea cand trebuie sa repari motorul sau c.v. nu niste simple reglaje la motor.......


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolf_1637
post 6 Mar 2007, 17:18
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 12 January 07




Pentru mine sunt grele ca pana acum a mers superbine pornea lejer si la -15 grade,motorul mergea finut pana sa spart plutitorul de atunci au inceput problemele.
Pentru unii cu experienta mai multa decat mine cred ca nu sunt grave.
Stiu ca mai am de mancat mamaliga dar asta e....biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1987 tlx - gl 04 ugz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paollo
post 6 Mar 2007, 20:43
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 4 December 06




QUOTE(wolf_1637 @ 6 Mar 2007, 18:18)
Pentru mine sunt grele ca pana acum a mers superbine pornea lejer si la -15 grade,motorul mergea finut pana sa spart plutitorul de atunci au inceput problemele.
Pentru unii cu experienta mai multa decat mine cred  ca nu sunt  grave.
Stiu ca mai am de mancat mamaliga dar asta e....biggrin.gif
*



Cel mai usor se strica o dacie in felul urmator:

ai o problema la ea, nu o depistezi, si incerci si iar incerci si incepi sa umbli peste tot, si de la prima problema o sa iti faci inca vreo 2 sau 3, deregland avansul, reglajele la carb etc..

Deci, gandeste-te bine, la ce ai mai umblat cand s-a spart plutitorul, si ce ai dereglat!
Parerea mea:
1. Motorul e inecat ca naiba - rezolvare: s-a spus mai sus
2. Motorul e inecat ca naiba, plutitorul e dereglat si lasa prea multa benzina in CNC
3. La fel ca 1 si 2, plus alte dereglaje la delcou sau/si carb.

Bafta!


--------------------
dacia 1310 - 1397 cmc 1989 tlx
Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolf_1637
post 6 Mar 2007, 22:16
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 12 January 07




Paollo ai fffff multa dreptate.
Cam asa ceva am facut eu fiind incepator si fff curios daca o pot rezolva eu singur fara sa apelez la alte persoane dar mai rau am facut.
Astept maine cred ca o sa lucrez cu tatal meu pe la ea daca nu o duc la un mester sa vad cei face.
Oricum de pornit porneste dar cu aceleasi blocaje bruste si inexplicabile azi am observat ca platina e impuscata si tot maine o schimb dar numi place ca motorul nu merge rotund si inainte sa moara bufneste ceva in carburator si iese fum.
Sper ca o sa fie bine....(sa nu raman cu speranta)


--------------------
dacia 1310 1987 tlx - gl 04 ugz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 6 Mar 2007, 22:28
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




avansul prea mare sau prea mic (la tine cred ca este prea mare) mai invirte delcoul un pic spre elice spre stinga (fata masinii)


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip23
post 7 Mar 2007, 11:44
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 18 November 06




Salut.O problema asemanatoare am si eu cu motorul.Dupa ce a prins un dop de ghiata in carburator la primul inghet nu a mai mers deloc bine.Acum ,dupa ce am scos carburatorul si l-am bagat in decarborol nu mai porneste deloc.Aprinderea e buna , am scanteie la fiecare bujie dar desi imi vine si benzina la carburator nu porneste.Am chemat si un mecanic si nu i-a dat de capat.Ce credeti ca poate sa aiba?


--------------------
Renault Symbol 2007-1,5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 7 Mar 2007, 19:59
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@cip23 Cel mai probabil s-a infundat ceva prin carburator. Desfa luleaua aia de la filtrul de aer si capacul de la carburator si sufla cu o pompa cam toate gaurile de pe acolo. Vezi ca sunt niste jigloare jos in carburator si mai e ciocul ala pe unde intra benzina (tot un fel de jigler). Alea le scoti si le sufli pe rand.
Apoi vezi ce se mai intampla.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th April 2024 - 19:27
Forum Renault